Beachclub Nu

Bremerbergdijk 10 8256 RD Biddinghuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Nu

Bij Beachclub NU krijg je direct het relaxte vakantiegevoel. Geniet van het prachtige uitzicht over de schitterende stranden langs het Veluwemeer bij Elburg. De complete menukaart, de adembenemende locatie aan het water en het loungeterras staan garant voor een geslaagde dag.

Neem de tijd om gezellig of romantisch te borrelen, uit eten te gaan of te vergaderen. Restaurant Beachclub NU tussen Elburg en Dronten heeft voor feesten, huwelijk, trouwdag of jubileum diverse all-inclusive arrangementen beschikbaar.

Het beachrestaurant aan het Veluwemeer is kindvriendelijk. Bovendien heeft het restaurant één van de mooiste uitzichten in de regio Elburg, Harderwijk en Kampen.

Beachclub NU voor het hele gezin! Schuif aan voor een verrukkelijke NU lunch, romantisch diner, een high tea aan het strand.

Meer informatie over restaurant Beachclub Nu

• Kom je met de auto?
    Gelegen aan de weg richting Walibi Holland.
  • : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Nu

Krystian W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
zeer mooie locatie aan het water, lekker rustig in de ochtend, heerlijk eten en comfortabele loungebanken !!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vandaag voor de 5e keer gegeten bij Beachclub nu.
De eerste keer was 4 jaar geleden en waren we erg enthousiast over het eten en vooral de extra groentes en salade die je bij je hoofdgerecht kreeg.
Tot nu toe werd het elke keer minder en vandaag moesten we zelfs bijbetalen voor groente of salade. Er stond ' groente van de dag' maar ik moest er een vergrootglas voor hebben......
Erg jammer voor deze mooie tent, was nu echt de laatste keer.......
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten. Werd met zorg rekening gehouden met allergieën. Mooie inrichting met mooi uitzicht en fijne stoelen.
Leuk kinderspeelhoekje op de 1e etage. Veelzijdig menu met vlees, vis en vegetarisch. Vriendelijk personeel.
Denise F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Helaas wel weinig kindvriendelijk
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zag er gezellig en knus uit, alleen de stoelen ( binnen)zaten niet lekker. Had wel een kussen in mogen zitten.
Lidia F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zoals gewoonlijk zeer tevreden over beach club nu, we hebben heerlijk buiten gegeten en van het uitzicht genoten. Mijn moeder heeft ervan genoten. Carola en je collega's jullie waren weer top. Dank je wel ook namens mijn man en mijn moeder.
Krystian W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Eten erg lekker, helaas geen ijs in Ice Tea waardoor deze snel warm werd ( erg warm vandaag )
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Genoten van heerlijke high wine. Zeer de moeite waard. Voeldoende lekkere gevarieerde hapjes. Prima wijnen die vlot bijgeschonken werden. Vriendelijk personeel.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We zijn nu inmiddels al een aantal keren geweest en het eten blijft voortreffelijk en de bediening is zeer vriendelijk.
Het blijft een aanrader.
GertB .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten met vrienden, smaakte wederom zeer goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Dankzij de actie was het afrekenen aan het einde een noch groter feestje.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hier voor de tweede keer gegeten en wederom was het een geslaagde avond. Het eten is lekker, goed vers, mooi opgemaakt. We waren met vrienden met een lactose allergie, hier werd goed rekening mee gehouden. De porties waren mij iets aan de grote kant, waardoor een dessert er voor mij niet meer bij kon. Maar goed afgesloten met koffie.
HannekeJC .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdagavond 28 januari met een voucher van AH gegeten. We konden gewoon van de kaart kiezen.
Het eten was lekker, wel veel maar beter te veel dan te weinig! Ook de bediening correct en netjes.
Lekkere wijn deze vond ik wel aan de prijzige kant 4,95 per glas.
Nog een kleine opmerking de straat naar de parkeerplaats is heel slecht verlicht, hier kan wel eens wat aangedaan worden!
Mar G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteravond was het geluidsniveau echt te hoog.
Dat gaf een moeilijke verstaanbaarheid, jammer, ondanks de schuimrubber platen onder de tafels.
jenusa .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik heb diverse keren gegeten bij Beachclub Nu en ben tot nu toe nooit teleurgesteld. De service is uitstekend, De menu wordt weleens veranderd, maar gisteravond de paddestoel met gehaakt en kaas besteld als voorgerecht; wat was die echt lekker. De varkenshaas is ook een plezierig ervaring, maar ik vind het fijn om iedere keer wat anders te nemen omdat de kwaliteit is altijd goed. Kort gezegd, je zal altijd tevreden naar buiten komen.
jmhofstee .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben bij BEACH NU gegeten met de AH actie. We mochten alles kiezen van de kaart. Het eten was heerlijk, goede service en bediening, personeel was vriendelijk.. we hebben van ons avondje genoten en komen zeker nog eens terug!
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeer en bediening in het restaurant top,zeker aan te raden. Jammer van een aantal kleine missers qua eten zoals de dagverse boontjes die niet meer zo dagvers leken en het vlees (wild zwijn) was iets te ver door..
Desalniettemin een fijne avond gehad en komen vast nog eens terug. Dank aan de bediening!
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vanwege Albert Heijn restaurantactie geweest (2voor1) en in tegenstelling tot andere restaurants kan je hier gewoon van de kaart kiezen. Genoeg keuze en lekker eten.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hier gegeten op 19 januari met AH coupons; het was erg druk en er was feitelijk te weinig personeel aanwezig maar er werd met onze wensen goed rekening gehouden en daarbij was ook de service zeer goed.
In tegenstelling met de meeste andere restaurants konden we bestellen van de normale menukaart en daarbij was de kwaliteit goed tot zeer goed; de sfeer was zeer goed.
kamerling4 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Opnieuw gezellig gegeten bij BeachclubNu, deze keer met een aantal familieleden. Ook zij waren enthousiast, zowel over het eten, de bediening, als het restaurant zelf. Opnieuw onze complimenten!!
Lydeke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastisch gegeten! Fijne bediening!
De lamp boven onze tafel was erg fel, dat was het enige minpunten.
Hier komen we vast nog een keer eten!