Beef & More - Delft

7,2

Jouw recensie over het restaurant Beef & More - Delft

Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vanwege de goede recensies besloten we bij Beef en more te gaan eten. Helaas viel het erg tegen. Het voorgerecht kwam zeer snel op tafel en de andere gerechten erna ook. Ik begon met vleeswaren, daar kan niets mis mee. Mijn partner nam zalm en deze was erg droog. Daarna kwam voor mij een goede biefstuk. Helaas had mijn partner weer pech. Die had een paar droge lapjes vlees dat vooral uit zenen bestond. Toen de serveerster af kwam ruimen vroeg ze of het gesmaakt had, terwijl bijna al het vlees er nog lag. We hebben aangegeven dat het niet in orde was maar er werd niets met de klacht gedaan. Als nagerecht namen we panacotta. Om een of ander vreemde reden bestond het uit twee lagen smaakloze massa. Dat heb ik laten staan... Voor ons geen tweede keer meer.
Guus Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Via social deal verhoudingsgewijs prima gegeten. Vriendelijke bediening en relaxte muziek.
Het eten is goed klaargemaakt. De steak was medium, zoals we hadden aangegeven.
Minpuntjes waren dat het ijs van de dame blanche bij opdienen iets gesmolten was en dat je bestek niet wordt vervangen na voorgerecht.
Coby T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke op houtskool gegrilde steak tegen een erg goede prijs. Vriendelijke eigenaar. Fijn restaurant om gewoon een hapje te eten.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
eten redelijk. porties mogen groter. Als je groenten aangeeft gooi dan niet alleen gebakken uien op het bord. 3 gamba s beetje weinig. wel vriendelijke bediening. soms storend harde muziek.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf heerlijke gambastaartjes en originele tomatensoep. Black angus beef en zeewolf beide erg goed. Dessert (gebakken appel met ijs) een echte aanrader. Goede en vriendelijke bediening.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Hele fijne bediening! De drankleverancier was nog niet geweest en de ober dacht actief mee en liet zelfs mogelijkheden proeven. Stokbrood met smeersels en wat tapas als voorgerecht. Niet genoeg brood? Geen probleem, dan brengen ze je gewoon nog wat extra om de lekkere smeersels op te maken! Hoofdgerecht was prima gedaan, heerlijk met verse groente en een goede hoeveelheid. Steak van de grill was een beetje te enthousiast gegrild maar erg lekker en een mooie structuur. Ik miste er wellicht een sausje bij of wat kruidendokter. Wij gaan graag nog eens terug!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Het restaurant was overgenomen door een nieuwe eigenaar, bediening was erg traag, het duurde alleen al 15 minuten voor ze de drank kwamen opnemen, op het hoofdgerecht hebben we bijna 2 uur moeten wachten, eten was redelijk, maar niet bijzonder, jammer want het is een leuke tent, hoop dat als het personeel ingewerkt is, het allemaal soepeler verloopt.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, schappelijke prijzen en een leuke setting! Echt een aanrader.
Hele leuke avond gehad.
Jeroenvdk .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De beef & more geprobeerd. Het is een mooie zaak, maar wel wat luidruchtig. De bediening was traag maar wel enthousiast. De keuze is zeer beperkt, zo was er bijvoorbeeld maar 1 soort wijn. De smaak was prima, maar niet bijzonder. Voor een snelle steak misschien een optie, maar voor een lekker avondje uit geen aanrader.
roel S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Op lichtjes avond na wat buiten te hebben geproefd besloten om hier te gaan wat te eten.
Binnen is de sfeer erg gezellig. We namen als voorafje de broodtafel met verschillende smeersels. Je proefde dat het brood versgebakken was.
Als hoofdgerecht de mixed grill genomen. Kip op de spies, beef en gamba's. De kip was erg mals en de beef was zalig.
Als toetje de dame blanche genomen wat ook niet verkeerd was.

zeker een aanrader
mart V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Na een avond bowlen en rondje gelopen door delft kwamen we Beef&More tegen. Binnen ziet het sfeervol uit.
Nadat we binnenkwamen en zelf een plekje mochten uitkiezen hadden we 2 lekkere delfste koperen kat biertjes genomen.
Verder namen we de tapas proeverij wat bestaat uit 5 rondes.
Het eerste ronde was wat rijst met gebakken uitjes en kikkererwten en een lekker sausje. De 2e, 3e en 4e ronde kwamen tegelijk. Verassend en erg lekker. De kip was lekker pittig en de gamba's ook erg lekker.
De bedienen was vriendelijk en lekker vlot,
Volgende keer neem ik meer mensen mee, zeker een aanrader
kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gister avond gezellig uit eten geweest met mijn vriendin. Eenmaal binnen werden we erg vriendelijk ontvangen. Het restaurant zag er erg gezellig uit.
Wij hadden de groupon, onbeperkt kipspies, beef en gamba's. Erg lekker en zaten al snel vol.

Ik kom hier nog wel vaker!
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het restaurant ziet er leuk uit met al het hout en de kaarsen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door wat leek op de eigenaar.
Wij kozen van de kaart het verassing menu. De presentatie van alle gangen zagen er mooi en zalig uit en het smaakte ook nog eens zalig.
De bediening was vriendelijk en oplettend.
conclusie: aanrader
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor een vrijdagavond was het erg rustig. Bedrijfsleider probeerde geforceerd leuk te doen. Via Groupon de all you can eat mixed grill spies genomen eten was goed maar de kipdij was erg flauw maar de beef weer erg hoog op smaak. Maar al met al goed gegeten. Maar niet voor herhaling vatbaar
iris B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Decor is sfeervol. Het personeel jong maar erg klantvriendelijk en het eten was erg lekker.
Wij hadden de groupon voor de 5 gangen tapa's. De kip was lekker maar de beef was zalig! ook nog een lekker ijsje voor het nagerecht
Ik kom hier vaker terug!
KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Decor is sfeervol, maar er zaten wel spinnen in de houten balen die naast de tafel staan.
We hadden een broodplank besteld. Daar zat een overvloed aan smeersels bij, maar slechts 3 mini broodjes om het op te doen.
Ondanks dat dit een vleesrestaurant is, kon het personeel mij niet vertellen of dit biologisch vlees was of op zijn minst goed was behandeld toen het nog leefde. Ik besloot daarom om voor de zalm te gaan. Het was lekker, maar niet bijzonder. Meer iets wat ik thuis zelf ook maak. Wat dat kleine schepje risotto op mijn bord deed mag Joost weten.
Mijn disgenoot had de gamba's en was zeer enthousiast hierover.

Na het eten nog een cappuccino besteld. Die was niet te drinken. Na dit te hebben aangegeven kregen we een nieuwe koffie en dit was al iets beter maar niet voor herhaling vatbaar. Er staat echt een schitterend koffie-apparaat in de zaak, dus het is zonde dat het personeel niet weet hoe hiermee om te gaan en ook niet weet hoe je een schuimlaag maakt (werd met een lepel erin geschept).

Personeel was vriendelijk maar niet oplettend.
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Groot sfeerloos restaurant, kan gezelliger. Bediening moet nog veel leren en erg traag. Gegeten met groupon, porties verschillen per persoon dus niet allemaal dezelfde hoeveelheid. Ik kom hier niet meer.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het restaurant is gelegen aan een plein net buiten het centrum, samen met een aantal andere restaurants. Met het mooie weer was het best leuk zitten buiten.
De bediening is jong, maar jammer genoeg ongetraind en ongeïnteresseerd. Alleen de eigenaar, die ze erg lijkt te micro-managen, weet iets van klantenservice.
Gelukkig was het eten goed. We hadden een all-you-can-eat menu wat vooral bestond uit gegrilde kip dijen. Deze waren goed op smaak, gaar en mals. Als lokkertje kregen we ook een lapje van het groots aangekondigde beef. Deze was zeer goed bereid, vol smaak, en mooi diep rood van binnen. Daar had wel wat meer van bij gemogen!
De bij te bestellen friet was ook goed op smaak, maar er was een flink gebrek aan wat frisse salade bij al dit zware, vette eten. Op het eerste bord kreeg je een klein hoopje, maar dat was zo op. Ook was de opmaak erg geforceerd chique, past niet bij het eten. Een lijntje chilisaus is niet echt fine dining.

Al met al goed gegeten, maar aan de bediening moet echt gewerkt worden.
Banditimi .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteravond 4 september 2016 togen ons gezelschap(2 man en 2 vrouw) richting restaurant Beef and More. We hadden via Group On een tapasmenus besteld. Om kort te zijn heb ik in jaren niet zo slecht gegeten en totale desinteresse ervaren van het bedienend personeel. Bij binnenkomst in het nagenoeg lege restaurant werden we niet ontvangen en zijn zelf maar op zoek gegaan naar een tafeltje. De bestelde drankjes werden behoorlijk snel bezorgd maar daarna begon de ellende. De tapasgerechten bestonden uit een vingerhoedje tomatensoep, twee kleine gamba's, een stukje kippenvlees van 2 centimeter en als hoofdgerecht een stukje rosbief van 2,5 centimeter met een flinterdun schijfje aardappel. We namen plaats om 18.30 en om 20.45(de zaak was nog steeds nagenoeg leeg) kregen wij, na hierover een klacht ingediend te hebben, ons hoofdgerechtje. Het dessert hebben we maar niet afgewacht en om de rekening gevraagd. Ik wilde pinnen maar het personeel wist niet hoe het mobiele pinapparaat werkte. Gelukkig wist een van mijn disgenoten dat wel anders had ik nog een uur langer moeten wachten. Kortom een zeer slechte avond gehad. Eens maar nooit meer. We zijn daarna met een behoorlijk hongergevoel naar een ander restaurant gegaan waar we allervriendelijkst werden ontvangen en we op meer dan behoorlijke wijze het hongergevoel hebben kunnen wegwerken.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren met Groupon hier gegeten. In de kipspiezen zat orgaanvlees en er lagen aangebrande stukjes op wat moest doorgaan voor biefstuk? Het onbeperkt concept zag alleen op deze kip. Ik kom hier niet nog een keer.