Beemster Spijshuis

Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sjoerd L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Oké waar gaan we eten .....zo dichtbij en lekker gegeten , wat een gezellige restaurant modern maar warme uitstraling , oplettende medewerkers en eten vooraf sissende gamba's en coquilles met spek ...top lekker als hoofd gerecht surf en turf niet geheel nieuw maar top biefstuk met lekkere kreeft , lekker lekker lekker
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wederom hier gegeten en wederom genoten. Los van het feit dat de gerechten hier echt lekker zijn en goed van kwaliteit en los van het feit dat het een gezellige ambiance, let ik altijd op de klantgerichtheid (beroeps-afwijking:) ) En daar krijgen ze toch echt een enorme 10 voor. Vrolijk, enthousiast en klantgericht personeel met een positieve uitstraling. Je voelt je hier écht gast en 'je hand opsteken om iemand te roepen' is nooit nodig. Scherp op lege glazen en altijd even een klein praatje aan je tafel. 'Smaakt het u, is alles voldoende'. De combinatie van service en goed eten in een fijne omgeving waar je je écht 'koning' voelt maakt dit restaurant tot een top geheel en een plek om vaker te komen. Een aanrader!
Landen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een heel leuk restaurant met gezellige en gastvrije bediening en zeer goede service en natuurlijk het heerlijk eten niet te vergeten . Het is echt een aanrader als je in de Beemster bent .
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
zo gezellig hier, erg aardige bediening en neemt de tijd om de bestelling op te nemen en erover te vertellen.
het eten is er ook heerlijk. genoeg keus
M .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gewoon elke keer weer lekker. Goede porties, superkwaliteit. Altijd iets -seizoensgebonden- buiten de kaart om. Nu met de familie gegeten, bijna allemaal iets anders maar iedereen zeer tevreden. Had zelf het stoofpannetje, heerlijk mals! Het decor is prachtig, mooi sfeervol en geeft een mooie reflectie van het seizoen. De bediening zeer vriendelijk en oprecht attent. Echt een aanrader en niet alleen als je in de Beemster woont!
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met z'n viertjes na een lange warme dag hier gegeten; bewust gekozen voor binnen, omdat we niet van wespen houden. Vooraf namen we brood met kruidenboter, nacho's en garnalenkroketjes en daarna een hoofdgerecht. Een van de kinderen meldde de "lekkerste pannenkoek EVER" te hebben gegeten; hij was inderdaad lekker dun én knapperig. Zelf had ik als hoofdgerecht de kalfspuntjes in paddestoelensaus met lekker veel groenten en mijn echtgenote kreeg de varkensaté, die lekker mals was. De bediening was super, we voelden ons echt welkom! Al met al: heerlijk en gezellig gegeten; voor herhaling vatbaar.
AllyMcRassie .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Met m'n man en ouders hier gegeten. Mijn vader, heel klein beetje slecht ter been, kreeg bij binnenkomst door de bediening gelijk een arm aangeboden naar ons tafeltje. Heel vriendelijk. Wij hebben allevier heerlijk gegeten. Voorgerechten (carpaccio, garnalencocktail en 2x mosterdsoep) waren heel lekker. Ik had voor het hoofdgerecht de gegrilde tonijn uitgekozen. De serveerster adviseerde me de tonijn niet te lang te laten grillen, had ze helemaal gelijk in. Bij de vraag of ik wat extra sojasaus mocht, was dat helemaal geen probleem. De biefstukken van m'n tafelgenoten waren mooi rosé gebakken. De bijgerechten smaakten goed. Een leuk en goed restaurant, waar je rustig en lekker kunt dineren.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Met een warm onthaal van de gastvrouw begon onze avond meteen goed. Er hing een goede sfeer en de inrichting is gezellig huiselijk waardoor je je snel thuis voelt.
Ons etentje werd romantisch ingeluid door het "Beemster plateau" een uitgebreide proeverij voorgerechten prachtig gepresenteerd op een grote houten plank waarvan je samen heerlijk kan genieten. Eigenlijk hadden wij al 5 voorgerechten gehad voordat we aan het hoofdgerecht begonnen; Super goed gegaarde skrei op een bedje van diverse boontjes en heerlijk vergeten groentes. Met een heerlijk dessert werd ons diner bekroont. Je merkt dat alles met veel aandacht is bereid en wordt geserveerd.
Voldoende parkeergelegenheid
Vriendelijke bediening
Gezellige inrichting
Comfortabele stoelen
Alom een aanrader!
Ilse1975 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Volle bak op zaterdagavond in het Beemster Spijshuis. En dat is begrijpelijk. Kwaliteit voor een eerlijke prijs en een vriendelijke glimlach. Neergestreken met een gezelschap bestaande uit 3 volwassenen en een kind. Zeer vriendelijke ontvangst, je voelt je meteen welkom. Voor kindlief lag er een kleurplaat met potloodjes klaar. Fijn is de keuze uit verschillende huiswijnen die bij het opnemen van de bestelling wordt aangegeven door het personeel. Aangezien we geen grote eters zijn, hebben we ons beperkt tot het hoofdmenu. De kalfsoester met bospaddestoelen was heerlijk. De ladysteak met ui, champignons en spekjes was aan de zoute kant maar wel goed gebakken. Het commentaar op de vegetarische pannenkoek was voornamelijk dat het heel veel was maar smaakte prima. Fijn is de keuze voor een kinderpannenkoek die qua formaat beter past in een kinderbuik. Waar ik vaak de side dishes laat staan is het hier schoon opgegaan, een prima salade.
Al met al heerlijk gegeten. Een zeer attente bediening.
Het blijft alleen jammer dat er ook bij dit restaurant geen fatsoenlijke kindergerechten op de kaart staan. Want ook hier is dat patat met frikadel, kroket of kipnuggets. Waarom niet de gewone gerechten in kleine porties? Een gemiste kans voor een restaurant dat juist zo kindvriendelijk is ingesteld.
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Een geweldige eetervaring, uit eten zoals het moet zijn.
Heerlijk eten, aardige en attente bediening en fijne ambiance.
Met 4 gegeten, kalfs oester perfect gegaard.
Van alles ruim voldoende.
Beemster blond bier heerlijk.
Gewoon fijn uit eten voor een keurige prijs!
Beemster .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Op vrijdag 3 januari voor het eerst na de kerstvacantie hier gegeten. We komen hier 9 à 10 keer per jaar. We werden zoals altijd weer hartelijk ontvangen en voelden ons meteen weer thuis, ook omdat de bediening altijd al weet wat we als eerste willen drinken. Deze keer aten we, niet voor het eerst, de Ladysteak. We zijn op een leeftijd dat een gerecht gauw teveel is, daarom is de Ladysteak een goede keuze. Voortreffelijk gebakken met heerlijke garnituur. De frites was zoals altijd weer heerlijk, dus daar hebben we een extra portie van genomen. Beemster aardappelen, perfect bereid. Het dessert bestond uit één Dame Blanche met twéé lepeltjes, want dat kan hier ook. We waren opnieuw tevreden en kwamen echt ontspannen weer thuis. De prijs- kwaliteit verhouding is goed, de bediening ronduit hartelijk en geïnteresseerd.
Jacinta_ .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Dinsdag 3 december weer eens gezellig bij het Spijshuis gegeten. Tijdje niet geweest, mooi de veranderingen weer in de zaak te zien. Je wordt echt welkom geheten, ze onthouden de verhalen van je vorige bezoek en komen daar geïnteresseerd op terug. Het Beemster Spijshuis is een laagdrempelig restaurant met een vriendelijk geprijsde menukaart. Daarnaast staan er altijd een aantal dagaanbiedingen op het bord. Vriendelijke bediening, de dames vragen tussendoor altijd of alles naar wens is, geven een echt welkom gevoel. Gesmuld van de (voor-)gerechten en het dessert. Super dat ze ook lokale producten gebruiken voor de gerechten. Dit keer hebben we alledrie iets anders genomen, het smaakte allemaal goed. Als je favoriete gerecht van de vorige keer er niet op staat, schroom niet het te vragen. Als ik bijv. de zalmbonbon mis op de kaart, kan ik er toch naar vragen en als ze de producten in huis hebben dan wordt het gemaakt, heel gastvrij.
Aanrader voor gezinnen, naast de gewone kaart is er een ruime keuze aan pannenkoeken. In het weekend ook lunch mogelijk. Fijne ongedwongen sfeer.
Suus4321 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
We zijn hier gisteravond uiteten geweest en waren niet voldaan.
Er waren een aantal gerechten die echt niet lekker waren en nadat de gastvrouw ons vroeg of alles smaakte gaven we aan dat we sommige dingen echt niet lekker vonden of smaakloos waren.
Dit zeiden we ook op een normale manier, het stoofpotje was smakeloos en de salade was te waterig, het lijkt of er echt goedkopere producten worden gebruikt. Mijn vriendin heeft hier al talloze keren gegeten en altijd naar tevredenheid maar deze keer dus niet.
Uiteindelijk kregen we de rekening en daar stonden dus alle gerechten op ook de gerechten die wij echt niet lekker vonden. Ik heb dit nog nooit meegemaakt maar enige comppensering aan de hand van een kopje koffie van het huis is het minst wat je kan doen?
Prijs/ kwaliteit is ronduit slecht, wij gaan hier nooit meer naar toe!
Wij denken dat er een nieuwe eigenaar in zit?

Sanne2001 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Regelmatig gegeten met gezin, vrienden en familie. Een echt familierestaurant, waar je ook je kind met een gerust hart mee naar toe neemt. Eten altijd net weer iets anders buiten de kaart om wat verrassend lekker smaakt of een lekker bekend gerecht. Ook als iets niet meer op of buiten de kaart om genoemd wordt, kun je het toch krijgen. Wat een service! Eten staat ook snel op tafel en er is genoeg contact met de bediening om evt. iets bij te bestellen. Gaan er graag naar toe en ook de afhaalservice is een uitkomst op drukke dagen.

Een aanrader voor een gezellig avondje met gezin, familie of (veel) vrienden!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Met echtgenote en dochters gegeten bij het Beemster Spijshuis. Al zeker tien keer geweest, maar elke keer is het weer een klein feestje. Het warme welkom door Reina Falke en haar team geeft je een thuisgevoel. Het is er altijd gezellig vol, maar zeker niet te druk.

De kaart is, buiten de vele soorten pannenkoek, redelijk beperkt. Maar de kwaliteit van de gerechten is hoog. Veel produkten uit de eigen Beemster met zorg bereid en altijd lekker.
Ik heb als voorgerecht, buiten de kaart om, gebakken mosselen gegeten met gegratineerde Beemster kaas. Een wat wonderlijke combinatie, maar heel erg lekker! Als hoofdgerecht gegrilde Tonijnsteak met japanse sojasaus en sesam. Perfect gegrild, maar van een zodanige kwaliteit dat je het als sushi rauw kunt eten. En geen kinderachtig stukje hoor. Een flinke steak!

Kortom, heerlijk gegeten tegen een eerlijke prijs. Aanrader!
Jan Kees M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Als er verse eigengemaakte patat bij het eten wordt geserveerd is het een top restaurant! Sfeer is gemoedelijk, bediening vriendelijk, eten Hollands.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Op een warme donderdagavond zaten we heerlijk onder de grote kastanjebomen te eten op het plein van de Midden Beemster. Vooraf een tartaartje van tonijn. Dat was wel heel erg klein uitgevallen, al was de smaak echt niet verkeerd. Er miste een klein beetje opmaak en wat smaak hier en daar. Omdat het heel warm was besloten we te gaan voor een salade met gerookte zalm. Ook eigenlijk niets mis mee. Gerookte zalm plakken gedrappeerd onder de salade die niet goed was aangemaakt. Het nagerecht ijs met warme kersen was een heerlijk zoete afsluiter. De heel kleine glaasjes witte wijn (port glazen denk ik)zijn van redelijke kwaliteit.Kortom een topavond met heel erg vriendelijke bediening door de eigenaresse met best wel lekker eenvoudig eten voor een heel schappelijke prijs.