Beef & More

6,8

Jouw recensie over het restaurant Beef & More

LindaN .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Met zn vieren hebben we op het terras gegeten. Het terras is wel wat rommelig, maar het eten is heerlijk. De biefstuk was precies goed gebakken en ook de pittige kip was erg lekker.
Aardige bediening en prima tempo van opdienen. Prima plek voor een gezellige avond met lekker eten.
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
wij zijn er wezen eten. geen mayo, geen bier... euhm, is dit een restaurant?
het eten was ook geen hoofdstrandje, snap werkelijk niet dat dit sommigen dit zo hoog beoordelen.
J.P. K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Je moet wel even wachten op je eten....maar dat is zeker de moeite waard !! Zeer vriendelijk personeel....
Febe B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Misleidende acties! Via Iens gereserveerd: met 50% korting op de rekening. Toen we daar waren aangekomen, bleek dat je een vaststaand menu kreeg voor €25,- en daarbij een fles wijn. Misleidend, je verwacht gewoon te kunnen kiezen wat je eet. Wij zijn om deze reden weer weggegaan.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
het eten is goed en lekker. De aankleding gezellig en uitnodigend. De service kan verbeteren door meer aandacht te hebben voor de klant en meer ervaren personeel in te zetten.

Ik kom zeker nog een keer voor het lekkere eten en om te zien of de service verbeterd is.