Beef & More

7,1

Jouw recensie over het restaurant Beef & More

Febe B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Misleidende acties! Via Iens gereserveerd: met 50% korting op de rekening. Toen we daar waren aangekomen, bleek dat je een vaststaand menu kreeg voor €25,- en daarbij een fles wijn. Misleidend, je verwacht gewoon te kunnen kiezen wat je eet. Wij zijn om deze reden weer weggegaan.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
het eten is goed en lekker. De aankleding gezellig en uitnodigend. De service kan verbeteren door meer aandacht te hebben voor de klant en meer ervaren personeel in te zetten.

Ik kom zeker nog een keer voor het lekkere eten en om te zien of de service verbeterd is.