Beef & More - Delft

5,2
6,8
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Het restaurant was overgenomen door een nieuwe eigenaar, bediening was erg traag, het duurde alleen al 15 minuten voor ze de drank kwamen opnemen, op het hoofdgerecht hebben we bijna 2 uur moeten wachten, eten was redelijk, maar niet bijzonder, jammer want het is een leuke tent, hoop dat als het personeel ingewerkt is, het allemaal soepeler verloopt.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, schappelijke prijzen en een leuke setting! Echt een aanrader.
Hele leuke avond gehad.
Jeroenvdk .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De beef & more geprobeerd. Het is een mooie zaak, maar wel wat luidruchtig. De bediening was traag maar wel enthousiast. De keuze is zeer beperkt, zo was er bijvoorbeeld maar 1 soort wijn. De smaak was prima, maar niet bijzonder. Voor een snelle steak misschien een optie, maar voor een lekker avondje uit geen aanrader.
roel S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Op lichtjes avond na wat buiten te hebben geproefd besloten om hier te gaan wat te eten.
Binnen is de sfeer erg gezellig. We namen als voorafje de broodtafel met verschillende smeersels. Je proefde dat het brood versgebakken was.
Als hoofdgerecht de mixed grill genomen. Kip op de spies, beef en gamba's. De kip was erg mals en de beef was zalig.
Als toetje de dame blanche genomen wat ook niet verkeerd was.

zeker een aanrader
mart V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Na een avond bowlen en rondje gelopen door delft kwamen we Beef&More tegen. Binnen ziet het sfeervol uit.
Nadat we binnenkwamen en zelf een plekje mochten uitkiezen hadden we 2 lekkere delfste koperen kat biertjes genomen.
Verder namen we de tapas proeverij wat bestaat uit 5 rondes.
Het eerste ronde was wat rijst met gebakken uitjes en kikkererwten en een lekker sausje. De 2e, 3e en 4e ronde kwamen tegelijk. Verassend en erg lekker. De kip was lekker pittig en de gamba's ook erg lekker.
De bedienen was vriendelijk en lekker vlot,
Volgende keer neem ik meer mensen mee, zeker een aanrader
kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gister avond gezellig uit eten geweest met mijn vriendin. Eenmaal binnen werden we erg vriendelijk ontvangen. Het restaurant zag er erg gezellig uit.
Wij hadden de groupon, onbeperkt kipspies, beef en gamba's. Erg lekker en zaten al snel vol.

Ik kom hier nog wel vaker!
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het restaurant ziet er leuk uit met al het hout en de kaarsen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door wat leek op de eigenaar.
Wij kozen van de kaart het verassing menu. De presentatie van alle gangen zagen er mooi en zalig uit en het smaakte ook nog eens zalig.
De bediening was vriendelijk en oplettend.
conclusie: aanrader
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor een vrijdagavond was het erg rustig. Bedrijfsleider probeerde geforceerd leuk te doen. Via Groupon de all you can eat mixed grill spies genomen eten was goed maar de kipdij was erg flauw maar de beef weer erg hoog op smaak. Maar al met al goed gegeten. Maar niet voor herhaling vatbaar
iris B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Decor is sfeervol. Het personeel jong maar erg klantvriendelijk en het eten was erg lekker.
Wij hadden de groupon voor de 5 gangen tapa's. De kip was lekker maar de beef was zalig! ook nog een lekker ijsje voor het nagerecht
Ik kom hier vaker terug!
KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Decor is sfeervol, maar er zaten wel spinnen in de houten balen die naast de tafel staan.
We hadden een broodplank besteld. Daar zat een overvloed aan smeersels bij, maar slechts 3 mini broodjes om het op te doen.
Ondanks dat dit een vleesrestaurant is, kon het personeel mij niet vertellen of dit biologisch vlees was of op zijn minst goed was behandeld toen het nog leefde. Ik besloot daarom om voor de zalm te gaan. Het was lekker, maar niet bijzonder. Meer iets wat ik thuis zelf ook maak. Wat dat kleine schepje risotto op mijn bord deed mag Joost weten.
Mijn disgenoot had de gamba's en was zeer enthousiast hierover.

Na het eten nog een cappuccino besteld. Die was niet te drinken. Na dit te hebben aangegeven kregen we een nieuwe koffie en dit was al iets beter maar niet voor herhaling vatbaar. Er staat echt een schitterend koffie-apparaat in de zaak, dus het is zonde dat het personeel niet weet hoe hiermee om te gaan en ook niet weet hoe je een schuimlaag maakt (werd met een lepel erin geschept).

Personeel was vriendelijk maar niet oplettend.
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Groot sfeerloos restaurant, kan gezelliger. Bediening moet nog veel leren en erg traag. Gegeten met groupon, porties verschillen per persoon dus niet allemaal dezelfde hoeveelheid. Ik kom hier niet meer.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het restaurant is gelegen aan een plein net buiten het centrum, samen met een aantal andere restaurants. Met het mooie weer was het best leuk zitten buiten.
De bediening is jong, maar jammer genoeg ongetraind en ongeïnteresseerd. Alleen de eigenaar, die ze erg lijkt te micro-managen, weet iets van klantenservice.
Gelukkig was het eten goed. We hadden een all-you-can-eat menu wat vooral bestond uit gegrilde kip dijen. Deze waren goed op smaak, gaar en mals. Als lokkertje kregen we ook een lapje van het groots aangekondigde beef. Deze was zeer goed bereid, vol smaak, en mooi diep rood van binnen. Daar had wel wat meer van bij gemogen!
De bij te bestellen friet was ook goed op smaak, maar er was een flink gebrek aan wat frisse salade bij al dit zware, vette eten. Op het eerste bord kreeg je een klein hoopje, maar dat was zo op. Ook was de opmaak erg geforceerd chique, past niet bij het eten. Een lijntje chilisaus is niet echt fine dining.

Al met al goed gegeten, maar aan de bediening moet echt gewerkt worden.
Banditimi .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteravond 4 september 2016 togen ons gezelschap(2 man en 2 vrouw) richting restaurant Beef and More. We hadden via Group On een tapasmenus besteld. Om kort te zijn heb ik in jaren niet zo slecht gegeten en totale desinteresse ervaren van het bedienend personeel. Bij binnenkomst in het nagenoeg lege restaurant werden we niet ontvangen en zijn zelf maar op zoek gegaan naar een tafeltje. De bestelde drankjes werden behoorlijk snel bezorgd maar daarna begon de ellende. De tapasgerechten bestonden uit een vingerhoedje tomatensoep, twee kleine gamba's, een stukje kippenvlees van 2 centimeter en als hoofdgerecht een stukje rosbief van 2,5 centimeter met een flinterdun schijfje aardappel. We namen plaats om 18.30 en om 20.45(de zaak was nog steeds nagenoeg leeg) kregen wij, na hierover een klacht ingediend te hebben, ons hoofdgerechtje. Het dessert hebben we maar niet afgewacht en om de rekening gevraagd. Ik wilde pinnen maar het personeel wist niet hoe het mobiele pinapparaat werkte. Gelukkig wist een van mijn disgenoten dat wel anders had ik nog een uur langer moeten wachten. Kortom een zeer slechte avond gehad. Eens maar nooit meer. We zijn daarna met een behoorlijk hongergevoel naar een ander restaurant gegaan waar we allervriendelijkst werden ontvangen en we op meer dan behoorlijke wijze het hongergevoel hebben kunnen wegwerken.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren met Groupon hier gegeten. In de kipspiezen zat orgaanvlees en er lagen aangebrande stukjes op wat moest doorgaan voor biefstuk? Het onbeperkt concept zag alleen op deze kip. Ik kom hier niet nog een keer.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vanavond met vier personen op een Groupon-deal bij Beef & More gegeten. Restaurant ziet er mooi uit. Helaas was het eten minder goed. Er werd ons onbeperkt mixed grill beloofd. Na een uur wachten kwam de eerste spies eindelijk op tafel. De "mixed grill" bleek alleen te bestaan uit kip, welke gortdroog was en gevuld was met orgaanvlees, wat niet bepaald in de smaak viel. Hierop lagen een aantal stukjes rosbief. Nadat wij om wat extra rosbief vroegen omdat één van ons geen kip eet, kregen we, bij hoge uitzondering zo werd er gezegd, een paar extra stukjes rosbief. Op de Groupon-bon stond dat de mixed grill geserveerd zou worden met een "aardappelgerechtje" en groente. De groente was lekker, maar karig. Het "aardappelgerechtje" bleek een enkel aardappelschijfje te zijn. De eigenaar deelde ons, nog voor wij überhaupt iets op tafel hadden gekregen, mede dat we huisgemaakt frites konden bijbestellen, maar toen wij deze frites aan de tafel naast ons zagen hebben wij dit maar niet besteld. De frites waren nog net niet verbrand.
Het onbeperkt concept hebben wij maar gelaten voor wat het was. Na de eerste spies hebben wij afgerekend en zijn elders frites gaan eten. Wat een domper!
wat is dat aan de tafel zeget u dat als goed is en ook als op eten en nu dat ?????
Iens-proever .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Op een donderdag avond dit restaurant met 3 personen bezocht. Restaurant is als een smaakvol grandcafé ingericht. Van aankomst tot vertrek werden wij in alle opzichten heel klantvriendelijk ontvangen en bediend. Wij hadden een 5-gangen verassingsdiner. Heel grappig dat werd volgehouden aan het verassingselement en werd aan ons niet verteld welke gerechten wij zouden krijgen. Wel jammer dat niet eerst werd nagegaan of er iets in de verassingsgerechten zijn die wij niet lusten of allergisch voor zijn. Maar gelukkig lusten wij alles wat werd voorgeschoteld en wij zijn nergens allergisch voor.
De presentatie van alle gangen zagen heel mooi, netjes, aantrekkelijkm verzorgd en afgewerkt uit. Vermeldenswaardig zijn falafal (mooi korsje, maar inhoud mag meer smaak hebben; geserveerd met humus en carpaccio), garnalen (heel lekkere geroosterde smaak in dito jus, vlees perfect gegaard, extra jus voor verse warme bolletje), lekkere malse biefstuk, pittige geroosterde kip en heerlijk ijs met slagroom en siroop. Hoeveelheid was ruim voldoende voor ons.
Kwaliteit:smaak:hoeveelheid:bediening in verhouding met prijs is ruim voldoende! Wij komen terug!
Sam- .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteren via social deal bij Beef&More gegeten. Ze wisten niet wat ze precies op de tap hadden en de helft was op. De biertjes werden zonder schuim geserveerd. Na 3 witte wijn besteld te hebben kregen we 2 witte en 1 rode, waarvan de glazen nog vol met vinger- en lipafdrukken zaten.
Alles duurde lang terwijl het niet druk was. Er stond geen muziek aan.
1 van ons heeft glutenallergie, dus gevraagd of het glutenvrij kon. Hiervan 'dachten' ze dat dit wel ging lukken. Het leek alsof ze totaal niet wisten wat gluten überhaupt zijn.
Zeep en wcpapier was op in de toilet en bijbestelde mayonaise is nooit gekomen.
Verder was het eten niet heel veel en matig.
Een lief meisje wat rond liep probeerde de tent nog te redden maar ook bij haar ontbrak het veel momenten aan de kennis en ervaring. Het overige personeel had nog nooit van een horecasmile gehoord!
Evelien_wilemijn .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk met twee gegeten bij Beef & More in Delft. Bij binnenkomst kregen we al gelijk een gezellige indruk met al het eikenhout en recht voor je de grill. We werden vriendelijk ontvangen door attente jongens. Deze keer hadden we gekozen voor het verassings keuze menu. Het voorgerecht bestond uit een leuke en vooral lekkere combinatie van voorgerechten. Als hoofdgerecht hadden we beef voor twee waar je de smaak van de grill terug proeft, ook dit was erg naar wens. Als nagerecht hadden we lekkere koffie met een bijzonder gebakje. Al met al was dit een geslaagde avond en we komen zeker nog een keer!
napari .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ik heb hier op vrijdag 1 juli gegeten met mijn vriend, via Groupon. De eerste indruk was uitsteken; het restaurant is warm aangekleed met mooie houten accenten en een grill-keuken waar je in kunt kijken. Het eten was verrukkelijk. Met de Groupon-actie krijg je mee dat je onbeperkt mag eten van de spies. Wat ons opviel was dat we één spies kregen voor ons beiden; we mochten meer spiesen bestellen, dus dat was op zich geen punt. Opvallend was wel dat de presentatie van de tweede spies een stuk minder was dan die van de eerste; niet meer op een mooie authentieke metalen spies, maar op een houten satéprikker. Wij deden een derde poging en kregen weer een houten satéprikker. De spiesen werden overigens steeds kleiner en op de derde spies was het rundvlees ook nog te droog (geen idee of dit laatste toeval was).

Ik geef een 2 voor de service. Aan het personeel lag het niet, zij waren heel erg vriendelijk; hebben ons goed bediend en geïnformeerd. De eigenaar daarentegen bulderde regelmatig tegen het personeel. Als je gezellig een avondje uit bent, zit je daar niet op te wachten. Zeker als er Groupon-ers zijn (die eigenlijk gewoon tegen een zacht prijsje komen testen of het de moeite waard is ooit weer langs te komen voor de volle prijs) lijkt het mij logisch dat je je van je beste kant laat zien. Ik kan mij haast niet voorstellen dat dit het geval was, of misschien toch wel...? Mijn vriend en ik gaan er in ieder geval niet achter komen, want voor ons was het de eerste en de laatste keer bij Beef&More!
ab.b .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met zijn 2-en bij Beef & More gedineerd. Alles werd heel snel uitgeserveerd. Binnen 1 uur stonden wij weer buiten. Bediening was niet top. Kreeg één keer iets anders dan besteld. Gerechten zijn wel smaakvol, maar fantasieloos of misschien moet ik zeggen: eenzijdig.

Prijs/kwaliteit-verhouding is niet goed.
Prijs/tijd-verhouding is ook niet goed