Beachclub Nu

Bremerbergdijk 10 8256 RD Biddinghuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Nu

Heerlijk dineren na een dagje strand in Biddinghuizen

Beachclub NU is een plek waar je niet alleen in de zomer terecht kunt. Al is het terras met uitzicht op strand een heerlijke plek om in de zomer in het zonnetje op te bivakkeren, ook in de wintermaanden is dit de place to be in omgeving Biddinghuizen. NU is een beachclub met een modern interieur waar je zowel binnen als buiten een prachtig uitzicht hebt op het meer, die maar enkele meters van het terras vandaan is. Rol na een heerlijke lunch het strand op, of kom na een duik in het meer lekker naar binnen om te genieten van een heerlijk diner. Geniet van de frisse lucht en kom NU naar Beachclub NU.

Meer informatie over restaurant Beachclub Nu

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lydeke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastisch gegeten! Fijne bediening!
De lamp boven onze tafel was erg fel, dat was het enige minpunten.
Hier komen we vast nog een keer eten!
abutter48 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op 11 januari 2017 hier gegeten met drie personen. Zeer vriendelijke bediening, goede ambiance en bijzonder goede kwaliteit van de gerechten.
Kleine puntjes: voordat we de menukaart konden inzien werd gevraagd of we een broodplankje wilden. Dat wilden we niet. Later zagen we op de kaart dat dat € 4,50 p.p. zou hebben gekost. Er zijn restaurants die zo'n plankje gratis serveren, doe je dat als restaurant niet, prima, maar wees vooraf duidelijk over de kosten.
Tweede puntje: er werden twee Cola Light besteld (staan op de kaart) en er werden twee Cola Zero gebracht, want de Light was niet meer voorradig. Ook niks mis mee, maar doe dat niet ongevraagd.
Overigens geen enkele reden om niet meer terug te gaan, want de positieve gevoelens overheersen!
marjoleinwelgraven .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk en écht eten in een prachtig ingerichte, sfeervolle ambiance. En de vrolijke meiden in de bediening maken het met hun persoonlijke aandacht helemaal af!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
een zeer gastvrije gelegenheid. personeel werkt met plezier en kennis van zaken. Sfeervol en op een heel mooie plek aan het veluwemeer. Aanrader!
Margry .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Met AH voucher gewoon van de kaart mogen kiezen. Verwennerij van diverse voor- en nagerechten was super.
kamerling4 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We zijn zondag gezellig uit eten geweest bij Beachclub NU, via de AH-restaurant-actie. De keuze van dit restaurant bleek een schot in de roos. Plezierig: we mochten gewoon kiezen van de kaart. Daardoor voel je je meteen meer welkom, dan wanneer een apart actiemenu geserveerd wordt. De borden waren mooi opgemaakt en het eten was goed klaargemaakt. Een aantal gerechten waren huisgemaakt en heerlijk van smaak, zoals de huisgerookte zalm. De bediening was ontspannen en betrokken. Het restaurant gezellig en sfeervol ingericht. Mooi uitzicht over het Randmeer richting Elburg.
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met de AH bon uitstekend gegeten. Vooraf de proeverij voor 2 personen, hoofdgerecht varkenshaas en hertenbiefstuk en afsluiter luxe koffie. Het vlees was werkelijk perfect gebakken, complimenten aan de kok! Daarbij dronken we erg lekkere rode wijn (op kamertemperatuur) Tel daarbij op de aardige bediening , het mooie restaurant en de relaxte sfeer, dan kan ik niets anders zeggen dan dat we een heerlijke avond gehad hebben. Eeuwig zonde dat we hier nooit eerder hebben gegeten. Aanrader!
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was prima,maar we hebben erg lang op eten moeten wachten en werd pas naar half uur gevraagd wat we wilde eten,er werd wel erg veel gevraagd of je nog drinken wou terwijl je nog hebt.
Elsbeth D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig restaurant met heerlijk eten. Er was iets misgegaan met de bestelling van het hoofdgerecht waardoor we langer moesten wachten. Zonder dat wij er iets van hadden gezegd, kregen we een gratis drankje aangeboden. Wat een goede service en klantgerichtheid. Top!
Fokke1949 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
AH-IENS-actie gebruikt. Geen van te voren bepaald 3-gangenmenu vanuit het restaurant.
A la carte: veel (genoeg) keuze. Zeer ruime porties, uitstekend gekookt, goede presentatie.
De bediening zeer vriendelijk, correct en duidelijke toelichting van de gerechten.
Een uitstekend restaurant met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Zeer de moeite waard.
Hanssil .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en hebben het heel gezellig gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Dan probeer ik denk ik ook de proeverij, die waren heel lekker en zagen er prachtig uit.
Hebe L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met de AH actiebonnen gewoon a la carte gegeten. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk.
Wel vonden we het een klein beetje jammer dat bij het hoofdgerecht een paar kleine stukjes spercieboon als zijnde de groente onder het vlees geserveerd werden. Maar dat was ook het enige. Verder alles heerlijk en goed verzorgd.
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We vonden het heel gezellig en het eten is goed.
boon.tp .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening, gezellig restaurant.
Een aanrader dus. Vooral het voorgerecht 'de proeverij ' super.
jet_vahl .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We kwamen hier met ah actie en mochten hier in uitzondering op de regels van ah met meer dan 8 personen terecht (9) en ook zelfs volledige keuze uit het menu maken! Echt klantvriendelijk!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zoals we gewend zijn van Beachclub NU waren de spareribs weer onovertroffen en de sfeer en bediening prima. De bospaddenstoelensoep vooraf is ook aan te bevelen, maar de koffie verkeerd achteraf was echt verkeerd en niet te drinken en hebben we laten staan. Tegen de tijd dat we wilden afrekenen was de bediening "zoek" en moesten we te lang wachten voor er weer iemand zichtbaar was om aan te geven dat we wilden vertrekken.
Francien D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben een gezellige avond gehad.
De bediening zeker ok, leuke vlotte jonge meiden.
Het eten was goed, zalm in een pakketje, erg leuk, en het toetje over trof alles, een soort warme cake met vloeibare chocola. Heeeerlijk.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bijzonder relaxte sfeer met erg vriendelijk personeel, goed bereikbaar en goede parkeergelegenheid.
Goede kwaliteit van het eten.
GertB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Weer heerlijk en gezellig gegeten, bediening was weer zeer vriendelijk. Familie niet uit deze streek vonden het zeer de moeite waard om hier heen te rijden.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Sinds de nieuwe eigenaar dit restaurant heeft overgenomen is de kwaliteit omhoog geschoten. Borden zien er mooi opgemaakt en verzorgt uit. Bediening vriendelijk. Al met al een aanrader!!