Beachclub O

Kon. Wilhelmina Boulevard 20 2202 GV Noordwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Beachclub O

Beachclub O. in Noordwijk aan Zee heeft dankzij het gebruik van verse streekproducten heerlijke gerechten. De combinatie van deze streekproducten met internationale invloeden zorgt ook nog eens voor verrassende gerechten.

Bij het diner geniet je van een goede fles wijn of bubbels. Die wijn kun je trouwens ook proberen bij een van de leukste en lekkerste high wine's in Noordwijk! Erg leuk om te doen met vriendinnen!

Ook verzorgt dit restaurant ontspannen lunches met rijk belegde broodjes, verse salades of krokante panini's.

Beachclub O. heeft een luxe ambiance met buitenlandse allure. Hier kun je heerlijk relaxen terwijl het je aan niks ontbreekt. ‘s Avonds kun je lekker loungen met een goede fles bubbels of de beste cocktails van de bartenders.

Lijkt het jou ook heerlijk om te ontspannen in Noordwijk aan Zee bij restaurant Beachclub O.? Reserveer dan snel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub O

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Ma t/m Vr: 11:00 - 24:00
Za t/m Zo: 10:00 - 24:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub O

Rita P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Attente bediening, vriendelijk personeel, heerlijk eten
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het was weer heerlijk !
Kevin V.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hadden hoge verwachtingen van dit restaurant!!maar helaas geen "wauw" effect hier, t eten is goed maar niet bijzonder, de prijs is daardoor ook wat aan de hoge kant..
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer teleurstellend, men doet niet mee aan de AH actie volgens de bebaarde ober want hij zou zelf ook wel voordelig willen eten. foutje van AH helaas..
Vreemd dat er recente reacties zijn van mensen die hier gegeten hebben.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We zijn er in getrapt...
Het lijkt zo aantrekkelijk, tweede maaltijd gratis, maar als je de prijzen (die je bij het boeken wel gezien hebt) niet op de kaart ziet staan en vervolgens meer dan € 20,- voor een stukkie kip met rijst moet neertellen, dan ben je alsnog € 100,- kwijt met zijn tweetjes.
Slim gedaan om in het restaurant geen prijzen op de kaart te zetten...
De bediening (dank je wel Dominique) was fantastisch.
Het eten geweldig, en dan loop je toch met een kater de deur uit.
Jammer, denk dat het weer tien jaar gaat duren voordat we weer langs komen.
Joep B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat een aanfluiting en slappe smoezen. Toen we bij het restaurantbarriveerden zeiden ze met een stalen gezicht dat ze helemaal niet met de actie meedoen en nooit gedaan hebben. Zou een fout van AH zijn. Waarom lees ik dan recensies van mensen die daar wel met de actie gegeten hebben.
Leugenaars zijn het.
Tina S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Als gasten die regelmatig in u hotel dus ook u beachclub komen waren we gisteravond zeer teleurgesteld , we wilden heerlijk dineren ter erevan verjaardag van mijn echtgenoot het verliep prima tot ongeveer half 10 na wisseling van serveerster de nieuwe Dane vroeg ons toen we nog aan het hoofdgerecht zaten of we evt nog dessert wensten we vroegen even wat tijd vervolgens begon ze het terras te verbouwen en voelden we ons weggejaagd toen we er iets van zeiden was deze dame alles behalve beleefd voor ons was deze avond een teleurstelling :(((((
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
De muziek op het terras stond te hard.
De ambiance viel tegen. Had er meer van verwacht.
Ook al was het eten erg goed, ik zal er niet meer naar toe gaan .
Gerdien P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Top gegeten bij Beachclub O.
De bediening was zeer vriendelijk!
Wij hebben genoten van een fantastisch diner!!
Gaan zeker weer.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het is een prachtige lokatie met heerlijk eten super bediening en tot de volgende x Mieke & Arie
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Strandtent met te hoge ambities. Als je niet reserveert wordt je in de serre geplaatst op plastic stoeltjes met uitzicht op het strand door vuile ramen. Eindeloos wachten tot je waargenomen wordt en de kans krijgt om iets te bestellen, wat dan ook weer erg lang duurt. Het voorgerecht kwam pas nadat gevraagd was waar het bleef. Ondertussen harde techno-disco op de achtergrond. De zeetong was matig en mijn vrouw maakt hem lekkerder klaar. Wordt verkocht tegen de dagprijs en bleek gefileerd € 42,50 te kosten!!!! Absoluut krankzinnig hoge prijzen, ook voor de consumpties. De hoeveel wijn in de glazen lijkt of het bedoeld is om te proeven, veel meer dan een bodempje is het niet! Elders beter eten met vlottere bediening en minder belachelijke prijzen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Een heerlijk dag op het strand gehadHeerlikke bedden.En onwijs leuke en spontane beachboys.We besloten lLunch was goed daarom besloten wij ‘s avond ook een hapje te eten op het terras.Maar dat was een tegenvaller en smet op onze leuke dag.Onze vegentarische Tagliatelle met spinazie was bijna koud en smaakloos ,plakkerig en klef..Echt zonde van het geld!!!Wel bij personeel gemeld maar helaas.Tot slot een lkkr kopje koffie besteld maar ook dat viel zelfs tegen.Onderin het kopje allemaal koffieprut.Ook dat gemeld.Maar helaas......Komen toch met regelmaat en dan ben je toch teleur gesteld na zo leuke zonnige dag

Marijke Corrie en Yvonne
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Erg leuke Beachclub met heel lekker eten en vriendelijk en attent personeel;
zowel binnen als buiten op terras. Zeker aan te bevelen.
Kristina D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Bestelden wijn tijdens de lunch. Eten was prima, echter de hoeveelheid wijn in het glas wel heel erg zuinig! Vanaf ons ligbedje bestelden we later een Aperol Spritz. De plastic beker was goed gevuld met ijs, echter ook hier was erg zuinig omgesprongen met de Aperol. gewoon jammer. Het weerhoud je ervan om een tweede glas te bestellen!
Ramon T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Bij binnenkomst viel het eigenlijk al tegen. Bij aankomst binnen was er niemand die je helpt. De koks moesten de serveersters uit een aparte ruimte halen waar ze gezellig stonden te chillen met elkaar... Eten is echter heerlijk. Ik begrijp alleen niet dat bij de zeetong op de menukaart 'dagprijs' staat, terwijl deze groot ingekocht wordt en in de vriezer bewaard wordt. Dan vind ik 42 euro echt veel te hoog qua prijs. Wel bijzonder lekker klaargemaakt. De bediening mag blijkbaar niks kosten, allemaal 18-20 jarigen die duidelijk goede aansturing missen. Komen met borden aan je tafel die niet voor jou bedoeld zijn en dan gaan de warme borden weer mee terug naar de keuken... We vroegen om de menukaart voor het dessert, maar die hebben we nooit gekregen. Uiteindelijk maar opgestaan, (te veel) betaald en vertrokken. Voor een dergelijke dure strandtent had ik een hoger niveau van service verwacht. Volgende keer toch maar weer naar Breakers...
Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was een heerlijke dag. We hebben buiten kunnen genieten van een heerlijke lunch. Er wordt goed naar de gasten geluisterd. De verwachtingen en wensen zijn compleet volbracht! Het hele team van de beachclub wil ik bedanken voor al hun inzet voor mijn 63ste verjaardag! Jullie zijn stuk voor stuk toppers met name Dominique en Joep. Dankjewel voor alle goede zorgen, tot volgend jaar allemaal!
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk aangepast 3 gangendiner gehad. Lange pauzes tussen de gerechten. Zat wel vol! Gezellige muziek ????
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij waren met de AH-actie naar Beach club 0 gegaan. Op de Iens App konden we zien dat het voor, hoofd en nagerecht 3 keuzes had. Eenmaal aangekomen kregen we een broodje met tapenade en plakjes parmaham. Hierna was er niet gevraagd welke keus we wilde maken en was elk gerecht een verassing. WIj vonden dit geen probleem en het eten was heerlijk. Alleen toen we de rekening kregen hadden we gedacht dat we het broodje met al het lekkers van het huis hadden gekregen. Die stond helaas ook op de rekening opzich niet erg maar als de kosten voor de plakjes parmaham €19,- zijn zou ik dit wel graag van te voren willen weten. Dit vonden wij een beetje jammer, slimme zet om als nog geld te verdienen aan de gasten die komen met de AH-Actie. Kortom meer informatie over de gerechten en voorwaarden was fijn geweest.
Inez R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, DJ met zonsondergang draaide heerlijke beats, top!