Beef & More - Delft

7,2

Jouw recensie over het restaurant Beef & More - Delft

Warson T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Even geprobeerd maar echt tegengevallen. Wie niet waagt wie niet steaks. Jammer van zo’n mooie zaak! Zag er goed uit totdat je een steak voor je krijgt die gaar doorbakken is. Ze vragen keukenpersoneel omdat ze momenteel geen kwaliteit op tafel kunnen zetten. Ze kwamen naar me toe en werd zelfs gevraagd om daar te werken omdat ze niet eens een steak kunnen grillen. Zelf weten ze niet wat ze moeten geven als er staat 300 gram steaks op menu, dan maar een paar kleine reepjes...kreeg zelfs een rondleiding in de keuken van de eigenaar omdat hij weet dat ik zelf ook chef ben. Ze moeten nog veel leren op gebied van kwaliteit en mentaliteit!!! verder heel goed fooi gegeven voor de lekkere cola zero en heerlijke wijn:-)
Schoor1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Gisteren geweest , Prima eten , leuke sfeer , mooie zaak , en heerlijk terras.
De kok , maar zeker ook de bediening (moeder en dochter) krijgen van mij een dikke 10 !!
Was een heerlijke gezellige avond.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gereserveerd via social deal ... we werden in een hoekje weggestopt met andere social deal-klanten. Tafel was plakkerig. Wij waren erg vroeg op zaterdag-avond (17.30) en er was al geen zalm meer... De soep in het tweede menu was niet warm. Prijzen van de drankjes stonden niet op het menu dat ons werd getoond. Voor vier simpele biertjes moesten we 14,50 afrekenen. De 'beef', waarvoor we bijbetaalden was te lang gebakken. Er was geen salade op het bord, alleen een smakeloos vaag stukje gebakken groente, waarvan de bediening niet wist wat het was. De koffie was zó slecht dat we die na een paar slokjes hebben laten staan.
Verder heb ik nog nooit eerder in een restaurant een toilet gezien dat zo vies was
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Met dochter hier gegeten, aanvankelijk de enige gasten. Tafeltje plakte, ober was moeilijk verstaanbaar. Hij gaf geen menukaart: dat moesten we kennelijk zelf maar uitzoeken. Voorgerecht Carpaccio was (te) rijkelijk voorzien van dressing, terwijl aan de kaas nog (gekleurde) randjes korst zaten. Ons werd verzocht het bestek te bewaren voor het hoofdgerecht. Dochter werd niet gevraagd naar bereidingswijze voor het vlees, wat ze vervolgens "well done" kreeg: zonde! Aan mijn kip zaten zwarte stukjes. De frieten waren overigens wel erg lekker. Op de gebakken halve tomaat zat koriander: daar moet je van houden - wij niet. Het dessert ("verrassing") was een plak griesmeelpudding oid met slagroom. Het was heel goedkoop, maar dit kun je beter helemaal niet aanbieden...
Radha R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De bediening sprak weinig tot geen Nederlands waardoor we vaak vragen kregen die we niet goed begrepen. Toen we zo goed mogelijk wilde antwoorden snapte ze onze antwoorden niet.
Het eten was lekker en smaakvol maar 'all you can eat' was eentonig.
We vroegen sausjes bij het vlees en we kregen mayonaise en chilisaus. Lekker maar niet echt passend bij vlees.
Madelon L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
All you can eat kan beter vertaald worden naar All you can order. En dat is erg weinig. Daarnaast 1e ronde zéér slecht van kwaliteit, muf en droog vlees. Na opmerking hierover de tweede ronde wel goed vlees maar duidelijk minder gekregen. Weinig gegeten hierdoor want nogmaals bestellen lukte niet ondanks dat er bijna niemand zat. Bitter lemon dreven vlokken in (hele oude voorraad), terug gestuurd, meerdere keren om sausje moeten vragen, zeer karig en fantasieloos. Ronduit slecht, voor ons Beef No More.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Geboekt via Socialdeal
15 Flesjes bier op de toonbank zijn voor de sier. Ze hebben enkel 4 smaken op de tap.
Voorgerecht keuze tussen 2 gerechten, al kon de eigenaar het verschil niet uitleggen: "allebei vlees, allebei lekker"
Tussengerecht eerst koud, daarna verbrand en verkoolt. Beide teruggestuurd waarna het hoofdgerecht werd uitgeserveerd. Geen tussengerecht meer? "nee, dat was mislukt"
Mogen we ook een karaf water? Krijgen een fles water met 1 glas. Zelf maar 3 extra glazen van de bar gepakt.
Hoofdgerecht smaakt goed! Mixed grill met lekker vlees.
Nagerecht is een dame blanche, rommelig opgemaakt.
Thee na duurt lang, krijgen daarna met 4 personen 1 kopje.
Na lang zeuren eindelijk de rekening. Wat een moeizame service. En een eigenaar die alles wegwuift en zich van geen kwaad bewust is. Wat een fiasco...
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Kijk maar eens op eet.nu. Het is gewoon een groot tranendal. Eten, niet te vreten. Bij bestelde gerechten komen bij de koffie. De obers komen als je geluk hebt 1 x per drie kwartier langs. Nee, nooit meer. Ik wil eigenlijk altijd positief blijven, maar helaas... ik kan het gewoon niet..
Daphne1978 D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was niet heel erg lekker. Carpaccio was meer rucola dan vlees. Tomatensoep was enorm zout. Bij de mixed grill voor 2 personen zaten 7 kippendijen, 4 reepjes biefstuk en een ons rosbief (piccana). Personeel doet zijn best, maar is het ook net niet. Afruimen terwijl er nog iemand aan het eten is bijvoorbeeld. Wij gaan hier niet meer heen.
Caroll N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
heerlijk gegeten, 4 gangen heerlijke gerechten en wijnen, gezellig sfeer, vers van de gril, we hebben zo genoten, we komen zeker terug . groetjes fam naastepad
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hadden een Beef Angus besteld, maar deze was verbrand omdat er op een open vuur gewerkt werd. Tweede keer precies het zelfde, het was niet te eten. De eigenaar gaf toe dat het niet goed was. Bij de derde poging kregen we twee kleine stukjes vlees die een soort van te eten waren (Taai) Maar in ieder geval niet verbrand. Het wordt tijd voor een nieuwe en bekwame kok zou ik zo zeggen !
Loes J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Met een social deal bon naar deze voor ons nog onbekende plek getogen.
Volgens de reviews een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Daar hebben we dan toch een andere mening over.
De bediening was ronduit klungelig en chaotisch en het eten zeer matig,
De eerste gang, rundercarpaccio was oké, alhoewel hij bedolven lag onder de rucola.
Als tussengerecht de sardine die echt oneetbaar was door de hoeveelheid graatjes en de Vega hapjes waar met name bij de loempiaatjes totaal geen smaak viel te ontdekken.de hoofdgerechten waren ronduit slecht, zowel de kabeljauw burger als de steak waren droog en taai.
Volgens de manager was het chaos omdat 2 vrouwelijke collega's zich hadden ziek gemeld, waarbij hij zijn persoonlijke mening niet onder stoelen of banken schoof.

Al met al geen geslaagde avond.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vanwege de goede recensies besloten we bij Beef en more te gaan eten. Helaas viel het erg tegen. Het voorgerecht kwam zeer snel op tafel en de andere gerechten erna ook. Ik begon met vleeswaren, daar kan niets mis mee. Mijn partner nam zalm en deze was erg droog. Daarna kwam voor mij een goede biefstuk. Helaas had mijn partner weer pech. Die had een paar droge lapjes vlees dat vooral uit zenen bestond. Toen de serveerster af kwam ruimen vroeg ze of het gesmaakt had, terwijl bijna al het vlees er nog lag. We hebben aangegeven dat het niet in orde was maar er werd niets met de klacht gedaan. Als nagerecht namen we panacotta. Om een of ander vreemde reden bestond het uit twee lagen smaakloze massa. Dat heb ik laten staan... Voor ons geen tweede keer meer.
Guus Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Via social deal verhoudingsgewijs prima gegeten. Vriendelijke bediening en relaxte muziek.
Het eten is goed klaargemaakt. De steak was medium, zoals we hadden aangegeven.
Minpuntjes waren dat het ijs van de dame blanche bij opdienen iets gesmolten was en dat je bestek niet wordt vervangen na voorgerecht.
Coby T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke op houtskool gegrilde steak tegen een erg goede prijs. Vriendelijke eigenaar. Fijn restaurant om gewoon een hapje te eten.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
eten redelijk. porties mogen groter. Als je groenten aangeeft gooi dan niet alleen gebakken uien op het bord. 3 gamba s beetje weinig. wel vriendelijke bediening. soms storend harde muziek.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf heerlijke gambastaartjes en originele tomatensoep. Black angus beef en zeewolf beide erg goed. Dessert (gebakken appel met ijs) een echte aanrader. Goede en vriendelijke bediening.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Hele fijne bediening! De drankleverancier was nog niet geweest en de ober dacht actief mee en liet zelfs mogelijkheden proeven. Stokbrood met smeersels en wat tapas als voorgerecht. Niet genoeg brood? Geen probleem, dan brengen ze je gewoon nog wat extra om de lekkere smeersels op te maken! Hoofdgerecht was prima gedaan, heerlijk met verse groente en een goede hoeveelheid. Steak van de grill was een beetje te enthousiast gegrild maar erg lekker en een mooie structuur. Ik miste er wellicht een sausje bij of wat kruidendokter. Wij gaan graag nog eens terug!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Het restaurant was overgenomen door een nieuwe eigenaar, bediening was erg traag, het duurde alleen al 15 minuten voor ze de drank kwamen opnemen, op het hoofdgerecht hebben we bijna 2 uur moeten wachten, eten was redelijk, maar niet bijzonder, jammer want het is een leuke tent, hoop dat als het personeel ingewerkt is, het allemaal soepeler verloopt.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, schappelijke prijzen en een leuke setting! Echt een aanrader.
Hele leuke avond gehad.