Beachclub 't Gorsje

De Punt 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Beachclub 't Gorsje

J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Na lange tijd niet te zijn geweest opnieuw geluncht bij Strandpaviljoen Beachbar 't Gorsje in Ouddorp (zo staat het op het bord). Het terras heeft diverse zonnige en schaduw-plaatsen. Het - lokaal gebakken - brood met Spicy Chicken was heerlijk. Complimenten. Nog beter waren de op traditionele wijze gekookte mosselen. Wij wisten het nog van de vorige keer: dit zijn werkelijk super-jumbo mosselen. Niet elders zo groot gegeten. De bediening was vriendelijk en adequaat. De prijzen zijn pittig, maar de prijs/kwaliteit-verhouding is hier ook naar. Maken er dus geen punt van.
Will- .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vandaag gaan lunchen bij t Gorsje. Na3x eten en drinken besteld te hebben bij 3 verschillende dames, waren we er klaar mee. Net toen we weg wilden gaan, kwam onze lunch, echter nog steeds zonder drinken. Dat zou er zo aan komen. We hebben onze lunch opgegeten zonder iets te drinken hebben gehad. Toen we klaar waren, kwamen ze langs om te vragen of alles in orde was. Heeft u nog steeds niets te drinken? Ze konde n hetzelf niet geloven. Wij ook niet. We wilden er ook niet meer op wachten.
Gabrielle .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Beachclub 't Gorsje is een sfeervolle strandtent! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een top locatie! Een aanrader om eens een hapje en een drankje te doen!!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Zomaar een zondag in Ouddorp.
Al vaak op deze beachclub gegeten en eigenlijk altijd wel tevreden klant.
De eigenaar is een liefhebber van wijn en probeert constant zijn collectie aan te scherpen. Zijn smaak is zeker geschikt voor een breed publiek, maar je kan er ook een bijzonder wijntje vinden.
Als vaste gast is er altijd wel een plek en als die er niet is, dan wordt er wel 1 gemaakt. Als het druk dreigt te worden, dan wordt het vooraf wel gevraagd of wij blijven eten.
Dit wil niet zeggen, dat men niet de nek uitsteekt voor een dag gast. Zeker wel. Men zal altijd proberen een tafeltje in te richten.

Zondag dan, de special genomen. Tarbot. Heerlijk in de roomboter gebakken.
Mooi opgemaakt met wortels, kort gebakken en daarvoor gegaard en aardappeltjes. Als garnering Courgette en Lamsoren.
En die laatste hadden er wel wat meer op mogen zitten. Een lokale delicatesse, die past bij het image van een beachclub.
Als vooraf een Bisque van kreeft. Omdat ik de dag ervoor een bisque had "genoten" van vooral zout, wilde ik graag even safe zijn. In mijn hoofd linkte de bisque aan zout.
Geen probleem, als mini amuse even een borrelglaasje met bisque om mezelf te overtuigen. Kijk en dat is service die ik apprecieer.

Het toetje was een creme cataluna. Wel ok,

Beachclub 't Gorsje heeft een prachtig uitzicht over de brouwersdam en Noordzee. Op een zonnige dag is het altijd weer genieten van de ondergaande zon.
Met de nieuwe uitbreiding heeft 't Gorsje ook permanent een ruimte gecreëerd voor meer zitplaatsen.
Op een winderige dag is er dus voldoende plaats en dat is voor dit seizoen een leuke verbetering.

Doe ook eens zomaar een dagje Ouddorp. Wie weet komt U op 't Gorsje uit.
DeborahTanis .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Nette mooie en sfeervolle zaak is het geworden na de verbouwing, Het eten was heerlijk vooraf hadden wij een carpaccio, als hoofdgerecht hadden we hertenbiefstuk met rode port saus en stoofpeertjes echt een aanrader! bediening was snel. Komen zeker vaker eten hier!
Spooiveld .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisterenavond hebben wij heerlijk genoten van Beachclub 't Gorsje. Alles klopte! Het weer, de bediening was op tijd, het eten was om te smullen en de sfeer goed. Eerlijk gezegd heb ik geen enkel minpunt gezien. Ik kom zeker nog terug, zeker op deze mooie dagen!
SKeyzer .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gistermiddag naar Beachclub 't Gorsje geweest en het was heerlijk! Lekker in het zonnetje en uit de wind. Heerlijke flammkuchen erbij en een koud drankje. De bediening was zeer vriendelijk en snel. De nieuwe serre ziet er trouwens prachtig uit. Complimenten aan het team en aan de vriendelijke gastheer Henk! Ik kom zeker nog eens terug
JansjeM .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gezellige sfeervolle Beachclub, bediening super, vriendelijk, gastvrij een soort van thuisgevoel. Kwaliteit eten top, Aanrader voorgerecht de visproeverij ,hoofdgerecht skrei kabeljauw super heerlijke kreeftensaus erbij en granddessert ook een toppertje al met al super gegeten in een gezellige ambiance.
Felicia A.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Sfeervolle strandtent! Goed eten, gezellige bediening en een top locatie! Zeker een aanrader om eens een kijkje te gaan nemen!!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Henk v.d. Kruk is de beste gastheer die je kunt bedenken. Hij komt je telkens weer persoonlijk begroeten en geeft je het gevoel dat je een gewaardeerde gast bent, ook al kom je niet elke week. Onlangs is Beachclub 't Gorsje verbouwd, de "tent" heeft plaatsgemaakt voor een prachtige serre. De locatie is geweldig, eersterangs uitzicht op de zonsondergang tijdens het diner. In de zomer is het goed vertoeven op het gezellige terras met loungesfeer.

De kwaliteit van de gerechten is prima. Je vindt hier niet de gebruikelijke "strandtentgerechten", een en ander is van een hoger niveau. Kies als voorgerecht de proeverij van tapas; een aanrader! Hoofdgerechten als eendenborst, diamanthaas, hertenbiefstuk etc sieren de kaart. En allemaal perfect bereid. Bestel je je vlees medium rare, dan krijg je het ook medium rare.

De bediening is vriendelijk en vlot. Een fijn avondje uit dus!

Ennie B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wat een waardeloze tent. We waren er om 18.30 uur. Na een een uur hadden we ons voorgerecht. Voorafgaand hieraan hebben we eerst 2x gevraagd of het nog lang duurde. 2x werd gezegd dat het er "bijna" aankwam. Na nog een kwartier zelf maar naar de baas gestapt en toen echt geklaagd. Dat werd me niet in dank afgenomen. In dat uur is er 1x gevraagd wat we wilde drinken. Verder niemand gezien aan onze tafel. Na de klacht kwam alles tegelijk: amuse (?), stokbrood (?), en.... eindelijk het voorgerecht. Het eten was niet geweldig. Angus burger half roze, aardappeltjes ontbraken die wel op de menukaart stonden, voorgerecht nog net niet koud. Serveerster wist bepaalde dingen niet, bestek werd vergeten enz. De bestelde brownie als nagerecht, daar waren ze "helemaal doorheen". Dit kun je niet maken! Bij het afrekenen kon er nog net een excuus af van de baas (nadat ik had betaald!), en werd er iets gemompeld van "alles kwam gelijk". Terwijl de tent nog niet voor de helft gevuld was. Nooit meer "t Gorsje"!
Evelyne15 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gister voor de 2e keer gegeten bij 't Gorsje. Geen goede ervaring aan over gehouden! Nadat we onze tafel toegewezen kregen moesten we best een poosje wachten tot ons werd gevraagd wat we wilde drinken. Nadat ons drinken was gebracht moesten we weer wachten op de menukaarten. Dit hoort allemaal in 1 keer te gaan! Eindelijk besteld, en vervolgens een uur(!!) gewacht op ons voorgerecht! We hebben er 3 keer naar gevraagd, en bij de 2e keer kregen we daarna ineens een amuse voorgeschoteld en stokbrood. Zonder enige uitleg of excuus... Bij de 3e keer vragen werd de eigenaar duidelijk pissig. "Dat is nu al de 3e keer dat u er wat over zegt!" Hoe bedoel je klantonvriendelijk?! We wachten al een uur zonder te weten waarom op ons voorgerecht! Ik kreeg sushi als voor, zonder stokjes. Want die waren op? Het was niet eens sushirijst maar basmatirijst... Gortdroog. Ons hoofdgerecht verliep sneller. Maar wel 3 personen die iets misten, de aardappeltjes met tijm. Stond wel op de kaart! Bij het toetje, werd ons 10 minuten na bestellen verteld dat ze helemaal door de brownies heen waren! Dat kan je gewoon niet maken. Dit gebeurde vorig jaar dus ook al 2 keer, iets wat je bestelde was er niet meer! Hier gaan we nooit meer heen.
Monique50 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
genoeg tafeltjes vrij, maar wij hadden niet gereserveerd dus konden alleen van de hapas kaart iets kiezen. Wij kozen voor de tapas proeverij en de visproeverij, beiden €13,50. Prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Erg weinig en niet erg veel aandacht besteed aan de presentatie. Stellendamse garnalen bedekt met veel rode ui? Taaie calamaris. Mosselen, waarschijnlijk uit een potje zuur, heet hier Fruit de mer salade. Brood met aioli: 3 kleine stukjes stokbrood. Brood met makreelsalde, 1 stukje brood met beetje salade enz. De glazen wijn zijn ook flink aan de prijs want er zat niet veel in het glas.
Overigens erg vriendelijk personeel, ze zou onze kritiek doorgeven en er iets mee doen.
Mooie strandtent om iets te drinken en te genieten van het uitzicht, eten zou ik ergens anders doen.
Ap100 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Weinig op de kaart. Gekozen voor een klassieker, kipsate. Kan weinig mee misgaan zou je denken. Dus wel in 't Gorsje. Knetterharde frieten die dropen van het vet. Stukjes kroepoek zo hard als steen. Ik vermoed dat de kroepoek minimaal een week uit de verpakking ergens heeft liggen versloffen. Sate was met een kwastje op de kip gesmeerd. De rest van de sate moesten we er maar bij denken. Mijn zoontje zijn patat was verschrikkelijk zout, bij mijn vrouw en mijzelf was de zout vergeten. De bediening bestaat uit dames van uiteenlopende leeftijd. Sloegen regelmatig de plank mis. Personeel vroeg maar niet hoe het had gesmaakt. Terwijl ik aan het PINNEN was bij het afrekenen, vroeg een andere klant waar zijn stokbroodje bleef. De serveerster stopte abrupt mij verder te helpen, verdween om de hoek de keuken in en kwam terug met een stokbroodje. Gaf het aan de klant en zei dat er wat extra champignons op waren gedaan. De klant gaf aan dat dat niet had gehoeven voor hem, hij nam het broodje aan en liep weg naar zijn zitplaats. De serveerster die hem het broodje had overhandigd, moest terwijl ze doorging met mijn afrekening nog even een voorbijlopende collega zeggen wat een sjagrijn de man van het champignon broodje wel niet is. Ongekend.
Kristian K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Een beachclub die zeker aan alle verwachtingen voldoet. Elke keer als ik er ga eten worden mijn smaakpapillen weer verwend met heerlijke smaken. De koks weten wat ze doen en de bediening weet wat ze doen en hebben kennis van de producten die geserveerd worden.
Een aanrader!
Chimichi .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Gister heerlijk gegeten bij 't Gorsje. Eigenlijk is de term "Beachclub" ongeschikt voor een restaurant als het Gorsje. Zo werdt er als "special" een proeverij van Wild geserveerd. Bestaande uit Wild Zwijn, Fazant en nog een die me helaas ontschoten is. Het geheel werd geserveerd op een heerlijke aardappelpuree en een beetje zuurkool. Al met al was het een heerlijk, goed bij elkaar passend wintergerecht.

Als Dessert de Cheesecake genomen. Deze kwam met Bloedsinasappelijs en chocolademousse. Ook dit sloot erg goed bij elkaar aan.

Al met al waren het twee goed uitgebalanceerde gerechten welke met zorg waren bereid.
Goeree3245 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wild menu gegeten bereid van Hollands wild
Voortreffelijk !
Elke keer weer warm ontvangst
Keuken bigrade verrast ons elke keer weer
The place to be zomer en winter
Jochem950 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Hoewel de meeste strandtenten in de wintermaanden dicht zijn en in de zomermaanden het diner als bijgerecht lijken te serveren staat in 't Gorsje zowel zomers als 's winters lekker en goed eten centraal. De bavette en het hert waren top, de stamppot bij de bavette was veel maar daardoor meer dan voldaan naar huis gegaan. Ook het personeel verdient een compliment: attent, voorkomend en gezellig. Absoluut een aanrader!
Niekark .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We waren hier voor een personeelsfeest dat verzorgd werd door 't Gorsje. Bijzondere gerechten, waaronder een heerlijke garnalensoep, vers-bereide Bavette en de beste mosselen die we ooit gegeten hebben, begeleid door eerlijke, mooie wijnen. De ligging van de beachclub in de duinen zorgde voor een geweldig (na-)zomers decor. Uitstekende bediening, prima avond gehad. We houden het in ons achterhoofd als we weer eens in de buurt van Ouddorp zijn!
Dyon D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Paps en mams waren afgelopen zomer 12,5 jaar getrouwd. Heerlijk gegeten bij zonsondergang! Vriendelijk personeel en het heeft heerlijk gesmaakt. Vooral de mosselen :D