Beer 'n Steak

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Frans Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Naar aanleiding van een enthousiaste collega een reservering gemaakt. Daar hebben we geen spijt. Het vlees was heerlijk mals en smaakvol, het geadviseerde bier combineerde prima. Mede door het goede personeel was dit een echt avondje uit. De reis vanuit het 'verre' Poortuaal meer dan waard.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Prima vleesrestaurant in het centrum van Roosendaal. De bediening is erg vriendelijk en attent. De kaart geeft een ruime keus aan mooie vleesgerechten en ook voor de niet-vleesliefhebber staan er diverse gerechten op de kaart. Naast de menukaart is er ook een zéér uitgebreide bierkaart. De gerechten op de kaart hebben allemaal een kleur die weer correspondeert met die van het bier op de bierkaart. Zo kun je de mooiste combinaties maken van vlees en bier. Het restaurant doet zo haar naam heel veel eer aan.
Wij hebben genoten van een Grillmaster steak en een chuckroast. Mooi bereid vlees van goede kwaliteit. Verse frietjes erbij en koolsla was voor ons voldoende. Er is keuze genoeg voor wat betreft bijgerechten en sauzen! Na een sportieve prestatie in Roosendaal hebben wij het dit keer bij alleen een hoofdgerecht gehouden en; wij hebben er van genoten!!
RichardHugen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
3 maal is scheepsrecht zou je denken. Maar het eten blijft matig. De Bavette en de Chef's Steak zijn niet bepaald van de beste kwaliteit vlees. De houtgestookte grill maakt de steaks heel droog. De kruidenboter is natuurlijk van de groothandel en frites bakken blijft een kunst, etc.. Gezien de goede bezetting op een dinsdagavond past het blijkbaar goed bij het Roosendaalse publiek. Een 4e poging gaan wij niet wagen. Jammer want de zaak ziet er leuk uit, de formule is aantrekkelijk, de bediening allervriendelijkst. Helaas schort er voor ons nogal wat aan de uitvoering.

WJ S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
1 van de betere restaurants in het centrum van Roosendaal. Zeer goede sfeer, topkeuken met heerlijke gerechten voor de absolute vleesliefhebbers. Wat nog wel wat zou toevoegen is om (als keuze) wat grotere porties aan te bieden. Het is hier regelmatig druk en reserveren is dan ook gewenst. De kwaliteit van de bediening en de 'tijd per tafel' gaat voor mij dan wel onder de grens van 'perfect'. Drankjes bestellen moet je toch je best voor doen bijvoorbeeld. Echter de keuken compenseert dit volledig!
David100 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Leuk trendy restaurant, sfeervol ingericht. Als voorgerecht had ik de pulled pork op een toast, deze was prima. In het buitenland heb ik dit al een paar keer gegeten, het was niet zo goed als daar maar leuk om weer eens te proeven. Zelf maken is namelijk wel heel veel werk. Als hoofdgerecht nam ik de Chuckroast. Deze was ook gewoon lekker, niet heel goed maar zeker acceptabel. De bierkaart is uitgebreid, veel verschillende soorten maar wel duur. Bediening deed het werk naar behoren.
RichardHugen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Beer 'n Steak past in de hype van steak- en burgerrestaurants. De kaart moet je verleiden om je keuze van het vlees gepaard te laten gaan met een bijpassend biertje. Wij kozen met z'n vijven voor de sharing platter met een voor- en hoofdgerecht voor 35 euro per persoon. De 4 voorgerechtjes met onder andere pulled pork en warm gerookte zalm waren prima. De 4 soorten vlees als hoofdgrecht is grof geweld van veel gemarineerde spare ribs, iets minder runderribs en spek en daarnaast nog een stukje ossenhaas. 4 jonge kerels kunnen er waarschijnlijk prima mee uit de voeten. Maar wanneer je een wat minder opgerekte maag hebt, mag het allemaal wat minder en verfijnder. De 4 vleessoorten, waarschijnlijk niet vers gebarbecued, gaan nu wel erg op elkaar lijken. Opvallend is dat de bediening ook op geen enkele manier het bijpassende bier als suggestie aanreikt. Je zou toch zeggen dat dat een kernelement van de formule is. Om Beer 'n Steak te waarderen moet je het juiste publiek zijn. Dat zijn wij waarschijnlijk niet.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Voor het eten geef ik/wij vrijwel zelden een negen, maar kan hier niet minder geven dan het gemiddelde.
Erg lekker wat het vlees betreft, laat de Argentijn links liggen en ga hier eens proeven. Ongelooflijk mals vlees en een verschrikkelijk lekkere bbq smaak. De aardappeltjes mocht iets wat vochtiger zijn, frietjes waren ok. Iets meer mayo zou ook niet verkeerd zijn.
De bediening is erg vriendelijk en legt het concept uit qua menu en bier. Biertjes zijn er in genoeg keuze maar ik mis hier wel de fruitige en wel heerlijke Rochefort biertjes die hier niet zouden misstaan.
Tot mijn verassing hadden ze hier ook Westvleteren 8 en 10. Dit zeldzame, maar toch een van de beste bieren ter Wereld, en moeilijk verkrijgbare Trappist, kon ik het niet weerstaan een 8je te versmaden.
Inrichting was deels van steigerhout (stellages) en deed vrij aangenaam licht aan. Aan de ene kant waant zich men in een bierwinkel en de andere kan lag hout opgeslagen, wel sfeervol aangekleed.
Keuken was halfopen waar wel de koks wat luidruchtig in gesprek waren, maar we zaten dan wel ietwat dichtbij de keuken.

Prima ervaring, zeer zeker voor herhaling vatbaar !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Op vrijdagavond dit restaurant voor de eerste keer bezocht. Prima ontvangst, ruime inrichting. Bij het overhandigen van de kaart een korte uitleg over hoe je vlees /vis mag combineren met bijhorend bier. Ook wordt je gewezen op de specials. De kaart is niet groot en toch is het lastig kiezen. We zijn begonnen met een tapas plateau (special) met heerlijke gerechtjes (brood, ham, soepje). Daarna had mijn partner de spare ribs, maar liefst 1,5 rib vers van de bbq! Ik zelf had een goed klaar gemaakte picanja. Hierbij kwamen standaard coleslaw en aardappeltjes. We hadden nog frietjes en pepersaus bijbesteld. Dit alles was prima en heerlijk!! Verbeterpuntje: er zat geen bestek bij de bijgerechten (ook niet in de mayonaise). Dus lastig opscheppen. Na afloop nog een stukje ribs meegenomen (ze vroegen het zelf!). We gaan zeker nog een keer terug ! Top gegeten voor een goede prijs!
Lis1984 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Heerlijk vlees, goede bijgerechten en zeer vriendelijk personeel! Ook de bierkaart is zeer uitgebreid en het personeel heeft duidelijk verstand van zaken.
FunFactory .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
ETEN: Het eten is goed. Pulled Pork hier is geweldig, zeker een aanrader als voorgerecht.

SERVICE:
De serveerster stelde zich netjes voor toen ze voor de eerste keer aan tafel kwam. Vriendelijk en behulpzaam. De opzet van de kaart is apart (er worden delen van de koe weergegeven in kleur, waarbij je dan met die kleur een bijpassend biertje kan zoeken) en wordt goed uitgelegd.

DECOR:
De setting van het restaurant is leuk en laagdrempelig. Het is een open keuken en je kan heel makkelijk met de kok je wensen bespreken of een vraag stellen. Het vlees ligt in een vitrine en is dus te zien voor het in de hout gestookte oven/ BBQ verdwijnt.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Leuk eigentijds ingericht restaurant. Op een drukke vrijdagavond werden wij vlot aan een tafel geholpen nadat onze jassen waren aangenomen. Prima vlotte bediening. De menukaart is heel handig opgezet, je vindt een passend bier bij een bepaald gerecht afgedrukt in dezelfde kleur. Heel slim gedaan. Als drankje bestelde ik een Belgisch biertje en een rode wijn voor mijn partner. Al het bier op fles wordt geserveerd met hetzelfde glas. Volgens de serveerster waren deze bierglazen speciaal ontworpen om het aroma van het bier beter vast te houden wat de smaak ten goede komt. Tja... Zal wel, maar een Belgisch speciaalbier hoort volgens mij in een bijpassend bierglas. Ik vond het niet lekker drinken. Dan de gerechten. De voorgerechten waren lekker. Zowel de salade met kip van mijn tafelgenoot als mijn plankje met hammen. Prima van smaak, alleen vreemd dat er ook worst op dit plankje werd geserveerd. Overigens wel heel lekker met olijfolie en waterkers. Helaas was de boter bij het brood keihard. Die kwam direct uit de koeling en was niet smeerbaar. Jammer want dit was simpel op te lossen geweest.
Het hoofdgerecht wat ik had was Pulled Pork, varkensvlees van de schouder wat 16 uur langzaam heeft gegaard. Daarna wordt het echt uit elkaar getrokken, vandaar de naam. Dat er veel aandacht aan besteed is dat proef je! Wat een heerlijk gerecht. Ik heb hier echt van genoten. Ook de tournedos van mijn partner was prima, mooi rosé gebakken. De bijgerechten, onder andere een tomatensalade en huisgemaakte frietjes voldeden aan de verwachtingen.
Het nagerecht, butterscotch ijs met stoofperen en slagroom vond ik niet bijzonder. De koffie was zoals het hoort, gewoon goed.
Lekker gegeten in een leuke zaak met vlotte bediening. Voor de vleesliefhebber een echte aanrader!
Parinussa .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Vandaag onverwacht uit eten geweest bij beer n steak. Heerlijk gegeten, super attente en gastvrije bediening en een hele fijne sfeer. Speciale biertjes zijn een pluspunt. Persoonlijke aanrader is vooraf het spek en gerookte zalm, als hoofd spare ribs en als toetje moet je zeker de cheese cake proberen!! Een aanrader voor degene die van een goed stuk vlees houdt icm een mooi biertje. Kortom goed eten, gastvrije bediening & zeer aantrekkelijke prijs!
Tiffanny .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Ik had mijn vriend mee uitgenomen bij de beer n steak voor zijn verjaardag. we hebben echt genoten. Het eten was echt heerlijk. Ik drink normaal gesproken geen bier maar heb die avond bij het eten bier gedronken. Alles klopte en smaakte heerlijk bij elkaar. Het dessert hadden ze echt super leuk versiert voor der verjaardag van mijn vriend. Hij werd 30.
Echt een aanrader en ga er zeker vaker heen!!
Kwiebus1985 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Afgelopen zondag met 6 p gegeten. Eten was prima. Onnodige foutjes/ slordig heidjes van de bediening. 1 verkeerde consumptie zomer biertje ipv tap en voor 1 persoon het tap biertje helemaal vergeten. 1 persoon geen mes. De menukaart werd bij 1 persoon vergeten mee te nemen. Het was afgelopen weekend warm maar de kleding van de serveersters liet te wensen over. afgeknipte spijkerbroek en de andere dame droeg een wel zeer korte leather look broekje. Wij zaten bij de 6 p tafel waarnaast er betaald kan worden. Het hoekje met ordners en simba knuffel geeft een slordige indruk.Kortom het eten was goed, maar van de algehele sfeer en bediening had ik meer verwacht. Jammer, onnodig.
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Met 5 man gegeten in dit restaurant. Bij binnenkomst zat het helemaal vol. Dus goede indruk. Alleen wel erg lawaaiig. Misschien dat dat komt door de inrichting. De bediening oogt vlot en is vriendelijk en is druk in de weer alle tafels te voorzien van eten en drinken. Goede groep personeel. Het eten is heerlijk. Het vlees bijzonder mals. De bieren smaken opperbest, maar mogen wel uit een ander type glas gedronken worden. De nagerechten zijn prima op smaak en een echte gaatjesvuller. Prima avond achter de rug.
Het enige puntje van aandacht: toen men begon met de schoonmaak van de keuken trok er een penetrante lucht door het restaurant (rioollucht).
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Wat een verrassing !! Heerlijk gegeten. Vriendelijke een attente bediening. Zeer apart, de combinatie met de speciaal biertjes.
Cisca45 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Heerlijk gegeten bij Beer 'n Steak! Spareribs zijn een absolute aanrader! Wel een flinke portie om doorheen te werken. Gelukkig konden we de ribs mee naar huis krijgen die we niet op konden. Hebben we de volgende dag thuis bij de borrel ook nog even nagenoten :) Wij komen absoluut terug!
Gaddy .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Beer 'n steak. Pulled pork vooraf, was echt top! en goede smaakvolle spareribs als hoofdgerecht. Tijdens ons verblijf ook verschillende speciaalbieren geproefd op aanraden van het kundig en enthousiast personeel. Kortom heerlijk gegeten en gedronken wat ik vooraf ook verwacht had bij dit restaurant met de naam Beer 'n Steak!
Gijsje240983 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Vanavond spontaan binnen gelopen bij beer en steak!Vriendelijk ontvangen, leuk gezellig tafetje met zicht op open keuken.
Heerlijke verschillende soorten bier geproefd, en het eten was heerlijk!
Gekozen voor de pulled pork, echt een aanrader!De spare ribs waren ook super.
De muziek, sfeer, vriendelijke mensen zorgde voor een ontzettende leuke avond.
Rick1234567890 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Volverwachting naar het real bbq restaurant gegaan. Helaas zijn deze zeker niet waar gemaakt.

Wij zijn geplaatst vlak bij de openkeuken. Helaas gedragen de medewerkers zich dusdanig dat je er gewoon last van hebt. Producten werden naar elkaar gegooid! Ruzie/oneenigheid vond er er plaats onderling.

Hygiëne is een te groot woord voor Bear and Steak. Serveerster staat brood te snijden, moet niezen draait weg hand voor de mond en daarna weer verder snijen. Ohnee een klant kijkt mij aan toch maar handen wassen. Ook tijdens bereiding is hygiëne niet het woord. Vlees rauw afwegen hierna niet schoonmaken. Vlees pletten met een rvs bakje daarna bakje weer terug zetten.

Gerecht was lekker maar te kleine porties (bijgerechten). Kortom voor ons de verre reis niet waard!