Beachclub O

Kon. Wilhelmina Boulevard 20 2202 GV Noordwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Beachclub O

Beachclub O. in Noordwijk aan Zee heeft dankzij het gebruik van verse streekproducten heerlijke gerechten. De combinatie van deze streekproducten met internationale invloeden zorgt ook nog eens voor verrassende gerechten.

Bij het diner geniet je van een goede fles wijn of bubbels. Die wijn kun je trouwens ook proberen bij een van de leukste en lekkerste high wine's in Noordwijk! Erg leuk om te doen met vriendinnen!

Ook verzorgt dit restaurant ontspannen lunches met rijk belegde broodjes, verse salades of krokante panini's.

Beachclub O. heeft een luxe ambiance met buitenlandse allure. Hier kun je heerlijk relaxen terwijl het je aan niks ontbreekt. ‘s Avonds kun je lekker loungen met een goede fles bubbels of de beste cocktails van de bartenders.

Lijkt het jou ook heerlijk om te ontspannen in Noordwijk aan Zee bij restaurant Beachclub O.? Reserveer dan snel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub O

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Ma t/m Vr: 11:00 - 24:00
Za t/m Zo: 10:00 - 24:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub O

Ramon T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Bij binnenkomst viel het eigenlijk al tegen. Bij aankomst binnen was er niemand die je helpt. De koks moesten de serveersters uit een aparte ruimte halen waar ze gezellig stonden te chillen met elkaar... Eten is echter heerlijk. Ik begrijp alleen niet dat bij de zeetong op de menukaart 'dagprijs' staat, terwijl deze groot ingekocht wordt en in de vriezer bewaard wordt. Dan vind ik 42 euro echt veel te hoog qua prijs. Wel bijzonder lekker klaargemaakt. De bediening mag blijkbaar niks kosten, allemaal 18-20 jarigen die duidelijk goede aansturing missen. Komen met borden aan je tafel die niet voor jou bedoeld zijn en dan gaan de warme borden weer mee terug naar de keuken... We vroegen om de menukaart voor het dessert, maar die hebben we nooit gekregen. Uiteindelijk maar opgestaan, (te veel) betaald en vertrokken. Voor een dergelijke dure strandtent had ik een hoger niveau van service verwacht. Volgende keer toch maar weer naar Breakers...
Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was een heerlijke dag. We hebben buiten kunnen genieten van een heerlijke lunch. Er wordt goed naar de gasten geluisterd. De verwachtingen en wensen zijn compleet volbracht! Het hele team van de beachclub wil ik bedanken voor al hun inzet voor mijn 63ste verjaardag! Jullie zijn stuk voor stuk toppers met name Dominique en Joep. Dankjewel voor alle goede zorgen, tot volgend jaar allemaal!
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk aangepast 3 gangendiner gehad. Lange pauzes tussen de gerechten. Zat wel vol! Gezellige muziek ????
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij waren met de AH-actie naar Beach club 0 gegaan. Op de Iens App konden we zien dat het voor, hoofd en nagerecht 3 keuzes had. Eenmaal aangekomen kregen we een broodje met tapenade en plakjes parmaham. Hierna was er niet gevraagd welke keus we wilde maken en was elk gerecht een verassing. WIj vonden dit geen probleem en het eten was heerlijk. Alleen toen we de rekening kregen hadden we gedacht dat we het broodje met al het lekkers van het huis hadden gekregen. Die stond helaas ook op de rekening opzich niet erg maar als de kosten voor de plakjes parmaham €19,- zijn zou ik dit wel graag van te voren willen weten. Dit vonden wij een beetje jammer, slimme zet om als nog geld te verdienen aan de gasten die komen met de AH-Actie. Kortom meer informatie over de gerechten en voorwaarden was fijn geweest.
Inez R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, DJ met zonsondergang draaide heerlijke beats, top!
Jim T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Goed ontvangst, prettige sfeer met een zeer goede en vol service gerichte uitstekende bediening. Eten van goede kwaliteit en zeer smaakvol.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Sfeer en bediening prima, maar niet veel beter dan andere restaurants op het strand. Ook het eten goed, met dezelfde opmerking. Prijs wel boven andere restaurants op strand dus om die reden zou ik volgende keer elders eten.
ka G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Goed ontvangst door Beachclub O. manager. Daarnaast uitstekend geholpen door gastheer Joep. Mooie presentatie van gerechten en goede uitleg van de gerechten. Echte Beachclub sfeer!
Paulus A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
waren met buitenlandse gasten, hadden gereserveerd op het terras wat perfect was afgescheiden en vrijgehouden. Ontzettende aardige en vriendelijke bediening, lekker eten (heerlijke oesters). Top!
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prijs kwaliteit zeer slecht. Zeetong van 42,00 euro heel klein en dun. Fruit de Mer van 38,00 euro helemaal slecht. Een bord vol met pasta en daarop wat vis. Echt beneden de maat.
Bediening was aardig.
André S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
vriendelijk personeel, op dag diner fantastisch weer eerst buiten gezellig wat gedronken en daarna hebben wij heerlijk zitten eten.
Jeannette M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
geweldige plek! al jaren mijn favoriet! super locatie, heerlijk eten, top sfeertje en de beste bediening! of het nou zomer of winter is , altijd even gezellig en sfeervol!
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Er waren twee grote groepen een daarvan zakenmensen uit het buitenland zaten dicht bij ons tafeltje! Er waren maar twee vrouwen in deze groep en de heren(12) waren niet echt beleefd naar andere gasten. BV als ik langs hun tafel liep wat niet anders kon stonden ze niet op of gaven mij geen ruimte, jammer. Ondanks toch weer lekker gegeten.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De gereserveerde tafel stond niet klaar. Eerst gerecht en dan pas wijn. Summiere uitleg bij gerecht/wijn. Ontbrekend bestek.
Te weinig personeel tov aantal gasten.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben op vrijdagavond gedineerd en dat was voortreffelijk, zeker ook de wijn. Prima service en persoonlijke aandacht.
Op zaterdagmiddag hebben wij gelunched. De kwaliteit was uitstekend, de bediening ook prima maar de wachttijden zeer lang. Tussen voor en hoofdgerecht een uur!!
Oorzaak waarschijnlijk enorme drukte in restaurant en terras ivm mooie weer. Blijkbaar is de keukencapaciteit daar niet tegen bestand.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Sfeervolle omgeving met aardige bediening en lekker eten, wat wil je nog meer??? Zeker voor ons voor herhaling vatbaar.....
Berho E.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Ik heb met mijn vriendin heerlijk gegeten en we zijn heel goed geholpen. Onze tafel werd met bloemen versierd als verrasing voor mijn vriendin.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Mooi strandrestaurant. Luxe inrichting en vrije indeling. Wij komen zeker weer terug, maar dan in de zomer.
Het was een ontspannende avond.
Hansje P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij (mijn drie dochters en ik) werden hartelijk ontvangen door Joep, die ik mij nog van de vorige keer herinnerde.
Hij speelt heel goed in op de gasten en is zeker een uitstekende kracht voor de Beach Club. Er was ook volledig rekening gehouden met de zwangerschap van mijn jongste dochter.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 25 december 2017 ben ik met partner te gast geweest bij het kerst event van BeachClub O. Het was een uitstekende avond, goede sfeer en prima eten (na een kleine hint werd het tempo waarin gerechten werden uitgeserveerd keurig aangepast). De muziek, DJ, saxofonist, zangeres en percussie speler wisten een uitstekende sfeer te creeeren. Puntje van aandacht..... misschien de outfit van het personeel, dat kan wel iets netter :-) En als dit het commentaar is dan zit het met de rest wel snor. Als het even kan gaan we in 2018 weer!