Beachclub Nu

Bremerbergdijk 10 8256 RD Biddinghuizen Nederland Kaart

Over restaurant Beachclub Nu

Heerlijk dineren na een dagje strand in Biddinghuizen

Beachclub NU is een plek waar je niet alleen in de zomer terecht kunt. Al is het terras met uitzicht op strand een heerlijke plek om in de zomer in het zonnetje op te bivakkeren, ook in de wintermaanden is dit de place to be in omgeving Biddinghuizen. NU is een beachclub met een modern interieur waar je zowel binnen als buiten een prachtig uitzicht hebt op het meer, die maar enkele meters van het terras vandaan is. Rol na een heerlijke lunch het strand op, of kom na een duik in het meer lekker naar binnen om te genieten van een heerlijk diner. Geniet van de frisse lucht en kom NU naar Beachclub NU.

Meer informatie over restaurant Beachclub Nu

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Francien D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben een gezellige avond gehad.
De bediening zeker ok, leuke vlotte jonge meiden.
Het eten was goed, zalm in een pakketje, erg leuk, en het toetje over trof alles, een soort warme cake met vloeibare chocola. Heeeerlijk.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Bijzonder relaxte sfeer met erg vriendelijk personeel, goed bereikbaar en goede parkeergelegenheid.
Goede kwaliteit van het eten.
GertB .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Sinds de nieuwe eigenaar dit restaurant heeft overgenomen is de kwaliteit omhoog geschoten. Borden zien er mooi opgemaakt en verzorgt uit. Bediening vriendelijk. Al met al een aanrader!!
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker eten, leuk en gezellig personeel, snelle bediening..
Super locatie.. Helemaal top!!
Wij komen zeker weer een volgende keer..
Joycemannessen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Personeel is enthousiast, soms iets te. Eten werd in zeer hoog tempo geserveerd, maar het was dan ook rustig.
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Leuke, gezellige sfeer! Heel vriendelijke bediening die bereid zijn om wat extras te doen voor iemand die bijv. jarig is, erg leuk!
Yvonnebierenbroodspot .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben wederom heerlijk gegeten ook de speciale verzoeken van ons bijv een proeverij van voorgerechten en een andere combinatie van ijs in de nagerechten was geen enkel probleem kan het iedereen aanbevelen om daar te eten
Campals .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima restaurant ,gezellige inrichting ,eten goed ,en wat heel prettig is ,je hebt keuze uit de hele kaart.

Bediening vriendelijk,wij gaan zeker nog een keer terug.
Mvdcraats .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben dit jaar opnieuw meegedaan met de AH-actie bij dit restaurant. Ook nu overtroffen ze onze verwachting. Het eten is werkelijk overheerlijk, het uitzicht adembenemend (uitzicht over het Veluwemeer) en de bediening uitermate vriendelijk. We komen zeer zeker snel weer terug.
Lidiafels .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vrienden vertelden dat je bij Beachclub.nu lekker kunt eten. Ik heb een gereserveerd één dag van tevoren, met onze wensen bij de reservering is rekening gehouden. Ik heb ook nog de site van beachclub.nu gelezen. Na het bezoek aan dit restaurant herken ik niets van de negatieve reacties die er vermeld staan.

Het personeel was voorkomend, belangstellend en vriendelijk. Daarom ontvangst goed. omdat het restaurant boven is gevestigd vind ik het mooi dat er voor invalide mensen een lift stoel is aangebracht waardoor zij ook naar boven kunnen.

De sfeer is rustig en het uitzicht is fantastisch, dat was voor mij echt genieten ik heb ook nog veel foto's gemaakt.

Het eten was lekker en ik had de indruk dat het ijs zelf gemaakt is wat nog lekkerder is dan een pak. Dus beste kok ga door op de ingeslagen weg, natuurlijk kan het altijd beter mooier en groter, etc, maar ik was een zeer tevreden klant en ik kan met een gerust hart dit restaurant anderen aanbevelen.

Hartelijke groet,
Lidia Fels
Dronten
Jesje05 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Was weer super! We hebben daar gegeten met 7 personen. Allemaal zeer tevreden over de bediening erg vriendelijk en heerlijk gegeten. Komen zeker weer terug.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor derde keer heerlijk gegeten, met aardige en attente bediening.
Mooie locatie met uitzicht over het Veluwemeer.
Niet extreem uitgebreide kaart maar wel voor elk wat wils
Lieveheersbeest G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We waren blij dat de bediening goed in de gaten had dat onze glazen nog gevuld waren en niet te vaak vroegen of we wat wilden drinken;
Mooi dat we van de kaart konden kiezen (goedkoopste gerecht gratis) al was de keuze beperkt en uit balans vonden wij. Twee keer varkenshaas waarvan die met brie er zeker in moet blijven, 2x zalm bij hoofdgerecht. Bij de nagerechten 3x een alcoholische cocktail. Voor iemand die geen varkensvlees eet zit je dan al gauw op vega (2x) of vis).
De akoestiek was niet prettig.
GertB .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker eten, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, alleen wat minder saus/marinade over de spareribs.
Door de AH actie ook zeer voordelig!
RiBes .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mijn man en ik hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Onder de gewone omstandigheden had ik de prijs in verhouding tot service zeker te hoog gevonden. Het eten was prima klaargemaakt en smaakte goed, alleen de bediening schoot echt te kort!
Kulienair ..
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Eten is prima, niet bijstervol inspiratie. Hoofdproducten zijn ok, aankleding van gerechten is matig (wortelcrème, bietenpuree). Prijzen zijn betaalbaar, entourage is op een zomerse dag super. Bediening is wel onvoldoende. Ze zijn langzaam/zien de behoefte van de gast niet. Maar goed, leuk om een keer even een snelle hap te doen. Eten werd overigens wel bijtijds geserveerd.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op basis van de goede recensies een keer geweest. Het was mooi weer dus buiten gezeten op het grote terras bij het Veluwe meer.

De bediening is aardig en proberen je echt goed te bedienen,

Brood plankje had lekker warm brood, wel jammer dat het beleg niet vers gemaakt was. Hoofdgerecht was prima, de spareribs waren super mals. Was iets teveel gelakt. De bijgerechten vielen wel tegen, daar had iets meer aandacht aangegeven worden.

Als toetjes hadden we cocktails. Die waren buiten gewoon lekker. Al met al een goed restaurant, zeker voorv de prijs, maar met ruimte tot verbetering.
M.westveer .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH bon! Je kan gewoon kiezen van de kaart en de porties zijn groot! Zeker voor herhaling vatbaar!