Over restaurant Beachclub Titus

Genieten bij Beachclub Titus

Een prachtige plek in Kijkduin waar het allemaal draait om genieten. Titus gaat duidelijk verder waar de gemiddelde strandtent ophoudt. De chef gebruikt alleen de allerbeste ingrediënten en zet je creatieve, herkenbare gerechten voor. Een ontzettend fijne plek waar je de zon in de zee ziet zakken, je nog een wijntje laat inschenken en helemaal tot rust komt.

Meer informatie over restaurant Beachclub Titus

- Ontbijt 09:00 - 12:00

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Afgelopen zondag op het terras heerlijk in het zonnetje genoten van het strand, de gezellige bediening en de lekkere hapjes. We hebben het eenvoudig gehouden met Bitterballen en brood met smeersels. Simpel maar lekker en snel op tafel. Samen met de verse jus d' Orange, de zon en gezellige bediening een topmiddag. Jammer dat ze het de volgende dag gaan afbreken voor de winterstop. Volgende zomer komen we terug.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Helft van menu kaart (visgerechten) was niet meer beschikbaar omdat het restaurant binnenkort sluit voor winteropslag. Dit werd echter niet vermeld op de website (duidelijk gecheckt, was ook zaken diner) bij reservatie. Ober gaf zijn verontschuldiging, maar dit is ook fout management. Het leek meer op een uitverkoop van gerechten waarbij de entrecote (rauw, niet om blue/medium of well done gevraagd) ook niet echt meer de verste was. Gooi dan beter gewoon tent dicht of meld het duidelijk op je website!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Het eten was lekker (we hadden het Sam Sam menu van de chef) maar niet super bijzonder. De pasta van de kinderen vonden we wel beter dan in veel andere tenten. Bediening was goed. Prima plek voor een lekkere avond als je niet op zoek bent naar een culinair hoogstandje.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op zondag 18 september heb ik mijn 50ste verjaardag bij Titus gevierd. Met 20 vrouwen hebben we genoten van de heerlijke High Tea. De hapjes, taartjes en broodjes waren heerlijk. Vele liters thee zijn er doorgegaan. De service was prima!! Was de theepot bijna leeg, dan stond er direct weer een volle theepot klaar.
Iedereen was meer dan tevreden over de High Tea, de services en dat maakte dan mijn 50ste verjaardag een prachtige dag werd waar ik met veel plezier op terug kijk.
Titus, bedankt voor de goede service!!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
8 september hebben we onze bruiloft bij jullie mogen vieren en hoe... geweldig!!!
De locatie is super. Omdat het zo mooi weer was hebben we de ceremonie en de heerlijke bbq buiten op de strand kunnen vieren. Wat een geweldige ervaring was dat en super verzorgd. De bbq was met goed vlees en heerlijke salades en een leuke gezellige man achter de bbq. Het feest hebben we binnen gevierd en ook dat was goed geregeld. 1 puntje was dat er iets vaker iemand van de bediening mocht lopen tijdens het feest voor de drankjes.
Verder een top feest. . Top locatie.. En lekker eten!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Beste Harry en Brigitte,

Zondag 04-09-2016 hebben wij ons Bruidsfeest bij jullie gevierd,we hebben genoten! De ruimte was precies goed voor het aantal gasten die wij hadden uitgenodigd, het stormde en regende flink wij hebben daar absoluut geen last van gehad omdat alles mooi overdekt en afgesloten was.
Het personeel was zeer vriendelijk, de jongeman die alles regelde was uiterst vriendelijk maar regelde ook alles zoals we samen hadden gepland. Wij hadden het arrangement BBQ gekozen voor onze gasten, zij vonden het eten heerlijk, vonden de salades ook heel goed. Vlees was lekker gebakken.
1 puntje van aandacht was dat er in het begin veel rond gelopen werd om drankjes aan te bieden dat werd later net iets te weinig, dat had iets constanter gemogen. Maar verder een toplocatie, top personeel en heerlijk eten! Ik zou het hier zeker aanbevelen om je bruiloft te vieren:) Dank je wel voor alles!
Beste Iris,

Hartelijk dank voor de aanbeveling! Wij hopen jullie nog eens terug te zien, heel veel liefde en geluk toegewenst!
Met vriendelijke groet, De Titus Crew
VanDee .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteravond met 47 personen op het zuidelijke terras een heerlijke bedrijfsavond gehad. Aangekleed met goede live muziek en een zeer verzorgde en uitgebreide barbecue onder enthousiaste leiding van de chefkok Ivo. Kortom een prima locatie voor een bedrijfsfeest.

Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben daar met een hele groep gegeten. Binnen is het erg ongezellig, je mist gezellige sfeer. Het eten was goed alleen was de bioburger wel heel erg droog (en 9 van de 10 hadden deze besteld). Zou er niet snel weer naar terug gaan, wij hebben een gezellige tent op kijkduin gepakt.
Beste Patrick,
Wat ontzettend jammer dat ondanks de mooie huwelijksfeesten die afgelopen vrijdag plaatsvonden er geen "gezelligheid" voor jullie te ontdekken was. Naast onze diverse vuurfakkels, het vriendelijke personeel en de grote hoeveelheid cocktails die deze avond verkocht zijn betreuren wij je ervaring. Wij gaan er vanuit dat bij de onvrede van de hamburgers er direct melding is gedaan bij ons personeel en er een alternatief is aangeboden. Wij hopen jullie, ondanks de mindere ervaring, nogmaals terug te zien voor een tweede kans. Met vriendelijke groet, De Titus Crew

Reactie van proever:

Wij hebben tijdens de bestelling gevraagd of er iets gewijzigd kon worden aan de bestelling maar dit kon niet meer bij Merel. De huwelijksfeesten zagen er gezellig uit. Wij habben gevraagd om de open haard te zitten en na te borrelen dit was niet mogelijk en stond niet aan, alle kaarsen en overige stonden uit deze avond. Het was gewoon deze avond zeker binnen echt alles behalve gezellig. Bedankt v jullie reactie.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hele gezellige strand'tent' met leuke vlotte bediening en een mooie aankleding, althans ik vind dat mooi, rustig met blauw en aardetinten.
Vorig jaar was het hier heerlijk dus we zijn dit jaar teruggekomen. Heerlijke cappucino, en lekkere lunchgerechten. Aparte gerechten ook. Het brood is wat dik, de gerechten zijn van mooie kwaliteit en kraakvers. Ik neem een groene zee salade (lekker!) de ander een salade met zalm, mooie dikke stukken verse zalm (zoals sushi) en de Zalm Sla en Avocado smaakt ook goed, al was niet direct duidelijk dat hier brood bij zou zitten, het smaakte prima. Nog wat citroentaartjes, lekker al vond ik de bodem wat te veel koek. Titus is ook dit jaar een aanrader.
Beste Steven van der Doest,
Hartelijk dank voor de mooie recensie, fijn dat u de tijd heeft genomen een bericht te plaatsen!
Wij proberen ons elk(e dag van het) jaar te verbeteren, fijn dat er ook nu weer genoten is. Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Adenhamer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Erg gezellig avond met 10 personen. Lekker eten en fijne bediening, relaxte sfeer. Buiten begonnen met borrelen. Droge huisrosé was heerlijk en ook de grimbergen vond gretig aftrek. Vooraf tapas en visplateaus. Omdat het weer nog heerlijk was, Konden we het voorgerecht nog buiten nuttigen. We mochten zelf aangeven wanneer we naar binnen wilden voor het hoofdgerecht. We werden goed in de gaten gehouden door de bediening. Het hoofdgerecht was heerlijk. Dorade, entrecote, salades. Ons hele gezelschap was tevreden. Dank voor de fijne avond!
Beste Adenhamer,
Goed te horen dat iedereen tevreden was :) Dank voor de recensie!
Zoals gemerkt werken wij naast de uitgebreide kaart met specials, zo is er voor iedereen wat wils. Leuk! Wij hopen jullie snel terug te zien, wij zijn tot eind oktober geopend! Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Mosie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Geef eten een 10 heb geen ervaring met de los bestellen van de kaart maar .... ga er eens heen op de zondag morgen om te ontbijten of voor vroege lunch als lopend buffet met een chef aan de pannen die elke keer met plezier uitleg geeft over de verse producten op de buffet tafel (met telkens vers afgebakken brood soorten) en als een kindervriend omgaat met de kinderen .
Ook de Brunch op de speciale dagen , moederda e.d kan ik aanraden
Personeel kan wisselend zijn van ervaring maar sfeer / vriendelijkheid en service is ze mee gegeven
Ook voor de hond is er een "bar" waar je een snoepje kan pakken voor de hond en je bakken kunt pakken om water in te doen om deze mee te nemen naar de tafel.
Alleen de muziek op achtergrond mag wat lounge of jazz... is soms rommelig ... aan/uit/harder
zachter
Maar zeker AANRADER
Beste Mosie,
Hartelijk dank voor de geweldige cijfers! Gaaf te lezen dat je zo enthousiast bent :)
I.v.m. het mooie weer van aankomende dagen organiseren wij een extra ontbijtbuffet, volg onze Facebook pagina en blijf op de hoogte. Wij zullen de "dj" trouwens een por geven, werken wij aan. Wij hopen jullie snel weer terug te zien, met vriendelijke groet, de Titus Crew
Christina55 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk op de ligstoelen gezeten. Broodjesmet smeerseltjes zijn prima. Tot zover alles goed. Alleen de drankjes: een glaasje fris kost € 2,95, een glaasje wijn kost € 3,95. Leg dan vooral de nadruk op het glaasje. Je krijgt een leeg glas met een bodempje wijn er in. Erg tegenvallend.
Beste Christina,
Dank voor de recensie, vervelend dat je niet geheel tevreden bent over het bezoek aan onze Beachclub. Graag vernemen wij of er op het moment zelf contact is geweest betreft de hoeveelheid van onze (speciaal) wijnen. Dit ervaren wij niet als "normaal".
Wij vernemen graag en hopen jullie nogmaals terug te zien voor een "herkansing". Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Voor een familiefeestje met 9 volwassenen en 3 kinderen hadden we een z.g. Shared lunch geboekt en voor de luxe versie gekozen. Het werd mooi geserveerd, Krabvlees met gefrituurde minivisjes was een topvondst, een bijzondere auberginebereiding al niet minder. Bekendere delicatessen als insalata caprese en salades met gerookte zalm en met parmaham waren volop aanwezig en nog meer heerlijkheden. Extra wensen werden vlot gehonoreerd, de witte en rose huiswijnen zijn een aanbeveling waard. Tel daarbij de ruime mogelijkheid tot gratis parkeren op 500 meter afstand dan is wel aan alle voorwaarden voldaan om de verwende bezoeker te behagen. Titus ziet ons snel weer terug !
Beste Bert van Seters,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven. Wat een schitterende cijfers, wij zijn vereerd :) Wij hopen u snel weer terug te zien, wij zijn geopend tot eind oktober!
Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Fantastische bruiloft gehad. Voorbereidingsgesprekken met Brigitte zeer prettig en ontspannen. Dag zelf liep alles op rolletjes en personeel verdient een enorme pluim! Vriendelijk attent en humor. Eten fantastisch. Vooral de Bavette van de BBQ is legendarisch. Titus is voor ons onderdeel van een levenslange supergave ervaring! Aanrader voor iedereen ook als je er niet gaat trouwen!
Beste Dennis,
Ontzettend bedankt voor deze mooie recensie. Vol trots nemen wij deze complimenten tot ons. Wij hebben tevens genoten van jullie "mooiste" dag het was een genoegen dit te mogen verzorgen. Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk toe. Hopelijk tot snel voor een gezellige borrel. Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Appie K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Beachclub Titus is in een woord gezellig te noemen en goed. Allereerst was het personeel heel aardig en dan vooral deze dame: taylor!! Het personeel had veel humor zelfs met zo drukke dag als vandaag. Verder hadden wij een visschotel besteld. Het leek weinig maar als je het op hebt zit je lekker vol
en het smaakt perfecto!!
Grazie!! Shokram!!
Gr Lorenzo/Appie!!
Beste Appie en Lorenzo,
Leuk dat jullie zo hebben genoten, wij zullen Taylor de complimenten doorgeven :) Leuk! Weer of geen weer onze glimlach zal altijd aanwezig zijn! Wij hopen jullie snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet De Titus Crew
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Goede service, ondanks dat het ontzettend druk was door het mooie weer. Personeel was vriendelijk en attent.
Dagschotel vis was wat droog, maar smaakte verder wel goed. Andere gerechten waren prima. Keuze voor een kleine portie werd ook zeer gewaardeerd
Beste Karin,
Dank voor de mooie cijfers en onderbouwing. Geef volgende keer direct een seintje indien er iets niet naar we is, dan lossen wij het direct op :) Wij hopen jullie snel terug te zien, fijne zomer toegewenst! Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Tanjabeelen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Na een prachtige dag was het aangenaam genieten bij Titus. De ambiance is geweldig, een goed getrainde bediening, heel voorkomend en alijd met een lach op het gezicht. Je voelt je echt welkom als gast.....waar vind je dat nog. Wij hadden een visschotel met van alles wat. Die vonden wij ietsje tegen vallen maar dat is smaak gebonden. Titus is een absolute aanrader, chapeau.
Beste TanjaBeelen,
Vriendelijk dank dat je de tijd hebt genomen een recensie te schrijven. Leuk wakker worden na zo'n mooie zomerdag als gisteren :) Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteren ontbeten bij jullie met ons gezin. Het weer en de ambiance was fantastisch, maar de keuze van de kaart voor het ontbijt viel ons erg tegen. Zouden we niet nog een keer doen, we hadden hier echt meer van verwacht.
Beste Mieke,
Dank voor de recensie, graag vernemen wij wat onze ontbijt kaart zou kunnen aanvullen. Was hetgeen wat besteld is wel naar wens? Wist je dat wij iedere zondag een onbeperkt ontbijtbuffet (van 10meter!) hebben voor €9,90. Het zou leuk zijn als jullie ons nogmaals een kans geven (op de zondag). Een vriendelijke groet, De Titus Crew
Willemieke L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij hebben onze trouwceremonie, diner en feestavond bij Titus gevierd en het was super. In de voorbereidende gesprekken met Brigitte (manager) kregen we veel vertrouwen in het team omdat er heel veel ervaring uit klonk. Ze weet waar ze het over heeft en dacht goed met ons mee. Niks was te gek en alles kon. Helemaal super. Op de dag zelf ging alles heel gestroomlijnd (en natuurlijk her en der wat kleine dingetjes maar die blijf je altijd houden)
Wij hebben er een heerlijke dag gehad en konden alles echt loslaten omdat we wisten dat het bij Titus helemaal goed zou komen.
Wij hadden gekozen voor de BBQ deluxe. Met een hele zalm, verschillende salades en een ruime keuze aan vlees en vis was dit een geslaagd diner. Helemaal met de zee op de achtergrond, de bbq op het strand en het hele neutrale maar warme en gezellige beachy decor binnen. De bediening zorgde dat alles op tijd werd neergezet en ook weggehaald, zowel bij het diner als bij de ceremonie en de feestavond. 's avonds kwamen de avondgasten erbij en werd er continue drinken aangeboden en bijgevuld. De drankafkoop hebben we er wel uitgehaald denk ik zo ;)
Kortom: Zoek je een locatie voor je ceremonie, diner of feestavond? Titus it is :D
Beste Willemieke,
Ontzettend bedankt dat jullie de tijd hebben genomen een recensie te schrijven betreft jullie mooiste dag! Wij hebben ook genoten van deze mooie dag bij ons op het strand, de warmte van vrienden en familie gedurende dag was prachtig. Wij hopen jullie snel weer terug te zien en nog even weg te dromen bij deze mooie dag. Heel veel liefde en geluk toewenst! Met vriendelijke groet, De Titus Crew
Stoef L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Fantastische zondagmiddag bij Titus! Zelden zo goed gegeten op het strand in Nederland of daarbuiten. Bediening was correct en persoonlijk. De zalm met wasabi-gemberdressing was mooi op smaak. De eend was zeer goed en de Sangria van Cava een absolute aanrader! Wij hopen tot snel Kijkduin
Beste "Stoef",
Heerlijk zo'n ZONdag! Dank voor de mooie cijfers! Van ons ook zeker beide een favoriet :)
Wij verwelkomen jullie graag, tot ziens! Met vriendelijke groet, De Titus Crew

Ps. wist je dat Beachclub Titus een zusjes heeft sinds april? Namelijk Beachclub At Sea Direct naast Titus!