Beachclub Zuiderduin

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Zuiderduin

Anika P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prachtige locatie en dat maakt ook gelijk alles. Eten is prima, prijzig, maar dat verwacht je ook op een locatie als deze. Bediening is ook prima. Je komt hier echt eten voor de plek, eerst wel een paar trappen op ;)
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Slechte ongeinteresseerd personeel. Loopt met glazen en flesjes in de hand inplaats van op een dienblad. We moesten vragen of de tafel schoongemaakt kon worden. Het niet gelijktidig brengen van de bestelling. De een is al klaar als de ander nogmoet krijgen. In het toilet waren de handdoekjes op. De afvalbak puilde uit.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Meer dan een uur moeten wachten op een broodje. Tijdens het wachten was de een na de andere blunder zichtbaar. Bestellingen die niet klopten, gasten aan de balie om te vragen waar de bestelling bleef, een biertje wat meer dan een half uur op de bar stond, voor het werd uitgeserveerd. zelfs een meneer die na anderhalf uur wachten zijn garnalen afrekende die hij niet had gekregen. Bar personeel heeft geen systeem in hun werkzaamheden. Twee jongens deden wel vreselijk hun best en konden nog wat fouten herstellen. Uiteindelijk werd de keuken gesloten, met de mededeling dat zij de chaos niet aankonden. Maar dit ligt niet aan de keuken, maar aan de bediening.
Ronald7777 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Bij aankomst al rokend personeel onder de strandtent want daar lijkt het toch het meeste op, niets geen st Tropez sfeer! Wij bestelden koffie en wilden later wat eten, nadat er eindelijk bediening kwam werd er naderhand nog door drie personen tegen ons gezegd dat de koffie er aan kwam, niet dus, bovendien was het niet de bestelde cappuccino maar gewone koffie want de melk was op.
Op een bord stond eerst lunch vanaf 13.00 uur maar dat werd gewist en er werd 14.00 uur van gemaakt, lunchkaarten stonden niet op de tafels, het was zowiezo al een kale boel. Na een aantal maal vragen konden wij een soort kleine loempia's bestellen met een dubieuze vulling die na lang wachten gebracht werden en waarschijnlijk in te koud vet waren gebakken want het vet droop er af en liep langs de handen als je ze op at. Iedereen liep door elkaar en er was geen waarneembare leiding. Nadat de door ons bestelde glazen wijn maar niet kwamen besloten wij maar elders te gaan lunchen en hebben weer met veel moeite en wachten af kunnen rekenen.
Wij vinden dat de website van Beachclub Zuiderduin aangepast moet worden want deze schept een heel ander beeld dan de werkelijkheid. Jammer dat je er op zo'n mooie lokatie zo'n rommeltje van kunt maken.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Hier wilde ik altijd al een keer naar toe! Tijdens een weekendje Domburg naar Westkapelle gegaan. Het is de klim waard om naar deze beachclub te gaan. Wat een prachtige ligging. Helaas is de kaart niet hip, niet verrassend. Ook de bediening mis het vlotte, enthousiaste dat toch wel bij zo'n mooie zaak past. We hadden net mooi weer genoeg om buiten te kunnen zitten! Ondanks de minpuntjes zullen we hier nog eens terugkomen!
W D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
In 2014 diverse malen genoten op deze toplocatie.
Dit jaar helaas twee teleurstellende ervaringen gehad.
In tegenstelling met vorig jaar nu matige bediening van ongastvrij personeel.
Het huidige personeel is niet in staat om de klant het speciale gevoel te bezorgen, erg jammer.
De snelheid van de keuken was ondanks het niet druk was erg teleurstellend.
Anton P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
De beachclub is gevestigd in een mooie moderne strandtent met groot open terras en uitzicht over de Westerschelde.

De bediening is slordig, houdt de tafels niet in de gaten waardoor we lang moeten wachten op drankjes. We worden steeds door een andere ober/serveerster bediend. Andere gasten lopen na tevergeefs wachten weg.
De olijven die helaas op waren (kan gebeuren) stonden wel op de rekening! Bijgevulde flessen water verkopen voor 3,75 Euro is diefstal, doe niet zo flauw als we voor 125 Euro eten en zet gewoon een karaf kraanwater neer, die is in Nederland net zo goed.
De ossehaas was taai nadat we hier bij het afrekenen een opmerking overmaken, komt de bedrijfsleider niet verder dan te melden dat het Ossehaas was. Later hebben we gehoord dat het eten in het hotel achter de duinen word bereid en op het strand wordt opgewarmd, dat was dus te proeven.

Top locatie, slechte bediening en eten; dus wij komen niet meer terug!