Beachclub Royal

Zeekant 37 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Beachclub Royal

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Na ruim een jaar nog steeds een feestje om hier te komen eten. Dit keer mijn oom en tante meegenomen "als slachtoffer". Door onze lovende woorden over de heerlijke slibtong en spareribs waren zij vrij snel over te halen. De kok in de keuken blijkt zijn vak (nog steeds) goed te verstaan. Slibtong in boter gebakken en spareribs die zo van het bot vallen. TOP!! Het commentaar van de familie(komen uit Scheveningen) was dan ook: "zelden zulke verse en lekkere slibtong gegeten". De bediening is allervriendelijkst, in voor een praatje en een grapje. Zelfs wanneer we aangeven last te hebben van tocht wordt ons gelijk een andere plek aangeboden en is hen niets teveel. En dan te bedenken dat we nog drie reserveringen hebben staan hier. Ik kan niet wachten!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Daniëlle S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Tussen de gerechten door duurde het erg lang, wel erg vriendelijk voor honden.

Via AH actie gegeten maar een stokbroodje vooraf was €7,50 voor een stukje brood met aiolie en kruidenboter... belachelijk

Saté is overigens maar 1 stok en de spareribs zijn heel groot
Belle16 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten hier. Lekkere soep van de dag, heerlijke spareribs en ook de zalm was erg lekker. Wel wat lang gewacht tussen voor- en hoofdgerecht. Maar al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Jammer dat de keuze zo beperkt was en er niets anders mogelijk was als je een knoflookallergie hebt (van tevoren aangegeven) Daardoor viel het vleesgerecht af en moest ik noodgedwongen het visgerecht nemen wat niet echt fijn was voor een vleesliefhebber als ik. Voor de beste strandlocatie van Nederland erg teleurstellend dit! Ik heb aangegeven dat ze beter niet meer mee kunnen doen met deze actie.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Kwaliteit eten was goed. Ontvangst prima. Plek waar we zaten was tochtig, aangezien we achterin in de overdekte tent zaten. Als de heaters uit waren was het fris. Er waaide een soort wind door de tent heen.
Het duurde erg lang voordat het eten geserveerd werd, terwijl voor drinken non-stop gevraagd werd. Wij hadden het idee, aangezien ze aan het eten weinig verdienen, dat ze de rekening wilden ophogen door ons lang te laten wachten en veel drinken te bestellen. dit lukte ze aardig! We hadden uiteindelijk een hoge rekening door de drank. We zaten met een kind van 8 jaar, dus we hadden de service wel sneller verwacht.
lyd V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Leuke sfeer prima service alleen slecht eten.
Soep was oké, spareribs was het vlees echt lekker jammer van de marinade / sauce. zag de tafel naast ons die er ook van af schrapen. De friet was lekker, maar de aardappeltjes weer veel te vet en kwa smaak niet al te best. Op het bord lag ook "groenten" : Heel veel ui met een paar stukjes courgette, paprika en champignons veel te lang gebakken. Crème brulee als toetje was super mooi opgemaakt. Voor de rest suiker laagje mocht wat dikker maar smaakte best.
Al met al gezellig avondje uit maar ga hier niet meer terug voor het eten.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima gegeten met de ah actie. Vriendelijke bediening in sfeervolle zaak. De saus over de spareribs was iets te zout en te veel. Enkele ribben waren ook taai. Soep en dessert waren top! Al met al prima gegeten en leuke avond gehad.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantbon. Het eten was prima, de serveerster heel vriendelijk. We hadden wel het gevoel dat we door moesten eten. De gangen werden heel snel na elkaar gebracht.
JJ S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zijn met fam wezen eten en we kunnen niet anders zeggen dat het erg goed was prima eten
en geweldige bediening, we hadden allemaal een ander gerecht dus konden er goed over oordelen
Hier komen we zeker terug.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een leuke tent is dit. Enige minpunt was wellicht dat het lang duurde, maar dat mocht de pret niet drukken. Eten was heel goed. Grote porties en de bediening is super relaxed en gezellig. De hond kreeg zelfs lekkere brokjes. Van harte aanbevolen!
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We werden goed ontvangen in Beachclub Royal, maar de temperatuur was niet erg hoog (koele wind en het kunststof schuifdak zijn hier debet aan). Op ons verzoek werd er een soort gaslantaarn ontstoken bij onze tafel maar die ging al snel uit. Het eten en de bediening was daar in tegen helemaal top !! Ze kwamen zelfs vragen of je het gerecht snel of minder snel opgediend wenste te hebben. Die 'hakketak' muziek op de achtergrond vonden wij maar niets, was iets voor jonge mensen. Het is meer een gelegenheid voor zomerse dagen. Al met al kunnen wij iedereen wel aanraden om hier een keer te gaan eten.
Manita B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellig avondje met familie en heerlijk gegeten met de Albert Heijn bon.
Mooie locatie en konden zeer goed voor de deur parkeren
Dico K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Prima bediening, vriendelijke mensen. Misschien 1 keer te snel gevraagd of er nog drinken moest komen. ( van iemand die ons niet in de eerste instantie bediende: kwam wat eh opdringerig over)
Rieke P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016

Ik had in de reservering aangegevend dat ik mijn verjaardag kwam vieren, maar daar werd geen aanacht aan besteed. Voor de volwassenen maakten we gebruik van de Albert Heijn restaurantactie, voor de kinderen bestelden we een kindermenu. Ook dat had ik in de reservering aangegeven. De serveerster kwam alleen met een Albert Heijn menukaart aanzetten. Volgens mij was zij zich er ook niet bewust van dat daar helemaal geen kindermenu's op staan. We moesten dus nog uitdrukkelijk vragen om een menukaart waar wel kindermenu's op staan. Bleek ook nog het kinderijsje geen onderdeel van het kindermenu te zijn. Het personeel deed verder zijn/haar best, waren niet onvriendelijk, maar tijdens de soep stonden de menu's en de vuile kopjes van de koffie nog op tafel. De soep was ook niet al te goed op temperatuur, en we moesten ook
vrij lang wachten tot iedereen zijn voorgerecht had. Datzelfde gold voor het hoofgerecht, de zalm. Er werd heel weinig groente bij het hoofdgerecht geserveerd, dat vind ik in deze tijd niet meer kunnen. Verder zaten we in een donker, verloren hoekje en moesten we echt moeite doen om bestellingen op te laten nemen. We zullen niet zo snel hier voor een tweede keer gaan eten.

Nelleke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ons etentje bij Beachclub Royal hebben wij als zeer plezierig ervaren. Snelle bediening Door vriendelijk personeel. Kregen direct een prima zitplaats aangeboden en een mandje brood met tapanada. Prima eten ! Zeker voor herhaling vatbaar.
my_tineke .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima eten voor de goede prijs. Wij hadden een menu via de Albert Heijn actie, de borden waren goed gevuld en smaakte prima. Je krijgt waar je voor betaald, geen haute cousin, maar gewoon een lekker sate'tje of sparerib.
manouk1992 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Weinig keus en voor de prijs kreeg je weinig!
Volgens mij hadden ze de hoofdgerechten 2x zo duur gemaakt als normaal voor deze actie van de AH.. Prijs die we uiteindelijk hebben betaald viel erg tegen!
Beste Manouk,

Bedankt voor uw recensie. Tijdens het reserveren van de AH actie was u als het goed is al op de hoogte van onze prijzen. Deze staan namelijk vermeld op onze pagina bij www.ahrestaurantactie.nl.

Verder hoop ik dat onze gerechten bij u in de smaak zijn gevallen.

Met vriendelijke groet,

Beachclub Royal
gmpol .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Goede ontvangst, gezellig personeel. Het toilet schoon, en heerlijk eten, dit is een aanrader en dat zullen we zeker doen bij onze famillie en kennissen.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen zondagavond bij Beachclub Royal gegeten. Super avond gehad, heerlijk gegeten en wat een super bediening ( o.a met dank aan Bas). Locatie van Beachclub Royal is super.. met de mooie dagen die er aankomen kan ik beachclub Royal zeker aanbevelen!