Beachclub O

Kon. Wilhelmina Boulevard 20 2202 GV Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub O

Beachclub O. in Noordwijk aan Zee heeft dankzij het gebruik van verse streekproducten heerlijke gerechten. De combinatie van deze streekproducten met internationale invloeden zorgt ook nog eens voor verrassende gerechten.

Bij het diner geniet je van een goede fles wijn of bubbels. Die wijn kun je trouwens ook proberen bij een van de leukste en lekkerste high wine's in Noordwijk! Erg leuk om te doen met vriendinnen!

Ook verzorgt dit restaurant ontspannen lunches met rijk belegde broodjes, verse salades of krokante panini's.

Beachclub O. heeft een luxe ambiance met buitenlandse allure. Hier kun je heerlijk relaxen terwijl het je aan niks ontbreekt. ‘s Avonds kun je lekker loungen met een goede fles bubbels of de beste cocktails van de bartenders.

Lijkt het jou ook heerlijk om te ontspannen in Noordwijk aan Zee bij restaurant Beachclub O.? Reserveer dan snel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub O

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Ma t/m Vr: 11:00 - 24:00
Za t/m Zo: 10:00 - 24:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub O

Paulus A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
waren met buitenlandse gasten, hadden gereserveerd op het terras wat perfect was afgescheiden en vrijgehouden. Ontzettende aardige en vriendelijke bediening, lekker eten (heerlijke oesters). Top!
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prijs kwaliteit zeer slecht. Zeetong van 42,00 euro heel klein en dun. Fruit de Mer van 38,00 euro helemaal slecht. Een bord vol met pasta en daarop wat vis. Echt beneden de maat.
Bediening was aardig.
André S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
vriendelijk personeel, op dag diner fantastisch weer eerst buiten gezellig wat gedronken en daarna hebben wij heerlijk zitten eten.
Jeannette M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
geweldige plek! al jaren mijn favoriet! super locatie, heerlijk eten, top sfeertje en de beste bediening! of het nou zomer of winter is , altijd even gezellig en sfeervol!
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Er waren twee grote groepen een daarvan zakenmensen uit het buitenland zaten dicht bij ons tafeltje! Er waren maar twee vrouwen in deze groep en de heren(12) waren niet echt beleefd naar andere gasten. BV als ik langs hun tafel liep wat niet anders kon stonden ze niet op of gaven mij geen ruimte, jammer. Ondanks toch weer lekker gegeten.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De gereserveerde tafel stond niet klaar. Eerst gerecht en dan pas wijn. Summiere uitleg bij gerecht/wijn. Ontbrekend bestek.
Te weinig personeel tov aantal gasten.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben op vrijdagavond gedineerd en dat was voortreffelijk, zeker ook de wijn. Prima service en persoonlijke aandacht.
Op zaterdagmiddag hebben wij gelunched. De kwaliteit was uitstekend, de bediening ook prima maar de wachttijden zeer lang. Tussen voor en hoofdgerecht een uur!!
Oorzaak waarschijnlijk enorme drukte in restaurant en terras ivm mooie weer. Blijkbaar is de keukencapaciteit daar niet tegen bestand.
laurijssen_fysio .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Sfeervolle omgeving met aardige bediening en lekker eten, wat wil je nog meer??? Zeker voor ons voor herhaling vatbaar.....
Berho E.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Ik heb met mijn vriendin heerlijk gegeten en we zijn heel goed geholpen. Onze tafel werd met bloemen versierd als verrasing voor mijn vriendin.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Mooi strandrestaurant. Luxe inrichting en vrije indeling. Wij komen zeker weer terug, maar dan in de zomer.
Het was een ontspannende avond.
Hansje P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij (mijn drie dochters en ik) werden hartelijk ontvangen door Joep, die ik mij nog van de vorige keer herinnerde.
Hij speelt heel goed in op de gasten en is zeker een uitstekende kracht voor de Beach Club. Er was ook volledig rekening gehouden met de zwangerschap van mijn jongste dochter.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 25 december 2017 ben ik met partner te gast geweest bij het kerst event van BeachClub O. Het was een uitstekende avond, goede sfeer en prima eten (na een kleine hint werd het tempo waarin gerechten werden uitgeserveerd keurig aangepast). De muziek, DJ, saxofonist, zangeres en percussie speler wisten een uitstekende sfeer te creeeren. Puntje van aandacht..... misschien de outfit van het personeel, dat kan wel iets netter :-) En als dit het commentaar is dan zit het met de rest wel snor. Als het even kan gaan we in 2018 weer!
Hansje P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk van het driegangen menu gegeten, maar dat een fles water € 7,00 moet kosten gaat mij echt te ver. Als wij om een karafje water vragen, moet dat volgens de consumentenbond ook kunnen zonder enige vergoeding te vragen. Wij konden alleen een fles water krijgen voor die -na later bleek- absurde prijs van € 7,00!!!

Ik kom eind januari en wel op zaterdag 27 januari 2018 opnieuw en nu met mijn drie dochters bij de Beach club eten. Hopelijk kunnen wij dan wel een karaf gewoon water krijgen.....................................Ik zal het Jochem zeker weer vragen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Dinsdag heerlijk genoten op het terras! Wat een leuke ambiance en wat een top service van alle 3 de medewerkers. Complimenten hiervoor komen wij snel een keertje terug!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Op een rustige middag hier geprobeerd wat te drinken te bemachtigen, maar aangezien het personeel er genoegen in schept gasten te negeren zijn we maar weer vertrokken. Tenten zat in Noordwijk waar men hun vak wel verstaat. Begin hier maar niet aan.
Hidde H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke hippe tent. We voelden ons erg welkom en het personeel was erg gastvrij. Heerlijk en goed gegeten. Een dikke aanrader..
Disdeke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Is eigenlijk niets aan toe te voegen het was gewoon vreselijk goed enleuke mensen aan de tafel Toppie
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Afgelopen weekend voor het eerst bij beachclub O gegeten. Mooie locatie, prijzige kaart. Het eten was prima, maar wat mij betreft nogal overprijsd. Ik was echter zeer te spreken over de bediening en dan vooral over Mees. Wat een sympathieke ober. Zeer geïnteresseerd met oog voor detail. Wat mij betreft de enig reden om hier nog eens terug te komen!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Slechte ontvangst en service vielen tegen, voorgerecht met tonijn erg lekker, hoofdgerecht viel tegen. Aardappelpuree midden in de zomer verwacht je niet in een beachclub. Na het hoofdgerecht vertrokken.
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vandaag voor het eerst & laatst bij Beachclub O. geweest. Entourage is fantastisch, helaas personeel niet. Er is 0% aan onze verwachtingen voldaan. Na weggestuurd te worden vanwege een besloten feest werd er geen alternatief plekje voorgesteld waar we konden eten, terwijl wij gewoon gereserveerd hadden voor het diner. Na een drankje dus helaas vertrokken, bij het afrekenen probeerden wij het personeel erop te wijzen dat dit gasten wegjaagt, ons commentaar werd niet serieus opgepakt en er werd alleen maar gelachen i.p.v oplossend gereageerd