Beachclub Perry's

Meer informatie over restaurant Beachclub Perry's

- Ontbijt 10:00 - 12:00

Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Super leuke locatie met vrolijke muziek....ondanks de stortbui heerlijk (eerst buiten en later binnen) geborreld met een borrelplankje met 10 verschillende tapas, o.a. toast met tonijnsalade, mosselen, garnalen, flamkuchen en tapenade. Wel jammer (en een beetje kinderachtig) dat je € 1,00 moet bijbetalen als je nog een paar stukjes brood bij vraagt. Wel vriendelijk personeel.
Helmutvanrhee .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Tijdens ons weekje Zeeland (lokatie Marina Port Zélande) op zoek naar een leuke strandtent voor een drankje en een hapje (4 personen). Omdat op de site stond "reserveren", hebben we maar even gebeld. Reactie: je moet gewoon maar even langskomen, want het is te druk (vooral mensen die alleen komen borrelen) om nu een tafel te reserveren. Wij zijn toch gegaan. Geen spijt van gehad!

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen en doorverwezen naar de "kale" collega. Super aardige kerel, die aangaf dat het nogal druk was, maar dat hij z'n best ging doen voor een mooi plekje. Ondertussen kon ik een dankje nuttigen bij de "open haard". Vanaf dat moment liep alles op rolletjes.

Binnen 15 minuten een topplek op het terras. Vriendelijke en vlotte bediening. Leuke gavarieerde kaart voor oma, onze dochter (14) en ons. Heerlijk gesmikkeld van Lonnie Kokkie Wokkie, satéh, pasta uit de oven en een griekse vleesspies. Ondertussen genietend van het uitzicht op zee en de ondergaande zon.

Het enige minpunt wat ik kan bedenken is, dat één van de obers op teenslippers liep (hygiëne). Maar wat wil je ook in strandtent, een kniesoor die daar op let. Voor ons is deze plek zeker een aanrader. Als we in de buurt zijn (en er is plek), schuiven we zeker nog eens aan. Een pluim voor Perry's!!!

Groeten uit Twente!

Paske .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bordje glutenvrije friet besteld voor mijn dochter. Was maar weinig friet en niet helemaal gaar. Daarbij lag de friet te zwemmen in de olie van de salade die op hetzelfde bord lag. Erg jammer, en dat voor €5,50. Prijs/kwaliteit gaat hier zeker niet tegen elkaar op :(
Eelco B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heel vriendelijke bediening. Eten is lekker en de menukaart is leuk opgezet en dat alles in een mooie beach setting.
Je merkt gewoon dat ze zich beter willen profileren dan de rest en doen daar echt de moeite voor, dat lukt dus ook goed.
Proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Mooie strandtent op een mooie plek op de brouwersdam. We namen de pasta met kip en spinazie en de mosselen op zn Portugees. Pasta erg doorgekookt en weinig smaak. Mosselen zouden pittig moeten zijn maar hadden ook niet veel smaak. Jammer want de menukaart is leuk opgezet. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam!
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Het was druk bij Perry’s, de eerste zonnige zondag van 2016! Wij arriveerden met 6 personen rond 13.00 uur. Omdat wij elkaar lang niet hadden gezien, besloten we allereerst ruim 1 uur gezellig bij te kletsen onder het genot van een drankje. De bediening was jong, maar vriendelijk en legde keurig uit welke soorten wijn we konden bestellen.
Terwijl we kletsten zagen wij dat de lege glazen op de bar en het vuile bestek zich opstapelden op de bar en in de keuken. De eigenaar – overigens ook vriendelijk – zagen wij druk met zijn telefoon in de weer en af en toe wat boze opmerkingen maken tegen het keukenpersoneel.
Na onze bestelling, 6 voor- en 6 hoofdgerechten, duurde het vrij lang eer er tekenen waren van uitserveren. Toen de eerste ronde werd gebracht, bleken dat de hoofdgerechten te zijn. Alles terug dus! Gelukkig hadden wij onderling tekst genoeg, dus de extra wachttijd werd al kletsend doorgebracht en ons werd door de eigenaar een drankje aangeboden voor het ongemak.
Toen de voorgerechten arriveerden, was bij 1 van de 6 de salade met eend verwisseld voor zalm. Dus wederom wachten….
Hierna werden de hoofdgerechten zonder haperingen opgediend.

Over de kwaliteit van het eten kunnen we kort zijn: het gebodene voldoet niet aan de verwachtingen. Die verwachtingen mogen ons inziens best hoog zijn, gezien de prijsstelling van de gerechten. 17 tot 25 euro voor een hoofdgerecht.
Bij de voorgerechten sprong de salade met eend er negatief uit. Vrijwel geen eend te zien (het draadjesachtige eendenvlees zou ook kip geweest kunnen zijn) en naar verhouding veel te veel champignons, die op de kaart worden aangeprezen als bospaddestoelen. En zout alsof er ansjovis doorheen is gehaald. Jammer!
De overige voorgerechten, waaronder de zalm, waren beter op smaak.

Bij de hoofdgerechten sprong de tarbot er negatief uit. Op de kaart staat dat deze gebakken is in boeren-roomboter, maar eenmaal op het bord leek het meer op een te lang gefrituurde vis dan op een heerlijk zacht gebakken tarbotje. Waarvoor dan ook nog eens 22,50 moet worden afgetikt.
Overige gerechten: een nipte voldoende.
Ons advies: ga lekker bij Perry’s genieten van een klein hapje en drankje na een strandwandeling, maar als je lekker uit eten wilt en je hebt 45 euro (!) p.p. te besteden, rij dan een stukje om.
Sorry Perry’s we kunnen er niets beters van maken!
Mick2112 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Voor het eerst samen bij Perry's gegeten. Allereerst verbaasd dat het afgeladen vol was op een maartse dag. Ligt toch wel ver buiten bebouwing, dus dat verwacht je niet. 2 uur later wisten we wel waarom je hier beter kunt reserveren. Super gezellige ambiance en meer dan attente en vriendelijke bediening. En ook nog eens erg lekker gegeten. Echt een aanrader. Zal zeker niet de laatste keer zijn geweest voor ons.
Silvio B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Super spareribs, goede bediening, erg attent. Joviaal maar niet te, precies de juiste afstand en houding ten opzichte van de gasten.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heerlijk eten, voor kinderen een uitgebreid kindermenu met regels met een knipoog. Oa op je stoel zitten is stoer. Rennen en schreeuwen mag maar buiten. Geniaal en dat zouden meer restaurant moeten doen. Wij hadden onze hond thuisgelaten maar die was welkom en genoeg plek om te liggen. Service was geweldig en supervriendelijk ook naar onze kinderen. We hadden onze sleutel laten liggen en de ober kwam ons achter na rennen om deze te brengen. Een aanrader!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Lekker gegeten. De mosselen zijn super ! Bediening is zeer vriendelijk ! Wel prijzig ,maar zeker de moeite waard .We komen zeker terug !
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Kom hier al jaren . Goede wijn behoeft geen krans betreffende dit strand paviljoen op de Brouwersdam . Wanneer je ook komt snelle service . Wat je ook besteld en voor geschoteld krijgt het is goed en verzorgt zo ook muziek ( lounge ) en inrichting . . superrrr !

Pnjl .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Eigenlijk is het helemaal niet zo goed. Maar het voelt als thuiskomen, eten bij Perry's. Vaste prik als we in onze thuishaven zijn. Jammer dat de fajita's niet standaard op het menu staan. Geen tent voor zeurpieten, wel een tent voor wie houdt van dat ons kent ons gevoel.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Matig eten, ik at de ovenschotel met lam. Dit werd uitermate droog geserveerd. De wrap vooraf was wel smaakvol, maar een te grote portie. Het is te prijzig voor wat je geserveerd krijgt.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Twee keer vrij kort achter elkaar gegeten. De eerste keer met 5 man op de bonnefooi aangegaan. Men kon nog net een tafeltje vrijmaken. Het is hier in het weekend blijkbaar erg druk. Zeer vriendelijk ontvangen, vriendelijk bediening, erg gastvrij. Voorgerecht was erg goed, hoofdgerecht gezwicht voor de spareribs, hier had ik spijt van. Ik had ze beter verwacht, te doorgekookt en te weinig smaak. De tafelgenoten hadden betere keuzes gemaakt. Een paar dagen later met een groot gezelschap genoten van een BBQ. Dit was erg goed! Buitengewoon. Dit maakte de spareribs van het vorige bezoek helemaal goed. De prijzen zijn fors, maar de locatie en de sfeer zijn dan ook top.
Toetje45 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Op een superwarme dag met 11 personen gegeten. Gelukkig hebben ze parkeerplaatsen voldoende!!!! Om het personeel ietwat te ontzien hebben we 2 meter brood genomen en inktvisringen als voorgerecht voor ons allemaal. Ging allemaal schoon op. Daarna kregen een viertal personen een (biologisch) kalfsentrecote. En de rest van het gezelschap Pesce e insalata con prosciutto di Parma. Voor een aantal viel dit tegen. Een beetje te veel sla. Maar ja een ander at echt alles op. Ik denk dat het kwam omdat de entrecote zo goed was. Dat is dan een goede keuze voor de volgende keer. En complimenten voor het personeel. Ze liepen echt met rode hoofden van de warmte te bedienen en allemaal vriendelijk. En als toetje konden we ons toetje buiten opeten. Wel nog een tip. Zorg dat je alle deuren echt open kan doen. In ieder geval voor de veiligheid. I.v.m. de extreme warmte wilden we graag een deur achter ons open om wat verluchting maar er was wat afgebroken zodat dit niet lukte. Iig voor de veiligheid.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Ondanks de drukte door CAS dit weekend en een aangepast menu echt lekker gegeten. Het personeel is zeer attent en vriendelijk. Lekker en simpel gegeten. Doordat het op vrijdag zo goed was zaterdag weer terug voor een meter hapas en tapas ook dit was prima met als afsluiter een lekkere scropino. De wijntjes zijn wat aan de prijs maar wel goed. Alleen al voor de bediening ga je terug dit zie je niet vaak aan het strand!
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
Biefstuk gegeten met een stukje mais
Over de biefstuk koude stukjes spek en uien. Redelijk gebakken
Frites als bijlage veel te hard gebakken
In plaats van een verse schaal sla op tafel op het bord allerlei sla, komkommer door elkaar zo van de groothandel
Gat in de rand van het bord
Partner had vis. matige smaak
Prijs kwaliteit slecht, maar ja ligging aan het strand moet je betalen

Tinus .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Er werkelijk van alles op de kaart van tapa's tot suchi en van biefstuk tot Mexicaans. Ikzelf koos voor de zalm van de grill en die was prima bereid. Ook mijn tafelgenoten hebben gied gegeten. De aankleding doet een beetje Salou aan met de plastic palmbomen en bloemen. Waarschijnlijk ziet het er in de avond wat gezelliger uit. Personeel was een beetje chaotisch maar het was er dan ook erg druk zowel binnen als buiten.
JohanenJacoline .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
De service is goed, zeker als je kijkt naar de drukte die er meestal is vind ik het erg netjes.
De kaart is iedere keer weer anders, dat is leuk! Ze zijn continu opzoek naar vernieuwde gerechten. Er is niet heel veel keuze, maar allemaal vers.
Je zit prachtig op het strand en ook savonds is het erg gezellig!
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Perry's is gelegen aan het einde van de Brouwersdam nabij het dorp Scharendijke. Het is ongeveer 200 meter lopen vanaf de parkeerplaats.
U kunt buiten zitten of binnen, in de winter is het binnen lekker warm met de haard aan.

Het personeel is jong en vriendelijk. We hebben genoten van de lunch en waren verbaasd dat dan ook diner gerechten kunnen worden besteld.

De Chinese eend broodjes waren perfect, ik bedoel dat de saus niet overrulen alle andere smaken.
De droge Spaanse wijn (Rueda) was een goede keuze.

De sfeer is heel gezellig en ik kan Perry's aanbevelen voor de lunch na een ochtend wandelen of voor het diner na een zonnige dag op het strand, of op kantoor (...).