Beachhouse Key West

Meer informatie over restaurant Beachhouse Key West

7,2
S. V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gezellige, ongedwongen sfeer. Wij hebben hier de afgelopen twee dagen op het terras doorgebracht, met uitzicht op onze kids in het speeltuintje recht voor de deur. Vriendelijk personeel en lekker gegeten & gedronken. Wij vinden het een aanrader!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een van de mindere beachclubs op het Katwijkse strand. Toegegeven, ook niet de duurste, maar het geheel doet een beetje verouderd en liefdeloos aan.
Wij aten hier tóch, omdat mijn tafelgenoot slecht ter been is en je dichtbij (in de parkeergarage) de auto kwijt kunt.
Menukaart past bij de sfeer van de zaak. Nauwelijks echte gerechten, maar "gemaksvoer": fish & chips, sate en diverse hamburgers. Smaak op zich wel oké, maar ook hier iets minder aandacht dan je op een avond uit hoopt.
Al met al geen zaak waar ik nog eens heen zou gaan.

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Dat was een verrukkelijke lunch op een heerlijke plek. Key West biedt ruimte binnen, buiten en ook in een soort serre, en dat is op een lentedag een ideale plek. Een paar uur genoten van het uitzicht. Daarbij een smakelijke salade en vervolgens een burger gegeten. Erg relaxed en aangenaam allemaal. Goede service. Niet goedkoop, maar acceptabel. Enig minpuntje is de wat eentonige muziek.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Doradefile die gronderig smaakt en wildzwijn die wel heel erg wit was (misschien gewoon varken?). De frietjes waren slap. En dat voor €70 euro voor twee personen (geen voorgerecht of nagerecht), is wel erg treurig.
Karenvanwichen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Heerlijk gegeten! Carpaccio en geitenkaas salade waren heerlijk. Prima service en geweldige plek om een avond door te brengen.
Baltus .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Leuke strand tent. Bediening is oké, prima ontspannen.
Eten was helaas minder. de frieten waren goed, maar de biefstuk die ik medium had besteld was rood met een heel dun gebraden randje, en de schnitzel, die knapperig zou moeten zijn, droop van het vet.
En ook een beetje jammer: de wijn werd met voetbad, oftewel wijndruppels op het pootje van het glas, neergezet. Ook geen onderzetter, dus voorzichtig drinken zodat je geen wijnvlekken op je kleren krijgt.