BEAUX Food & Winebar

Jan Deckersstraat 43 5591 HP Heeze Nederland Kaart

Over het restaurant BEAUX Food & Winebar

Beaux Food & Winebar vormt samen met het ernaast gelegen galeriecomplex Villa des Beaux Arts een niet te missen oase midden in het Brabantse kunstenaarsdorp Heeze. Lekker gezellig eten en mooie dingen zijn onze levensaders. Al meer dan 20 jaar. Dat willen ze jou ook graag laten ontdekken. En Beaux laat je proeven en zien dat dat vaak in de kleine van het leven zit. De kunst van het genieten. Beaux Food & Winebar is daarom juist een combinatie van lounge, eetbar, restaurant en salon. Voor een drankje, knus met z’n tweetjes, borrelen met vrienden, heerlijk eten met familie, napraten met collega’s. Maar ook voor een intiem personeelsfeestje of andere activiteit. Ideaal zijn ook de arrangementen die samen met de Villa gemaakt kunnen worden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant BEAUX Food & Winebar

• : Eigen parkeergelegenheid en vrij parkeren aan de doorgaande weg.

Maandag: Gesloten

• Bar , Nederlands Gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant BEAUX Food & Winebar

Ger M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Goeie prijs kwaliteitsverhouding.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super fijn gegeten, lekkere onbekende gerechten met heerlijk bijpassende wijnen! Komen zeker nog een keer terug! Jeroen en Connie bedankt
Fery V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben erg genoten van het vijfgangen-verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Gezellige sfeer met prima bediening. Komen zeker terug. Echte aanrader!!
hesterwildenberg .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben erg lekker gegeten, er heerst een prettige en gezellige sfeer en de bediening is vriendelijk. Prijskaartje was naar verwachting.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
het eten viel ons tegen. De hoofdgerechten waren in orde maar de amuse en het voorgerecht vielen zwaar tegen en waren ruim onvoldoende op basis van de gehanteerde menuprijs
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goede kaart qua eten en drinken (wijnkaart). Jammer dat we bediend werden door een stagiaire welke ook nog de eerste werkdag had, maar goed dat hoort er ook bij. Lkkr eten en goede wijn!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en een gezellige omgeving. Het eten is voortreffelijk en de bediening is zo als het hoort,
attent maar niet overdreven. Enige minpuntje is dat als men het licht wat tempert het in het hoekje waar wij zaten
iets te donker wordt, misschien kan daar wat aan gedaan worden. Wij komen terug , en als het licht goed geregeld kan worden naar de zelfde tafel.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Sfeervol ingericht restaurant. We werden ontvangen met een heerlijk bubbel wijntje van 't huis. En voelde ons direct thuis. Gezellige bediening, met praatje aan de tafel. Kundig, maar niet te overdreven. Brabantse gezelligheid en sfeer met toch een luxe uitstraling. Heerlijk genoten van een 5 gangen verassingsmenu. Heerlijke kleine voorgerechten, tussengerechten en een uitstekend hoofdgerecht. Als afsluiter kon je kiezen tussen een zoet nagerecht of een kaasplankje.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Als je een gezellige avond wilt hebben op culinair niveau moet je naar dit restaurant gaan. Zeer vriendelijke ontvangst, leuk personeel met verstand van zaken, manager kwam een paatje maken aan tafel wat wij zeer op prijs stelden, moderne nette inrichting met voldoende privacy voor de tafels, eten werd niet alleen zeer goed gepresenteerd maar smaakte ook ook voortreffelijk, porties waren meer dan voldoende kortom : voortreffelijk, hier zie je ons terug. Chapeau !!!