Meer informatie over restaurant Beachclub O

7,2
Erg duur
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Op zondagmiddag: dj met luide loungemuziek. Service teleurstellend: bestellingen worden door iemand anders afgeleverd dan door wie ze worden opgenomen, waardoor er veel fout gaat. In het bijzonder bij de drankjes: cola light besteld, komen met gewone cola aanzetten. Geen koffie besteld, wordt wel naar onze tafel gebracht. Geen (tweede) campari jus besteld, wel gebracht. Bij thuiskomst bleek die laatste fout ook op de rekening te staan, was me niet opgevallen... Lekker gegeten: we hadden een grote Asian delight (gefrituurde Aziatische borrelhapjes) plus bitterballen. Wel behoorlijk aan de prijs - een ' veelgehoorde' klacht na het lezen van andere recensies... Desalniettemin een mooie locatie!
Graafstroo .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Prachtige ambiance met mooi uitzicht op de zee en het strand! Met z'n drieën gegeten.
Personeel vroeg of we vooraf brood met tapenade en pata negra wilden. Leuk idee! We dachten wat een aardige geste van deze zaak. Op de rekening prijkte echter 26,25 hiervoor. De door ons als hoofdgerecht bestelde zeebaars en het spicy chicken waren beide gewoontjes en niet bijzonder gekruid, jammer! De frietjes daarentegen heerlijk gekruid met paprika en knoflookpoeder.
De wijnen niet bijzonder, wel 6,50 per glas. Het gevraagde kraanwater was niet voorradig (let wel, het is 2016!) , wèl 1 liter sourcy rood voor 8,25 en 2 kleine flesjes blauw voor 7,50. de overige drankjes en de koffie lagen rond de 3,75 a 4,00.
Al met al lekker gegeten, niet bijzonder, hoofdgerechten matig gekruid, géén kraanwater,
Absoluut geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede bediening. Het zou zomaar kunnen dat we hier niet meer terugkomen. Ik voelde me enigszins uitgemolken.
Johndt .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Dit is de meest waardeloze eettent die ik sinds lange tijd ben tegengekomen; reservering was niet doorgekomen, twee keer werd bier gebracht terwijl we dit niet besteld hadden, personeel had geen oog voor klanten we moesten bijna schreeuwen om attentie ( ze willen hier blijkbaar niets verdienen!), er werden 2 maal oesters gebracht die wij niet besteld hadden, onze bestelling oosterse hapjes was niet doorgegeven en kwam dus pas zeer laat, een voorgerecht was niet meer beschikbaar maar dit werd pas laat gemeld; hoofdgerechten duur en niet bijzonder, wijnprijzen buiten alle proporties. Hoe is het mogelijk dat zo'n tent nog bestaat, werkelijk ongelooflijk!
Marjolein U.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Prachtige locatie en mooi ingericht. Met het heerlijke weer konden we buiten loungen en een hapje eten. De hoeveelheid eten in verhouding tot de prijs is niet goed. Het eten smaakt prima maar is veelste weinig. Daarnaast kregen we er niet standaard patatjes bij en moesten die bij worden betaald. Voor dergelijke prijzen mag er wel standaard frietjes bij worden geserveerd.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zatedag gelunched bij Beachclub O ten tijde van de 'Fly By'. Toen de bediening mij vroeg "hoe ik mijn steak tartaar wenste; medium?" had ik al nattigheid moeten voelen. De bediening excuseerde zich wel. Het bestellen ging vlot en ook de drankjes kwamen snel voor ons gezelschap. Het eten kwam voor iedereen (groep van 6 man) mooi tegelijk.

Echter; mijn steak tartare was zeer klein en ik kon geen 'vers' stukje vlees herkennen. De kleur was bruinig. En peper en zout was in geen velden of wegen te vinden. Op mijn vraag of er nog brood bij het gerecht kwam, werd negatief geantwoord "maar het kon wel gehaald worden". Voor 19,50 mag je best een goede steak tartare verwachten, en zeker met brood. Toen na 5 minuten vragen er nog geen brood was hebben we het nogmaals gevraagd, maar 15 minuten later was er nog niets. De steak tartare dan ook snel opgegeten en afgerekend.

Nee, de prijs/kwaliteit verhouding is hier echt zoek.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Prachtige locatie uiteraard, en alles ziet er hip en netjes uit. De koffie en cappuccino die we bestelden was slecht...slap...daar maak je mij al niet blij mee. Een broodje panini met brie en honing, iets simpels, sorry, zeer middelmatig, bij de snackbar om de hoek kan ik nog betere kwaliteit krijgen. De honing kwam er in een plastic kuipje bij, en het was niet de vloeibare zoals het hoort. Precies alsof je bij een middelmatig wegrestaurant eet, erg jammer. Wij kregen na ons beklag de koffie gratis, heel vriendelijk maar wij gaan hier nooit meer eten. De uitstraling en de prijzen voldoen niet aan de verwachtingen....
Federic0 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We komen hier wel vaker en maken dan altijd een reservering en worden dan met open armen ontvangen door vriendelijk en professioneel personeel. Bij mooi weer zitten we meestal overdekt buiten, maar als het weer een keer tegen zit is binnen ook perfect. De kaart bevat diverse favorieten en met de wijnkeuze hebben we meestal ook geluk. Service is goed. Het personeel houdt de klanten scherp in het vizier en glazen worden tijdig bijgeschonken en servies wordt tijdig afgeruimd. De setting is zoals je op dit niveau mag verwachten, maar de echte muziek wordt gemaakt door de professionaliteit van de medewerkers.
Samzar .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ging vandaag (Bevrijdingsdag 2016) een frietje eten met m'n 2 zoontjes van 3 en 5.
3 frietjes, 2 met kip nuggets voor de kids en 1 frietje met 2 kroketten voor mij.
(had niet eens om 2 kroketten gevraagd). 2X aanmaak limonade à 2 euro?? en 1 cola.
Wat moest ik afrekenen € 32.50!!!! dit vind ik echt niet normaal beetje tegen het asociale aan. De bestelling ging niet eens goed want ik kreeg 2 boterhammen met kroketten geserveerd die ik niet eens had besteld. Dus weer wachten terwijl m'n kinderen al over de helft waren met hun frietjes. Het is een mooie beach club dat wel en dat je wat meer betaald ok maar dit bedrag is echt belachelijk dat ze dat durven te vragen. Maar goed eigen schuld had de menukaart niet gevraagd en gewoon besteld, maar zo'n bedrag verwacht je ook niet.
RenskeMees .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wij waren woensdag 13 april J.l. met zonnig weer op het terras wat gaan drinken. Mooi uitzicht op zee maar helaas stond de muziek erg hard aan, maar van tafeltje gewisseld niet te dicht bij speaker gaan zitten.
We bestelden 2 glazen wijn chardonnay en rosé en wat nootjes. Tenslotte nog een kopje koffie. Tot mijn verbazing moest ik € 26,75 afrekenen!!!!
Glas Chardonnay € 6,50 en Rosé € 8,25 de nootjes slechts € 4,50 en koffie €3,25. Dit is buiten proporties zeker rosé €8,25. We hadden geen goed gevoel en komen zeker niet terug, liever een ander strandpaviljoen met eerlijke prijzen!
EvelynB .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Via internet hadden we gereserveerd in deze beachclub. De menukaart is eveneens op internet te zien maar helaas staan de prijzen er niet vermeld. Bij binnenkomst in deze strandtent met discoverlichting komt de (te harde) muziek je al tegemoet. De prijzen op de menukaart zijn fors en daardoor worden bepaalde verwachtingen geschept. De uitgeserveerde gerechten zijn echter vrij gewoontjes en matig en rechtvaardigen de forse prijzen geenszins. Voor ons een strandtent waar de prijs kwaliteit verhouding ver zoek is.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Voordat we naar soldaat van oranje zijn gegaan eerst even wat drinken en eten in de Beachclub. Zoals altijd een feestje. Heerlijke oesters en prima cocktails. Als gerecht de pasta fruits de mer gekozen. Prima en goed gevuld. Misschien een beetje veel knoflook maar dat maakte het gerecht niet minder lekker.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Met 8 personen a la carte gegeten en allen super tevreden.
Vlees en visgerechten gelijk tijdig vlot uitgeserveerd, zodat we gelijk van dit diner konden genieten.
Zeer vriendelijk, deskundig en attent personeel. Goed wijn advies.
Mijn tonijn menu, voorgerecht en hoofdgerecht super van smaak en kwaliteit.
Eindelijk een tonijnsteak van de grill zo het moet.
Aan (op) het strand geeft toch extra sfeer.

Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Op een zomerse zaterdagavond gegeten. Het was druk en schijnbaar konden ze dit niet aan. Na ruim een uitkregen we het voorgerecht, na weer een uur het hoofdgerecht. We kregen we gratis drankjes aangeboden om het een beetje goed te maken... Het eten was goed maar prijs kwaliteit uit verhouding. Deze zomer geef ik de voorkeur aan andere strandtenten in Noordwijk.
Brittculinair .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Het was een drukke zomeravond en wij waren met een grote groep (tijdig gereserveerd).
De service was goed maar het was duidelijk dat het 'hard werken' was.
Je zit prachtig op het terras. Goed uitzicht op zee en vol in de zon.
Het eten is goed en de kaart is redelijk standaard. Wel iets aan de prijs als je naar kwaliteit kijkt maar zeker een aanrader om terug te gaan.
Mschaik .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
De perfecte beachclub als je je even in de sferen van Ibiza wilt vertoeven. Prachtige en smakelijke wijnen voor een nette prijs. Alles is even netjes opgediend en met zorg. Prachtige steak met een uitmuntende smaak. Ruime portie en de opmaak weer prachtig. Een absoluut geslaagde dag op het strand in het prachtige Noordwijk.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Laats met werk gaan eten bij Beachclub O. We hebben een leuke avond gehad en de bediening was erg vriendelijk en snel. Het eten smaakte prima, maar was wel aan de prijs. Daar staat wel tegenover dat ik een zeer goed gevulde pasta met fruits de mer had! Kortom, prima avond, lekker gegeten en lekkere wijnen.
Sina V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Beachclub O is voor ons de beste en leukste strandclub van Nederland.
Wij zijn trouwe klanten en hebben hier zelf onze bruiloft gevierd.
De service is fantastisch en het eten is top.
Het beste is het decor en de perfecte ligging direct aan zee. Gewoon een top locatie om te genieten.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gezellige ambiance. Eten is prima maar wel jammer dat ze nooit een andere kaart hebben. Nu voor de 3e keer met vaderdag daar geweest en het menu is nooit aangepast. Wat ik wel jammer vind is dat ze in de groente knoflook verwerken terwijl je dat niet kan afleiden uit het gerecht. Ik had bijv zeebaars op een bedje van roergebakken spinazie met knoflook. Op de kaart stond alleen zeebaars....Smaakte prima hoor, maar dat had ik graag willen weten i.v.m afspraken de dag daarna. Verder vind ik het erg prijzig. Mijn zus heeft een glutenallergie en dat is voor hen geen enkel probleem. Het restaurant heeft per gerecht de ingredienten en de bijbehorende allergie gedocumenteerd zodat het personeel goed kan adviseren.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Afgelopen zaterdag met vrienden en kinderen geborreld bij deze Beachclub. Goed terras met daaraan grensend een kleine speeltuin voor de kids. Goede uitstraling, maar helaas ook prijzen van een beachclub. De huiswijn (Chardonnay 2014 italie) kostte 32,5 euro per fles. Wel een goede wijn! Bittergarnituur stelde weinig voor maar was aan de prijs. De broodjes waren goede kwaliteit.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
We hadden van tevoren gereserveerd voor de vrijdag waarop het > 30 graden zou worden. Toen we er gisteren aankwamen was het weliswaar bewolkt, maar nog geen "code oranje". Desondanks mochten we geen drankje op het terras nuttigen. Om dit te illustreren werd ons door een van de gastheren een mobiel onder ons neus gedrukt met de buienradar. Die we uiteraard zelf van tevoren al hadden geraadpleegd. Dan maar binnen zitten. Er werden echter buiten nog steeds gasten op het terras neergezet en het andere terras was ook nog bomvol. Binnen liep de temperatuur snel op tot tropische waarden. Dan het eten. Dat was prima, maar erg duur. De carpaccio supreme was erg lekker en royaal voorzien van eendenleverkrullen. De king crab salade was ook voorbeeldig. De prime rib (€ 62 voor 2 personen), was erg lekker maar veel te duur. De bearnaise was lekker schuimig, de frietjes en salade prima. We hadden geen ruimte meer voor een dessert, maar afgezien daarvan was de keuze ook niet zo groot. Onze serveerster deed echt haar best om alles soepel te laten verlopen, en dat is ook de enige reden waarom we de service een 7 geven. De "managers" kunnen in elk geval nog wat van haar leren. Vanwege onze twijfelachtige ervaring en omdat we sowieso niet houden van restaurants met schreeuwende kinderen, komen we hier (voorlopig) niet terug.