BEAUX Food & Winebar

Jan Deckersstraat 43 5591 HP Heeze Nederland Kaart

Over het restaurant BEAUX Food & Winebar

Beaux Food & Winebar vormt samen met het ernaast gelegen galeriecomplex Villa des Beaux Arts een niet te missen oase midden in het Brabantse kunstenaarsdorp Heeze. Lekker gezellig eten en mooie dingen zijn onze levensaders. Al meer dan 20 jaar. Dat willen ze jou ook graag laten ontdekken. En Beaux laat je proeven en zien dat dat vaak in de kleine van het leven zit. De kunst van het genieten. Beaux Food & Winebar is daarom juist een combinatie van lounge, eetbar, restaurant en salon. Voor een drankje, knus met z’n tweetjes, borrelen met vrienden, heerlijk eten met familie, napraten met collega’s. Maar ook voor een intiem personeelsfeestje of andere activiteit. Ideaal zijn ook de arrangementen die samen met de Villa gemaakt kunnen worden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant BEAUX Food & Winebar

• : Eigen parkeergelegenheid en vrij parkeren aan de doorgaande weg.

Maandag: Gesloten

• Bar , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant BEAUX Food & Winebar

Mevr V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Met 8 personen van een overheerlijke lunch genoten een echte aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Een gezellig restaurant met voldoende variatie in gerechten. Vriendelijk personeel en een mooie ambiance. We hebben al verschillende gerechten en hapjes geproefd en allemaal waren ze heerlijk.
j.boerenkamp .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mooie sfeervolle inrichting met prima personeel en heerlijk verrassings menu .Geweldige smaken en en mooie presentatie . We hebben genoten
Constance J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Was prima, sfeer zeer relaxed. Het verrassings lunchmenu was ook een echte verrassing. Twee visgerechten van hoog niveau.
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben een top avond gehad. Beaux heeft het weer goed verzorgd.
Eten was echt heerlijk. Super avond, tot de volgende.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We waren er voor de eerste keer en zijn bij verrast, geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten en top wijn arrangement genoten.
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was gezellig en de bediening was heel prettig. Het eten en de wijnen zijn wel stevig geprijsd, maar het was wel genieten.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Met name verhouding prijs/kwaliteit is als zeer positief ervaren ! Daarnaast waren wij erg gecharmeerd van de bediening. Al met al, een toplocatie !
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Betrokken bediening.
Je voelt je als gast.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Eten !!! hierover was de verwachting hoger dan de ervaring. Kreeftensoep was goed maar niet top aan de zoute kant.Herten bout waren stukjes dus geen bout minimaal portie wel bij servies gekregen naar commentaar. Geen verse friet en sla kommetje alledaags.Prijs kwaliteit niet in verhouding.Teleurstellend
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden en uitstekende kwaliteit!!!
AMMvdEinden .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten tussen twee schittterende schilderijen (kimono’s) van Sam Brown (Zuid-Afrika). Zeer gastvrij ontvangen.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wat een heerlijk en gezellig restaurant. Sfeervol ingericht, keurig bediening met uitleg over de top gerechten. 5 gangen keuzemenu een aanrader en ook daar werd rekening gehouden met evt. wensen.
wendyentim T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hadden een vier gangen verrassingsmenu besteld, waarvan 1 keer vegetarisch. Beide menu's waren zeer goed verzorgd en erg lekker. De ambiance van het restaurant is gezellig en het personeel vriendelijk.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Van een heerlijk kerstmenu genoten op tweede kerstdag. Lekker en mooi opgemaakte gerechten. Veel kleine gerechtjes met verschillende smaken die allemaal goed combineerden. Fijne ambiance, vriendelijke bediening. Heerlijke spoom tussen door. Gebruik gemaakt van het bijpassende wijnarrangement - goede keus.
Kortom het was áf.
John S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Rosa W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Leuke sfeervolle inrichting! Het eten was lekker en verrassend (we hadden het verrassingsmenu:))

We moesten wel wat lang wachten op het hoofdgerecht maar de gezelligheid maakte dat weer goed!
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Goeie prijs kwaliteitsverhouding.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super fijn gegeten, lekkere onbekende gerechten met heerlijk bijpassende wijnen! Komen zeker nog een keer terug! Jeroen en Connie bedankt
Fery V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben erg genoten van het vijfgangen-verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Gezellige sfeer met prima bediening. Komen zeker terug. Echte aanrader!!