Beekman & Beekman

Markt 8 5751 BE Deurne Nederland Kaart

Over restaurant Beekman & Beekman

Genieten in Deurne

Midden in het centrum van Deurne, pal naast de kerk, vind je dit heerlijke Grand Café. Een geliefd adres in de regio met een vriendelijke geprijsde kaart en een gemoedelijke sfeer. Hun geroosterde en gegrilde vleesgerechten zijn duidelijk de publiekslievelingen, maar ook voor visliefhebbers en vegetariërs staan er altijd lekkernijen op de kaart. Voor ieder wat wils dus!

Meer informatie over restaurant Beekman & Beekman

Maandag t/m Donderdag 09:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 09:30 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Souza .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten via social deal met 4 personen
Kabeljauw van mijn vrouw was zeer lekker en mijn saté was super gemarineerd met verse friet en lekkere rauwkost erbij
Het gezelschap bij ons vond het ook over heerlijk
ga zo door Beekman&Beekman
Meulenhof .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Donderdag, 20 october 2016, met 4 personen via social deal.

Ik heb ook bij social deal een recensie achtergelaten, tot mijn verbazing werd deze niet geplaatst, blijkbaar te veel puntjes van kritiek. Vond het al vreemd dat de recensies bij social deal altijd zo lovend zijn, bevat jouw recensie kritiek dan wordt de recensie gewoon niet geplaatst. Goed om te weten volgens mij.

Dan Beekman en Beekman.
Gezellige zaak, prettig personeel.
Eten wisselend.
Voorgerechten waren prima, scampi's, gerookte zalm en een garnalencoctail.
Hoofdgerechten teleurstellend. De spareribs waren uitmuntend, al vind ik de originele prijs van 21,50 voor 1 spare rib aan de hoge kant. Het was een redelijke sparerib maar ik had nog wel eentje erbij gewild. De mixed grill was teleurstellend, droog en flauw. Mijn zoon had een Waygu steak (rare), deze was erg slecht. Erg taai, niet door te slikken. Ook wel schuld bij mijn zoon, hij wilde er niets over zeggen bij de ober. Toen ik er dan maar iets van zei bood de ober direct aan een nieuwe klaar te laten maken. Mijn zoon had echter genoeg gegeten. Wel erg teleurstellend, aangezien je voor de steak 4 euro extra moet betalen op de menuprijs. Dus wat betreft het hoofdmenu, 1x prima en 3 x teleurstellend.
Nagerecht 4x de verassing van de chef, ijs was prima maar niet verrassend. Vervelend vond ik wel dat we voor het dessert 2 euro p.p. moesten bijbetalen terwijl dat niet op het menu stond. Persoonlijk vind ik zoiets erg jammer.

Conclusie: Gezellige tent met wisselend eten. Houd je van spareribs dan zou ik die hier zeker gaan eten, maar houd er rekening mee dat je maar 1 sparerib krijgt.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Kon de bon van socialdeal niet inleveren (plaats genoeg ) maar toch met 4 gegaan . voorgerecht geitenkaas salade i,de verhouding is zoek bovenop ligt een plak geitenkaas die je zelf moet snijden en daarna heb je nog een bord sla met tomaten over ,de balsamico dressing zit op de rand van het bord wel mooi maar hij is om te eten en dat gaat niet ? hoofdgerecht duurde 1,25 uur en daar wij met twee geen voorgerecht hadden was dat erg lang . mixed grill was erg matig van smaak ook nog eens lauw ook de andere gerechten sate en 2 maal vis waren lauw . Sate was niet meer als stok varkenshaas kroepoek uit de zak en atjar uit de pot .oke sous was lekker . bediening was aardig jammer dat onze gerechten door de drukte van social deal te lang onder de lamp hebben gestaan . Wat mij opviel dat sommige tafels een laken hadden en wij van de tafel moesten eten je zou toch zeggen dat mensen zonder korting netjes een laken krijgen vond dat wat raar aankijken .
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We hebben genoten van een kopje koffie met gebak. Mijn ervaring met het restaurant is prima. We hadden een bon van Gifts4you. Wat een ellende: je moet er wel alles voor over hebben om die te benutten. Lees: geen aanrader. Maar als je op vakantie bent en je wilt van de bon gebruik maken, dan heb je in de regel geen printer voorhanden. Kan dat niet anders? Maar bij Beekman en Beekman geen probleem: aardig personeel. En als ik de mail van Gift4you naar het retaurant mailde was het goed zo met de betaling. Twintig minuten later even gevraagd of het in orde was, maar ze hadden nog niet gekeken. Kijk, dat vertrouwen is er dan. Prima actie daar. En heerlijke gebak bij de erg lekkere koffie.
Ricardo H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Hier geweest met wat collega's, bediening zeer vriendelijk een leuke spontane meid die de groep aan kon en de nodige humor had.
Had een mixed grill deze was niet lekker dan met name de kwaliteit van het vlees niet, taai, saai echt en kant en klaar pakket. Jammer het had zo mooi kunnen zijn. Collega's hadden de Wagyu steak die waren wel redelijk te spreken. Misschien heb ik het niet getroffen maar ik zou er niet weer heen gaan.
Wij hebben buiten gezet maar wat ik van binnen heb gezien zag het er mooi uit.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Met de familiedag gegeten bij Beekman. Gekozen was voor menu voor de volwassenen en apart bestellen voor de kinderen. Keuze uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee desserts. Eten was in orde maar niet echt verassend. Leuke zaak met aardige bediening.
TedZ .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na een borrel op zondag middag besloten we om s' avonds ook te reserveren voor een diner.
In overleg tafel uitgekozen en besproken.
Bij aankomst bleek onze tafel al bezet te zijn en kregen we een andere tafel toegewezen.
Wel tafel linnen maar verder nog niet gedekt. Bij het serveren van het voorgerecht hadden we nog geen bestek en servet, daar moesten we zelf om vragen. Voorgerecht was matig, 2x carpaccio, uien soep en garnalen cocktail.
Carpaccio was een teleurstelling kwam volgens ons zo bij een supermarkt vandaan en de saus was veel te overheersend. De hoeveelheid uiensoep was matig en ingedikt, geserveerd in het bord waar ook andere voorgerechten in geserveerd worden.
De Noorse garnalen cocktail was smakeloos zonder enige saus.
Tijdens het bestellen van het voortje bestelde we ook drankjes, die kwamen pas nadat we ons voortje al bijna op hadden.
Bij het hoofdgerecht bestelde we de volgens de menukaart behorende wijn. Bij de kip werd een pinot gris geadviseerd en bij de spare ribs een rode wijn. De pinot gris was niet om te drinken (grote twijfel of het wel een Pinot gris was) en de wijn bij de spare ribs was niet de advies wijn (dit bleek pas bij de afrekening).
Het kip gerecht was taai en de spare ribs waren niet erg warm en werden zonder waterkom en handdoekje geserveerd. De pinos gris werd na een slok teruggestuurd en stond daarna gewoon op de rekening.
Kortom wat een tegenvaller voor een restaurant wat er van binnen erg mooi uitziet.

Geertfreriks .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Het is een heel mooi pand en ziet er vanbinnen erg gezellig uit. Ik kwam lunchen met mijn vrouw, we moesten erg lang wachten op de ober voor de lunchkaart en om drinken te bestellen. ik nam een uitsmijter en mijn vrouw een salade carpaccio. Helaas moesten we ook hier erg lang op wachten. Toen mijn uitsmijter kwam zag ik dat er maar 1 hele dooier bij de 3 eieren zat, jammer. Ook de carpacciosalade stelde niet zo heel veel voor, mijn vrouw vond hem erg flauw. Toen we wilden afrekenen konden we de ober niet vinden dus moesten we nog wachten om t betalen. Nogmaals een hele mooie inrichting maar zeer slechte bediening en het eten viel erg tegen. Ik kom hier niet snel meer terug.
P.goossens .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was perfect, het personeel vriendelijk en de locatie was prachtig.
Wij komen zeker terug bij Grand Café Beekman en Beekman.
Chapeau.
Wij zullen zeker onze vrienden en familie laten weten hoe goed het was bij Beekman en Beekman.
Tiny-en-andre .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
het eten was goed , alleen je had maar een beperkte keus bij de AH actie!!
Wij hadden het idee dat de klanten die dit AH diner hadden ook snel werden weggewerkt!!
De bediening was overigens perfect en zeer behulpzaam en vriendelijk
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Bediening was perfect, vriendelijk en correct. Voor en nagerecht en amuse ook prima ! Hoofdgerecht vlees was niet vers bereid, weinig groente. Al met al wel de prijs waard.
Ireen W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
sfeer was okay, mooi oud pand

bediening erg goed, kwamen tegemoet aan wensen

mannen vonden de mixed grill te taai...
verder was het eten wel okay

een wijn 5,30 vonden we wel erg duur voor een glas
341 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Met vrienden hebben wij hier heerlijk gegeten in een heel mooi en gezellig pand met een uitstekende bediening!
Hier komen wij zeker terug het is een echte aanrader.
Wmjdelouw .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016

Het eten was lekker we hadden uiensoep en varkenshaasje/biefstukje/kipfiletje/sparerib
en als toetje koffie met likeur
de bediening was zeer goed en vriendelijk!!!!!
Rhuijer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
We wilden rustig een aperitief drinken en dat kon ook. Kregen daarbij een amuse. Een heerlijke preisoep vooraf en daarna een spies mixend grill. 3 Koude sausjes erbij, maar goed gekozen. Frites werd geserveerd in een mini frituurmandje, erg leuk. Salade niet aangeraakt, dat was voor ons teveel. We hebben dan ook voor de koffie toe gekozen. Leuke ambiance en ruimte, om nog eens binnen te gaan. Vooral als je Beekman & Beekman gelezen hebt.
Katjavogels .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was erg lekker. De sfeer en locatie zijn goed alleen was het qua temperatuur niet fijn. We hadden het op het laatst van de avond koud. Dus verwarming omhoog dan is het prima toeven daar.
Mjhvandijk .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Nette bediening , lekkere gerechten negatieve opmerking; zeer weinig mogelijkheden om jassen weg te hangen en van een persoon nagerecht vergeten te brengen
Nellieheuvel53 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij vonden het helemaal super, lekker diner, de prijs kwaliteit verhouding was goed.
Helemaal met deze AH actie! Het was er druk, een teken dat het wel goed zit bij
Beekman en Beekman. Gezellig geweest, leuk gezelschap. Voor herhaling vatbaar.
Hansmikkers .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Goede ontvangst, prima mogelijkheden en uitgebreide keuze.
Temperatuur aanvankelijk prima maar door het regelmatig opengaan van de deur en het uitvallen van de radiator was het wat frisjes binnen.
Eva2411 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
De soepen smaakten goed, maar het hoofdgerecht viel erg tegen. Het vlees van de mixed grill was droog en het vegetarische gerecht was heel flauw (doorgekookte/gestoomde groenten en een bult zoute rijst wat risotto voor moest stellen). Toetje was ook matig.