Beanthere

2/2a Muiderstraatweg 1111 PS Diemen Nederland Kaart
31-203374032

Over restaurant Beanthere

Pluk de dag bij Bean there

Beanthere is één en al Surinaamse gezelligheid. Mensen komen hier samen voor een gezond ontbijtje, vullende lunch of gezellig diner. Populaire gerechten zijn soms op, er wordt hier namelijk altijd met dagverse producten gewerkt. Kwaliteit gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Beanthere

Dinsdag t/m Zondag 09:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Lekker surinaams eten. Nu een pas keer geprobeerd. Het mag allemaal wat pittiger. Maar verder lekker eten , goede porties en aardige bediening.
Simcha G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk gegeten en zelfs mijn 50e verjaardag er gevierd incl. eten, Surinaamse cake en diverse hapjes. Locatie, sfeer en personeel is top. Altijd puntjes ter verbetering maar daar staan ze zeker voor open. Aanrader Soato en Telo bakeljouw. Maar tot nu toe vind ik alles prima. De rode kip op mijn feest was heerlijk! Jammer dat ik niet in de buurt woon anders zou ik zeker vaker langs gaan of halen/bestellen.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Eten en service is heel erg goed bij Bean There! Wij genieten van de heerlijke Telo met bakkeljauw en zelfgebakken cake door eigenaar Amil. We worden altijd met een smile ontvangen.
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Heb daar samen met een collega een broodje hete kip gehaald en een saoto soep tot mijn verbazing zat er een sluiter van een boterhamzakje in mijn soep, stikte bijna........fouten maken is menselijk word er gezegd, zal ik een nieuwe brengen. Nou dacht het effe niet bezoek bedankt!!!!
AmberMarlijne .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Kom hier geregeld om tijdens het studeren relaxed te kunnen zitten en genieten van de service en het eten. De kaart is heel gevarieerd waardoor er voor ieder wat wils op staat. Laatste keer met mijn kleine nichtje hier wat gaan lunchen zelf genoten van een caprese salade (verse pesto dressing en ruime portie) mijn nichtje koos voor een broodje tonijnsalade en omdat ze een zoetekauw is daarna een sticky toffeecake. Ze vond de sticky toffee om haar vingertjes erbij af te snoepen. Je proeft dat alles hier met liefde en aandacht bereid wordt. Home made is hier echt homemade! En dit zie je vaak genoeg anders. Kortom een top plek om te vertoeven en lekker te eten.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Leuk lunchen in een lome zondagmiddaggevoel setting. De soto soep is onovertroffen in de wijde regio. Broodje hete kip is ook écht heet. De prijzen vallen mee en de bediening is altijd vrolijk. Als deze zaak eens later sloot dan 20.00 uur zouden we best als avondmaal de hoofdgerechten willen uitproberen.
Mounhim T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Vandaag lekker geluncht maar met een vervelend gevoel weg gegaan.
Ik heb een rijst met pom besteld, deze was verrassend lekker ondanks mijn initi?le scepsis omdat het geen Surinaamse toko was. Bediening was goed. Waarom dan een 1 voor service? Dit kwam door de afrekening. Eerst de verbazing over een glas jus d'orange voor liefst %u20AC3,90. En daarna door het ophogen van mijn rekening met %u20AC2. Die 2 euro stond in de kleine lettertjes op het menu. Dat vind ik geen stijl. En dan ook nog eens de redenering erachter: als je afhaalt krijg je een bak met een kleiner portie dan als je daar eet en je eten op een bord wordt geserveerd?!?
Kortom een teleurstelling op het eind. Zo fout!
Petervanbeugen .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Wij vonden het eten niet geweldig. De saté is gefrituurd (en dus niet van de plaat of grill). Hierdoor wordt het vlees redelijk droog. Kan heel simpel veel beter. De bami bij de sate was ruim voldoende, lekker van smaak, maar niet warm genoeg. Net als de los bijgeleverde satesaus. Op zn best lauw. Alle gerechten zijn heel redelijk geprijsd en met iets meer aandacht voor de kwaliteit zou je hier heel goed even snel een goed hapje kunnen eten.