Beachclub Zon en Zeebad

Koningin Astrid Boulevard 107 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Beachclub Zon en Zeebad

Genieten midden in duinpan

Voor wie naast zon, zee en duinen wil genieten van een kopje koffie, lunch of heerlijk diner is Restaurant-Beachclub Zon en Zeebad een absolute aanrader. Deze beachclub ligt midden in de duinpan met een prachtig uitzicht op zee is het in zowel de winter- als de zomermaanden goed toeven. De chef-kok bereidt de lekkerste verse vis uit de Noordzee!

Meer informatie over restaurant Beachclub Zon en Zeebad

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Ceesverhage .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met 40 personen op stormachtige zaterdagavond in november 2016 een fantastische avond gehad bij Zon en Zeebad in Noordwijk.
Het diner , de bediening, de keuken komt alle lof toe.
Ook de gasten waren alleen erg content over deze heerlijke mooie avond aan de Noordwijkse kust.
Fam. Verhage
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijk aan het strand in de "Beachclub". Dat zie je niet vaak in zo'n mooie "Duinpan". Wij gingen, na een eerste dag in Noordwijk voor een visje. Zee en vis horen bij elkaar. Wij kozen voor een zeetong en daarbij een heerlijk glas Chardonnay. Dat was een goede keuze. Een prachtige vis en voortreffelijk gebakken. Vanwege de warmte wilden wij graag wat water. Het glaasje duinwater moesten we wel betalen! Nou ja! Nagenieten met een kaasplateau en een glaasje ruby port. Heerlijk. De bediening was vriendelijk. De vaste klanten kregen wel de volle aandacht en soms was dat wat hinderlijk. Wij sloten af met koffie. De tong was niet goedkoop, maar zijn prijs waard.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Een High Wine gedaan ihkv Moederdag. Heerlijk op het terras in de schaduw gezeten met uitzicht op duin en zee. Als starter werd begonnen met een stokbroodje en drie tapenades en vervolgens werden allerlei heerlijke hapjes geserveerd, o.a. 3 verschillend belegde sandwiches, een garnalencocktailtje, een pasteitje, diverse vleessoorten, kaas, tomaat, mozarella, olijven en meloen. Begeleid door drie forse en lekkere glazen wit, rosé en rood waarbij we de rode, gezien de buitentemperatuur van 26 graden, hebben ingeruild voor nog een glas rosé. Enig nadeel was dat alles vrijwel tegelijk werd geserveerd. Door de buitentemperatuur warmden de koude zaken daardoor vrij snel op en droogden de sandwiches een beetje uit.
Kortom, heerlijke smaken, lekker wijnen, een prachtig uitzicht en leuk gezelschap.
Rienineke .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Laatste dag AH menu. Gebruikt om een ons onbekend restaurant te bezoeken. Het feit dat de menukeuze zoals meestal bij de AH actie beperkt is, is geen probleem. Wel dat er een redelijk standaardmenu salade, zalm en crème brullee voor een te hoge prijs (€ 45, - ) wordt aangeboden. Het komt over als we doen mee met de actie maar we willen onszelf niet te kort doen. Opvallend ook dat bij het afrekenen niet naar de spaarkaart werd gevraagd. Kwaliteit was matig groente was niet gaar. Jammer een gemiste kans want de locatie/decor is prima, service behoorlijk maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding helaas voor ons geen nieuw adres om regelmatig te bezoeken.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten en leuke ongedwongen service.
Mijn partner moet glutenvrij eten en daar werd in alle gangen rekening mee gehouden.
Er was zelfs een alternatief voor het brood vooraf. Prima service.
Bajvannoort .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. Alle gangen waren erg smaakvol en de bediening was goed geregeld! Bij het voorgerecht was de combinatie zeevruchten met gesmolten kaas erg goed! Alleen het decor was niet top maar dat is een kwestie van smaak. Al wij niet de restaurantzegels hadden, hadden wij hier echter nooit gegeten aangezien de prijs relatief hoog ligt.
Eelcoboersma .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een goed en uitstekend bereid diner in een prettige ambiance.
Het restaurant is gevestigd in een "strandtent" maar is zeer smaakvol ingericht.
Een aanrader ook zonder AH-zegels, hij staat bij ons genoteerd in de agenda.
Lean D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het AH menu stond vast, je kon bij het voor- en hoofdgerecht enkel kiezen tussen vis of vlees. De gerechten waren erg simpel, vooral in vergelijking met de gerechten die aan de andere tafels werden geserveerd. De prijs van het menu was 45 euro maar 2e persoon gratis, dus effectief 22,50 per persoon. Dit was het misschien nét waard. Met de drankjes erbij waren we 80 euro kwijt, en dan denk ik dus niet dat ik wat heb gehad aan de actie, want het restaurant heeft de prijs gewoon verdubbeld en de kwaliteit verlaagd voor de mebsen van de AH actie. Ik heb met de AH actie ook kennis gemaakt met een ander restaurant die het concept van de actie wél had begrepen. Als je nieuwe mensen naar je restaurant wil trekken, dien je een aangename kennismaking te realiseren. dan komen de mensen namelijk terug omdat ze aangenaam verrast zijn. Dat was helaas bij Zon en Zeebad niet het geval. Ik voel me belazerd en kom dus niet meer terug.
Fecopress .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gerechten waren uitstekend.
De bediening was zeer goed , de dames waren alert, en heel vriendelijk.
Er waren geen min punten.
Het interieur is heel sfeervol!
Alleen kan voor ouderen de bereikbaarheid een probleem zijn, steil pad .
Daph123 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
De bediening was erg vriendelijk en niets was teveel, het decor is wat gedateerd maar het eten was echt niet goed, de crème brullee was niet huisgemaakt, en de zeetong was veel te vet, prijs kwaliteit is echt ver te zoeken... Zonde van elke euro, jammer want de bediening doet goed hun best!
Jacobus C. F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk gegeten, mooi menu, goed gepresenteerd en heerlijk van smaak en gaarte, voortreffelijke wijn en dito ambiance.
Leuke ontspannen avond gehad.
Ienskeheijkoop .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Leuke avond gehad. Prima gegeten, serre is niet het fraaiste deel van het restaurant.
Fruus.kat .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Wij vonden het eten heel erg duu,bij een ander restaurant krijg je hetzelfde voor de helft minder. Maar de bediening en interieur vonden we wel goed.
G.kom .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Uitstekende ontvangst, prima ambiance zo aan het strand, heerlijk gegeten van een voortreffelijk 3-gangen-menu; kortom gewoon een heel gezellig avondje uit.
Jo.smeets .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Eten was prima, lang zitten in de houten stoeltjes was een uitdaging.
Sanitaire voorzieningen lieten zeer te wensen over.
Jeannievandervooren .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Bediening aan tafel was vriendelijk en voorkomend. We hebben gebruik gemaakt van de AH Iens bon. Het voorgerecht van geratineerde garnalen soorten was erg smaakvol. De rib eye was heerlijk mals en voorgesneden. Het garnituur was erg lekker, zelfs de frites bleven warm in de aardewerken puntzak. Tot slot ons favoriet de crème brûlée met kaneelijs.
Het was voor ons de eerste keer hier maar we zullen zeker nog eens terugkeren.
Prijs kwaliteit verhouding: Prima
Angeliqueeveline .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Alles was heerlijk, kipsalade, zalm en nagerecht, alleen dit voor 45 euro p.p. vind ik echt teveel voor wat je krijgt. Bediening was vriendelijk, locatie goed decor was wat aan de witte kant en de stoelen niet heel erg comfortabel om lang op te zitten. Maar over het algemeen wel ok. Ik zou er alleen niet snel nog een keer gaan eten ivm de prijzen.
Marjancm .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk eten, warme gezellige ambiance en bijzonder goede bediening. De kalfsribeye was heerlijk mals en de bearnaisesaus erg goed gelukt.
Duinhoven44 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Het eten was lekker, de kerkst versiering was zeer harmonieus de bediening was goed, kortom een aanrader.
Vriendelijke groeten,
Dick
A.E. D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij waren met 4 personen gekomen om dit restaurant weer eens te proberen tijdens de 2 for 1 aanbieding in Noordwijk, maar wij vonden het unaniem een teleurstelling!! Bediening is totaal NIET geïnteresseerd en de voor, hoofd en nagerechten waren gewoon onder de maat! Alles werd totaal fantasieloos gepresenteerd en het hoofdgerecht (kalfsribeye) was een dun lapje vlees van hooguit 80/100 gram! Jammer, wij hadden duidelijk beter verwacht!