Beachhouse 25

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00 keuken vanaf 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Beachhouse 25

Isabelle H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wij hebben vooraf genoten van de oesters en daarna een heerlijke pasta gegeten. Ook de mosselen smaakten ons enorm. Soms waren we de bediening even kwijt omdat het wat drukker was. Wel aardige mensen. Over het algemeen een goede aanvulling van onze vakantie!!
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Vorige week hebben wij weer genoten van de heerlijke rijkgevulde vissoep. Wat echter wel heel storend was, was de penetrante stank in het herentoilet. Volgens mijn man was dat de vorige keer ook al zo maar nu was het wel heel erg. Ook de frituurlucht uit de keuken kwam, door openstaande deuren, het restaurant in en maakte alles opgeteld dit bezoek minder plezierig dan anders.
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Met mijn man wezen eten. We hebben enorm genoten van de rijk gevulde vissoep, die wij als voorgerecht aten. Als hoofdgerecht hadden we de scampies in lookolie en de gegrilde tarbot met huisgemaakte tartaarsaus. Dit alles onder het genot van een prima witte huiswijn en uitzicht over de Noordzee en ondergaande zon. Een puntje van aandacht is de luide muziek (soms hoorde je 2 muzieksoorten door elkaar, uit de keuken en het restaurant vermoeden wij).
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Prima gegeten, bediening aan tafel was gelukkig een stuk vriendelijker dan bij binnenkomst. Maar liefst 3 serveersters liepen ons voorbij zonder dag te zeggen of te vragen hoe of wat. Zal misschien iets van de streek zijn, maar het komt niet echt gastvrij over. Verder alles goed, op zich wel voor herhaling vatbaar.