Beachhouse 25

Meer informatie over restaurant Beachhouse 25

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
Mavrick .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Afgelopen woensdag hier met het gezin gegeten. Wat een leuke avond had moeten zijn werd een grote teleurstelling.
Vooraf de rundercarpaccio en Scampi in de knoflook gekozen. De carpaccio viel tegen, was waterig en smaakloos, voor €11,75 veel te duur. De Scampi waren lekker maar eenvoudig.
Als hoofdgerecht kozen wij de Beach Burger.
Mijn burger was zwart verbrand aan de randen en de burger van mijn dochter was nog rood van binnen. Hier heb ik de bediening op attent gemaakt, welke onder excuus de borden mee terug nam naar de keuken. Binnen 2 minuten kregen we dezelfde borden met de doorgesneden burgers weer terug met de mededeling dat het rood hoorde en het zwarte eraf gesneden kon worden !! Onvoorstelbaar, de kok kwam niet eens naar tafel om uitleg te geven en bediening wist zich ook geen raad. Na nog een paar keer gevraagd te zijn door verschillende obers over hoe het smaakte en wij steeds aangaven niet tevreden te zijn, werd er steeds excuus gemaakt maar er werd niets aan gedaan. Geen nieuwe burger, geen drankje, geen korting,.....
Wat ook niet klopte aan de burger was dat deze werd geserveerd op een harde bruine boeren bol. Deze was te hard en overheerste de smaak. Al met al te duur voor €14,50 en wij zijn als gast niet serieus genomen.
Dessert hebben we dan ook maar bij strandtent ernaast genomen, wat overigens goed was.
Hier komen wij niet meer terug

Bij binnenkomst was het terras vol, mijn verzoek was een tafel te reserveren
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Vorige week hebben wij weer genoten van de heerlijke rijkgevulde vissoep. Wat echter wel heel storend was, was de penetrante stank in het herentoilet. Volgens mijn man was dat de vorige keer ook al zo maar nu was het wel heel erg. Ook de frituurlucht uit de keuken kwam, door openstaande deuren, het restaurant in en maakte alles opgeteld dit bezoek minder plezierig dan anders.
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Met mijn man wezen eten. We hebben enorm genoten van de rijk gevulde vissoep, die wij als voorgerecht aten. Als hoofdgerecht hadden we de scampies in lookolie en de gegrilde tarbot met huisgemaakte tartaarsaus. Dit alles onder het genot van een prima witte huiswijn en uitzicht over de Noordzee en ondergaande zon. Een puntje van aandacht is de luide muziek (soms hoorde je 2 muzieksoorten door elkaar, uit de keuken en het restaurant vermoeden wij).
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Prima gegeten, bediening aan tafel was gelukkig een stuk vriendelijker dan bij binnenkomst. Maar liefst 3 serveersters liepen ons voorbij zonder dag te zeggen of te vragen hoe of wat. Zal misschien iets van de streek zijn, maar het komt niet echt gastvrij over. Verder alles goed, op zich wel voor herhaling vatbaar.