Beachclub WOW

Meer informatie over restaurant Beachclub WOW

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij kwamen hier met een groupon : dagje strand . Op een bewolkte dag afgereisd vanuit Drenthe met 5 vriendinnen . We kwamen een uurtje of 11 aan voor het ontbijt (2 schalen vol met lekkers) met uitzicht over zee op het terras, na een uurtje of 2 kregen we een vrolijke tas met ons lunchpakketje (zag er ook heerlijk uit) het weer werd steeds beter ,zonniger (en daar houden wij van ;-)) dus zijn wij op de loungesets met windscherm op het strand gaan zitten , lekkere cocktail besteld en ; genieten . Na een uurtje of 2 zijn we weer op het terras op een van de heerlijke loungesets gaan zitten en daar nog een bittergarnituur besteld , wat weer goed verzorgd door het aardige personeel gebracht werd . Na zeker 8 uur in de zon gezeten te hebben reisde wij met een gezonde kleur weer af naar drenthe! .Conclusie; de Drenthse meiden komen zeker nog een keer terug
Robert022 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We liepen over het strand en wilden ergens bij een strandtent gaan lunchen. Toen we langs WOW liepen, zei een meisje ons vriendelijk gedag en hebben wij besloten op hier te gaan lunchen. We kozen voor de clubsandwich en de fajitas beef. Eten kwam snel en deze twee gerechten zijn een aanrader. Grote porties en rijkelijk belegde clubsandwich. Muziekje op de achtergrond en de palmbomen maken het af. Hele leuke ervaring en zeker tot een volgende keer!!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We kwamen hier voor een lekker dessert. Met een jarige die ook even verwend werd hier door het personeel.
Wat een verademing hier!
De service is hier echt goed en persoonlijk.
Het dessert was met aandacht gemaakt en goed van smaak.
Het uitzicht was natuurlijk geweldig, kijkend op het strand en zee. Met een vuurtje bij een gezellig zitje binnen.
Interieur met aandacht! Goede muziek!
Ook hangen er 4 big screens met oa sporten. Maar....niet te opvallend.
Super ervaring!