Over het restaurant Beachclub Titus

Genieten bij Beachclub Titus

Een prachtige plek in Kijkduin waar het allemaal draait om genieten. Titus gaat duidelijk verder waar de gemiddelde strandtent ophoudt. De chef gebruikt alleen de allerbeste ingrediënten en zet je creatieve, herkenbare gerechten voor. Een ontzettend fijne plek waar je de zon in de zee ziet zakken, je nog een wijntje laat inschenken en helemaal tot rust komt.

Meer informatie over restaurant Beachclub Titus

Bus 23 en 24
  • Kom je met de auto?
    Zie hiervoor onze website

- Ontbijt 09:00 - 12:00

Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed eten, vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Top!
Beste Ankie V,

Die gezellige sfeer wordt gemaakt door de combinatie van goed opgeleid personeel en leuke gasten! Wij zijn blij met alle leuke gasten die wij iedere dag weer mogen ontvangen.

Tot de volgende keer!

Catharina Q.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Afgelopen vrijdag hadden we voor de derde keer bij Titus afgesproken voor ons jaarlijkse familiediner. De sfeer was uitstekend, het eten smaakte goed en de bediening was professioneel, vrolijk en vriendelijk. Voor kinderen is het hier ook ideaal, omdat ze tussen de bedrijven door lekker op het strand kunnen spelen. Volgend jaar weer!
Beste Catharina,

Voor de 3e keer dit jaar hebben wij jullie mogen ontvangen, daar zijn wij uiteraard ontzettend blij mee!
Bij 5 jaar moeten we ons jubileum gaan vieren!!

Fijn om zulke blije gasten te mogen zien.

ruth V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ontzettend relaxed om hier te zitten, eten en met kinderen te zijn, zowel voor jong als oud. De menukaart is erg divers en heel gezond!
Beste Ruth V,

Hartelijk dank voor deze fijne recensie. Wij proberen een sfeer neer te zetten die jullie ontzettend goed hebben begrepen. Puur eten met goede kwaliteit producten en daarnaast heerlijk kunnen relaxen, mooi om te zien!

Wij zien jullie graag snel weer een keer terug.

Ashwinie R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een hele leuke paaslunch gehad bij Titus. We hadden een verrassingsfeestje georganiseerd. Ondanks de drukte van Pasen zijn we super goed geholpen, hadden we fijne ruimte waar we lekker luid konden zijn. Het eten was goed en de bediening super! Heel erg genoten en kan het goed aanraden. Deze Beachclub onthouden we zeker!
Beste Ashwinie,

Leuk deze recensie te lezen! Wij vonden het ook erg leuk dit voor jullie te organiseren, fijn dat wij de sfeer hebben kunnen overbrengen waar wij als team zo hard voor werken!

Charlina N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Paasontbijt met de familie was heel goed en gezellig - als vanouds; ook voor de kinderen was het geweldig de suikerspinmachine en de knutselhoek waren helemaal top!
Beste Charlina,

Dank voor de leuke recensie! Wij moeten eerlijk toegeven dat wij altijd zo genieten van alle kinderen die gezellig met hun ouders bij ons langs komen, wij vinden het dan ook belangrijk dat er voor de kids genoeg vertier is!

Marion P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Vandaag paasbrunch met vrienden het eten was heerlijk lekker gevarieerd en aparte smaken.
Werd goed opgelet als iets op was.
Top beniening en zeer leuke entourage.
Beste Marion,

Dank voor de recensie! Wij hopen jullie volgende keer weer te mogen ontvangen!

Maudje51 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Met 11 personen genoten van een Paasbrunch/lunch. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Personeel behulpzaam en supervriendelijk. Eten werd constant aangevuld. Super!
Beste Maudje,

Dank voor de recensie! Wat gezellig dat jullie met zijn 11'en bij ons zijn wezen ontbijten tijdens pasen! Wij hopen jullie vaker te mogen ontvangen :)

W V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk paasontbijt gehad. Lekker eten en vriendelijk personeel. Enige minpuntje dat het er best wel koud was. We zaten te ver bij de heater vandaan en het tochtte een beetje. We zaten bij de tent ernaast; At Sea. Van dezelfde eigenaar terwijl we bij titus hadden gereserveerd.
Beste W,

Dank voor de recensie! Wij vinden het vervelend om te horen dat jullie het wat fris hebben gehad! Hopelijk hebben jullie dit wel aangegeven en hebben onze collega's dit voor jullie kunnen oplossen! Beachclub Titus en Beachclub At Sea zijn twee verschillende strandtenten maar van dezelfde eigenaar dit klopt. Met dit soort drukke dagen maken wij dan ook gebruik van onze beide locaties en kan het voorkomen dat gasten die bij Titus hebben gereserveerd bij At Sea terecht komen, dit ook omdat het buffet dat geserveerd werd op beide zaken hetzelfde was! Dezelfde Chef, dezelfde service, kortom bij beide zaken waarborgen wij dezelfde kwaliteit!

Wij ontvangen u graag weer!

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Afgelopen zondag op het terras heerlijk in het zonnetje genoten van het strand, de gezellige bediening en de lekkere hapjes. We hebben het eenvoudig gehouden met Bitterballen en brood met smeersels. Simpel maar lekker en snel op tafel. Samen met de verse jus d' Orange, de zon en gezellige bediening een topmiddag. Jammer dat ze het de volgende dag gaan afbreken voor de winterstop. Volgende zomer komen we terug.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Helft van menu kaart (visgerechten) was niet meer beschikbaar omdat het restaurant binnenkort sluit voor winteropslag. Dit werd echter niet vermeld op de website (duidelijk gecheckt, was ook zaken diner) bij reservatie. Ober gaf zijn verontschuldiging, maar dit is ook fout management. Het leek meer op een uitverkoop van gerechten waarbij de entrecote (rauw, niet om blue/medium of well done gevraagd) ook niet echt meer de verste was. Gooi dan beter gewoon tent dicht of meld het duidelijk op je website!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Het eten was lekker (we hadden het Sam Sam menu van de chef) maar niet super bijzonder. De pasta van de kinderen vonden we wel beter dan in veel andere tenten. Bediening was goed. Prima plek voor een lekkere avond als je niet op zoek bent naar een culinair hoogstandje.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op zondag 18 september heb ik mijn 50ste verjaardag bij Titus gevierd. Met 20 vrouwen hebben we genoten van de heerlijke High Tea. De hapjes, taartjes en broodjes waren heerlijk. Vele liters thee zijn er doorgegaan. De service was prima!! Was de theepot bijna leeg, dan stond er direct weer een volle theepot klaar.
Iedereen was meer dan tevreden over de High Tea, de services en dat maakte dan mijn 50ste verjaardag een prachtige dag werd waar ik met veel plezier op terug kijk.
Titus, bedankt voor de goede service!!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
8 september hebben we onze bruiloft bij jullie mogen vieren en hoe... geweldig!!!
De locatie is super. Omdat het zo mooi weer was hebben we de ceremonie en de heerlijke bbq buiten op de strand kunnen vieren. Wat een geweldige ervaring was dat en super verzorgd. De bbq was met goed vlees en heerlijke salades en een leuke gezellige man achter de bbq. Het feest hebben we binnen gevierd en ook dat was goed geregeld. 1 puntje was dat er iets vaker iemand van de bediening mocht lopen tijdens het feest voor de drankjes.
Verder een top feest. . Top locatie.. En lekker eten!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Beste Harry en Brigitte,

Zondag 04-09-2016 hebben wij ons Bruidsfeest bij jullie gevierd,we hebben genoten! De ruimte was precies goed voor het aantal gasten die wij hadden uitgenodigd, het stormde en regende flink wij hebben daar absoluut geen last van gehad omdat alles mooi overdekt en afgesloten was.
Het personeel was zeer vriendelijk, de jongeman die alles regelde was uiterst vriendelijk maar regelde ook alles zoals we samen hadden gepland. Wij hadden het arrangement BBQ gekozen voor onze gasten, zij vonden het eten heerlijk, vonden de salades ook heel goed. Vlees was lekker gebakken.
1 puntje van aandacht was dat er in het begin veel rond gelopen werd om drankjes aan te bieden dat werd later net iets te weinig, dat had iets constanter gemogen. Maar verder een toplocatie, top personeel en heerlijk eten! Ik zou het hier zeker aanbevelen om je bruiloft te vieren:) Dank je wel voor alles!
Beste Iris,

Hartelijk dank voor de aanbeveling! Wij hopen jullie nog eens terug te zien, heel veel liefde en geluk toegewenst!
Met vriendelijke groet, De Titus Crew
vanDee .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteravond met 47 personen op het zuidelijke terras een heerlijke bedrijfsavond gehad. Aangekleed met goede live muziek en een zeer verzorgde en uitgebreide barbecue onder enthousiaste leiding van de chefkok Ivo. Kortom een prima locatie voor een bedrijfsfeest.

Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben daar met een hele groep gegeten. Binnen is het erg ongezellig, je mist gezellige sfeer. Het eten was goed alleen was de bioburger wel heel erg droog (en 9 van de 10 hadden deze besteld). Zou er niet snel weer naar terug gaan, wij hebben een gezellige tent op kijkduin gepakt.
Beste Patrick,
Wat ontzettend jammer dat ondanks de mooie huwelijksfeesten die afgelopen vrijdag plaatsvonden er geen "gezelligheid" voor jullie te ontdekken was. Naast onze diverse vuurfakkels, het vriendelijke personeel en de grote hoeveelheid cocktails die deze avond verkocht zijn betreuren wij je ervaring. Wij gaan er vanuit dat bij de onvrede van de hamburgers er direct melding is gedaan bij ons personeel en er een alternatief is aangeboden. Wij hopen jullie, ondanks de mindere ervaring, nogmaals terug te zien voor een tweede kans. Met vriendelijke groet, De Titus Crew

Reactie van proever:

Wij hebben tijdens de bestelling gevraagd of er iets gewijzigd kon worden aan de bestelling maar dit kon niet meer bij Merel. De huwelijksfeesten zagen er gezellig uit. Wij habben gevraagd om de open haard te zitten en na te borrelen dit was niet mogelijk en stond niet aan, alle kaarsen en overige stonden uit deze avond. Het was gewoon deze avond zeker binnen echt alles behalve gezellig. Bedankt v jullie reactie.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hele gezellige strand'tent' met leuke vlotte bediening en een mooie aankleding, althans ik vind dat mooi, rustig met blauw en aardetinten.
Vorig jaar was het hier heerlijk dus we zijn dit jaar teruggekomen. Heerlijke cappucino, en lekkere lunchgerechten. Aparte gerechten ook. Het brood is wat dik, de gerechten zijn van mooie kwaliteit en kraakvers. Ik neem een groene zee salade (lekker!) de ander een salade met zalm, mooie dikke stukken verse zalm (zoals sushi) en de Zalm Sla en Avocado smaakt ook goed, al was niet direct duidelijk dat hier brood bij zou zitten, het smaakte prima. Nog wat citroentaartjes, lekker al vond ik de bodem wat te veel koek. Titus is ook dit jaar een aanrader.
Beste Steven van der Doest,
Hartelijk dank voor de mooie recensie, fijn dat u de tijd heeft genomen een bericht te plaatsen!
Wij proberen ons elk(e dag van het) jaar te verbeteren, fijn dat er ook nu weer genoten is. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Adenhamer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Erg gezellig avond met 10 personen. Lekker eten en fijne bediening, relaxte sfeer. Buiten begonnen met borrelen. Droge huisrosé was heerlijk en ook de grimbergen vond gretig aftrek. Vooraf tapas en visplateaus. Omdat het weer nog heerlijk was, Konden we het voorgerecht nog buiten nuttigen. We mochten zelf aangeven wanneer we naar binnen wilden voor het hoofdgerecht. We werden goed in de gaten gehouden door de bediening. Het hoofdgerecht was heerlijk. Dorade, entrecote, salades. Ons hele gezelschap was tevreden. Dank voor de fijne avond!
Beste Adenhamer,
Goed te horen dat iedereen tevreden was :) Dank voor de recensie!
Zoals gemerkt werken wij naast de uitgebreide kaart met specials, zo is er voor iedereen wat wils. Leuk! Wij hopen jullie snel terug te zien, wij zijn tot eind oktober geopend! Met vriendelijke groet, De Titus Crew
mosie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Geef eten een 10 heb geen ervaring met de los bestellen van de kaart maar .... ga er eens heen op de zondag morgen om te ontbijten of voor vroege lunch als lopend buffet met een chef aan de pannen die elke keer met plezier uitleg geeft over de verse producten op de buffet tafel (met telkens vers afgebakken brood soorten) en als een kindervriend omgaat met de kinderen .
Ook de Brunch op de speciale dagen , moederda e.d kan ik aanraden
Personeel kan wisselend zijn van ervaring maar sfeer / vriendelijkheid en service is ze mee gegeven
Ook voor de hond is er een "bar" waar je een snoepje kan pakken voor de hond en je bakken kunt pakken om water in te doen om deze mee te nemen naar de tafel.
Alleen de muziek op achtergrond mag wat lounge of jazz... is soms rommelig ... aan/uit/harder
zachter
Maar zeker AANRADER
Beste Mosie,
Hartelijk dank voor de geweldige cijfers! Gaaf te lezen dat je zo enthousiast bent :)
I.v.m. het mooie weer van aankomende dagen organiseren wij een extra ontbijtbuffet, volg onze Facebook pagina en blijf op de hoogte. Wij zullen de "dj" trouwens een por geven, werken wij aan. Wij hopen jullie snel weer terug te zien, met vriendelijke groet, de Titus Crew
Christina55 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk op de ligstoelen gezeten. Broodjesmet smeerseltjes zijn prima. Tot zover alles goed. Alleen de drankjes: een glaasje fris kost € 2,95, een glaasje wijn kost € 3,95. Leg dan vooral de nadruk op het glaasje. Je krijgt een leeg glas met een bodempje wijn er in. Erg tegenvallend.
Beste Christina,
Dank voor de recensie, vervelend dat je niet geheel tevreden bent over het bezoek aan onze Beachclub. Graag vernemen wij of er op het moment zelf contact is geweest betreft de hoeveelheid van onze (speciaal) wijnen. Dit ervaren wij niet als "normaal".
Wij vernemen graag en hopen jullie nogmaals terug te zien voor een "herkansing". Met vriendelijke groet, De Titus Crew