Over het restaurant Beachclub Titus

Genieten bij Beachclub Titus

Een prachtige plek in Kijkduin waar het allemaal draait om genieten. Titus gaat duidelijk verder waar de gemiddelde strandtent ophoudt. De chef gebruikt alleen de allerbeste ingrediënten en zet je creatieve, herkenbare gerechten voor. Een ontzettend fijne plek waar je de zon in de zee ziet zakken, je nog een wijntje laat inschenken en helemaal tot rust komt.

Meer informatie over restaurant Beachclub Titus

Bus 23 en 24
  • Kom je met de auto?
    Zie hiervoor onze website

- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Titus

Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening goed maar je moet wel een aantal keer vragen of je mag bestellen. Eten ronduit teleurstellend. Tonijnburger die niet smaakt naar tonijn en een entrecote (paar plakjes) met een plak rode kool van de bbq zonder verdere garnituur. Zeker geen aanrader.
Gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben er een heerlijk vers ontbijt buffet genoten. Op een mooie locatie aan/op het strand in Kijkduin.
De gehele entourage van locatie, vriendelijke bediening en een overheerlijk ontbijt verdient voor ons, mijn vriendin en ik zelf, een groot compliment. En Beachclub Titus ziet ons zeker weer terug
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Met een veelbelovende inrichting en sfeer is de verwachting van lekker eten hoog. Helaas is Titus daar niet in geslaagd. De pannenkoeken waren niet goed doorbakken waardoor deze rauw en koud waren. De pastrami op de tapasplank was echt te droog en de pasta pesto was ronduit smakeloos. Beste kok, kijk goed wat je de keuken laat verlaten. Helaas was het ver onder de maat
Beste Erwin Spaans,

Onze reactie kunt u vinden op de 1e recensie die u heeft geschreven, dit is echter exact dezelfde.

Hella S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Altijd lekker ontbijt aan zee
Best Hella,

Dank voor de leuke duidelijke Recensie (onder het mom kort maar KRACHTIG;))

Wij zien jullie graag snel weer bij ons heerlijke Ontbijtbuffet!

Sharda K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk plek om in de zon van een hapje en drankje te genieten.
Beste Sharda,

Fijn dat jullie zo kunnen genieten van onze Beachclub! Iedere dag dat wij hier weer mogen zijn, zeggen wij ook wel, het voelt als thuiskomen!

Wij ontvangen jullie graag snel weer:)

Jennifer K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijke Beachclub met wat mijn smaak betreft ook de lekkerste muziek. Iets wat de ambiance nog beter maakt, mijns inziens. Ik heb er een keer gedineerd en geluncht. Beide gevallen prima geholpen en uitstekend genoten van wat er werd voorgeschoteld. Keuze was gevallen op Tapas sharing 4 Two. Super lekker!!
Beste Jennifer,

De muziek, dat maakt vaak de sfeer;) Ook wij hebben er een tijdje over gedaan de goede "vibe" te vinden wat betreft de muziek. Maar nu kan je heerlijk relaxen onder het genot van heerlijke muziek! Fijn dat jou dit zo opvalt:)

Wij zien jou graag snel weer!

Julie K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben een geweldig familie diner gehouden in Titus. De reservatie was efficient, wij hadden een mooie tafel, de servies was professioneel en heel vriendelijk en het eten was uitstekend. Heel geraffiniert. Wij waren heel blij met ons keus.
Beste Julie,

Familiediners, onze favoriet! Het samenkomen met de mensen van wie je houdt! Fijn dat jullie zo'n heerlijke avond hebben gehad! Wij hopen een volgend familiediner weer voor jullie te mogen verzorgen:)

Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed eten, vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Top!
Beste Ankie V,

Die gezellige sfeer wordt gemaakt door de combinatie van goed opgeleid personeel en leuke gasten! Wij zijn blij met alle leuke gasten die wij iedere dag weer mogen ontvangen.

Tot de volgende keer!

Catharina Q.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Afgelopen vrijdag hadden we voor de derde keer bij Titus afgesproken voor ons jaarlijkse familiediner. De sfeer was uitstekend, het eten smaakte goed en de bediening was professioneel, vrolijk en vriendelijk. Voor kinderen is het hier ook ideaal, omdat ze tussen de bedrijven door lekker op het strand kunnen spelen. Volgend jaar weer!
Beste Catharina,

Voor de 3e keer dit jaar hebben wij jullie mogen ontvangen, daar zijn wij uiteraard ontzettend blij mee!
Bij 5 jaar moeten we ons jubileum gaan vieren!!

Fijn om zulke blije gasten te mogen zien.

ruth V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ontzettend relaxed om hier te zitten, eten en met kinderen te zijn, zowel voor jong als oud. De menukaart is erg divers en heel gezond!
Beste Ruth V,

Hartelijk dank voor deze fijne recensie. Wij proberen een sfeer neer te zetten die jullie ontzettend goed hebben begrepen. Puur eten met goede kwaliteit producten en daarnaast heerlijk kunnen relaxen, mooi om te zien!

Wij zien jullie graag snel weer een keer terug.

Ashwinie R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een hele leuke paaslunch gehad bij Titus. We hadden een verrassingsfeestje georganiseerd. Ondanks de drukte van Pasen zijn we super goed geholpen, hadden we fijne ruimte waar we lekker luid konden zijn. Het eten was goed en de bediening super! Heel erg genoten en kan het goed aanraden. Deze Beachclub onthouden we zeker!
Beste Ashwinie,

Leuk deze recensie te lezen! Wij vonden het ook erg leuk dit voor jullie te organiseren, fijn dat wij de sfeer hebben kunnen overbrengen waar wij als team zo hard voor werken!

Charlina N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Paasontbijt met de familie was heel goed en gezellig - als vanouds; ook voor de kinderen was het geweldig de suikerspinmachine en de knutselhoek waren helemaal top!
Beste Charlina,

Dank voor de leuke recensie! Wij moeten eerlijk toegeven dat wij altijd zo genieten van alle kinderen die gezellig met hun ouders bij ons langs komen, wij vinden het dan ook belangrijk dat er voor de kids genoeg vertier is!

Marion P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Vandaag paasbrunch met vrienden het eten was heerlijk lekker gevarieerd en aparte smaken.
Werd goed opgelet als iets op was.
Top beniening en zeer leuke entourage.
Beste Marion,

Dank voor de recensie! Wij hopen jullie volgende keer weer te mogen ontvangen!

Maudje51 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Met 11 personen genoten van een Paasbrunch/lunch. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Personeel behulpzaam en supervriendelijk. Eten werd constant aangevuld. Super!
Beste Maudje,

Dank voor de recensie! Wat gezellig dat jullie met zijn 11'en bij ons zijn wezen ontbijten tijdens pasen! Wij hopen jullie vaker te mogen ontvangen :)

W V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk paasontbijt gehad. Lekker eten en vriendelijk personeel. Enige minpuntje dat het er best wel koud was. We zaten te ver bij de heater vandaan en het tochtte een beetje. We zaten bij de tent ernaast; At Sea. Van dezelfde eigenaar terwijl we bij titus hadden gereserveerd.
Beste W,

Dank voor de recensie! Wij vinden het vervelend om te horen dat jullie het wat fris hebben gehad! Hopelijk hebben jullie dit wel aangegeven en hebben onze collega's dit voor jullie kunnen oplossen! Beachclub Titus en Beachclub At Sea zijn twee verschillende strandtenten maar van dezelfde eigenaar dit klopt. Met dit soort drukke dagen maken wij dan ook gebruik van onze beide locaties en kan het voorkomen dat gasten die bij Titus hebben gereserveerd bij At Sea terecht komen, dit ook omdat het buffet dat geserveerd werd op beide zaken hetzelfde was! Dezelfde Chef, dezelfde service, kortom bij beide zaken waarborgen wij dezelfde kwaliteit!

Wij ontvangen u graag weer!

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Afgelopen zondag op het terras heerlijk in het zonnetje genoten van het strand, de gezellige bediening en de lekkere hapjes. We hebben het eenvoudig gehouden met Bitterballen en brood met smeersels. Simpel maar lekker en snel op tafel. Samen met de verse jus d' Orange, de zon en gezellige bediening een topmiddag. Jammer dat ze het de volgende dag gaan afbreken voor de winterstop. Volgende zomer komen we terug.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Helft van menu kaart (visgerechten) was niet meer beschikbaar omdat het restaurant binnenkort sluit voor winteropslag. Dit werd echter niet vermeld op de website (duidelijk gecheckt, was ook zaken diner) bij reservatie. Ober gaf zijn verontschuldiging, maar dit is ook fout management. Het leek meer op een uitverkoop van gerechten waarbij de entrecote (rauw, niet om blue/medium of well done gevraagd) ook niet echt meer de verste was. Gooi dan beter gewoon tent dicht of meld het duidelijk op je website!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Het eten was lekker (we hadden het Sam Sam menu van de chef) maar niet super bijzonder. De pasta van de kinderen vonden we wel beter dan in veel andere tenten. Bediening was goed. Prima plek voor een lekkere avond als je niet op zoek bent naar een culinair hoogstandje.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op zondag 18 september heb ik mijn 50ste verjaardag bij Titus gevierd. Met 20 vrouwen hebben we genoten van de heerlijke High Tea. De hapjes, taartjes en broodjes waren heerlijk. Vele liters thee zijn er doorgegaan. De service was prima!! Was de theepot bijna leeg, dan stond er direct weer een volle theepot klaar.
Iedereen was meer dan tevreden over de High Tea, de services en dat maakte dan mijn 50ste verjaardag een prachtige dag werd waar ik met veel plezier op terug kijk.
Titus, bedankt voor de goede service!!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
8 september hebben we onze bruiloft bij jullie mogen vieren en hoe... geweldig!!!
De locatie is super. Omdat het zo mooi weer was hebben we de ceremonie en de heerlijke bbq buiten op de strand kunnen vieren. Wat een geweldige ervaring was dat en super verzorgd. De bbq was met goed vlees en heerlijke salades en een leuke gezellige man achter de bbq. Het feest hebben we binnen gevierd en ook dat was goed geregeld. 1 puntje was dat er iets vaker iemand van de bediening mocht lopen tijdens het feest voor de drankjes.
Verder een top feest. . Top locatie.. En lekker eten!