Beachclub 't Gorsje

Zaterdag en Zondag geopend vanaf 11 uur

Jouw recensie over het restaurant Beachclub 't Gorsje

J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Na lange tijd niet te zijn geweest opnieuw geluncht bij Strandpaviljoen Beachbar 't Gorsje in Ouddorp (zo staat het op het bord). Het terras heeft diverse zonnige en schaduw-plaatsen. Het - lokaal gebakken - brood met Spicy Chicken was heerlijk. Complimenten. Nog beter waren de op traditionele wijze gekookte mosselen. Wij wisten het nog van de vorige keer: dit zijn werkelijk super-jumbo mosselen. Niet elders zo groot gegeten. De bediening was vriendelijk en adequaat. De prijzen zijn pittig, maar de prijs/kwaliteit-verhouding is hier ook naar. Maken er dus geen punt van.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag gaan lunchen bij t Gorsje. Na3x eten en drinken besteld te hebben bij 3 verschillende dames, waren we er klaar mee. Net toen we weg wilden gaan, kwam onze lunch, echter nog steeds zonder drinken. Dat zou er zo aan komen. We hebben onze lunch opgegeten zonder iets te drinken hebben gehad. Toen we klaar waren, kwamen ze langs om te vragen of alles in orde was. Heeft u nog steeds niets te drinken? Ze konde n hetzelf niet geloven. Wij ook niet. We wilden er ook niet meer op wachten.
Gabrielle .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Beachclub 't Gorsje is een sfeervolle strandtent! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een top locatie! Een aanrader om eens een hapje en een drankje te doen!!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Zomaar een zondag in Ouddorp.
Al vaak op deze beachclub gegeten en eigenlijk altijd wel tevreden klant.
De eigenaar is een liefhebber van wijn en probeert constant zijn collectie aan te scherpen. Zijn smaak is zeker geschikt voor een breed publiek, maar je kan er ook een bijzonder wijntje vinden.
Als vaste gast is er altijd wel een plek en als die er niet is, dan wordt er wel 1 gemaakt. Als het druk dreigt te worden, dan wordt het vooraf wel gevraagd of wij blijven eten.
Dit wil niet zeggen, dat men niet de nek uitsteekt voor een dag gast. Zeker wel. Men zal altijd proberen een tafeltje in te richten.

Zondag dan, de special genomen. Tarbot. Heerlijk in de roomboter gebakken.
Mooi opgemaakt met wortels, kort gebakken en daarvoor gegaard en aardappeltjes. Als garnering Courgette en Lamsoren.
En die laatste hadden er wel wat meer op mogen zitten. Een lokale delicatesse, die past bij het image van een beachclub.
Als vooraf een Bisque van kreeft. Omdat ik de dag ervoor een bisque had "genoten" van vooral zout, wilde ik graag even safe zijn. In mijn hoofd linkte de bisque aan zout.
Geen probleem, als mini amuse even een borrelglaasje met bisque om mezelf te overtuigen. Kijk en dat is service die ik apprecieer.

Het toetje was een creme cataluna. Wel ok,

Beachclub 't Gorsje heeft een prachtig uitzicht over de brouwersdam en Noordzee. Op een zonnige dag is het altijd weer genieten van de ondergaande zon.
Met de nieuwe uitbreiding heeft 't Gorsje ook permanent een ruimte gecreëerd voor meer zitplaatsen.
Op een winderige dag is er dus voldoende plaats en dat is voor dit seizoen een leuke verbetering.

Doe ook eens zomaar een dagje Ouddorp. Wie weet komt U op 't Gorsje uit.
DeborahTanis .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Nette mooie en sfeervolle zaak is het geworden na de verbouwing, Het eten was heerlijk vooraf hadden wij een carpaccio, als hoofdgerecht hadden we hertenbiefstuk met rode port saus en stoofpeertjes echt een aanrader! bediening was snel. Komen zeker vaker eten hier!
Spooiveld .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisterenavond hebben wij heerlijk genoten van Beachclub 't Gorsje. Alles klopte! Het weer, de bediening was op tijd, het eten was om te smullen en de sfeer goed. Eerlijk gezegd heb ik geen enkel minpunt gezien. Ik kom zeker nog terug, zeker op deze mooie dagen!
SKeyzer .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gistermiddag naar Beachclub 't Gorsje geweest en het was heerlijk! Lekker in het zonnetje en uit de wind. Heerlijke flammkuchen erbij en een koud drankje. De bediening was zeer vriendelijk en snel. De nieuwe serre ziet er trouwens prachtig uit. Complimenten aan het team en aan de vriendelijke gastheer Henk! Ik kom zeker nog eens terug
JansjeM .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gezellige sfeervolle Beachclub, bediening super, vriendelijk, gastvrij een soort van thuisgevoel. Kwaliteit eten top, Aanrader voorgerecht de visproeverij ,hoofdgerecht skrei kabeljauw super heerlijke kreeftensaus erbij en granddessert ook een toppertje al met al super gegeten in een gezellige ambiance.
Felicia A.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Sfeervolle strandtent! Goed eten, gezellige bediening en een top locatie! Zeker een aanrader om eens een kijkje te gaan nemen!!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Henk v.d. Kruk is de beste gastheer die je kunt bedenken. Hij komt je telkens weer persoonlijk begroeten en geeft je het gevoel dat je een gewaardeerde gast bent, ook al kom je niet elke week. Onlangs is Beachclub 't Gorsje verbouwd, de "tent" heeft plaatsgemaakt voor een prachtige serre. De locatie is geweldig, eersterangs uitzicht op de zonsondergang tijdens het diner. In de zomer is het goed vertoeven op het gezellige terras met loungesfeer.

De kwaliteit van de gerechten is prima. Je vindt hier niet de gebruikelijke "strandtentgerechten", een en ander is van een hoger niveau. Kies als voorgerecht de proeverij van tapas; een aanrader! Hoofdgerechten als eendenborst, diamanthaas, hertenbiefstuk etc sieren de kaart. En allemaal perfect bereid. Bestel je je vlees medium rare, dan krijg je het ook medium rare.

De bediening is vriendelijk en vlot. Een fijn avondje uit dus!

Ennie B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wat een waardeloze tent. We waren er om 18.30 uur. Na een een uur hadden we ons voorgerecht. Voorafgaand hieraan hebben we eerst 2x gevraagd of het nog lang duurde. 2x werd gezegd dat het er "bijna" aankwam. Na nog een kwartier zelf maar naar de baas gestapt en toen echt geklaagd. Dat werd me niet in dank afgenomen. In dat uur is er 1x gevraagd wat we wilde drinken. Verder niemand gezien aan onze tafel. Na de klacht kwam alles tegelijk: amuse (?), stokbrood (?), en.... eindelijk het voorgerecht. Het eten was niet geweldig. Angus burger half roze, aardappeltjes ontbraken die wel op de menukaart stonden, voorgerecht nog net niet koud. Serveerster wist bepaalde dingen niet, bestek werd vergeten enz. De bestelde brownie als nagerecht, daar waren ze "helemaal doorheen". Dit kun je niet maken! Bij het afrekenen kon er nog net een excuus af van de baas (nadat ik had betaald!), en werd er iets gemompeld van "alles kwam gelijk". Terwijl de tent nog niet voor de helft gevuld was. Nooit meer "t Gorsje"!
Evelyne B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gister voor de 2e keer gegeten bij 't Gorsje. Geen goede ervaring aan over gehouden! Nadat we onze tafel toegewezen kregen moesten we best een poosje wachten tot ons werd gevraagd wat we wilde drinken. Nadat ons drinken was gebracht moesten we weer wachten op de menukaarten. Dit hoort allemaal in 1 keer te gaan! Eindelijk besteld, en vervolgens een uur(!!) gewacht op ons voorgerecht! We hebben er 3 keer naar gevraagd, en bij de 2e keer kregen we daarna ineens een amuse voorgeschoteld en stokbrood. Zonder enige uitleg of excuus... Bij de 3e keer vragen werd de eigenaar duidelijk pissig. "Dat is nu al de 3e keer dat u er wat over zegt!" Hoe bedoel je klantonvriendelijk?! We wachten al een uur zonder te weten waarom op ons voorgerecht! Ik kreeg sushi als voor, zonder stokjes. Want die waren op? Het was niet eens sushirijst maar basmatirijst... Gortdroog. Ons hoofdgerecht verliep sneller. Maar wel 3 personen die iets misten, de aardappeltjes met tijm. Stond wel op de kaart! Bij het toetje, werd ons 10 minuten na bestellen verteld dat ze helemaal door de brownies heen waren! Dat kan je gewoon niet maken. Dit gebeurde vorig jaar dus ook al 2 keer, iets wat je bestelde was er niet meer! Hier gaan we nooit meer heen.
niekark .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We waren hier voor een personeelsfeest dat verzorgd werd door 't Gorsje. Bijzondere gerechten, waaronder een heerlijke garnalensoep, vers-bereide Bavette en de beste mosselen die we ooit gegeten hebben, begeleid door eerlijke, mooie wijnen. De ligging van de beachclub in de duinen zorgde voor een geweldig (na-)zomers decor. Uitstekende bediening, prima avond gehad. We houden het in ons achterhoofd als we weer eens in de buurt van Ouddorp zijn!
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Enige strandtent in de wijde omgeving. Prima plek om uit te blazen en/of een warme chocolademelk te drinken. Vriendelijk personeel.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Leuke strandtent met best aardig eten. Voor de lunch aangeschoven, de keus en diversiteit van de lunch kaart viel een klein beetje tegen, met name voor de kinderen. Weinig aan te merken op het geserveerde. De Spaanse ribbetjes van de tapa's kaart waren wat duur voor de hoeveelheid.
Dorret G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Na een heerlijke ochtend op het strand te hebben doorgebracht met man en 3 kinderen besloten we de lunch bij beachclub 't Gorsje te nuttigen. Eenmaal op de bank werden we meteen geholpen, en drankjes stonden binnen 2 minuten op onze tafel. De kaart zag er mooi uit, goede keuze van lunchgerechten. Alleen wat minder geschikt voor onze twee jongste kinderen van 2 en 4 jaar. De serveerster bood meteen twee alternatieven. Pannenkoeken of een tosti. De kinderen kozen beide voor een pannenkoek. Manlief en ik kozen beide voor een panini pittige chorizo en onze dochter had de tomatensoep. Binnen afzienbare tijd stond alles netjes opgedekt op tafel. De broodjes waren heerlijk, de soep ook. De pannenkoeken waren zo groot dat de kinderen ze niet helemaal op konden, maar ik hoorde niemand klagen. Met beide nog een latte macchiato na, was het een voortreffelijke lunch. We hebben genoten en gaan deze week nog zeker het diner uitproberen. Met zijn vijven waren we voor lunch en iedereen 2 drankjes 53€ kwijt. We zijn erg tevreden! De bediening was erg attent, er werd meegedacht met onze situatie, er was genoeg ruimte voor de kinderen om zich vrij te bewegen, toiletten waren netjes en schoon, het eten was erg lekker en betaalbaar. Keurig!
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Ee strandtent in Ouddorp met minder pretenties dan alle anderen. Hier geen hippe toestanden, wel zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken en een prima team in de keuken. De smaken op tafel kloppen met de omschrijving op de kaart. Er wordt een fijne amuse geserveerd, de tong was mooi gebakken, de saté echt huisgemaakt met prima saus en garnituur. Allemaal verse producten. Waar voor je geld en een prachtig uitzicht op de kustlijn tot Renesse.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Na een feestelijke BBQ in 't Gorsje de week daarop nog eens langs geweest om de sfeer nog eens te proeven. We hadden niet gereserveerd, maar dat was geen enkel probleem, want er was nog plaats op een loungebank.
Voorgerecht Zalmcarpaccio was heerlijk! Warme schotel met de koude zalm erop, waardoor de zalm ietwat lauwwarm en zeer smakelijk werd! Complimenten! De mosselen naturel vonden wij een regelrechte aanrader. Lekker veel groenten erdoor, die je niet zo snel in een mosselgerecht zou verwachten, maar juist daardoor extra smakelijk! Ik bespeurde een vleugje kaassmaak in de mosselen (?), die ik erg aangenaam vond en waardoor het bijbehorende sausje eigenlijk niet nodig was.
De frietjes waren heerlijk krokant en zeer smakelijk! Een doekje voor de vingers ontbrak ook niet aan het geheel en die was ook nodig, want tenslotte eet je mosselen het lekkerst met je handen en de schelp zelf! ;-)
De afsluitende limoncello van het huis maakte het diner af en om daarna de zonsondergang nog te kunnen zien, kregen we een fleece-dekentje zodat we wat minder last hadden van de al frisser wordende avond.
Dit gaat herhaald worden! ;-)
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Na een lange wandeling over de stranden en door de duinen van Goeree legden we hier aan voor de lunch. Enkele die-hards hadden een plek gekozen aan de zonkant van het terras, maar wij kozen veilig voor het restaurant binnen. Opvallend is de hoogte; zo te zien bestaat het restaurant uit een enorme parasol, waaraan zijwanden met veel glas zijn vastgemaakt. Die hoogte, en ook wel de verdere aankleding geven het restaurant iets stijlvols.
De lunchkaart biedt geen spektakel, maar is redelijk gevarieerd. Mijn wandelgenote koos voor het broodje carpaccio (met rucola, spekjes, pijnboompitjes en parmezaanse kaas), en ik nam het broodje warme fricandeau (met pindasaus, ui en paprika). Dat we zo’n 20 minuten moesten wachten voor de toch niet ingewikkelde bestelling op tafel verscheen, was een minpuntje. Pluspunt was dat we, net als alle gasten, een gratis ‘Richard Visser’-oliebol geserveerd kregen.
De broodjes waren adequaat, niet meer dan we verwachtten, en ook niet minder.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
En voor de vele hondjes die hier met hun baasjes komen, is er een kaart met divers hondenspeelgoed. Overigens kwamen de die-hards een voor een ook maar naar binnen.
Irene3245 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Waarom we in de zomer naar het strand gaan is bekend, de zon en de zee.
De nieuwe winterkaart is de reden dat we ook in de winter naar 't Gorsje blijven gaan, een aantal nieuwe gerechten, maar ook een aantal vertrouwde gerechten verbeterd.
(H)eerlijk eten voor een normale prijs en service niveau ligt hoog.
Daarnaast organiseert 't Gorsje evenementen waar je zeker bij moet zijn; 100wijnenproeverij en komen er in de winterperiode sterrenkoks koken. Een bijzondere beleving, eten op sterrenniveau in een beachclub.
Zeker een aanrader en een bezoek aan Ouddorp waard!