Meer informatie over restaurant BEAT

6,2
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vlees was lauw warm.
Vermoedelijk omdat ze geen professionele richauds gebruiken (groentekist waar schep bak in hing met onder in de kist de gel branders.
Jammer van het eten.
Laat Rob de Geus hier ook eens met zijn temperatuur metertje langs komen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteravond hier voorafgaand aan een concert voor het eerst gegeten.
Goede formule met diverse themabuffetten waardoor vermeden wordt dat je voor één buffet lang in de rij staat. We hadden gereserveerd en werden gelijk naar onze tafel gebracht. door het feit dat er in 2 shifts wordt gewerkt duurde het doorkomen van de drankjes iets langer. Dit werd echter uitgelegd en men verontschuldigde zich.
De buffetten zagen er verzorgd uit en werden continu aangevuld. Het eten was smakelijk en kende voldoende variatie.
Je gaat hier niet naar toe voor een romantisch diner voor twee, maar wel voor een hapje alvorens de Ziggodome te bezoeken. Welnu, daarvoor is het een prima formule omdat je zelf het tempo in de hand hebt. In dat licht heb
ik mijn beoordeling dan ook gedaan.
Vriendelijke bediening en een rustige sfeer, wat mij betreft voor herhaling vatbaar voor een bezoek aan de Ziggodome.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het eten vond ik goed, maar de organisatie is heel slecht! Wel gereserveerd maar heel lang in de rij gestaan voor een tafeltje. Eenmaal binnen waren er nog genoeg vrije tafeltjes.....Drinken besteld, maar toen we aan ons dessert zaten en al 2x gevraagd hadden waar onze drankjes bleven, hebben we ze maar afgemeld! Als compensatie kregen we een kopje koffie aangeboden.De bediening was wel supervriendelijk, maar duidelijk te weinig personeel!
Jammer , investeer wat meer in personeel en organiseer het beter!
Jim86 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Prijs kwaliteits verhouding is triest. Het eten is echt slecht, mijn oma in het verzorgingstehuis krijgt beter en verser.... De opwarmer "kok" in de keuken had er niet veel zin in en de 8 man bediening vond het interessanter om naar buiten de rij te kijken dan te helpen of bijvoorbeeld op het buffet te letten.service aan tafel was wel vriendelijk! Vuil bestek, uitgedroogd eten, korsten op de saus. Alles uit potjes en blikjes. Alleen het dessert buffet was oké, de wafel zelfs lekker ????. Maar best een dure wafel voor €64,- voor 2 personen. Ik zou me schamen, maarja.... Met deze locatie kunnen ze het blijkbaar maken... Jammer!
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Jammer, jammer. Voor €28,50 hoop je toch op lekker eten! Ook al is het dan in buffetvorm, de kwaliteit hoort gewoon goed te zijn. Dit was in 1 woord: Bagger!!!!!!! Ongare hamburgers, foeyonghai smaakte naar vis en was een hele grote dikke plak. De patatjes waren uiteindelijk nog het lekkerste gerecht. Toetje? Helaas, dat was er niet. Ja, als je naar buiten liep was daar een hokje waar je een Magnum of een cornetto kon halen.
Wij gaan daar nooit meer eten!
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Na een kerstshow in ziggodome zijn we hier gaan lunchen. We hadden er wel wat van verwacht want het was echt behoorlijk duur. Na een vriendelijke ontvangst met een heerlijk glaasje bubbels gingen we zoveel mogelijk in een hoekje zitten, want het was er ijskoud en de deur moest open blijven.
De sfeer en uitstraling van het restaurant was zeer ongezellig. Maar goed, dat viel wel te verwachten naast de oprit van een weg naast een parkeergarage.
Toen mochten we uitkiezen van het buffet.
Ijskoude kleffe minibroodjes met zeer matige salade. Plakje roompate...kaasquiche...en aan tafel geserveerd een bremzout en veel te pittig pompoensoepje.
Als dessert een mierzoete mousse met witte chocolade, kersen en bastognekoek.
Wijn was wel heerlijk en bediening vriendelijk. Maar wat een aanfluiting dit restaurant.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Vorige keer met veel plezier gegeten, ander concept en dat beviel ons beter. Het buffet concept is niet ons ding. Veel lege, uitgedroogde schalen eten en vlak van smaak. Drinken bestellen gaat moeizaam, ze bieden het niet aan. Je moet er echt om vragen. Grote tegenvaller, geen 'echte' koffie... Geen cappuccino of latte. Wel lekker, voor ons geen tweede keer meer.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het concept is goed. Voor een concert in de Ziggo Dome een vorkje prikken. Ik begreep dat verschillende concepten zijn geprobeerd. Tegenwoordig wordt gewerkt met een buffet. Prijs-kwaliteit is totaal uit verhouding. Eten is laf van smaak. Mexicaans buffet bestaat uit koude taco's met drab. Oosters buffet is van magnetronkwaliteit. Gemiddelde Chinees is 10 keer beter. Burger en friet eigenlijk het enige dat de moeite waard is. Sommige nagerechten konden qua smaak niet thuisgebracht worden. Drinken niet inclusief. Voor deze prijs zou je goede kwaliteit eten verwachten. Dit viel qua smaak enorm tegen en het viel als een blok op e maag (misselijk), terwijl echt niet teveel gegeten is. Leuk idee dus, maar krijgt bij ons geen vervolg.
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Voor het concert in de Ziggo Dome (Let's Dance) een hapje gegeten bij Beat. Het liep allemaal wat uit, maar werd netjes op de hoogte gehouden en we kregen een drankje aangeboden voor het wachten, heel attent! Toen onze tafel klaar was, werd ons het concept uitgelegd en op meerdere plekken kon je je eten pakken. Je had een Italiaanse hoek, een Indonesische hoek, een patat-hamburg hoek, Salade hoek en een dessert hoek. Alles zag er netjes en verzorgd uit en wat wij hebben gegeten (Indisch, salade en dessert) was zeer smaakvol.
Het team aan jonge studenten dat daar loopt is fantastisch goed! Ze zijn oplettend, vriendelijk en vergeten je niet, wanneer ze zeggen "ik kom er zo aan" De sfeer is gewoon heel goed en geeft je een gevoel van welkom.
Het concept dat je 2 uur lang kan eten tegen een vast bedrag is goed en genoeg qua tijd.
Al met al komen wij zeker terug voor het concert in de Ziggo Dome, want dan alleen is het restaurant open, wat logisch is qua lokatie.
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Voorafgaand aan het concert van Paul Simon & Sting gegeten bij B-eat. Een drie gangen theatermenu (€35). Voor iedere gast hetzelfde, dus logistiek makkelijk te regelen, zou je denken. De drie gangen werden geserveerd van 17.30 tot 19.30 uur, voor koffie was geen tijd meer, want het concert begon om 19.30u. Er loopt voldoende personeel, met drie kleuren stropdas, ieder heeft een ‘eigen’ taak. Het eten was redelijk, te beginnen met een nette tapas variant. Het vlees van het hoofdgerecht was aan te droge kant, het toetje maakte het weer goed. De tafelopstelling leek op een bedrijfskantine, bovendien met een wiebeltafel. De conversatie van de buren was goed te volgen. De bediening was correct, alleen kwam de keuken niet voldoende op stoom…..
Beste mevrouw de Kok, bedankt voor uw recensie. Wij vinden het vervelend om te horen dat tijdens uw bezoek in ons restaurant niet alles naar wens is geweest. Graag hadden we dit tijdens uw verblijf vernomen zodat we accuraat hadden kunnen reageren. De aangegeven punten zullen worden besproken en er zal gekeken worden naar eventuele aanpassingen. Met vriendelijke groet, Restaurant BEAT
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Dinsdag 18 november 2014 (voorafgaand aan het concert van Enrique Iglesias) samen met mijn partner bij restaurant B-EAT gegeten. We hadden per mail gereserveerd; de definitieve bevestiging van de reservering duurde overigens redelijk lang, wij moesten er nog een extra mailtje aan wijden. Het menu (ad Euro 35,00 per persoon) dat voor het "Enrique Iglesias" concert op de site van B-EAT stond, sprak ons aan. Het was een soort proeverij van diverse gerechten uit de Mediterrane keuken (overwegend Italiaans). Bij binnenkomst werden we naar onze tafel gebracht, waarna het vrij lang duurde voordat er iemand kwam om de drankjes op te nemen. Toen wij iemand van de bediening vroegen of we een drankje konden bestellen, zei ze: dat moet u vragen aan iemand met een oranje stropdas..... Het blijkt dus dat de stropdas de taak van de bediening aangeeft (oranje voor de drankjes, en roze voor de gerechten). Ook duurde het enige tijd alvorens wij ons voorgerecht kregen. Het afruimen van de tafel duurde ook veel te lang. Na het nuttigen van het hoofdgerecht maar weer aan iemand (verkeerde stropdas!!) gevraagd of de tafel afgeruimd kon worden. (Er werd ontzettend vaak langs onze tafel gelopen, zonder enige actie of opmerkingsvermogen.) Ook tussentijds een nieuw drankje bestellen ging niet vanzelf. Toen we na het dessert nog een kopje koffie wilden, heb ik zelf maar de bordjes van het dessert op een naastgelegen (inmiddels lege) tafel gezet. Ook de koffie liet lang op zich wachten. Wat is dit toch jammer!! Er loopt ontzettend veel personeel, maar het lijkt of er totaal geen sturing of instructie aan ze wordt/is gegeven; een misser voor wat betreft de desbetreffende manager. Het eten zelf is van een goed niveau (de gerechtjes waren voldoende en smaakten prima!); ook het concept is leuk. De drankjes zijn ook goed qua prijs. De locatie is natuurlijk top! Heerlijk relaxt om na het eten naar het concert te lopen. Ook de uitstraling van het restaurant is passend bij de locatie. Hopelijk wordt er gekeken naar verbeterpunten voor wat betreft de service/bediening. We geven dit restaurant graag nog een "kans". Het heeft echt potentie!
Buxieres .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
We hadden geboekt voor een concert het menu van €38.50 vond ik geen prijs voor wat we kregen, het leek wel een gaar keuken de gerechten werden met rolkarren gebracht ik dacht even dat ik in een bejaarden huis zat al moet ik daar uit ervaring van zeggen daar bediende men aan tafel, de jassen werden niet aangenomen het regende dus met lekkende paraplu,s naar de tafel waar we amper achter de tafel konden komen zo krap stonden de tafels op elkaar , het was wel gezellig dat we het gesprek van onze buren meekregen, niet dus.
we konden niet binnendoor zoals ons vermeld was dus weer achter aansluiten in de stromende regen om de ziggo dome binnen te komen, toen we vroegen om een espresso koffie na het diner kregen wij te horen dat er alleen gewone koffie in het menu zat, en dat voor €38.50 excl drank, het was geen keuze menu , iedereen kreeg hetzelfde.
Ik doe dit dus nooit meer was geen leuke voorpret voor het concert.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Op 5 mei bij BEAT wezen eten, voorafgaand aan concert van Robbie Williams. Ons werd een social dining aangeboden, dit hield in dat de gerechten al vaststonden. Op zich geen probleem, op de kaart zag het er goed uit. Als eerste gang corn bread, met tortilla chips, gefrituurde uienringen, gefrituurde jalapeno peper, kippebout en salade. De salade kwam volgens mij rechtstreeks uit de koelkast, aan de sausjes zat geen smaak, de kip was droog; dus hopelijke een betere hoofdgerecht, hier was echter de salade nog erger dan bij het voorgerecht, de entrecote was te doorbakken, de aardappels aangebrand. Het toetje maakte niets goed, de brownie was sponzige chocoladecake. Het enige positieve was mijn gezelschap en de goede rode wijn. Zeker geen aanrader en we komen hier nimmer terug, ook niet snel voorafgaand aan een concert in de Ziggo-Dome.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
voorafgaand aan Holland zing Hazes.....even snel lunchen, en dat ging helemaal goed, vriendelijke dames die je een prachtige (en ruime) plek gaven. binnen 3 minuten je biertje op tafel, en binnen nog geen 10 minuten werd de lunch compleet uitgeserveerd . het eten op zich was niet van een hoogstaand niveau, maar zeker was het gewoon smakelijk, en als je voor een paar honderd man het eten er binnen enkele minuten uit moet serveren, kun je ook geen sterrenkwaliteit verwachten.
oftewel....in een prachtig decor een ruime tafels heerlijk zitten lunchen.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
vooraf gaande aan Ladies of Soul dit restaurant geboekt voor 2 personen.
Bediening was belaberd.
Ober ging constant schuin achter me staan waardoor IK mer moest omdraaien.
Concept niet uitgelegd en daardoor vreselijk lang op voorgerecht gewacht.
Voorgerecht was wel lekker.
Zelfde voor hoofdgerecht. Hoofdgerecht was een bord voor 2 terwijl mijn man het wel alleen op had gekund.
1 lapje vlees (wel lekker) maar echt te weinig.
Van te voren gemaild omdat het toetje alleen maar chocolade bevatte en ik daar allergisch voor ben.
Was geen probleem stond er in de mail, wel dus.
Het was wel doorgekomen maar het vervangend toetjes was 2 stukjes meloen en was ananaa.
Hier nam ik geen genoegen mee uit eindelijk kreeg ik 3 bolletjes vers ijs (erg lekker) en mijn man niets !!!!
Hier weer wat van gezegd en toen kreeg mijn man een schaal met toetjes wat eigenelijk voor 2 personen is.
Koffie was een probleem omdat iedereen naar het concert ging, kon dus iets langer duren. We hebben de jonge meid het hele restaurant zien doorlopen en zoeken naar ons met 2 koffie die bij aankomst dus koud was. Geen verhouding met prijs. We waren bijna 100 euro !!!!! kwijt.
Nooit meer dus !!!!
Ireneamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
We waren met een groep van 38 mensen. Omdat er geen concert was hadden we het restaurant voor onszelf. Er was een walking dinner georganiseerd: 8 kleine gerechten die samen een maaltijd waren. De sfeer was prima, de verzorging heel gastvrij en de aankleding van de locatie werd zeer gewaardeerd. Ik wist niet wat te verwachten van de kwaliteit van de maaltijd gezien de recenties op Iens dus was ik aangenaam verrast over de hoge kwaliteit. Mijn gasten waren daar zeer over te spreken. Voor een groepsevenement dus zeker een aanrader.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Voorafgaande aan een concert in de ziggodome hier heerlijk gegeten. Niet gereserveerd maar een mooi tafeltje aan het raam gekregen.
Leuk concept dat er allemaal heerlijke gerechtjes op tafel worden gezet die je dan kan delen. Smaak heerlijk, opmaak..zag er schitterend uit.
Leuke bediening en het decor.; fantastisch. Ze draaien vaak ook de muziek van het optreden waar je heen gaat.
Voor herhaling vatbaar
Jasna T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Voor het concert van Depeche Mode hebben we (4p) voor de DM menu gekozen. Sfeer in Beat was goed en wij hadden zin in een “Engelse” maaltijd. We kregen een aantal kleine voorgerechten die goed smakten. Wij hebben wel 90 minuten op voorgerecht gewacht. Hoofdgerecht kregen we binnen 20 min, maar voor 2 personen, we waren met z'n 4 en. Hoofd gerecht smaakte ook goed. Het duurde 60 minuten voordat we hoofdgerecht voor de andere 2 personen kregen. De bediening was extreem slecht en ondernam geen actie na onze verzoeken. Er is ook geen prijs kwaliteit verhouding (50 euro pp)
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
De locatie, daarvoor ga je hier naar toe. Gelegen boven de entree van Ziggo Dome, perfecte start van een concertavond. Wij waren hier op 26 oktober, voorafgaand aan het concert van Fleetwood Mac. Een vastgesteld 3-gangen menu, waaronder fish and chips en een hele runderlende in rode wijn saus. Het eten had langdurig kennis gemaakt met de warmhoud lampen en dat zag en proefde je. En de hele runderlende hebben wij niet kunnen ontdekken. 3 1/2 kleine plakjes vlees voor 2 personen samen viel zwaar tegen. De prijs van €37,50 voor het gebodene was echt te hoog. Maar de attente bediening en, nogmaals de locatie, maakten veel goed. Tip : reserveer indien mogelijk een tafeltje aan het raam met uitzicht op het plein.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Niet reserveren betekent wachten. "Neem gezellig een drankje aan de bar". Dat betekent ook: wachten. Twintig minuten op een biertje. Na 45 (i.p.v de aangegeven 20) minuten aan tafel.
Het menu is standaard. Wordt er toch gevraagd "heeft u een keuze kunnen maken". Huh?!
Het Jeff Dunham menu bestond uit 2 miniburgertjes (kip en rund, zelfde garnituur), een wrap met wat mij betreft wat flauwe chili con carne, een beetje saté in een kommetje, en friet en sla. Alles wordt tegelijkertijd geserveerd. Dat gaat in ieder geval wel snel, maar mocht je uberhaupt een idee van versgemaakt hebben dan is dat snel vervlogen.
Voor 23,50.- voor alleen deze hoofdgerechten is het aan de prijs, maar je zit dan wel weer boven je concertzaal, en het uitzicht - mits je een tafeltje aan het raam hebt- is leuk.