Beachclub Royal

Zeekant 37 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Beachclub Royal

Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima gegeten met de ah actie. Vriendelijke bediening in sfeervolle zaak. De saus over de spareribs was iets te zout en te veel. Enkele ribben waren ook taai. Soep en dessert waren top! Al met al prima gegeten en leuke avond gehad.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantbon. Het eten was prima, de serveerster heel vriendelijk. We hadden wel het gevoel dat we door moesten eten. De gangen werden heel snel na elkaar gebracht.
JJ S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zijn met fam wezen eten en we kunnen niet anders zeggen dat het erg goed was prima eten
en geweldige bediening, we hadden allemaal een ander gerecht dus konden er goed over oordelen
Hier komen we zeker terug.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een leuke tent is dit. Enige minpunt was wellicht dat het lang duurde, maar dat mocht de pret niet drukken. Eten was heel goed. Grote porties en de bediening is super relaxed en gezellig. De hond kreeg zelfs lekkere brokjes. Van harte aanbevolen!
Gjansen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We werden goed ontvangen in Beachclub Royal, maar de temperatuur was niet erg hoog (koele wind en het kunststof schuifdak zijn hier debet aan). Op ons verzoek werd er een soort gaslantaarn ontstoken bij onze tafel maar die ging al snel uit. Het eten en de bediening was daar in tegen helemaal top !! Ze kwamen zelfs vragen of je het gerecht snel of minder snel opgediend wenste te hebben. Die 'hakketak' muziek op de achtergrond vonden wij maar niets, was iets voor jonge mensen. Het is meer een gelegenheid voor zomerse dagen. Al met al kunnen wij iedereen wel aanraden om hier een keer te gaan eten.
Manita B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellig avondje met familie en heerlijk gegeten met de Albert Heijn bon.
Mooie locatie en konden zeer goed voor de deur parkeren
Dico K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Prima bediening, vriendelijke mensen. Misschien 1 keer te snel gevraagd of er nog drinken moest komen. ( van iemand die ons niet in de eerste instantie bediende: kwam wat eh opdringerig over)
Rieke P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016

Ik had in de reservering aangegevend dat ik mijn verjaardag kwam vieren, maar daar werd geen aanacht aan besteed. Voor de volwassenen maakten we gebruik van de Albert Heijn restaurantactie, voor de kinderen bestelden we een kindermenu. Ook dat had ik in de reservering aangegeven. De serveerster kwam alleen met een Albert Heijn menukaart aanzetten. Volgens mij was zij zich er ook niet bewust van dat daar helemaal geen kindermenu's op staan. We moesten dus nog uitdrukkelijk vragen om een menukaart waar wel kindermenu's op staan. Bleek ook nog het kinderijsje geen onderdeel van het kindermenu te zijn. Het personeel deed verder zijn/haar best, waren niet onvriendelijk, maar tijdens de soep stonden de menu's en de vuile kopjes van de koffie nog op tafel. De soep was ook niet al te goed op temperatuur, en we moesten ook
vrij lang wachten tot iedereen zijn voorgerecht had. Datzelfde gold voor het hoofgerecht, de zalm. Er werd heel weinig groente bij het hoofdgerecht geserveerd, dat vind ik in deze tijd niet meer kunnen. Verder zaten we in een donker, verloren hoekje en moesten we echt moeite doen om bestellingen op te laten nemen. We zullen niet zo snel hier voor een tweede keer gaan eten.

Nelleke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ons etentje bij Beachclub Royal hebben wij als zeer plezierig ervaren. Snelle bediening Door vriendelijk personeel. Kregen direct een prima zitplaats aangeboden en een mandje brood met tapanada. Prima eten ! Zeker voor herhaling vatbaar.
My_tineke .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima eten voor de goede prijs. Wij hadden een menu via de Albert Heijn actie, de borden waren goed gevuld en smaakte prima. Je krijgt waar je voor betaald, geen haute cousin, maar gewoon een lekker sate'tje of sparerib.
Manouk1992 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Weinig keus en voor de prijs kreeg je weinig!
Volgens mij hadden ze de hoofdgerechten 2x zo duur gemaakt als normaal voor deze actie van de AH.. Prijs die we uiteindelijk hebben betaald viel erg tegen!
Beste Manouk,

Bedankt voor uw recensie. Tijdens het reserveren van de AH actie was u als het goed is al op de hoogte van onze prijzen. Deze staan namelijk vermeld op onze pagina bij www.ahrestaurantactie.nl.

Verder hoop ik dat onze gerechten bij u in de smaak zijn gevallen.

Met vriendelijke groet,

Beachclub Royal
Gmpol .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Goede ontvangst, gezellig personeel. Het toilet schoon, en heerlijk eten, dit is een aanrader en dat zullen we zeker doen bij onze famillie en kennissen.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen zondagavond bij Beachclub Royal gegeten. Super avond gehad, heerlijk gegeten en wat een super bediening ( o.a met dank aan Bas). Locatie van Beachclub Royal is super.. met de mooie dagen die er aankomen kan ik beachclub Royal zeker aanbevelen!
Vanhoornnataly .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten, spareribs waren lekker en ook veel. Vriendelijk bediening, snel.
Decor is als in elke strand tentje, rustig en neutraal, gezellig.
Leendertpruyt .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Tomatensoep erg lekker spareribs erg lekker en damenlache was ook erg lekker bedoening was ook erg goed kortom onze tafel met 6 personen waren zeer tevreden
Eyang .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. De kwaliteit van het eten was prima. We hebben spareribs gegeten. wel was de wachttijd tussen het voorgerecht, het hoofdgerecht en het dessert wat lang. de medewerkers waren allen erg vriendelijk.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad! Het heerlijke zonnetje hielp goed mee, maar de aardige, vrolijke bediening deed daar niet aan onder. De soep was niet heel bijzonder, maar de saté en de spare ribs waren heerlijk. Hier komen we zeker nog eens terug!
Erwinhagen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer goede gastheer die ons een goede avond heeft bezorgd!! Lekker weer, terras met uitzicht op Noordzee!! Eten gewoon goed!! Wat wil eens mens nog meer!
Gerda_snoei .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het weer was bewolkt maar de sfeer de bediening en het eten waren zonnig en compleet. Er was voor dit arrangement een speciale kaart gemaakt zodat duidelijk was waar uit gekozen kon worden.
Kortom prima geregeld.
Aljpetit .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten in een prettige sfeer. De mosterdsoep met brood was heerlijk, daarna een burger met friet. Tenslotte de crème brule, het was wel een beetje veel alles bij elkaar maar smaakte prima.