Beemster Spijshuis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Beemster Spijshuis

Chris D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het hoge cijfer op Iens bracht ons enige tijd terug met zijn tweeën naar Het Beenster Spijshuis. Die ervaring was zo positief dat we besloten met de kinderen de verjaardag van mijn vrouw hier te vieren. Vanavond waren we er, acht man sterk. Het belangrijkste is wellicht de sfeer en de bediening die daar zo'n belangrijke invloed op heeft. Iedereen is vriendelijk, en niet alleen aan tafel, maar ook 'buiten beeld' is men blij en opgetogen. De mensen stralen en dat doet goed. Het trekken van lootjes voor Sinterklaas, hetgeen enige drukte en hilariteit met zich meebracht, werd begeleid door ervaringen van de bediening en niet door sussende woorden. En over het eten had niemand te klagen, integendeel, het was ruim voldoende en met liefde en zorg klaar gemaakt. Wij waren alle acht enthousiast. Dat noopt tot terugkomen.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en goede porties. Vriendelijk en professioneel personeel. Een echt aanrader!!!!!
Wij komen zeker terug
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wederom hier gegeten en wederom genoten. Los van het feit dat de gerechten hier echt lekker zijn en goed van kwaliteit en los van het feit dat het een gezellige ambiance, let ik altijd op de klantgerichtheid (beroeps-afwijking:) ) En daar krijgen ze toch echt een enorme 10 voor. Vrolijk, enthousiast en klantgericht personeel met een positieve uitstraling. Je voelt je hier écht gast en 'je hand opsteken om iemand te roepen' is nooit nodig. Scherp op lege glazen en altijd even een klein praatje aan je tafel. 'Smaakt het u, is alles voldoende'. De combinatie van service en goed eten in een fijne omgeving waar je je écht 'koning' voelt maakt dit restaurant tot een top geheel en een plek om vaker te komen. Een aanrader!
Yolande V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een heel leuk restaurant met gezellige en gastvrije bediening en zeer goede service en natuurlijk het heerlijk eten niet te vergeten . Het is echt een aanrader als je in de Beemster bent .
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
zo gezellig hier, erg aardige bediening en neemt de tijd om de bestelling op te nemen en erover te vertellen.
het eten is er ook heerlijk. genoeg keus
m .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gewoon elke keer weer lekker. Goede porties, superkwaliteit. Altijd iets -seizoensgebonden- buiten de kaart om. Nu met de familie gegeten, bijna allemaal iets anders maar iedereen zeer tevreden. Had zelf het stoofpannetje, heerlijk mals! Het decor is prachtig, mooi sfeervol en geeft een mooie reflectie van het seizoen. De bediening zeer vriendelijk en oprecht attent. Echt een aanrader en niet alleen als je in de Beemster woont!
sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met z'n viertjes na een lange warme dag hier gegeten; bewust gekozen voor binnen, omdat we niet van wespen houden. Vooraf namen we brood met kruidenboter, nacho's en garnalenkroketjes en daarna een hoofdgerecht. Een van de kinderen meldde de "lekkerste pannenkoek EVER" te hebben gegeten; hij was inderdaad lekker dun én knapperig. Zelf had ik als hoofdgerecht de kalfspuntjes in paddestoelensaus met lekker veel groenten en mijn echtgenote kreeg de varkensaté, die lekker mals was. De bediening was super, we voelden ons echt welkom! Al met al: heerlijk en gezellig gegeten; voor herhaling vatbaar.
AllyMcRassie R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Met m'n man en ouders hier gegeten. Mijn vader, heel klein beetje slecht ter been, kreeg bij binnenkomst door de bediening gelijk een arm aangeboden naar ons tafeltje. Heel vriendelijk. Wij hebben allevier heerlijk gegeten. Voorgerechten (carpaccio, garnalencocktail en 2x mosterdsoep) waren heel lekker. Ik had voor het hoofdgerecht de gegrilde tonijn uitgekozen. De serveerster adviseerde me de tonijn niet te lang te laten grillen, had ze helemaal gelijk in. Bij de vraag of ik wat extra sojasaus mocht, was dat helemaal geen probleem. De biefstukken van m'n tafelgenoten waren mooi rosé gebakken. De bijgerechten smaakten goed. Een leuk en goed restaurant, waar je rustig en lekker kunt dineren.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Volle bak op zaterdagavond in het Beemster Spijshuis. En dat is begrijpelijk. Kwaliteit voor een eerlijke prijs en een vriendelijke glimlach. Neergestreken met een gezelschap bestaande uit 3 volwassenen en een kind. Zeer vriendelijke ontvangst, je voelt je meteen welkom. Voor kindlief lag er een kleurplaat met potloodjes klaar. Fijn is de keuze uit verschillende huiswijnen die bij het opnemen van de bestelling wordt aangegeven door het personeel. Aangezien we geen grote eters zijn, hebben we ons beperkt tot het hoofdmenu. De kalfsoester met bospaddestoelen was heerlijk. De ladysteak met ui, champignons en spekjes was aan de zoute kant maar wel goed gebakken. Het commentaar op de vegetarische pannenkoek was voornamelijk dat het heel veel was maar smaakte prima. Fijn is de keuze voor een kinderpannenkoek die qua formaat beter past in een kinderbuik. Waar ik vaak de side dishes laat staan is het hier schoon opgegaan, een prima salade.
Al met al heerlijk gegeten. Een zeer attente bediening.
Het blijft alleen jammer dat er ook bij dit restaurant geen fatsoenlijke kindergerechten op de kaart staan. Want ook hier is dat patat met frikadel, kroket of kipnuggets. Waarom niet de gewone gerechten in kleine porties? Een gemiste kans voor een restaurant dat juist zo kindvriendelijk is ingesteld.
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Een geweldige eetervaring, uit eten zoals het moet zijn.
Heerlijk eten, aardige en attente bediening en fijne ambiance.
Met 4 gegeten, kalfs oester perfect gegaard.
Van alles ruim voldoende.
Beemster blond bier heerlijk.
Gewoon fijn uit eten voor een keurige prijs!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Met echtgenote en dochters gegeten bij het Beemster Spijshuis. Al zeker tien keer geweest, maar elke keer is het weer een klein feestje. Het warme welkom door Reina Falke en haar team geeft je een thuisgevoel. Het is er altijd gezellig vol, maar zeker niet te druk.

De kaart is, buiten de vele soorten pannenkoek, redelijk beperkt. Maar de kwaliteit van de gerechten is hoog. Veel produkten uit de eigen Beemster met zorg bereid en altijd lekker.
Ik heb als voorgerecht, buiten de kaart om, gebakken mosselen gegeten met gegratineerde Beemster kaas. Een wat wonderlijke combinatie, maar heel erg lekker! Als hoofdgerecht gegrilde Tonijnsteak met japanse sojasaus en sesam. Perfect gegrild, maar van een zodanige kwaliteit dat je het als sushi rauw kunt eten. En geen kinderachtig stukje hoor. Een flinke steak!

Kortom, heerlijk gegeten tegen een eerlijke prijs. Aanrader!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Op een warme donderdagavond zaten we heerlijk onder de grote kastanjebomen te eten op het plein van de Midden Beemster. Vooraf een tartaartje van tonijn. Dat was wel heel erg klein uitgevallen, al was de smaak echt niet verkeerd. Er miste een klein beetje opmaak en wat smaak hier en daar. Omdat het heel warm was besloten we te gaan voor een salade met gerookte zalm. Ook eigenlijk niets mis mee. Gerookte zalm plakken gedrappeerd onder de salade die niet goed was aangemaakt. Het nagerecht ijs met warme kersen was een heerlijk zoete afsluiter. De heel kleine glaasjes witte wijn (port glazen denk ik)zijn van redelijke kwaliteit.Kortom een topavond met heel erg vriendelijke bediening door de eigenaresse met best wel lekker eenvoudig eten voor een heel schappelijke prijs.