Beachclub Nu

Bremerbergdijk 10 8256 RD Biddinghuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Nu

Bij Beachclub NU krijg je direct het relaxte vakantiegevoel. Geniet van het prachtige uitzicht over de schitterende stranden langs het Veluwemeer bij Elburg. De complete menukaart, de adembenemende locatie aan het water en het loungeterras staan garant voor een geslaagde dag.

Neem de tijd om gezellig of romantisch te borrelen, uit eten te gaan of te vergaderen. Restaurant Beachclub NU tussen Elburg en Dronten heeft voor feesten, huwelijk, trouwdag of jubileum diverse all-inclusive arrangementen beschikbaar.

Het beachrestaurant aan het Veluwemeer is kindvriendelijk. Bovendien heeft het restaurant één van de mooiste uitzichten in de regio Elburg, Harderwijk en Kampen.

Beachclub NU voor het hele gezin! Schuif aan voor een verrukkelijke NU lunch, romantisch diner, een high tea aan het strand.

Meer informatie over restaurant Beachclub Nu

• Kom je met de auto?
    Gelegen aan de weg richting Walibi Holland.
  • : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
GertB .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten met vrienden, smaakte wederom zeer goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Dankzij de actie was het afrekenen aan het einde een noch groter feestje.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hier voor de tweede keer gegeten en wederom was het een geslaagde avond. Het eten is lekker, goed vers, mooi opgemaakt. We waren met vrienden met een lactose allergie, hier werd goed rekening mee gehouden. De porties waren mij iets aan de grote kant, waardoor een dessert er voor mij niet meer bij kon. Maar goed afgesloten met koffie.
HannekeJC .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdagavond 28 januari met een voucher van AH gegeten. We konden gewoon van de kaart kiezen.
Het eten was lekker, wel veel maar beter te veel dan te weinig! Ook de bediening correct en netjes.
Lekkere wijn deze vond ik wel aan de prijzige kant 4,95 per glas.
Nog een kleine opmerking de straat naar de parkeerplaats is heel slecht verlicht, hier kan wel eens wat aangedaan worden!
Mar G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteravond was het geluidsniveau echt te hoog.
Dat gaf een moeilijke verstaanbaarheid, jammer, ondanks de schuimrubber platen onder de tafels.
jenusa .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik heb diverse keren gegeten bij Beachclub Nu en ben tot nu toe nooit teleurgesteld. De service is uitstekend, De menu wordt weleens veranderd, maar gisteravond de paddestoel met gehaakt en kaas besteld als voorgerecht; wat was die echt lekker. De varkenshaas is ook een plezierig ervaring, maar ik vind het fijn om iedere keer wat anders te nemen omdat de kwaliteit is altijd goed. Kort gezegd, je zal altijd tevreden naar buiten komen.
jmhofstee .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben bij BEACH NU gegeten met de AH actie. We mochten alles kiezen van de kaart. Het eten was heerlijk, goede service en bediening, personeel was vriendelijk.. we hebben van ons avondje genoten en komen zeker nog eens terug!
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeer en bediening in het restaurant top,zeker aan te raden. Jammer van een aantal kleine missers qua eten zoals de dagverse boontjes die niet meer zo dagvers leken en het vlees (wild zwijn) was iets te ver door..
Desalniettemin een fijne avond gehad en komen vast nog eens terug. Dank aan de bediening!
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vanwege Albert Heijn restaurantactie geweest (2voor1) en in tegenstelling tot andere restaurants kan je hier gewoon van de kaart kiezen. Genoeg keuze en lekker eten.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hier gegeten op 19 januari met AH coupons; het was erg druk en er was feitelijk te weinig personeel aanwezig maar er werd met onze wensen goed rekening gehouden en daarbij was ook de service zeer goed.
In tegenstelling met de meeste andere restaurants konden we bestellen van de normale menukaart en daarbij was de kwaliteit goed tot zeer goed; de sfeer was zeer goed.
kamerling4 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Opnieuw gezellig gegeten bij BeachclubNu, deze keer met een aantal familieleden. Ook zij waren enthousiast, zowel over het eten, de bediening, als het restaurant zelf. Opnieuw onze complimenten!!
Lydeke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastisch gegeten! Fijne bediening!
De lamp boven onze tafel was erg fel, dat was het enige minpunten.
Hier komen we vast nog een keer eten!
abutter48 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op 11 januari 2017 hier gegeten met drie personen. Zeer vriendelijke bediening, goede ambiance en bijzonder goede kwaliteit van de gerechten.
Kleine puntjes: voordat we de menukaart konden inzien werd gevraagd of we een broodplankje wilden. Dat wilden we niet. Later zagen we op de kaart dat dat € 4,50 p.p. zou hebben gekost. Er zijn restaurants die zo'n plankje gratis serveren, doe je dat als restaurant niet, prima, maar wees vooraf duidelijk over de kosten.
Tweede puntje: er werden twee Cola Light besteld (staan op de kaart) en er werden twee Cola Zero gebracht, want de Light was niet meer voorradig. Ook niks mis mee, maar doe dat niet ongevraagd.
Overigens geen enkele reden om niet meer terug te gaan, want de positieve gevoelens overheersen!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
een zeer gastvrije gelegenheid. personeel werkt met plezier en kennis van zaken. Sfeervol en op een heel mooie plek aan het veluwemeer. Aanrader!
marjoleinwelgraven .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk en écht eten in een prachtig ingerichte, sfeervolle ambiance. En de vrolijke meiden in de bediening maken het met hun persoonlijke aandacht helemaal af!
Margry .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Met AH voucher gewoon van de kaart mogen kiezen. Verwennerij van diverse voor- en nagerechten was super.
kamerling4 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We zijn zondag gezellig uit eten geweest bij Beachclub NU, via de AH-restaurant-actie. De keuze van dit restaurant bleek een schot in de roos. Plezierig: we mochten gewoon kiezen van de kaart. Daardoor voel je je meteen meer welkom, dan wanneer een apart actiemenu geserveerd wordt. De borden waren mooi opgemaakt en het eten was goed klaargemaakt. Een aantal gerechten waren huisgemaakt en heerlijk van smaak, zoals de huisgerookte zalm. De bediening was ontspannen en betrokken. Het restaurant gezellig en sfeervol ingericht. Mooi uitzicht over het Randmeer richting Elburg.
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met de AH bon uitstekend gegeten. Vooraf de proeverij voor 2 personen, hoofdgerecht varkenshaas en hertenbiefstuk en afsluiter luxe koffie. Het vlees was werkelijk perfect gebakken, complimenten aan de kok! Daarbij dronken we erg lekkere rode wijn (op kamertemperatuur) Tel daarbij op de aardige bediening , het mooie restaurant en de relaxte sfeer, dan kan ik niets anders zeggen dan dat we een heerlijke avond gehad hebben. Eeuwig zonde dat we hier nooit eerder hebben gegeten. Aanrader!
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was prima,maar we hebben erg lang op eten moeten wachten en werd pas naar half uur gevraagd wat we wilde eten,er werd wel erg veel gevraagd of je nog drinken wou terwijl je nog hebt.
Elsbeth D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig restaurant met heerlijk eten. Er was iets misgegaan met de bestelling van het hoofdgerecht waardoor we langer moesten wachten. Zonder dat wij er iets van hadden gezegd, kregen we een gratis drankje aangeboden. Wat een goede service en klantgerichtheid. Top!
Fokke1949 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
AH-IENS-actie gebruikt. Geen van te voren bepaald 3-gangenmenu vanuit het restaurant.
A la carte: veel (genoeg) keuze. Zeer ruime porties, uitstekend gekookt, goede presentatie.
De bediening zeer vriendelijk, correct en duidelijke toelichting van de gerechten.
Een uitstekend restaurant met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Zeer de moeite waard.