BED

Coolsingel 18 3011 AD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant BED

Borrel aan de bar of een heerlijke daghap

BED is in eerste instantie een geweldige naam voor fijne woordspelingen tijdens een avondje Rotterdam. Hiernaast kun je hier terecht voor een borrel aan de bar, een kop koffie in de ochtend of de middag en een lekkere simpele daghap. Met de centrale liggen is dit een perfecte locatie aan het einde van je dagje Rotterdam of het beste begin voor een avondje uit!

Meer informatie over restaurant BED

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Hier op 8 maart geluncht. Ik was hier al vaker geweest met collega's waaronder 1x met een grote groep. Dat was niet goed bevallen maar nu waren we met zijn 4-en en ik wilde ze een nieuwe kans geven.
We waren er rond 12:00 uur en bestelden rond 12:15-12:30. Ik wilde een boterham tonijnsalade en een met zalm/roomkaas. Dit was nog niet binnen werd me later meegedeeld. Ik heb toen de Hot Blondie Burger van de hoofdgerechten genomen, die had mjn collega ook besteld en dat leek mij zo snel wel een doede keuze.
Het duurde heel lang voor ons eten geserveerd werd. Er waren nog 4 andere gasten in het restaurant. Een van ons vroeg of het nog lang ging duren en kreeg een sneer als antwoord. Uiteindelijk kregen we na 13:10 onze lunch. De opmaak ziet er netjes uit. De burger was heel erg dun en door alles wat er op zat proefde ik de smaak van het vlees niet. Het was heel veel extra's bovenop de burger. Ook was de temperatuur van de burger niet erg heet, of het in de keuken op uitserveren had staan wachten. De friet was prima.
Het is een leuke locatie met goede wifi. De kwaliteit van het eten vind ik matig en de bediening is minimaal. Voor 2 muntthee 6,40 is redelijk aan de prijs. De prijs voor de burger 12,00 is acceptabel.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Met de tankbonnen van Shell (‘tankendineer’) kwamen we op een donderdagavond binnen bij BED. We waren er al rond 18 uur, omdat we naar het Oude Luxor zouden gaan na het eten. Er waren toch al zeker 20 mensen in de zaak, dus gezellig.
De uiterst vriendelijke ober vertelde ons dat hij weliswaar geen reservering had ontvangen, maar dat we van harte welkom waren. Op ons verzoek zou hij regelen dat we rond 19.30 uur klaar konden zijn.
Er is geen speciaal ‘tankendineer’ menu, dus ons werd aangeboden om het shared dining menu te nemen. En dan 2 voor de prijs van 1.
Dat leek ons een goed idee.
(Voor de gerechten die we kregen verwijzen we naar de recencie van mdej hieronder).
De gerechtjes worden opgediend in leuke pannetjes op een lange plank. Ben je een erg grote eter, dan zul je wat patatjes bij moeten vragen. Hoewel, de creme brulee is goed op smaak en een behoorlijke hoeveelheid.
In de gerechten zitten veel smaken, van zoet naar zout en van lichtgekruid naar pittig gekruid. BED’s kok doet dat echt niet verkeerd!
Voor de rode port vooraf betaalden wij 5 euro per glas, de Chardonnay was lekker en die kostte 4,80.
Toen ik rond half 8 wilde afrekenen lag mijn rekening al klaar. Ja, meldde de ober, jullie hadden aangegeven op tijd naar het theater te willen gaan. En veel plezier met de Oase Bar. Dat noem ik nog eens attent!!
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Veel gehoord over BED dat je daar lekker kunt eten. Inderdaad, je kunt er lekker eten. Wij kozen voor het tapasmenu voor 25 euro p.p. Vooraf brood met smeersels, daarna een plank met vier voorgerechtjes, vitella tonato, carpaccio, bruchetta en gefrituurde feta. Wat er niet was bij gezegd is dat er drie van de vier gerechtjes met kaas worden geserveerd, dus houd daar rekening mee als u geen kaas lust of een allergie heeft. Overigens is het goed opgelost door een nieuw bordje neer te zetten van de vitella tonato en carpaccio zonder kaas. Hoofdgerecht bestond ook weer uit vier gerechtjes, witvis, gamba's, kip piri piri en bavet. Alles was even heerlijk alleen had het wel iets warmer mogen zijn. Het eten was nl al lauw toen het op tafel kwam. Eigen gemaakte frites werd er bij geserveerd. En als dessert een crème brulee. Bediening is erg vriendelijk. Entourage is wat kaal en saai, maar ja, je komt uiteindelijk voor het eten.
SurSa .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
gebruik gemaakt van de Shell actie 2e persoon eet gratis mee; prettige bediening, gezellige sfeer. Gekozen voor een 3 gangenmenu met vooraf brood met smeersels, koud plateau , warm plateau, en nagerecht een huisgemaakte creme brulee. Lekker gegeten en gezellig kunnen kletsen met mijn tafelpartner. Leuke locatie.
Leeuwangh .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We hadden een menu van shared dining. Drie gangen voor 25 euro. Met veel hapjes en een grote variatie. Perfect.
We werden keurig en heel snel bediend. Niets dan lof!
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten, goede service. Leuke bediening. Absoluut een aanrader Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Boskers .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
We hadden het 4 gangenmenu met allerlei kleine hapjes. ERG lekker allemaal. Service was prima. Hier komen we zeker nog terug.
Ddeheer .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We werden aangenaam verrast voor een hele mooi aanbieding, namelijk een 3- gangen menu voor 2 personen voor in totaal maar €25. En het was nog heel lekker ook! Ik raad iedereen aan een hapje te gaan eten in BED!

Groeten,

Hans en Danny
Snoe.veer .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Voor het eerst bij BED, supervriendelijk personeel, lekker eten allemaal leuk gerechtjes , hoofdgerecht was goed en gevarieerd, hapje vis, hapje biefstuk, garnalen kip piripiri, salade, brochette vooraf en smeersel.
mooie ruime accomodatie
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Was hier met de AH restaurantactie. Shared dining was erg leuk omdat je van een aantal zaken van de kaart kunt proeven. Biefstuk in het pannetje, pittige garnalen en toetje (crème brûlée) waren de favorieten. Bijzonder aardige bediening. Ga hier zeker nog eens terug!
Marewo .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het menu bestond uit kleine voorgerechtjes en hoofdgerechtjes, deze waren al koud voor ze op tafel stonden, allen de patat was warm. nagerecht was goed.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Bed is een gezellige tent met vriendelijke bediening. Wij waren met 4 waarvan 1 vegetarier. Voor deze persoon werd speciaal iets klaargemaakt. We waren er met de ah actie. Ik vond de voorgerechten het lekkerst en dat was ook meer dan voldoende. Alles leuk geserveerd en zag er verzorgd uit. Toetje, creme brulee, overheerlijk. En de zoete witte wijn zalig.
Een aanrader!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Er was een gastheer en een gastvrouw, een beetje weinig, ze bedienden ook nog de bar,
waardoor je soms lang moest wachten.
De bediening op zich was prima, erg vriendelijk en alles werd netjes uitgelegd
Het eten was ook tiptop in orde.
kortom voor herhaling vatbaar.
AnnAnnA .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Bij binnenkomst werden wij verwelkomd door harde disco-muziek, echt lekker als je een avondje uit dansen gaat, maar wij gingen een avondje uit eten. Dat eten was niet slecht, maar ook niet echt goed. Fantasieloze eetcafé-hap. En te kiezen viel er niets, we kregen het standaard AH restaurantactie-menu. De wijn was wel lekker. De bediening was correct.
Robertderks .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wat een leuke tent! Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Erg leuke bediening. Eten was erg divers en de wijnkaart ook prima!
Yvonreferee .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gezellige sfeer, vriendelijke en prettige bediening. De gerechtjes waren stuk voor stuk erg lekker. Goed gebakken knapperige frietjes erbij!
Brendastam .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
AH actie: gezellige avondgehad, leuke opstelling/inrichting. Lekker gegeten, het was er niet heel druk. Bediening was vriendelijk maar naast het uitserveren van het eten kregen we weinig aandacht, drinken werd niet bijgevuld en om koffie en thee moesten we vragen.
Joran6 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het restaurant was leeg toen we binnenkwamen. Normaal heb ik al vrij snel een mening over restaurants die leeg staan op zaterdagavond, maar zoals wel vaker had ik het mis. We werden geholpen door de enige serveerster die in de zaak rondliep, die ondanks haar eenzaamheid toch erg veel plezier in haar werk leek te hebben. Ze legde de gerechten duidelijk en uitgebreid uit en vroeg vooraf zelfs naar eventuele voedselallergieën. De doorloopsnelheid van de 4 gangen was prima, niet te langzaam of te snel. De gerechtjes waren schattig klein, maar door de 4 gangen zit je aan het einde van de avond toch behoorlijk vol. Daarnaast geeft de jazz die gedraaid wordt in het restaurant en heerlijk opspannen sfeer. Al met al een leuke avond, fijn restaurant!
Janine.scheper .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Leuke eettent. Ruime porties. We waren een dagje in Rotterdam, kennen geen eettentjes daar. We hebben er lekker gegeten met de AH-restaurantactiebon. Shared dining, niet van de kaart kiezen, maar wel 4 gangen met elk 4 verschillende hapjes (vis, vlees en vegetarisch). Prima!
NaamisNel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij BED. De gerechtjes zijn vers en met zorg klaar gemaakt: dat proef je! De bediening is erg vriendelijk, de muziek is gezellig en de indeling van het restaurant is leuk (iets verhoogd zijn zithoekjes rondom ronde tafels en een gezellige indeling beneden). Super lekker en gezellig gegeten!