Beachclub Lust

5,8
Erg lang
Lauraracke .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ontzettend zonde van deze prachtige locatie. Als ik van tevoren de reviews had gelezen waren wij hier nooit gaan zitten. Na een kwartier had nog geen medewerker ons aangesproken, toen zelf het initiatief genomen en de kaart gevraagd maar die kwam niet. Zelf de kaart gepakt maar ook toen sprak niemand ons aan. Na een half uur gewacht te hebben zijn we maar opgestapt. Het was een warme zomerdag vandaag (30+) maar vol zat het niet. Als ik zo de reviews lees van voorgaande jaren krijg ik niet het idee dat er geleerd wordt van fouten. Enorm zonde en onprofessioneel. Wij komen hier niet meer terug.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De ligging van het restaurant is prachtig. De bediening laat erg veel te wensen over. Het antwoord op de vraag om het buiten geserveerde eten op een warm bord te krijgen is dat dat niet mogelijk is. Als we zeggen dat we dan even naar de keuken lopen om het zelf te vragen blijkt het ploseling wél mogelijk. In plaats van zelf positie te kiezen blijft de serveerster aan één kant van de tafel staan en vraagt of we de borden even aan kunnen geven. Zoetjes die gevraagd worden bij de koffie worden steeds opnieuw vergeten. Ze schenken alleen kraanwater bij bestelling van een hele fles wijn en NIET als je twee glazen wijn besteld. De halve liter water die we bestellen blijkt later op de rekening te staan voor 5 (!) euro. En de klapper is dat de voor French Coffee die op de kaart staat voor 5.85 euro bij controle van de rekening 7,00 euro is gerekend. Als we daar wat van zeggen volgt er een vaag verhaal over oude prijzen ( terwijl álle menukaarten deze prijs bevatten) en de opmerking 'dat ze het best wel terug willen geven, hoor...' Nee, laat maar..... Ons zie je niet meer terug !!!
Schipperen .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
In het winterseizoen prima gegeten echt Top! Lekkere gerechten en super bediening.
Aangezien wij vlakbij Lust wonen leek het ons perfect om tijdens de zomer ook regelmatig te gaan eten.
We hadden wel een andere kaart verwacht maar dat leek ons geen probleem.
Helaas, bittere teleurstelling, saté was droog en compleet smakeloos, de saus was waterig en het lag op zo'n kleine plate geperst dat er meer naast terecht kwam als erop bleef liggen.
De pasta was ten eerste veel te veel en ook weinig of niet op smaak met hier en daar een gedroogd tomaatje en wat losse reepjes kaas.
Bestek van het voorgerecht werd meegenomen en niet opgediend voor het hoofdgerecht.
En dat alles terwijl het toch helemaal niet druk was.
Jammer!!!
We komen van de winter wel weer terug.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Eerder meerden we hier met ons bootje af en hebben hier goed gegeten. Wat is er met dit restaurant gebeurd? We werden aan de deur vriendelijk ontvangen, maar hier bleef het bij. Zelf aan de bediening "zat geen smaak". En dan de sliptongetjes. Je kreeg het gevoel of ze uit een steamer kwamen. Overgaar, drie op een bord gestapeld, matig van smaak en daar overheen de frites (en daar onder wat sla). Als je niet eerst het grootste deel van je frites eerst op eet, heb je niet eens ruimte om de sliptong te ontgraten. Beachclub, begin eens met frites apart te geven. Om een bordje voor de graten moet je vragen. We zijn een week met ons bootje op pad geweest. Bij Beachclub hebben we het meeste betaald en het minste gegeten. Niet om terug te komen.
PDM2015 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Voor het eerst dit jaar maar weer eens proberen bij dit restaurant op een leuke lokatie aan de Vinkeveense plassen.
Lekker in de zon op het terras met een mooi glas rosé, welke goed van smaak is.
Alle tafels werden tegelijk opgenomen door de vriendelijke dame in de bediening echter moesten wij wel veel langer wachten op onze gerechten dan onze naaste buren....logisch natuurlijk als je alle bestellingen voor de keuken opspaart, niet handig dus!
We hadden een plateau met Eberico ham en eendenlevermousse en een Ceasar salade besteld.
De ham was prima van smaak maar de eendenlevermousse was net alsof er een eend overheen was gevlogen en gewoon doorgedraaide varkensleverpaté was gebruikt, niet echt wat ik verwacht had.
De Ceasar was ook een beetje knullig, droge kebabkip met hier en daar wat parmezaanse kaas erop.
Daar kan nog voor het seizoen aan geschaaft worden....succes!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Een fraaie locatie waar we graag en regelmatig lunchen. Geweldig is in het bijzonder de Baquette Rib-Eye, die niet op de online kaart (website) staat. Helaas is het een lunchgerecht, dus na half 5 is dat niet te krijgen. Maar evengoed voldoende keus met aangename prijzen. We zitten er vooral met fraai zomerweer. Ná de zomer ook maar eens uittesten, binnen hebben we nog niet eerder gezeten.
Ystar T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Mooie lokatie, wijds uitzicht, sfeervol ingericht. Na een slechte eerste ervaring vorig jaar (drukte, slechte bediening etc.) toch maar weer geprobeerd. We hadden trek en dorst. Terras was gezellig vol, liep voldoende personeel. Helaas hetzelfde verhaal, aantal malen vragen om kaart (uiteindelijk zelf gepakt) personeel aantal malen moeten aanhouden, maar steeds, ik kom zo. Eindelijk bestellen, bittergarnituur op, bitterballen op (we waren er rond borreltijd 16:30 uur) broodje kroket werd het (geen straf waren heerlijk) om extra mosterd gevraagd, kwam niet, weer aantal malen gevraagd niet gekomen. Grote fles water, was ook op, kreeg 4 kleine flesjes, geen ijs, ook weer aantal malen naar gevraagd, kwam niet, lauwe drankjes. Wat een treurnis en irritatie. Bediening aangegeven geen leuke zit gehad te hebben. Nauwelijks een reactie. Dit was echt de laatste keer. Geen aanrader.
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Het is één van de weinige 'beachclubs' bij de vinkeveense plassen en besloten daarom hier naartoe te gaan op een mooie dag. Niks dan teleurstelling.

We wilden een dag bij het meer zitten en hier overdag paar snacks eten en daarna avondeten. Na snacks was ons de eetlust vergaan.

We zagen hoe eten op de grond viel en hoe personeel het oppakte en terug op bord legde. Toen we er iets van zeiden werd er bijna lacherig gereageerd. Daarnaast, was eerste bestelling niet doorgekomen, en toen het kwam ook nog eens verkeerd. Verse jus is niet echt vers komt uit soort jerrycan... Allemaal niet de moeite waard.
-ZeN- .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Het is echt een fantastische locatie, zeker in de zomer, en dat is vooral de reden om hier af en toe toch naartoe te gaan, maar ik hou het bij een borreltje.
Na regelmatig hier te hebben gegeten, zeg ik: in de zomer is het gewoon te druk ofzo, want de kok van deze tent kan normaliter echt wel koken en buiten het zomerseizoen om is het hier gewoon goed, maarja het is een tent waar je juist met mooi weer naartoe wil.

Wat echt een afknapper voor ons was, was dat we een keer iets kleins (een broodje ofzo) van de lunchkaart wilden, maar ze serveren de lunchkaart tot 16u en wij kwamen net 16.05 u binnen dus "mochten" we dit niet meer bestellen! Hoe bedoel je flexibel?

Het is dat we trek en geen zin hadden om weg te lopen, dus maar een voorgerecht hebben genomen.
Maar ik kan me voorstellen met aanmerende bootjes en mensen die na het zonnen en zwemmen een klein hapje of broodje willen voordat ze naar huis gaan, dat dit (in mijn ogen) nogal een misser is. Het is m.i. namelijk niet zo, dat de kaart zo groot is dat dit dan echt teveel moeite is.

De kwaliteit in de zomer is heel erg wisselend evenals de bediening.
Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Gezellig hier hier met 6 man geweest, we kregen de tafel bij de bar, mooie tafel maar voor het echt gezellige, net even te breed. De bediening is heel verschillend, er lopen een paar toppers, maar ook absolute beginnelingen, eigenlijk is het veschil te groot.

Buiten de kaart om werd er lekkere paling aanbevolen, en die kan je met recht aanbevelen, geweldig. Ook de carpaccio is prima Euro 4,75 extra voor de leverkrullen lijkt een fors bedrag maar voor mij als liefhebber kreeg je dan weer wel een echt portie, zit nog na te genieten.

Hoofdgerechten ; rijk versierde maaltijd salade , de zeebaars, en de Burger, allemaal prima voor elkaar, dus het geheel voor herhaling vatbaar. Je kan / kon niet met credit card betalen, das een minpunt.

Evan K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Op Koningsdag op bezoek bij vrienden besloten om hier te gaan eten . Vriendelijke ontvangst en mooie tafel toegewezen gekregen. Tafel was nog wel vies van vorige gasten. Duurde 20 minuten tot de bestelde drankjes kwamen terwijl tegenover de bat zaten .. Bediening was vriendelijk maar niet echt ervaren. Dingen werden vergeten of er werd niet goed geluisterd. Niet uitgebreide kaart wat niet erg is maar miste toch minstens 2 warme voorgerechten en zeker 1 vlees en 1 vis hoofdgerecht , De salade vooraf was enorm en geen voorgerecht maar een maaltijdsalade. Misschien een kleinere salade tegen ern lagere prijs ? Nu kon ik mijn hoofdgerecht niet op en dat is toch jammer. De kipsate smaakte prima en was zeer mals . Nagerechten kunnen origineler ! En verder waarom beste uitbater staat u het toe dat er in de entree gerookt wordt terwijl u een heel terras heeft waar men kan zitten ?
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Heerlijke plek, het hele jaar open en ik krijg een vakantiegevoel op deze plek. We komen hier al jaren, het is op alle fronten verbeterd. Keuken bijzonder goed, visgerechten zijn een feestje. Nu een fantastische tapaskaart. Je kan voor € 19,95 een tapasboot bestellen, ga ik volgende keer proberen. Deze keer hadden we huisgemaakte friet, dadels met spek, mini calamaris, vitello tonato op zijn spaans en chorizo. Allemaal lekker. Bediening was prima. Het was gezellig druk.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
De sliptongetjes waren prima bereid. Weinig groente. Slechts wat gemengde sla. Daarom prijs wat aan de hoge kant. De bediening is verre van de sterkste kant van dit restaurant. We waren met bootje en vanaf de Vinkeveense plas onduidelijk aangegeven.
Peuzel .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Hoewel in de buurt ben ik hier nooit eerder geweest. Leuke locatie aan de Vinkeveense Plas.
Het was vrij rustig dus in tegenstelling tot de andere rescencies heb ik het personeel niet "onder stress" kunnen beoordelen, maar onder deze omstandigheden was het personeel vriendelijk, correct en snel.
Het eten was goed. De Baguette Hete Kip was niet zo pikant als verondersteld en ook een beetje lauw maar de smaak was goed. En over de hoeveelheid mag je zeker niet klagen.
De verse Muntthee was prima met zelfs een apart potje honing. De koffie was echter een "half bakkie".
Al met al lekker gegeten op een leuke locatie en wellicht kan ik bij de volgende gelegenheid de stresstest ervaren
Hanneke1968 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Samen met een vriendin, welke ik had uitgenodigd voor de lunch, hier gegeten.
We startten met espresso en capuchons, hierbij vroegen we een GLAS water. Een serveerster bracht de bestelling met daarbij 2 flesjes sourcy, wij merken op dat we hadden gevraagd om een glas water ( voor bij de koffie, en een erg warme dag). Ze roept de (denk ik eigenaresse erbij, die zegt dat ze geen leidingwater hebben. Overigens vroegen we om de lunchkaart, dus het bleef niet bij koffie.
Mijn vriendin, die zeker 3 x per week bij horecagelegenheden komt, zei nog dat ze dit nog nooit had meegemaakt. Geen reactie, omdat het behoorlijk warm was op het terras hebben we het water gehouden. Jammer, kan ook anders . We bestelden 2 van dobben kroketten, dit kon alleen met wit casinobrood, bruin brood was geen optie ( a 7 euro 50).
We hadden nog enige verwachting dat het water niet was berekend, niets was minder waar. 5 euro voor 2 water op een totaalbedrag van 30 euro.
Dat is ook de reden dat ik geen fooi heb gegeven.

Het is een heel leuke locatie, alleen zal ik dit niet aanbevelen als leuke plek om te lunchen.

E S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Kom hier geregeld. Het eten is over het algemeen erg goed, maar wel afhankelijk of de chef er zelf is. Toch moet ik zeggen dat de bediening zeer onbekwaam is, kunnen de heren en dames zelf niks aandoen, maar neem dan personeel aan met horeca ervaring. Daarnaast bij een beetje mooie dag, zoals afgelopen zondag kunnen zij de drukte absoluut niet aan. Wij wilden graag lunchen (14.30 ) en kregen ook netjes de kaart, alleen toen we wilden bestellen kregen wij de mededeling dat de keuken geen bestellingen meer aan kon nemen i.v.m drukte. Dan loop je toch grote omzet mis. Je zit op een toplocatie en noemt jezelf beachclub, maar kunt een beetje drukte niet aan bij mooi weer. Kortom daar gaat wat mis in de organisatie. Bovendien was het mooie weer al dagen van tevoren aangekondigd. Als dit eenmalig was gebeurd had ik dit niet vermeld, maar dit is eerder regel dan uitzondering. Wachttijden van gemiddeld 1- 1,5 uur zou niet zo mogen zijn. Ik zou zeggen ga eens kijken bij de grote strandtenten in bijvoorbeeld Bloemendaal/ Scheveningen hoe die dit aanpakken op zomerse dagen. Erg zonde want al met al een mooie locatie en goed eten.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Ik heb hier zondagavond met een gezelschap van vier gegeten. Het decor is vrij donker, vooral voor een beachclub. De kaart is klein, maar de gerechten smaakten prima en we hadden genoeg aan alleen een hoofdgerecht (kipsate en varkenshaaspuntjes genomen). De service was vriendelijk alleen wilden wij eerst wat drinken om vervolgens wat te eten. We kregen het drinken (warme chocomel wat niet erg lekker is met avondeten) vrij laat en het eten kwam heel erg snel. De prijs is in voldoende verhouding met de kwaliteit.
Reina S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
De locatie is top! Kind in het water wij rustig eten.
Eten is gemiddeld en dat is ok. De tonato op de vitello lijkt dan wel tonijn salade zoals je die op je brood smeert, maar ok.

De verschrikkelijke muziek komt uit een verschrikkelijke box en na afloop gewoon weer op gezet. Druist in tegen de boeddha's die je misschien lounge-achtogs suggereren. Ik zou als eigenaar de planten laten bewateren en af en toe bij laten snoeien, maar ik vermoed dat je dat wel moet melden. Hoewel we niet slecht zijn behandeld, was rustig, trek ik toch een wenkbrauw op als collega's er elkaar aanspreken midden op het terras met 'wat nou?!'

Er kan dus nog wel wat gedaan worden; niveau kan best hoger Aangezien je voor het eenvoudige patatje aan de zijkant van de tent je bestelling kan doen. Veel evt. potentie, waar weinig mee gedaan wordt.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Ze willen zo graag deze mensen, ze werken erg hard, maar een beetje meer organisatie zou veel goed doen. Er wordt wisselend gekookt, zo weten we uit meerdere ervaringen. Ook andere recensies geven aan dat je meestal goede gerechten krijgt, maar soms zit er gewoon een misser tussen. Een salade die het supermarktniveau niet ontstijgt.
Maar ook een stuk vlees wat zijn weerga niet kent, zo mooi.

In de zomer zit het terras stampvol en dat los je niet alleen op met veel personeel. Veel potentie, iets meer organisatie. Toch wel mooi.
Smaakpaap .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Restaurant ligt op een fantastische plek. Eten is redelijk. Als het druk is moet je erg lang op je eten wachten. Echter bediening is echt slecht. Ik heb hier twee keer gegeten. De eerste keer werden we niet echt vriendelijk bediend en na het eten op non-verbale wijze bijna weggekeken omdat men de tafel nogmaals wilden gebruiken. Toch nog een tweede kans gegeven, toen was de bediening echt heel slecht, zeer onvriendelijk, foute bestellingen opgenomen en gebracht (na 60 minuten), geen excuses, echt heel slecht. Jammer van dit restaurant, ligt op een fantastische plek en zou een geweldige tent kunnen zijn, maar met dit soort personeel gaat dit echt niet lukken.