Beachclub People

7,2
6,8
Marieke001 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op een aardige zomerdag rond tien voor half zes een tafeltje op het terras. Drankjes werden vrij snel neergezet, bestelling voor wat te eten opgenomen (patatje voor dochter, voor ons brood met een smeerseltje). Helaas was er om kwart over zes nog niets op tafel gezet, navraag leerde dat het erg druk was (toen we weggingen was zeker de helft van het terras leeg, maar aan de andere kant wel een ruimte afgehuurd voor een feest) en de bestelling was nog niet eens in behandeling: ruim drie kwartier na bestellen was deze enorme bestelling van wat brood en patat blijkbaar niet haalbaar (evenmin voor de buurtafel die brood had besteld). Met de vraag om de rekening en een vermoeide en vooral hongerige dochter spullen gepakt. Uiteindelijk netjes dat er gemeld werd dat we de drankjes niet hoefden te betalen, maar terugkomen, we denken er wel drie keer over na. Blijkbaar zijn de "losse" gasten bij People een stuk minder belangrijk dan gasten van een afgehuurde ruimte. Jammer.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Mooie beachclub met heerlijke lounchebanken! Heerlijk gegeten, ik had een vitello tonato op oerbrood en zoonlief een geweldige hamburger. De friet is hier geweldig! Personeel zeer vriendelijk en alert! Wij hebben genoten hier.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Kleine kaart, het kostte moeite om iets te vinden waar we zin in hadden. Maar wat er op tafel kwam was oké. Sliptongetjes voor mij, lekker in boter gebakken. De bouillabaise (eigenlijk een voorgerecht maar als hoofgerecht besteld) van mijn partner was smakelijk, maar er zaten alleen zalm en garnalen in. De hamburger van ons zoontje was een "echte", en niet van Mora of zo.
Het was heel rustig (slecht weer op komst) dus we werden letterlijk op onze wenken bediend. En je zit er natuurlijk fantastisch, zo direct aan de zee.
MissEva .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
People komt over als een trendy beachclub. Helaas is de service op z'n 'Hollands', oftewel; bij mooi weer en veel bezoekers, staat er te weinig en zeer onervaren personeel. De jonge dames merken amper op of de klant wat wenst te bestellen, laat staan dat men de lege glazen ophaalt. Helaas weet People geen klantbeleving te realiseren. In de zin, dat als je een 3persoons ligbed huurt voor een dag, lever dan wat meer service en zorg bijvoorbeeld voor een kleine versnapering. Het zijn de kleine dingen, die het doen!! Zoals een klein glaasje kraanwater bij de koffie...
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Twee jaar na de vorige recensie deze strandtent weer eens bezocht. We hadden niet zo'n zin in wat er op de kleine dinerkaart geboden werd, dus we namen een plank antipasti, brood met dip en een ceasar salad. De antipasti was bijzonder goed. Heerlijke gegrillde dungesneden plakken entrecote, gegrilde groente, parmaham, een beetje vitello tonnato en een paar mooie punten manchego kaas. We werden er blij van.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Op een bewolkte dag, maar wel lekker warm naar het strand gelopen en even gezeten bij beachclub People in Kijkduin. Een leuke tent met overal van die lekkere loungebanken waar je even kan uitrusten van je wandeling. De lunchkaart ziet er gezond uit en de prijzen zijn niet overdreven hoog. De Dobbe croquetten zijn altijd goed en het broodje filet American was vers en ook smakelijk en je kan zien dat er met zorg wordt gewerkt. Goede en vlotte bediening zonder al te lange wachttijden. De tent ziet er binnen ook goed uit dus hier komen we graag nog een terug met het mooie weer in het vooruitzicht.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Geweldige plek voor een heerlijke zomeravond. Comfortabele stoelen en banken voor eten of loungen. Zelfs bij flinke drukte en warme temperaturen blijven de bediening en keuken goed functioneren. Genoten en lekker gegeten. Volgend jaar zeker weer.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Beachclub People is uiteindelijk gewoon een strandtent, maar dankzij de aankleding krijgt het net wat meer cachet. Mooi zijn bijvoorbeeld de knotwilgen die in grote bakken op het terras zijn geplaatst. Vanaf de rand van het strand, daar fors opgehoogd, heb je een prachtig uitzicht op zee en -als je mazzel hebt, en dat hadden we- een oranje rood ondergaande zon.

De bediening: jong, vriendelijk.

Het eten: aan de prijs (27,50 voor een tournedos, 20,50 voor een flesje huisrosé, 15,50 voor een vrij simpel bordje ravioli, geen salade erbij). Wel was het allemaal lekker.

Kleine tip: pas op als je peper of zout gebruikt. Omdat je deze busjes moet omkeren voor gebruik, kieper je zandkorrels die er op/in het molentje gewaaid zijn zo je eten in.

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Klant geen koning bij People. Op de mooie avond van 5 september wilde we genieten van een mooie zonsondergang aan het strand. Om 8 uur aan tafel maar pas om 9.15 van je eten genieten. De zon was al in zee gezakt, mijn humeur ook. Voor 127.50 een koude hap na twee keer zeuren of het er nog kwam. Ja het was behoorlijk druk, maar dat is geen excuus. Als het zo lang duurt geef het dan gelijk door. Dan gaan we een stukje verderop eten en hebben het wel naar onze zin. People is niet serieus op de klacht ingegaan. Uit beleefdheid betaald en met honger vertrokken naar de snackbar op de boulevard. Deze tent nooit meer.
Lekkereeter1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Een fijne strandtent met een witte uitstraling waar je lekker om houten ligstoelen of zelfs op bedjes in het zand kunt zitten. De bediening is erg vriendelijk en maakt makkelijk een praatje. Het eten is heerlijk zowel voor tussendoortjes (warm broodhapjes met alioli is mijn favoriet) als het hoofdgerecht (salade met geroosterde tonijn is heerlijk). Het geheel heeft een rustige relaxte uitstraling en daar komen mensen op af die daarvan houden.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Kijkduin rond 18.30 is ideaal. Er gaan meer gezinnen naar huis dan dat er avond bezoekers bij komen, dus parkeerplaats aanwezig.
People ligt 200 eter van de strandopgang, goed te lopen dankzij stevig pad. Zowel lounge, relaxbedden is heerlijke stoelen met tafel beschikbaar. Bediening is zeer attent en snel. Menukaart voor elk wat wils. Vegetarische maaltijd en biefstuk beiden lekker en goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijke capachino.
Gert-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2012
Na wat negatieve ervaringen met massale barbecues op het strand werd ik positief verrast door Beachclub People. Het kan dus blijkbaar toch! Het was zeer goed verzorgd allemaal. Het personeel was netjes, attent en behulpzaam. De entourage was sfeervol en creatief. Er waren diverse soorten vleesjes en visjes en verse huisgemaakte salades (lekker). Hier is een eigenaar/uitbater actief die gelooft in wat hij doet. En dat straalt af op het personeel. Compliment! Als People deze kwaliteit levert voor een bedrijfsfeest, heb ik er vertrouwen in dat ze ook met kleinere gezelschappen goed overweg kunnen.