(Beatrix Hotel) C'est La Vie

Badhuisstraat 2 1789 Huisduinen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant (Beatrix Hotel) C'est La Vie

Dinsdag t/m zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch is van dinsdag t/m vrijdag op aanvraag mogelijk

Groepsreserveringen op zondag en maandag behoren ook tot te de mogelijkheden

Jouw recensie over het restaurant (Beatrix Hotel) C'est La Vie

Henri Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Net thuis, hebben 2 dagen (1 overnachting) gehad in Beatrix hotel. Een upgrade van kamer, een superkamer met mooi uitzicht op zee. Gisteren erg mooi weer voor wandeling op het strand. De grootste verrassing was restaurant C’est La Vie. Wat een heelijk en goed restaurant. Wij letten erg op detail en klasse. Zeer bekwame bediening die erg leuk konden uitleggen wat we aten en een zeer complete en leuke uitleg over de wijnen die bij de gerechten werden geserveerd. Dame deed dit met veel passie. Al met al, wij zeer tevreden en kijken er met een glimlach op terug.

T en H Emmen
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wijnarrangement is dolk in de rug!

Lekker gegeten goede bediening, maar een vier gangen BoB wijnarrangement kost 18 euro per persoon en dat voor vier nog geen halve glazen. Dat is € 11,25 per normaal glas, en dit terwijl een vergelijkbaar glas huiswijn € 4,00 kost.

Toch jammer deze mentaliteit.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Proeverij van de nieuwe kaart; heerlijke gerechten, mooi geprijst + een mooie wijnkaart. Tim weet prima wat er bij het eten gedronken kan worden. De bediening is prima, los maar kundig! Voor herhaling vatbaar.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het beste restaurant van Den Helder, zo simpel is het.

Het eten is uitstekend. De bereidingen van Texels rund waren prima, het hoofdgerecht van eend had wel iets krokanter gekund (en het mes scherper) en de kaas was een heerlijke afsluiter.

De bediening was deskundig en op een heel prettige manier ontspannen.

Het cijfer voor het decor is dan wel voor het prachtige uitzicht. De inrichting is wel wat glitter u gedateerd naar onze smaak, maar goed met de pracht van de zee voor je hoef je ook helemaal niet op het interieur te letten.

We gaan vast nog een keer.
Richard9000 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hebben met de hele familie en vrienden de 90e verjaardag van onze vader gevierd bij het Beatrix hotel in Den Helder. We werden prima verwelkomt in een zaal met uitzicht op zee. De zaal zelf was prachtig gedecoreerd met vlaggen en balonnen en mooi gedekte tafels. Het eten (koud en warm buffet en dessertbuffet) was erg goed. Veel leuke en smaakvolle gerechten; mooie presentatie en erg belangrijk : meer dan voldoende! Wij kunnen niet anders zeggen dan dat de hele avond tot in de puntjes was geregeld. Misschien nog wel het belangrijkste is dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam was. Dat maakt zo een avond dan helemaal af! Onze vader heeft er van genoten en kan terugkijken op een fantastisch feest. Beatrix hotel enorm bedankt voor de service en goede zorgen!!!!!! Richard en familie
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat een geweldige bediening, heel 'onhelders'. Heel vriendelijk en professioneel. Heel goed ook omdat het redelijk jonge dames waren. Het eten was echt heel goed met heerlijke wijnen. Grote porties. Jammer alleen dat het toilet een verdieping lager ligt. Goed geprijsd.
WillemijnScheepens .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
C'est la vie was een verrassing, zo mooi, sfeervol, modern en chic. Het eten was geweldig, prachtige smaken, mooi opgemaakt, echt genieten. De bediening was warm en vrolijk en de wijnen zalig. C'est la vie is erg toegankelijk voor een heerlijk avondje uit.
Karolina D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ter gelegenheid van ons 28-jarige huwelijk hebben wij dit sfeervol en culinair gevierd bij C'est la Vie. Na deze avond hebben wij een nieuw favoriet restaurant in de kop van Noord-Holland. Het uitzicht is prachtig, de service is bijzonder vriendelijk (alles wordt duidelijk uitgelegd, wijnadvies is een succes, tijd voor een praatje of foto is er altijd) en het eten was onvergetelijk heerlijk. Werkelijk alles was genieten!
We hopen ten zeerste dat het voorspoedig blijft gaan met dit restaurant en moedigen iedereen die hier heeft gegeten aan om een recensie achter te laten - lang niet iedereen weet namelijk van C'est la Vie af!
Wij komen zeker terug!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Maandag middag lunchen op niveau is nog best lastig in Noord Holland Noord! gelukkig is C´est la vie wel open voor de lunch.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en kregen we een mooi tafeltje toegewezen met meteen het mooiste uitzicht van Den Helder. Omdat het restaurant op de 3e verdieping zit in het beatrix hotel kijk je ver uit over de zee!

Nog genietend van het uitzicht begonnen we met een glaasje prosecco en een tweetal lekker amuses, toen verder naar het voorgerecht met tonijn met kokkels wakame en avocado. Dit gerecht was lekker fris en uitstekend om mee te starten. Vervolgens gingen we verder met Rouleaux van eendenborst en eendenlever met pompoen, bij dit gerecht lik je nog net het bord niet leeg, de smaakcombinatie is heerlijk!

Daarna kwam de volgende gang die ik persoonlijk ook het lekkerst vind en echte specialiteit van de Chef Raymond, Langzaam gegaarde heilbot in champagne met zout zure komkommer, inktvis, krab, en tomaat. De smaken zijn super en de vis zo zacht, fantastisch!

Als hoofdgerecht een mooi stukje ree op verschillende manieren bereid en mooie seizoensgroente zoals spruitjes en rode boerenkool. Na als deze volle smaken in het menu sluiten we af met een heerlijk fris dessert, precies wat je wilt na zo´n mooie middag. Het dessert bestaat uit verschillende soorten en structuren van rood fruit. Panna cotta met rood fruit, gelei, clafoutis en nog heerlijke marsmellow erbij en fris bolletje ijs. heerlijk in balans lekker fris een mooi dessert om mee af te sluiten.

Vervolgens nog lekker nagenieten met een kopje koffie en glaasje baileys. Hierbij krijgen we ook nog een mooie proeverij van verschillende friandises zoals fudge, tum tum, bokkepootjes en een lolly van witte chocolade en pistache!

Na het mooiste uitzicht van Den Helder ook zeker het lekkerste eten van Den Helder!!!
Moonstar72 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Voor de vijfde keer ons huwelijksreisje gevierd in dit hotel met bijpassend culinair arrangement. Super!!! Bij zonsondergang , die je vanuit het restaurant kunt zien, was elk gerechtje was weer een verrassing. De bediening is perfect. Bij elk glas wijn wordt ook de kennis gedeeld.
Wij komen volgend jaar zeker weer.
Top!
Kaatje S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Net terug van een heerlijke romantische avond in Beatrix hotel. Lekker eten en verrassende wijnkeuzes.!!
Een aanrader! !
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Bij de lunch (uitsmijter) een prachtig uitzicht over de zee, de Razende Bol tot Texel. Daar geniet de schipper van.
s Avonds brandde de open haard. Ik was mijn eigen BOB, dus helaas geen wijn, wel water uit de kraan.
Het kruim van het broodje bij de tapenade was niet geheel gaar. Mooie amuse van zeewolf met oesterschuim en wortelpuree.
Ik nam een 3 gangen dagmenu van € 35
Gemarineerde polderhoen uit de regio, orientaals gelakt, lekker.
De kreeft in de rouleau van schelvis was wat droog. Geserveerd met risotto met paling, en wat mosseltjes. De smaak was niet erg complex.
Nagerecht bestond uit een aantal bereidingen met chocolade, met rode biet. Dat was wat vergezocht, toetje kon goed zonder de biet.

Bij elkaar genomen best genoeglijk gegeten met mooi uitzicht.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Wat een topper! Het uitzicht, de bar, de wijnen, de kaart, de bediening, al dit en meer maakt een etentje in C'est la Vie een echt avondje culinair genieten! Wij kunnen het iedereen aanraden en blijf lekker slapen in een van de heerlijke (koele) kamers met adembenemend uitzicht op zee. Vanuit het hotel wandel in een paar minuten het strand op. Echt een aanrader!