Meer informatie over restaurant Beachclub O

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Beachclub O

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Dinsdag heerlijk genoten op het terras! Wat een leuke ambiance en wat een top service van alle 3 de medewerkers. Complimenten hiervoor komen wij snel een keertje terug!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Op een rustige middag hier geprobeerd wat te drinken te bemachtigen, maar aangezien het personeel er genoegen in schept gasten te negeren zijn we maar weer vertrokken. Tenten zat in Noordwijk waar men hun vak wel verstaat. Begin hier maar niet aan.
Hidde H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke hippe tent. We voelden ons erg welkom en het personeel was erg gastvrij. Heerlijk en goed gegeten. Een dikke aanrader..
Disdeke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Is eigenlijk niets aan toe te voegen het was gewoon vreselijk goed enleuke mensen aan de tafel Toppie
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Afgelopen weekend voor het eerst bij beachclub O gegeten. Mooie locatie, prijzige kaart. Het eten was prima, maar wat mij betreft nogal overprijsd. Ik was echter zeer te spreken over de bediening en dan vooral over Mees. Wat een sympathieke ober. Zeer geïnteresseerd met oog voor detail. Wat mij betreft de enig reden om hier nog eens terug te komen!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Slechte ontvangst en service vielen tegen, voorgerecht met tonijn erg lekker, hoofdgerecht viel tegen. Aardappelpuree midden in de zomer verwacht je niet in een beachclub. Na het hoofdgerecht vertrokken.
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vandaag voor het eerst & laatst bij Beachclub O. geweest. Entourage is fantastisch, helaas personeel niet. Er is 0% aan onze verwachtingen voldaan. Na weggestuurd te worden vanwege een besloten feest werd er geen alternatief plekje voorgesteld waar we konden eten, terwijl wij gewoon gereserveerd hadden voor het diner. Na een drankje dus helaas vertrokken, bij het afrekenen probeerden wij het personeel erop te wijzen dat dit gasten wegjaagt, ons commentaar werd niet serieus opgepakt en er werd alleen maar gelachen i.p.v oplossend gereageerd
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een heerlijk avond gehad. We hebben rustig getafeld zodat we extra lang van de DJ, MC en saxofonist konden genieten. Oftewel we hebben tot de laatste ronde van de cocktails genoten. Ze hadden een speciale avond met Pinksteren, er werd zelfs gedanst.
De gerechten zijn goed, niet spectaculair.
De prijzen zijn wat hoog maar daar krijg je een mooie locatie en sfeer voor terug.
Het personeel zou je voor deze locatie wel wat beter verwachten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Op zondagmiddag: dj met luide loungemuziek. Service teleurstellend: bestellingen worden door iemand anders afgeleverd dan door wie ze worden opgenomen, waardoor er veel fout gaat. In het bijzonder bij de drankjes: cola light besteld, komen met gewone cola aanzetten. Geen koffie besteld, wordt wel naar onze tafel gebracht. Geen (tweede) campari jus besteld, wel gebracht. Bij thuiskomst bleek die laatste fout ook op de rekening te staan, was me niet opgevallen... Lekker gegeten: we hadden een grote Asian delight (gefrituurde Aziatische borrelhapjes) plus bitterballen. Wel behoorlijk aan de prijs - een ' veelgehoorde' klacht na het lezen van andere recensies... Desalniettemin een mooie locatie!
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Prachtige ambiance met mooi uitzicht op de zee en het strand! Met z'n drieën gegeten.
Personeel vroeg of we vooraf brood met tapenade en pata negra wilden. Leuk idee! We dachten wat een aardige geste van deze zaak. Op de rekening prijkte echter 26,25 hiervoor. De door ons als hoofdgerecht bestelde zeebaars en het spicy chicken waren beide gewoontjes en niet bijzonder gekruid, jammer! De frietjes daarentegen heerlijk gekruid met paprika en knoflookpoeder.
De wijnen niet bijzonder, wel 6,50 per glas. Het gevraagde kraanwater was niet voorradig (let wel, het is 2016!) , wèl 1 liter sourcy rood voor 8,25 en 2 kleine flesjes blauw voor 7,50. de overige drankjes en de koffie lagen rond de 3,75 a 4,00.
Al met al lekker gegeten, niet bijzonder, hoofdgerechten matig gekruid, géén kraanwater,
Absoluut geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede bediening. Het zou zomaar kunnen dat we hier niet meer terugkomen. Ik voelde me enigszins uitgemolken.
johndt .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Dit is de meest waardeloze eettent die ik sinds lange tijd ben tegengekomen; reservering was niet doorgekomen, twee keer werd bier gebracht terwijl we dit niet besteld hadden, personeel had geen oog voor klanten we moesten bijna schreeuwen om attentie ( ze willen hier blijkbaar niets verdienen!), er werden 2 maal oesters gebracht die wij niet besteld hadden, onze bestelling oosterse hapjes was niet doorgegeven en kwam dus pas zeer laat, een voorgerecht was niet meer beschikbaar maar dit werd pas laat gemeld; hoofdgerechten duur en niet bijzonder, wijnprijzen buiten alle proporties. Hoe is het mogelijk dat zo'n tent nog bestaat, werkelijk ongelooflijk!
Marjolein U.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prachtige locatie en mooi ingericht. Met het heerlijke weer konden we buiten loungen en een hapje eten. De hoeveelheid eten in verhouding tot de prijs is niet goed. Het eten smaakt prima maar is veelste weinig. Daarnaast kregen we er niet standaard patatjes bij en moesten die bij worden betaald. Voor dergelijke prijzen mag er wel standaard frietjes bij worden geserveerd.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zatedag gelunched bij Beachclub O ten tijde van de 'Fly By'. Toen de bediening mij vroeg "hoe ik mijn steak tartaar wenste; medium?" had ik al nattigheid moeten voelen. De bediening excuseerde zich wel. Het bestellen ging vlot en ook de drankjes kwamen snel voor ons gezelschap. Het eten kwam voor iedereen (groep van 6 man) mooi tegelijk.

Echter; mijn steak tartare was zeer klein en ik kon geen 'vers' stukje vlees herkennen. De kleur was bruinig. En peper en zout was in geen velden of wegen te vinden. Op mijn vraag of er nog brood bij het gerecht kwam, werd negatief geantwoord "maar het kon wel gehaald worden". Voor 19,50 mag je best een goede steak tartare verwachten, en zeker met brood. Toen na 5 minuten vragen er nog geen brood was hebben we het nogmaals gevraagd, maar 15 minuten later was er nog niets. De steak tartare dan ook snel opgegeten en afgerekend.

Nee, de prijs/kwaliteit verhouding is hier echt zoek.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Prachtige locatie uiteraard, en alles ziet er hip en netjes uit. De koffie en cappuccino die we bestelden was slecht...slap...daar maak je mij al niet blij mee. Een broodje panini met brie en honing, iets simpels, sorry, zeer middelmatig, bij de snackbar om de hoek kan ik nog betere kwaliteit krijgen. De honing kwam er in een plastic kuipje bij, en het was niet de vloeibare zoals het hoort. Precies alsof je bij een middelmatig wegrestaurant eet, erg jammer. Wij kregen na ons beklag de koffie gratis, heel vriendelijk maar wij gaan hier nooit meer eten. De uitstraling en de prijzen voldoen niet aan de verwachtingen....
Federic0 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We komen hier wel vaker en maken dan altijd een reservering en worden dan met open armen ontvangen door vriendelijk en professioneel personeel. Bij mooi weer zitten we meestal overdekt buiten, maar als het weer een keer tegen zit is binnen ook perfect. De kaart bevat diverse favorieten en met de wijnkeuze hebben we meestal ook geluk. Service is goed. Het personeel houdt de klanten scherp in het vizier en glazen worden tijdig bijgeschonken en servies wordt tijdig afgeruimd. De setting is zoals je op dit niveau mag verwachten, maar de echte muziek wordt gemaakt door de professionaliteit van de medewerkers.
samzar .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ging vandaag (Bevrijdingsdag 2016) een frietje eten met m'n 2 zoontjes van 3 en 5.
3 frietjes, 2 met kip nuggets voor de kids en 1 frietje met 2 kroketten voor mij.
(had niet eens om 2 kroketten gevraagd). 2X aanmaak limonade à 2 euro?? en 1 cola.
Wat moest ik afrekenen € 32.50!!!! dit vind ik echt niet normaal beetje tegen het asociale aan. De bestelling ging niet eens goed want ik kreeg 2 boterhammen met kroketten geserveerd die ik niet eens had besteld. Dus weer wachten terwijl m'n kinderen al over de helft waren met hun frietjes. Het is een mooie beach club dat wel en dat je wat meer betaald ok maar dit bedrag is echt belachelijk dat ze dat durven te vragen. Maar goed eigen schuld had de menukaart niet gevraagd en gewoon besteld, maar zo'n bedrag verwacht je ook niet.
RenskeMees .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wij waren woensdag 13 april J.l. met zonnig weer op het terras wat gaan drinken. Mooi uitzicht op zee maar helaas stond de muziek erg hard aan, maar van tafeltje gewisseld niet te dicht bij speaker gaan zitten.
We bestelden 2 glazen wijn chardonnay en rosé en wat nootjes. Tenslotte nog een kopje koffie. Tot mijn verbazing moest ik € 26,75 afrekenen!!!!
Glas Chardonnay € 6,50 en Rosé € 8,25 de nootjes slechts € 4,50 en koffie €3,25. Dit is buiten proporties zeker rosé €8,25. We hadden geen goed gevoel en komen zeker niet terug, liever een ander strandpaviljoen met eerlijke prijzen!
EvelynB .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Via internet hadden we gereserveerd in deze beachclub. De menukaart is eveneens op internet te zien maar helaas staan de prijzen er niet vermeld. Bij binnenkomst in deze strandtent met discoverlichting komt de (te harde) muziek je al tegemoet. De prijzen op de menukaart zijn fors en daardoor worden bepaalde verwachtingen geschept. De uitgeserveerde gerechten zijn echter vrij gewoontjes en matig en rechtvaardigen de forse prijzen geenszins. Voor ons een strandtent waar de prijs kwaliteit verhouding ver zoek is.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Voordat we naar soldaat van oranje zijn gegaan eerst even wat drinken en eten in de Beachclub. Zoals altijd een feestje. Heerlijke oesters en prima cocktails. Als gerecht de pasta fruits de mer gekozen. Prima en goed gevuld. Misschien een beetje veel knoflook maar dat maakte het gerecht niet minder lekker.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Met 8 personen a la carte gegeten en allen super tevreden.
Vlees en visgerechten gelijk tijdig vlot uitgeserveerd, zodat we gelijk van dit diner konden genieten.
Zeer vriendelijk, deskundig en attent personeel. Goed wijn advies.
Mijn tonijn menu, voorgerecht en hoofdgerecht super van smaak en kwaliteit.
Eindelijk een tonijnsteak van de grill zo het moet.
Aan (op) het strand geeft toch extra sfeer.