Over restaurant Beachclub No5

Met uitzicht op zee

Lekker met de voetjes in het zand! En als je niet van zand houdt, dan zijn er altijd nog de houten planken die een gezellige strandtent typeren. Wat Beachclub No5 nog bijzonderder maakt, is het feit dat ze 365 dagen per jaar geopend zijn! Niks seizoensrestaurant dus. Hier kun je met guur weer net zo van het eten genieten als met een blakend zonnetje. Bekijk het rijke menu en sla hierbij ook zeker de zorgvuldig samengestelde wijnkaart niet over! Geniet van een welverdiend diner na een lange stranddag...

Meer informatie over restaurant Beachclub No5

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 09:30 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag

Voordelig
Petersickman .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een prettige omgeving met een eveneens erg prettige bediening,en het eten was top.
Hier komen wij zeker nog eens terug.
P.Sickman en vrienden.
Petersickman .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Komen hier zeker weer eens terug.
P.Sickman en vrienden.
Hansennellie .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was heerlijk.Wij waren met de AH actie.Je kon van heel de kaart bestellen.Een mooie locatie aan het strand en aardig personeel.
AdmilA .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Hartelijk ontvangst, goede kaart (wel veel vis), vlotte bediening en goed eten voor een schappelijke prijs in een sfeervolle 'strandtent'. Het enige wat wat aandacht vereist is de rommelige houten luxaflex.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
heerlijk gegeten. uitzicht strand. ondergaande zon. erg mooi. rustig. snel en goed geholpen. prijs prima. rond 29e voor 3 gangen.
Aalsto46- .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooi accommodatie, goede sfeer en prima diner. De bediening was uitstekend. Zal deze beach club zeker aanraden bij familie en vrienden.
Ellen238 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Via de ah restaurantactie kennis gemaakt met Beachclub no 5. Locatie is voortreffelijk, personeel erg vriendelijk.
gekozen voor het wildmenu en dat viel toch wat tegen, smaken redelijk vlak en de hertenbiefstuk niet echt mals.
Het duurde vrij lang voor onze gerechten kwamen, netjes was wel dat de bediening daarvoor excuses maakte.
Over het algemeen redelijk gegeten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Al verschillende malen geweest.Leuke locatie.Mistte alleen de gambas op de kaart want die waren de vorige keren echt een traktatie.
Kirstyrakke .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuke bediening, gezellige sfeer, lekker eten. We hebben een heerlijke avond gehad. De ah actie maakt geen verschil in keuze van het menu en dat is fijn. De porties zijn goed en alles is vers. Voor herhaling vatbaar!
Dolf W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ontvangst en servive was buitengewoon gastvrij en vriendelijk.Maaltijden waren zondermeer zeer goed te noemen en prijs kwakiteitsverhouding waren boven verwachting.Een aanbeveling bvoor een gezellige maaltijd
Brigit1907 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wijnhebben hier met z n 4 e gegeten is een prettige sfeervolle locatie. Goede services en eten erg lekker. Is zeker een restaurant om spoedig nog een keer naar toe te gaan.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere huiswijn. Voorgerechten Zalmtartaar en Gamba's pil pil waren erg lekker en royale porties. Hoofdgerechten Zeetong en de Zeebaarsfilet met een rijke salade, goed bereidt en heerlijk van smaak.
De koffie compleet maakte het af! We hadden gereserveerd met de AH aktie maar konden gewoon alles bestellen van de kaart! Een aanrader!
Boeffie .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met ah bon echt aan te raden want geen speciaal ah keuzemenu gewoon van de kaart kiezen en vooral de gevulde champignons als voorgerecht waren overheerlijk, voor 2pers 3gangen = ongeveer 43€incl met (alcoholvrij) drinken. Geen geld en heerlijk gegeten!
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Hier voel je je helemaal welkom met een AH restaurantkaart. Geen enkel verschil met andere gasten. Prima eten en klantvriendelijke jongelui.
Buiten op het terras was het subliem!
Jochemszron53 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ontvangst was super hartelijk en wij zijn heerlijk op het terras buiten begonnen, daarna zijn wij naar binnen gegaan geen probleem voor het personeel, het vooraf was heerlijk een super lekkere carpaccio, heerlijk leek wel een hoofdgerecht echt top!!!! Wij hadden als hoofdgerecht ossenhaaspuntjes ook super top, nagerecht koffie compleet, kortom wij komen hier zeker terug alles top en super aardige bediening een echte aanrader!!!!

Mariondijkzeul .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
heerlijk gegeten zowel de voorgerechten als de hoofgerechten waren heerlijk.
leuke gezellige tent met vriendelijke bediening
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een authentieke strandtent, heel sfeervol, gelukkig niet fancy, met heerlijk eten en héél vriendelijk en flexibel personeel! We hadden gereserveerd voor vier, kwamen met zijn achten en een van ons werd vol aandacht geholpen bij het kiezen van een glutenvrije maaltijd. Complimenten!
Buiten62 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Elk gerecht is uitstekend. Bediening super vriendelijk maar zeker niet overdreven aan tafel. Echt een super lokaliseren om te gaan eten
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben heerlijk buiten op het terras vlakbij de branding van de Noordzee gegeten. Het weer zat enorm mee met eenc temperatuur van ca. 24 gr. celcius was het prima vertoeven. De gastvrijheid was buitengewoon en de bediening er vriendelijk. Ondanks de enorme drukte kon de bediening het prima aan en bleef beheerst hun werk doen. De kwaliteit van het menu was prima en de bijbehorende prijs alleszins redelijk zeker als je de locatie beschouwd. Dus........ een aanrader.
Cilia.vanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Top! Bij aankomst een heerlijk tafeltje buiten in de zon gereserveerd. Bij de meeste strandtenten doen ze dat niet.. Eten was heerlijk.