Beachclub Vroeger

6,8
6,7
Jansje B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vandaag hier wezen lunchen. De kaart is beperkt en de gerechten zijn over priced. Alhoewel onze sandwich prima smaakte, mag je voor 9.75 wel verwachten dat je dan ook daadwerkelijk iets op je bord hebt en geen formaat wat vergelijkbaar is met dat van een kaiserbroodje. Voor een drankje is deze tent zeker leuk, maar eten kun je beter ergens anders doen.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten. Bestelling werd vlot opgenomen maar het eten was teleurstellend. Had zelf de salade met gefrituurde camambert, salade was erg saai en de camambert bijna koud. Mijn moeder had een rauwe sate die na klagen wel direct wel omgewisseld voor een nieuwe na 3 minuten! Mijn vader had de lam maar hij vond de portie wat klein. De wijn kwam pas erg laat, halverwege ons diner. Zonde van mijn geld.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Allemaal erg matig hier. Vergane glorie tot mijn spijt, want ik ken het van vroeger (haha...) en toen was het een trendy tent met vlotte en plezierige service. Bloemendaal aan zee heeft sowieso een uplift nodig. Nu alleen goed voor heel warme dagen en dansfeesten. Restaurant Vroeger helpt niet mee aan verbetering. Het eten was minder dan gemiddeld mag worden verwacht en zeker niet goedkoop. Slibtongetjes waren erg klein en droog en de wijnkeus beperkt tot zeer gemiddelde wijnen. Wachten op betere tijden dus. Mooi weer volgend jaar?
Miccas28 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
No nonsense beachclub, met een beperkte kaart met min of meer standaard gerechten. Goed uitgevoerd, aardige en attente bediening en kite surfers op de achtergrond. Aankleding wat vergane glorie, dat kan hipper. Niks mis mee, maar ook geen omweg waard.
Maike .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Lekker laat kunnen eten bij Vroeger in Bloemendaal aan Zee, prima service, zoals op een strandtent tegenwoordig normaal is. Timing van de gerechten is ok en met op de achtergrond een ondergaande zon op de volle zee smaakt alles lekkerder. Kwaliteit eten ok, maar geen hoogstaande kookkunsten, maar goed, daar ga je ook niet voor naar een beachclub.
MHirschfeld .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
De gasten werden niet gezien er werd veel heen en weer gelopen. Het was niet druk. Na een poos wachten vroegen ze wat je wilde drinken, ik vroeg of de tafel schoongemaakt kon worden, is niet gebeurt. We vroegen om een menukaart, reactie, die heb ik niet bij me en kom het zo brengen.
De tafel was nog steeds niet schoongemaakt. Het eten werd gebracht, 2 menu's met verschillende sauzen, werd niet eens gevraagd voor wie het was, het eten werd op de vieze tafel gezet, nogmaals gevraagd, kon hij niet en zou het doorgeven. Ik heb zelf het bestek gehaald, er lag een menukaart op de grond, werd niet eens op gereageerd of dank je wel.
Het eten was heerlijk. Andere gasten werden eerder geholpen. De service en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken en de gasten zijn niet welkom!! Misschien helpt een cursus omgaan met gasten wel. Een prachtige locatie en heerlijke muziek, maar wij hebben het wel gezien. 2 gasten uit Westervoort