Meer informatie over restaurant Beachclub The Bing

7,2

Jouw recensie over het restaurant Beachclub The Bing

Roberto H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vorige week met twee vrienden een hele fijne avond gehad. Al het eten was stuk voor stuk heerlijk! Daarnaast een gezellige vriendelijke serveerder. Als afsluiter Italiaans ijs dessert genomen die erg goed van smaak is. Daarnaast zorgt de prachtige omgeving en muziek (je kunt elkaar blijven verstaan) voor een nog mooiere avond.
Jakomiena W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige strandtent met een uitgebreide kaart, ook lekkere wijnen.
We hebben heerlijk gegeten voor een redelijke prijs en werden vlot geholpen door vriendelijke bediening. Leuke zitplekken binnen en buiten. We komen er graag weer terug.
Valerie S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Hele vieze haring gegeten, service was slecht en uitjes waren oud. Erg duur 3 euro voor een haring waaraan ik twijfel of deze überhaupt nog wel goed was
a A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Hier geweest met 20 man. Eerst wat gedronken op de lounchbanken daarna naar binnen voor het BBQ lopend buffet. De afspraak was dat wij 15:30 kunnen beginnen met eten, maar het buffet ging pas om 15:50 open.

Drankjes werden opgenomen en geserveerd. Na een minuut kwam er weer iemand om te vragen of wij wat wilden drinken. De ice tea in de hoge glazen was echt niet te zuipen. Te waterig en niet zoet.

Er werd fanta en cola besteld, maar dat is gewoon een siroopje met sinaaasappelprik smaak. De cola was ook erg slecht en niet zuiver. Geef dan aan dat het geen fanta of cola is, maar een siroopachtige consumptie.

Het eten was op zich OK. Alleen de hamburger die waren RAUW van binnen. Rood en bloederig. Toen er naar gevraagd werd, werd er min of meer omhoog en omlaag gekeken dat het zo hoort.

De lamskotelet en de biefstuk was wel lekker.

Het was trouwens geen BBQ. Het had min of meer een gebakken smaak, maar zeker geen BBQ smaak. De tafels zijn ook erg hoog. Zit erg comfortabel.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de familie. Het was niet enorm druk door het slechte weer, maar binnen is het enorm sfeervol en zeer attente bediening. Ziet er zeer verzorgd uit en gezellig bij de vuurtjes gezeten. In de winter hebben ze een keuzemenu om vers te kunnen werken. Erg slimme zet en vooral lekker. Vooral de parelhoen was geweldig en toch wel een van de betere strandpaviljoens in Hoek van Holland. Kinderen eten gratis is erg sympathieke actie en hebben zich goed vermaakt. We hebben genoten van een leuke avond.
Jaedy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Geweldige brunch/lunch gedaan afgelopen zondag. Vol trots lieten de medewerkers weten dat het geheel vernieuwd was en dat was ook te zien! Alles perfect verzorgd en heerlijk eten. Een kok achter de grilplaat in het midden van het buffet die een stukje bacon grilt en super vriendelijk personeel die vanaf binnenkomst tot verlaten zorgt voor een rustige, gezellige sfeer. Al met al: Echt een aanrader!
ria W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Ria Wilschut
Ik heb mijn strandtent gevonden in Hoek v Holland n.l The Bing
het is een hele mooie tent met een warme uitsraling,ziet er heel
gezellig uit en je kan op verschillende terasjes zitten buiten
Het personeel ziet er leuk uit,zowel de jongens als de dames, maar
vooral belangrijk,ze zijn allemaal even vriendelijk en stralen uit dat
ze er met plezier werken.de toilletten zijn er super schoon van
s,morgens vroeg tot eind v,d dag als ik weggaat,er is altijd toiletpapier
zeep bij de wastafels dit zie je bijna nergens!!!!!!
Afgelopen weken was er ook een keer lifemuziek met een D,J, ensaxo-
fonist,geweldige dag was dat,heb zelfs voor het eerst een mossel mogen proeven was heerlijk en als laatste ,groot respect voor de
eigenaar ,geeft toe als er iets fout is gegaan en geeft mensen de
gelegenheid om het goed te maken,jullie verdienen met z,n allen
een hele dikke pluim!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijke salade geitenkaas op met een heerlijke cocktail de Pink Mojito. Mijn nichtje kon zich goed vermaken op het springkussen en de zandbak. De muziek is vrolijk en relaxed. Het personeel is erg enthousiast en vriendelijk. Ik kom hier snel met vrienden en familie nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wat een fiasco was het!!!!
We bestelde 3x een lady steak van 19,50 per stuk. We kregen het geserveerd met 4 halve aardappelen en de biefstuk was niet te (vr) eten .De bedrijfsleider erbij gehaald en inderdaad het was niet goed zei ze en we kregen nieuwe...... Helaas net zo stug en taai als de eerste keer ..helaas dus Niets van gegeten!!!!!
Als compensatie moesten we 2x betalen voor Slecht eten!!!!!
Helaas ga hier nooit meer
Jeroenvz79 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het eten was ok, wel prijzig voor was je krijgt, maar prijzig is t bij iedere strandtent en is ook enigszins te begrijpen. De service en vriendelijke bediening is echter ver te zoeken, bij ons was het zelfs zo erg dat terwijl we lekker aan het eten waren het terras ff werd schoongemaakt met ammoniakwater en andere schoonmaakzooi, de lucht die daarvanaf kwam maakte dat we geen trek meer hadden, toen we dit doorgaven was n sorry ook net ff teveel moeite. Aan de kinderen is wel gedacht, er is n luchtkussen (wel echt heel vies met modder etc) en een zandbak met glijbaan. Poffertjes, pannenkoeken zijn 6,50 voor de kids.

Al met al niet echt n aanrader, wij komen er niet meer terug.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Slechte service door het niet willen serveren van een kroket met brood. Kroket en brood staan beide op de kaart en zijn beide aanwezig, maar omdat deze combi niet op de kaart staat wordt het niet geserveerd. Magnetron poffertjes waren erg sompig.
Brood met geitenkaas en de tomatensoep waren prima
irisvdo .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het was een gezellige avond. Het was alleen jammer dat het personeel ontzettend weinig van het eten af wist. Nadat we een 3 gangen menu bestelde kwam het personeel vragen of we nou 1 of 2 voorgerechten wilde.. daarna kwam ze nogmaals om te zeggen dat het grand dessert op was (dat was ook de enige keuze als dessert). Nu konden we 3 bolletjes ijs kiezen. Ik vroeg of ze nog wat anders dan ijs hadden maar daar zou ze later op terug komen (niet gebeurd) het eten was redelijk, niet heel goed en niet slecht. Vervolgens zat er een scheur in het bierglas en degene achter de bar gaf met gemopper een nieuw glas, geen excuses ofzo. Uiteindelijk na het hoofdgerecht opniew gevraagd wat we nou als dessert konden kiezen, bleek er ook taart te zijn. De bediening deed hun best, maar zijn in mijn opzicht nog te jong, onervaren en wisten niks van het menu af.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016

Niks is te veel gevraagd! Alles is mogelijk! Leuke vlotte bediening en een lekker uitgebreide kaart! Naast de kaart hebben ze altijd leuke "specials"! In de zomer kan je heerlijk loungen en genieten van het zonnetje! De Kwaliteit- prijs verhouding is prima! Wij komen hier regelmatig en het bevalt ons altijd prima!
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We hebben op zondagochtend gebruik gemaakt van het buffet. Het bedienend personeel is zeer vriendelijk. Leuk om te zien, snelle service. Het aanbod viel mij tegen. Er was alleen donker bruin stokbrood, het witte stokbrood werd pas aangevuld op het moment dat wij vertrokken.
De warme gerechten (ei en kroket) waren meer lauw te noemen dan warm. De satesaus stond iets te lang, zeer donker wat maakten dat we het hebben laten staan. Niet aantrekkelijk om te pakken.
We kregen een plek aan de strandzijde. Perfect! Ook werd gelijk gereageerd op onze mail dat we iemand bij ons hadden die moeilijk te been is. We konden gelukkig voor de deur parkeren.
Het aanbod viel ons tegen, dit was de vorige keer zoveel meer aantrekkelijker qua aanbod en presentatie. We twijfelen nog of we hier terug komen met een groep. De eerste keer was het namelijk wel goed verzorgd.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij hebben onze 40 jarige bruiloft bij The Bing gevierd en het was werkelijk fantastisch.
Prachtige entourage waarbij ook goed werd ingespeeld op het weer.
Het eten was overheerlijk en iedereen (60 gasten) was vol lof.
Het personeel was heel zorgzaam en gastvrij.
Elke slechte beoordeling van The Bing kan onmogelijk waar zijn.
Wij hebben 5 maal "voorgegeten" en het was telkens enorm goed.
AnIvJoNa .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De uitstraling is leuk, kids kunnen er spelen, prima voor een drankje op het terras. Wij dachten er gezellig met onze kids te gaan eten voor onze trouwdag...NOOIT MEER! Wij hadden zelf een mixed-grill, om je voor te schamen wat je krijgt, paar half gare kippenpoten, een hamburger, een half worstje? en een zielig stukje biefstuk, het was taai, koud, superslechte kwaliteit en dan voor €19,50. De spare-ribs van onze zoon waren al niet veel beter. We hebben het ook gelijk gezegd, maar daar werd echt niks mee gedaan! De eigenaar moet zich diep schamen dat hij dit durft aan te bieden aan zijn klanten!!!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Kwaliteit/prijsverhouding is erg scheef voor al onze maaltijden. Caesar salade mag deze naam echt niet dragen... Krop sla, beetje dresding (geen Caesar), drie sardientjes, drie plakjes! Kipfilet, twee toast en geen ei!! 17,50. Geklaagd en een ons kipfilet en een ei erbij gekregen. Jammer, van goede locatie en redelijke uitstraling.
FJN1966 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Wat een gezellig etentje moest worden bij zonsondergang werd een complete deceptie. Besteld stokbrood bij het aperitief is in aantocht gebleven. En vervolgens kon een zeer onverschillige ober ons bij het bestellen pas meedelen dat de pizza's op waren, de maaltijdsalades op waren, de mosselen op waren, eigenlijk was bijna alles op... Handiger om dat te vertellen bij het uitreiken van de menu's of nog beter, wanneer je gasten naar hun tafel brengt! De eigenaar was net zo onverschillig en gaf de schuld aan de leverancier die niet was geweest. Een compleet gebrek aan gastvrijheid! Zelfs een terraswarmer regelen was al te veel werk.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Heerlijke lunch gekregen niets om aan te merken. Eten en drankjes kwamen snel ookal was het redelijk druk. Zeker een aanrader om wat te eten of om een drankje te doen!
Lauraa90 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
The Bing is een hele leuke beachclub met relaxt sfeertje! Mooi uitzicht op de zee en lekker mensen kijken op het strand. Het eten is er lekker en wordt snel opgediend en ook de bediening is snel aanwezig. Al met al een toptent waar je heerlijk een middag kan vertoeven!