Beachclub O

Kon. Wilhelmina Boulevard 20 2202 GV Noordwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Beachclub O

Beachclub O. in Noordwijk aan Zee heeft dankzij het gebruik van verse streekproducten heerlijke gerechten. De combinatie van deze streekproducten met internationale invloeden zorgt ook nog eens voor verrassende gerechten.

Bij het diner geniet je van een goede fles wijn of bubbels. Die wijn kun je trouwens ook proberen bij een van de leukste en lekkerste high wine's in Noordwijk! Erg leuk om te doen met vriendinnen!

Ook verzorgt dit restaurant ontspannen lunches met rijk belegde broodjes, verse salades of krokante panini's.

Beachclub O. heeft een luxe ambiance met buitenlandse allure. Hier kun je heerlijk relaxen terwijl het je aan niks ontbreekt. ‘s Avonds kun je lekker loungen met een goede fles bubbels of de beste cocktails van de bartenders.

Lijkt het jou ook heerlijk om te ontspannen in Noordwijk aan Zee bij restaurant Beachclub O.? Reserveer dan snel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub O

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Ma t/m Vr: 11:00 - 24:00
Za t/m Zo: 10:00 - 24:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub O

Quirijn R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
In het kader van 2For1 met een groep collega's gegeten.
Er was vast menu, met erg kleine porties, de keuze op de wijnkaart was beperkt tot erg dure wijnen.
Schitterende locatie
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vond het eten lekker maar erg prijzig
voor wat je krijgt.
Hedy H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Prijs van Ah zegels menu was niet bekend dus verrassing alom bij de kassa. Tip: toon de prijs van het ah menu
H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
De prijs kan ik niet goed bepalen omdat ik niet betaald heb maar m.i. was ook deze prima, net zoals het diner wat we er genoten hebben, de 'catch of the day' was erg lekker, het waren flinke porties, de bediening is bijzonder vriendelijk en zorgde er zelfs voor dat de muziek aan onze tafel wat zachter doorkwam - dit was belangrijk omdat onze Zweedse zakenpartner op leeftijd is en wat problemen heeft met zijn gehoor. Het enige wat jammer was is dat we vanaf onze tafel niet over het strand konden kijken omdat er iets voor stond, maar als we opstonden zagen we het direct, dus dit is een kleinigheid. We hebben genoten!
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De muziek iets te dominant
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goed geschoold personeel, gezellig de tijd nemen met praatje, eten voortreffelijk, prijs wel hoog.
A M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gezien bezetting , wachttijd tussen de gerechten en nagerechten veel te lang. Bij hoofdgerecht voor twee ! personen werd een minimaal puntzakje friet geserveerd, en idem bakje sla. Kon wel bijbesteld worden !!!! en dat bij een prijs van 34,50 euri p.p. Hier komen wij voorlopig niet meer.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Attente bediening, vriendelijk personeel, heerlijk eten
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het was weer heerlijk !
Kevin V.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hadden hoge verwachtingen van dit restaurant!!maar helaas geen "wauw" effect hier, t eten is goed maar niet bijzonder, de prijs is daardoor ook wat aan de hoge kant..
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer teleurstellend, men doet niet mee aan de AH actie volgens de bebaarde ober want hij zou zelf ook wel voordelig willen eten. foutje van AH helaas..
Vreemd dat er recente reacties zijn van mensen die hier gegeten hebben.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We zijn er in getrapt...
Het lijkt zo aantrekkelijk, tweede maaltijd gratis, maar als je de prijzen (die je bij het boeken wel gezien hebt) niet op de kaart ziet staan en vervolgens meer dan € 20,- voor een stukkie kip met rijst moet neertellen, dan ben je alsnog € 100,- kwijt met zijn tweetjes.
Slim gedaan om in het restaurant geen prijzen op de kaart te zetten...
De bediening (dank je wel Dominique) was fantastisch.
Het eten geweldig, en dan loop je toch met een kater de deur uit.
Jammer, denk dat het weer tien jaar gaat duren voordat we weer langs komen.
Joep B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat een aanfluiting en slappe smoezen. Toen we bij het restaurantbarriveerden zeiden ze met een stalen gezicht dat ze helemaal niet met de actie meedoen en nooit gedaan hebben. Zou een fout van AH zijn. Waarom lees ik dan recensies van mensen die daar wel met de actie gegeten hebben.
Leugenaars zijn het.
Tina S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Als gasten die regelmatig in u hotel dus ook u beachclub komen waren we gisteravond zeer teleurgesteld , we wilden heerlijk dineren ter erevan verjaardag van mijn echtgenoot het verliep prima tot ongeveer half 10 na wisseling van serveerster de nieuwe Dane vroeg ons toen we nog aan het hoofdgerecht zaten of we evt nog dessert wensten we vroegen even wat tijd vervolgens begon ze het terras te verbouwen en voelden we ons weggejaagd toen we er iets van zeiden was deze dame alles behalve beleefd voor ons was deze avond een teleurstelling :(((((
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
De muziek op het terras stond te hard.
De ambiance viel tegen. Had er meer van verwacht.
Ook al was het eten erg goed, ik zal er niet meer naar toe gaan .
Gerdien P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Top gegeten bij Beachclub O.
De bediening was zeer vriendelijk!
Wij hebben genoten van een fantastisch diner!!
Gaan zeker weer.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het is een prachtige lokatie met heerlijk eten super bediening en tot de volgende x Mieke & Arie
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Strandtent met te hoge ambities. Als je niet reserveert wordt je in de serre geplaatst op plastic stoeltjes met uitzicht op het strand door vuile ramen. Eindeloos wachten tot je waargenomen wordt en de kans krijgt om iets te bestellen, wat dan ook weer erg lang duurt. Het voorgerecht kwam pas nadat gevraagd was waar het bleef. Ondertussen harde techno-disco op de achtergrond. De zeetong was matig en mijn vrouw maakt hem lekkerder klaar. Wordt verkocht tegen de dagprijs en bleek gefileerd € 42,50 te kosten!!!! Absoluut krankzinnig hoge prijzen, ook voor de consumpties. De hoeveel wijn in de glazen lijkt of het bedoeld is om te proeven, veel meer dan een bodempje is het niet! Elders beter eten met vlottere bediening en minder belachelijke prijzen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Een heerlijk dag op het strand gehadHeerlikke bedden.En onwijs leuke en spontane beachboys.We besloten lLunch was goed daarom besloten wij ‘s avond ook een hapje te eten op het terras.Maar dat was een tegenvaller en smet op onze leuke dag.Onze vegentarische Tagliatelle met spinazie was bijna koud en smaakloos ,plakkerig en klef..Echt zonde van het geld!!!Wel bij personeel gemeld maar helaas.Tot slot een lkkr kopje koffie besteld maar ook dat viel zelfs tegen.Onderin het kopje allemaal koffieprut.Ook dat gemeld.Maar helaas......Komen toch met regelmaat en dan ben je toch teleur gesteld na zo leuke zonnige dag

Marijke Corrie en Yvonne