Beachclub Zuiderduin

6,2
Erg lang
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Meer dan een uur moeten wachten op een broodje. Tijdens het wachten was de een na de andere blunder zichtbaar. Bestellingen die niet klopten, gasten aan de balie om te vragen waar de bestelling bleef, een biertje wat meer dan een half uur op de bar stond, voor het werd uitgeserveerd. zelfs een meneer die na anderhalf uur wachten zijn garnalen afrekende die hij niet had gekregen. Bar personeel heeft geen systeem in hun werkzaamheden. Twee jongens deden wel vreselijk hun best en konden nog wat fouten herstellen. Uiteindelijk werd de keuken gesloten, met de mededeling dat zij de chaos niet aankonden. Maar dit ligt niet aan de keuken, maar aan de bediening.
Ronald7777 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Bij aankomst al rokend personeel onder de strandtent want daar lijkt het toch het meeste op, niets geen st Tropez sfeer! Wij bestelden koffie en wilden later wat eten, nadat er eindelijk bediening kwam werd er naderhand nog door drie personen tegen ons gezegd dat de koffie er aan kwam, niet dus, bovendien was het niet de bestelde cappuccino maar gewone koffie want de melk was op.
Op een bord stond eerst lunch vanaf 13.00 uur maar dat werd gewist en er werd 14.00 uur van gemaakt, lunchkaarten stonden niet op de tafels, het was zowiezo al een kale boel. Na een aantal maal vragen konden wij een soort kleine loempia's bestellen met een dubieuze vulling die na lang wachten gebracht werden en waarschijnlijk in te koud vet waren gebakken want het vet droop er af en liep langs de handen als je ze op at. Iedereen liep door elkaar en er was geen waarneembare leiding. Nadat de door ons bestelde glazen wijn maar niet kwamen besloten wij maar elders te gaan lunchen en hebben weer met veel moeite en wachten af kunnen rekenen.
Wij vinden dat de website van Beachclub Zuiderduin aangepast moet worden want deze schept een heel ander beeld dan de werkelijkheid. Jammer dat je er op zo'n mooie lokatie zo'n rommeltje van kunt maken.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Hier wilde ik altijd al een keer naar toe! Tijdens een weekendje Domburg naar Westkapelle gegaan. Het is de klim waard om naar deze beachclub te gaan. Wat een prachtige ligging. Helaas is de kaart niet hip, niet verrassend. Ook de bediening mis het vlotte, enthousiaste dat toch wel bij zo'n mooie zaak past. We hadden net mooi weer genoeg om buiten te kunnen zitten! Ondanks de minpuntjes zullen we hier nog eens terugkomen!
W D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
In 2014 diverse malen genoten op deze toplocatie.
Dit jaar helaas twee teleurstellende ervaringen gehad.
In tegenstelling met vorig jaar nu matige bediening van ongastvrij personeel.
Het huidige personeel is niet in staat om de klant het speciale gevoel te bezorgen, erg jammer.
De snelheid van de keuken was ondanks het niet druk was erg teleurstellend.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Drie kwartier wachten op een tosti? Bier zonder schuimkraag met als excuus dat de tap zo ver weg is? Hautain personeel dat zich in een St Tropez decor waant? En dan ook nog eens onfatsoenlijke hoge prijzen vragen? Ik ga in het vervolg naar een gewone strandtent 1 km Noordelijker met gewone aardige lieve mensen, lekkere tostis en normale prijzen. Ik weet de datum niet precies, maar was in week 31 of 32
Jotten .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Voor ons nooit meer! Vanavond gegeten bij Beachclub Zuiderduin. Toen we af moesten rekenen, bleken de prijzen ineens hoger te zijn dan op de menukaart stond! Met het bewijs in handen, moesten wij toch meer afrekenen dan er op de menu kaart stond. Er was geen discussie over mogelijk, zo stond het in de kassa. Dat er op de menu kaart iets anders stond, daar hadden ze geen boodschap aan. Dit waren de nieuwe prijzen... Bij thuiskomst op de website gekeken, maar ook daar stonden deze verhoogde prijzen niet. Het ging ons niet om het geld, maar dit hadden wij nog nooit meegemaakt.. Er kon niet eens een klein excuus vanaf. Ik moet zeggen dat de beachclub verder wel een prachtige locatie heeft en het eten was goed. De bediening was wat rommelig, het bier was lauw/warm (dit was hun bekend, maar ze serveerde het toch), maar verder prima. Jammer van de slechte afhandeling!
Anton P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
De beachclub is gevestigd in een mooie moderne strandtent met groot open terras en uitzicht over de Westerschelde.

De bediening is slordig, houdt de tafels niet in de gaten waardoor we lang moeten wachten op drankjes. We worden steeds door een andere ober/serveerster bediend. Andere gasten lopen na tevergeefs wachten weg.
De olijven die helaas op waren (kan gebeuren) stonden wel op de rekening! Bijgevulde flessen water verkopen voor 3,75 Euro is diefstal, doe niet zo flauw als we voor 125 Euro eten en zet gewoon een karaf kraanwater neer, die is in Nederland net zo goed.
De ossehaas was taai nadat we hier bij het afrekenen een opmerking overmaken, komt de bedrijfsleider niet verder dan te melden dat het Ossehaas was. Later hebben we gehoord dat het eten in het hotel achter de duinen word bereid en op het strand wordt opgewarmd, dat was dus te proeven.

Top locatie, slechte bediening en eten; dus wij komen niet meer terug!