Over het restaurant Beachclub No5

Met uitzicht op zee

Lekker met de voetjes in het zand! En als je niet van zand houdt, dan zijn er altijd nog de houten planken die een gezellige strandtent typeren. Wat Beachclub No5 nog bijzonderder maakt, is het feit dat ze 365 dagen per jaar geopend zijn! Niks seizoensrestaurant dus. Hier kun je met guur weer net zo van het eten genieten als met een blakend zonnetje. Bekijk het rijke menu en sla hierbij ook zeker de zorgvuldig samengestelde wijnkaart niet over! Geniet van een welverdiend diner na een lange stranddag...

Meer informatie over restaurant Beachclub No5

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 09:30 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Regina63 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en prachtige locatie. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Super dat je dan toch gewoon vd kaart mag kiezen.
jhcolin .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Al eerder hier gegeten en altijd erg lekker....Gezellige bediening altijd zeer gastvrij.
De wijn is ook voor de prijs wat het kost goed glas ..
Jeannette...
Viabologna B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, een van de tafelgenoten kreeg z'n gerecht ietsje later maar dit werd door het vriendelijke personeel prima opgelost. Gezellige plek en een heel vrolijke serveerster...We komen terug !
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Niet alleen wij met z'n tweeën maar onze labrador werden erg leuk ontvangen. De hond kreeg 'n dekentje, koekjes en een waterbak. Wij hebben heerlijk gegeten zoals de geitenkaas en de carpaccio. Als hoofdgerecht namen we allebei de ribeye en die was voortreffelijk. Het nagerecht cheesecake en appelcrumble. Heerlijk was alles en ruime porties. Hier komen wij zeker terug!!!
wilma_st .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De serveersters deden vlot en vrolijk wat er nodig was en heel alert op lege glazen.
Ruime gelegenheid enkel de tafeltjes waren te klein voor wat er stond en de borden die er bij kwamen.
Katinka V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten en enorm veel keus! De porties waren groot en de bediening zeer servicegericht en vriendelijk! Genoten!
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten en leuke vriendelijke bediening. Zeker n aanrader! Gegeten van de AH zegel aktie. Kregen grote porties en konden alles kiezen vd kaart. Top
rlouman1960 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima adres om in gezellige sfeer te genieten van een prima diner. Wel zijn de prijzen voor een drankje aan de hoge kant. Glas leidingwater gevraagd en flesje "plat" water gekregen voor 2,50 !!!
anneke.kint .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met z'n vieren genoten we volop. Onze vrienden wonen al jaren in Zandvoort maar waren zeer verrast. Nooit meer op nr 5 geweest... maar dat is van nu af aan anders. Ze komen snel weer langs. Alles was heerlijk. Dank voor onze avond aan zee.
pecock .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
gezelschap van 6 vrienden. Voorgerechten matig, Hoofdgerechten prima, nagerechten prima. bediening gezellig en bij het vermelden van de teleurstellende carpaccio werd er gratis koffie aangeboden. Gezellige avond.
petersickman .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een prettige omgeving met een eveneens erg prettige bediening,en het eten was top.
Komen hier zeker weer eens terug.
P.Sickman en vrienden.
petersickman .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier komen wij zeker nog eens terug.
P.Sickman en vrienden.
hansennellie .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was heerlijk.Wij waren met de AH actie.Je kon van heel de kaart bestellen.Een mooie locatie aan het strand en aardig personeel.
AdmilA .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Hartelijk ontvangst, goede kaart (wel veel vis), vlotte bediening en goed eten voor een schappelijke prijs in een sfeervolle 'strandtent'. Het enige wat wat aandacht vereist is de rommelige houten luxaflex.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
heerlijk gegeten. uitzicht strand. ondergaande zon. erg mooi. rustig. snel en goed geholpen. prijs prima. rond 29e voor 3 gangen.
Aalsto46- .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooi accommodatie, goede sfeer en prima diner. De bediening was uitstekend. Zal deze beach club zeker aanraden bij familie en vrienden.
ellen238 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Via de ah restaurantactie kennis gemaakt met Beachclub no 5. Locatie is voortreffelijk, personeel erg vriendelijk.
gekozen voor het wildmenu en dat viel toch wat tegen, smaken redelijk vlak en de hertenbiefstuk niet echt mals.
Het duurde vrij lang voor onze gerechten kwamen, netjes was wel dat de bediening daarvoor excuses maakte.
Over het algemeen redelijk gegeten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Al verschillende malen geweest.Leuke locatie.Mistte alleen de gambas op de kaart want die waren de vorige keren echt een traktatie.
kirstyrakke .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuke bediening, gezellige sfeer, lekker eten. We hebben een heerlijke avond gehad. De ah actie maakt geen verschil in keuze van het menu en dat is fijn. De porties zijn goed en alles is vers. Voor herhaling vatbaar!
Dolf W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ontvangst en servive was buitengewoon gastvrij en vriendelijk.Maaltijden waren zondermeer zeer goed te noemen en prijs kwakiteitsverhouding waren boven verwachting.Een aanbeveling bvoor een gezellige maaltijd