Bedford Stuyvesant

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00
Zaterdag 09:00 - 20:00
Inkie B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Fantastische koffietent in de Indische buurt. Supermooie entourage, must see. Aanrader: broodje kip met avocado en homemade! notenpasta. Regelmatig een pop-up taco night, met Margarita's
P V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Best grote zaak, met bij mooi weer een leuk terrasje. De Javastraat kan wel druk zijn met auto's, dus dat is om rekening mee te houden als je buiten zit.
Hier geluncht en dat was prima ! Lekkere broodjes, royale koppen thee. Alles gaat vlot. Hier kom ik vast terug !
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Een leuke verrassing, leuke zaak met heerlijke broodjes en een heerlijke thee. Was hier even snel naar binnen gelopen met een vriendin en blij verrast dat deze parel is toegevoegd aan de Javastraat.
Voor een snelle lunch tussendoor , voor mij ideaal. Kom zeker terug.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Vandaag voor het eerst geluncht hier. Leuke hipster zaak met zoals verwacht veel vintage, mannen met baarden en (apple) laptops. Maar ook moeders met kleine kinderen. Lekkere thee en sapjes. Broodje met geitenkaas, walnoten en bietjes was heerlijk. Lekker warm.
De bediening was vriendelijk maar een beetje in de war. Ze kwamen steeds om de beurt vragen of we iets wilden bestellen terwijl we al bij de ander besteld hadden. Kortom zeker een zaak om nog eens terug te komen!
Proever212 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Nieuwe zaak in de Javastraat. Wat wordt deze straat toch leuk! Heel mooi fris ingericht, leuk die hangende stoel! Samen met een vriendin geluncht, veel keus ook veel lekkere gezonde smoothies en sapjes. Ik koos voor het broodje van de week broodje tuna melt. Precies wat je ervan verwacht lekker sappig echt precies waar ik op hoopte. Het was nog even lekker weer en buiten zaten er ook nog mensen te eten. De kaart is erg uitgebreid, ik ga hier snel weer terug om de rest te proeven!
Niki V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Typisch geval van hip, trendy Oost en wat een ruimte! Vooral de lichte achterkant (serre) is prachtig en lijkt me heerlijk om in te werken als ik wat meer in de buurt woonde. Als lunch Licht desem broodje van de week met pastrami, avocado en precies genoeg mayonaise.Daarnaast smoothie van de week met komkommer, gember, basilicum en nog meer lekkers. Prijs/kwaliteit wel iets aan de ruime kant maar woon gelukkig niet naast de deur. Waarschijnlijk hebben de eigenaren de recensies hiervoor gelezen want ik vond de bediening top! Heel vriendelijk, snel en behulpzaam met kiezen van de kaart. Niks op aan te merken.
Asklof .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Weer een hippe plek in de Javastraat, leuk decor, aardige mensen. Het eten viel alleen redelijk tegen. Ik betaalde 6 euro voor een broodje wat niet veel bijzonders was, had kwa presentatie nog wel wat meer moeite in gekund, de prijs was dan ook net te hoog en de smaak en presentatie ondermaats.
Thee was heerlijk, bediening vriendelijk en snel. Een goede plek om te zitten met de computer voor een koffie of thee, broodjes niet aan te raden.
Jimpe .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Mooie zaak, lekkere drankjes en taarten. Broodjes ook ok. Service is echt onder de maat: langzaam, vergeetachtig. Wel heel vriendelijk, maar als je lang zit te wachten is dat niet genoeg.
Terence O.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Eerste keer dat ik in deze tent was. Leuk aangekleed en lekkere muziek op de achtergrond.

1. Naar mijn mening duurde het zeer lang voordat de bestelling kwam. Maar dat was okay, dat kan te maken hebben met drukte.

2. Ik had getoast brood met twee eieren besteld. Ik kreeg koud brood. Wat van gezegd, excuus werd gemaakt en toen namen ze het terug om te toasten.

3. Na 10 minuten (was lichtelijk geïrriteerd) liep ik naar toonbank en vroeg of het echt zo lang duurde om 2 sneetjes te toasten. "Ow sorry vergeten"

4. Brood opgediend, koud en zonder eieren. Vroeg hoezo ik koud getoast brood kreeg en waar mijn eieren waren? Ze zou nieuwe brengen.

5. Nieuw getoast brood, dit keer warm. Zonder eieren gebracht.

Aangegeven dat ik het niet meer hoefde. Bediening luisterde niet en heeft het alsnog gebracht. Dit keer wel met eieren!
Hoewel ik het niet heb gegeten, hebben ze het toch aangeslagen bij het afrekenen.
Zeer ontevreden over het serviceniveau van het personeel. Sorry is voor mij niet genoeg in dit soort gevallen. Een koffie (cappuccino was erg goed) van het huis of iets in die richting was op z'n plek geweest. Zeer ontevreden over mijn bezoek.
LekkerEten102 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Mooie koffiebar/lunchgelegenheid in de Javastraat met toffe schilderingen op de muren, een leuke aankleding en mix aan meubels (supercomfortabele hangstoel!).
De koffie is er lekker, ze hebben bijzondere theeën, bv. thee met jus d´orange en kaneelstokje, vooral lekker op koude dagen. De broodjes zijn origineel en lekker, maar soms een beetje saai. De bediening is heel vriendelijk, maar niet altijd even attent. Soms zit je veel te lang te wachten op je bestelling. Het personeel houdt ervan veel te kletsen en verliest dan soms de klant uit het oog, wat erg jammer is.