Beef & More - Delft

Tim V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Kijk maar eens op eet.nu. Het is gewoon een groot tranendal. Eten, niet te vreten. Bij bestelde gerechten komen bij de koffie. De obers komen als je geluk hebt 1 x per drie kwartier langs. Nee, nooit meer. Ik wil eigenlijk altijd positief blijven, maar helaas... ik kan het gewoon niet..
Daphne1978 D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was niet heel erg lekker. Carpaccio was meer rucola dan vlees. Tomatensoep was enorm zout. Bij de mixed grill voor 2 personen zaten 7 kippendijen, 4 reepjes biefstuk en een ons rosbief (piccana). Personeel doet zijn best, maar is het ook net niet. Afruimen terwijl er nog iemand aan het eten is bijvoorbeeld. Wij gaan hier niet meer heen.
Caroll N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
heerlijk gegeten, 4 gangen heerlijke gerechten en wijnen, gezellig sfeer, vers van de gril, we hebben zo genoten, we komen zeker terug . groetjes fam naastepad
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hadden een Beef Angus besteld, maar deze was verbrand omdat er op een open vuur gewerkt werd. Tweede keer precies het zelfde, het was niet te eten. De eigenaar gaf toe dat het niet goed was. Bij de derde poging kregen we twee kleine stukjes vlees die een soort van te eten waren (Taai) Maar in ieder geval niet verbrand. Het wordt tijd voor een nieuwe en bekwame kok zou ik zo zeggen !
Loes J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Met een social deal bon naar deze voor ons nog onbekende plek getogen.
Volgens de reviews een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Daar hebben we dan toch een andere mening over.
De bediening was ronduit klungelig en chaotisch en het eten zeer matig,
De eerste gang, rundercarpaccio was oké, alhoewel hij bedolven lag onder de rucola.
Als tussengerecht de sardine die echt oneetbaar was door de hoeveelheid graatjes en de Vega hapjes waar met name bij de loempiaatjes totaal geen smaak viel te ontdekken.de hoofdgerechten waren ronduit slecht, zowel de kabeljauw burger als de steak waren droog en taai.
Volgens de manager was het chaos omdat 2 vrouwelijke collega's zich hadden ziek gemeld, waarbij hij zijn persoonlijke mening niet onder stoelen of banken schoof.

Al met al geen geslaagde avond.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vanwege de goede recensies besloten we bij Beef en more te gaan eten. Helaas viel het erg tegen. Het voorgerecht kwam zeer snel op tafel en de andere gerechten erna ook. Ik begon met vleeswaren, daar kan niets mis mee. Mijn partner nam zalm en deze was erg droog. Daarna kwam voor mij een goede biefstuk. Helaas had mijn partner weer pech. Die had een paar droge lapjes vlees dat vooral uit zenen bestond. Toen de serveerster af kwam ruimen vroeg ze of het gesmaakt had, terwijl bijna al het vlees er nog lag. We hebben aangegeven dat het niet in orde was maar er werd niets met de klacht gedaan. Als nagerecht namen we panacotta. Om een of ander vreemde reden bestond het uit twee lagen smaakloze massa. Dat heb ik laten staan... Voor ons geen tweede keer meer.
Guus Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Via social deal verhoudingsgewijs prima gegeten. Vriendelijke bediening en relaxte muziek.
Het eten is goed klaargemaakt. De steak was medium, zoals we hadden aangegeven.
Minpuntjes waren dat het ijs van de dame blanche bij opdienen iets gesmolten was en dat je bestek niet wordt vervangen na voorgerecht.
Coby T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke op houtskool gegrilde steak tegen een erg goede prijs. Vriendelijke eigenaar. Fijn restaurant om gewoon een hapje te eten.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
eten redelijk. porties mogen groter. Als je groenten aangeeft gooi dan niet alleen gebakken uien op het bord. 3 gamba s beetje weinig. wel vriendelijke bediening. soms storend harde muziek.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf heerlijke gambastaartjes en originele tomatensoep. Black angus beef en zeewolf beide erg goed. Dessert (gebakken appel met ijs) een echte aanrader. Goede en vriendelijke bediening.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Hele fijne bediening! De drankleverancier was nog niet geweest en de ober dacht actief mee en liet zelfs mogelijkheden proeven. Stokbrood met smeersels en wat tapas als voorgerecht. Niet genoeg brood? Geen probleem, dan brengen ze je gewoon nog wat extra om de lekkere smeersels op te maken! Hoofdgerecht was prima gedaan, heerlijk met verse groente en een goede hoeveelheid. Steak van de grill was een beetje te enthousiast gegrild maar erg lekker en een mooie structuur. Ik miste er wellicht een sausje bij of wat kruidendokter. Wij gaan graag nog eens terug!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Het restaurant was overgenomen door een nieuwe eigenaar, bediening was erg traag, het duurde alleen al 15 minuten voor ze de drank kwamen opnemen, op het hoofdgerecht hebben we bijna 2 uur moeten wachten, eten was redelijk, maar niet bijzonder, jammer want het is een leuke tent, hoop dat als het personeel ingewerkt is, het allemaal soepeler verloopt.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, schappelijke prijzen en een leuke setting! Echt een aanrader.
Hele leuke avond gehad.
Jeroenvdk .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De beef & more geprobeerd. Het is een mooie zaak, maar wel wat luidruchtig. De bediening was traag maar wel enthousiast. De keuze is zeer beperkt, zo was er bijvoorbeeld maar 1 soort wijn. De smaak was prima, maar niet bijzonder. Voor een snelle steak misschien een optie, maar voor een lekker avondje uit geen aanrader.
roel S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Op lichtjes avond na wat buiten te hebben geproefd besloten om hier te gaan wat te eten.
Binnen is de sfeer erg gezellig. We namen als voorafje de broodtafel met verschillende smeersels. Je proefde dat het brood versgebakken was.
Als hoofdgerecht de mixed grill genomen. Kip op de spies, beef en gamba's. De kip was erg mals en de beef was zalig.
Als toetje de dame blanche genomen wat ook niet verkeerd was.

zeker een aanrader
mart V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Na een avond bowlen en rondje gelopen door delft kwamen we Beef&More tegen. Binnen ziet het sfeervol uit.
Nadat we binnenkwamen en zelf een plekje mochten uitkiezen hadden we 2 lekkere delfste koperen kat biertjes genomen.
Verder namen we de tapas proeverij wat bestaat uit 5 rondes.
Het eerste ronde was wat rijst met gebakken uitjes en kikkererwten en een lekker sausje. De 2e, 3e en 4e ronde kwamen tegelijk. Verassend en erg lekker. De kip was lekker pittig en de gamba's ook erg lekker.
De bedienen was vriendelijk en lekker vlot,
Volgende keer neem ik meer mensen mee, zeker een aanrader
kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gister avond gezellig uit eten geweest met mijn vriendin. Eenmaal binnen werden we erg vriendelijk ontvangen. Het restaurant zag er erg gezellig uit.
Wij hadden de groupon, onbeperkt kipspies, beef en gamba's. Erg lekker en zaten al snel vol.

Ik kom hier nog wel vaker!
karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het restaurant ziet er leuk uit met al het hout en de kaarsen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door wat leek op de eigenaar.
Wij kozen van de kaart het verassing menu. De presentatie van alle gangen zagen er mooi en zalig uit en het smaakte ook nog eens zalig.
De bediening was vriendelijk en oplettend.
conclusie: aanrader
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Voor een vrijdagavond was het erg rustig. Bedrijfsleider probeerde geforceerd leuk te doen. Via Groupon de all you can eat mixed grill spies genomen eten was goed maar de kipdij was erg flauw maar de beef weer erg hoog op smaak. Maar al met al goed gegeten. Maar niet voor herhaling vatbaar