Beachclub Lekker

7,2
7,1
Rijke .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vanavond bij beachclub "Lekker" gegeten. Mooie strandtent met enthousiast personeel. Vanaf deze week een nieuwe kaart met mooie gerechten. Heerlijk voorgerecht met coquilles, hoofdgerechten met zeebaars en kabeljouw en nagerechten prosecco sabayon en crème brulee. Borden waren prachtig opgemaakt!
We hebben niet lang moeten wachten op onze gerechten en de bediening was erg vriendelijk. Prima prijs/ kwaliteit verhouding.
Echt een aanrader!
Bhupinder .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Van buiten ziet de strandtent een mooi uit, je verwacht dat ze er ook van binnen iets leuks van gemaakt hebben. Helaas niet.. De kaart is duur maar klinkt goed, ook hier een tegenvaller. De kwaliteit is heel teleurstellend, je moet ook behoorlijk lang wachten, de service is wat beter maar laat ook steken vallen. Echt heel erg jammer, je zou er zo iets moois van kunnen maken op die plek. We gaan het nog een keer proberen, anders wijken we weer uit naar Domburg.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Een mooie aanwinst voor Breezand! Prachtig uitzicht, mooie bar en buitenterras waar het prima toeven is. We zijn er twee avonden gaan eten en dat is prima bevallen. Zeker de Neeltje Jans mosselen waren erg lekker. Bediening was zeer vriendelijk en oplettend. Caesar salade die we vooraf hadden was minder, in plaats van vers gebakken kipfilet stukjes zaten er grote hompen in die koud waren en uit een potje leken te komen. Stoofpotje met kip, varkensvlees en rundvlees was daarentegen weer erg lekker. Wat jammer is, is dat je € 0,50 betaalt voor de mayonaise wat ook nog eens weinig was ( klein cupje). Dat geldt ook voor het karafje kraanwater dat op de rekening werd gezet. Als je dineert inclusief wijn, frisdrank en koffie hoort kraanwater niet op de rekening te staan.
JKF .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Vorige week 2 keer gegeten bij Lekker. Eerste keer samen met mijn ouders. Goed bevallen, dus dag erna terug. Deze keer een duidelijk mindere ervaring! Eten is van goede kwaliteit, niet top, maar zeker voldoende. Mijn vriendin een salade en ik een tournedos, onze zoon het kindermenu, friet, frikandel en appelmoes. We hebben 3x (!!!) moeten vragen om een lepeltje voor de appelmoes, hoe moeilijk kan het zijn!? Een hele zwerm (zeker 5 verschillende) personeel aan onze tafel gehad. Mijn vriendin bestelde friet bij de salade en mayo. Minuscuul kuipje mayo voor 50 cent, terwijl de prijzen toch echt stevig zijn. 3,75 voor de friet. Ik denk dat als we de friet niet bij besteld hadden, ik dezelfde hoeveelheid friet bij de Tournedos had gehad. Gaat me niet zozeer om die 50 cent en die 3,75, maar meer om het principe. Jammer, echt een tegenvaller! En het personeel kan echt nog heel wat opleiding gebruiken, doe daar wat aan!
RobbertV .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Wij komen al jaren in vrouwenpolder op vakantie en dit keer een ware verassing.
Wat een prachtige strandtent, met een enorm mooi uitzicht op de delta werken.
Mijn vrouw en ik hebben een goede chardonnay als huiswijn gedronken en vooraf wat brood met smeersels.
Verder gebakken gamba's vooraf, een kipsate en zelf had ik de zwaardvis.
We hebben erg "lekker" gegeten en genoten van het prachtige uitzicht!
De kinderen waren ook gelukkig, wat betreft de bediening die was vriendelijk en oplettend.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
In 1 week 2 keer gegeten, op zaterdag en op donderdag. De eerste keer was prima, aardige bediening en het eten was ongeveer van het niveau dat je verwacht in een strandtent, OK maar geen culinaire uitspattingen. Op1 uitschieter na, een van mijn vrienden nam de bouillabaisse en die was echt uitstekend. Lekkere stukken verse vis, schelpdieren en zeekraal in een laagje hartige vissoep, geserveerd met brood en een rouille-achtige saus, heel lekker.
De tweede keer was een geheel andere ervaring. Het duurde erg lang voor het eten kwam, toe we er naar vroegen was het antwoord "het is erg druk in de keuken". Mij lijkt het handiger om iets te zeggen als: " ik ga het even voor u navragen", want dat het druk is konden we zelf ook zien. Wij hadden de bouillabaisse besteld, en toen die arriveerde bleek er in de borden geen soep te liggen (onder de vis lag ongeveer 2 eetlepels sausachtige substantie). Toen wij de bediening hierop wezen zij hij: "dat hoort zo, dit is bouillabaisse". Wij zeiden: wij hebben bouillabaisse besteld, dat is een vissoep, dus wij willen graag wat soep in onze borden. De borden gingen terug naar de keuken, maar vervolgens kwam de jongen terug met de mededeling: "het hoort echt zo" en hij wilde ze weer neerzetten op tafel. Wij vertelden dat het een paar dagen ervoor anders was, en toen was het antwoord: "toen werkte er een andere chef, ze doen het elk op hun eigen manier". Wij wilden toch graag soep, dus wij vroegen of we met de chef konden praten. Dat kon niet, maar er kwam wel een leidinggevende aan tafel die bleef volhouden dat bouillabaisse geen soep is, maar desondanks kregen we als nog een schep soep over de vis. Die overigens, hoewel iets aan de zoute kant, wel erg lekker was. Wij kregen patat bij de bouillabaisse,geen brood en rouille, heel curieus maar dat hebben we maar zo gelaten. Alles bij elkaar zorgde deze discussie voor een heel ongemakkelijk gevoel bij ons, was wel jammer van onze laatste vakantie-avond.
Concluderend: het is echt wel een leuke tent, en vervolgens mij hebben ze er goede bedoelingen. De bouillabaisse kan je gerust kiezen, is echt goed. Maar, mensen van Lekker....zorg voor:
1) constante kwaliteit, het kan niet zo zijn dat een gerecht de ene dag heel anders is dan de andere dag
2) Geef medewerkers een training klachtafhandeling (ook de chef). Want dit was echt niet goed. Regel 1: ga niet in discussie met uw gasten.
Ik wens jullie veel succes, met een beetje bijsturing staat er een prima zaak op een prachtig strand!
Ahs .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Vandaag voor het eerst gegeten bij Beachclub Lekker. Alles ziet er heel verzorgd en netjes uit. Je kan zien dat er aandacht is besteed aan de inrichting. Wat betreft de service en het eten moet er nog heel wat gebeuren. Is veel bediening, maar lijken niet te worden aangestuurd, oogt rommelig.
Wij waren met z'n 2en, werden door 5 verschillende mensen geholpen, maar er werd niet gevraagd of alles voldoende aanwezig was of dat het smaakte. Bij het afrekenen werd alleen 't bedrag medegedeeld, om de rekening in te zien moesten wij er zelf om vragen.
Wat het eten betreft, prijs/kwaliteit verhouding is scheef. Portie zijn niet groot, en niet de kwaliteit welke wij van de familie Soolsma zijn gewend.
Beachclub Lekker ligt op een prachtige locatie, kan een prima aanwinst worden voor de regio maar het team moet nog echt wel de puntjes op de i zetten!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Lekker mosselen en een hamburger gegeten gegeten aan het strand, heel mooi terras met prachtig uitzicht over het strand en de zee.
Mooi nieuw gebouw, mooi ingericht.
Nadeel is dat er van alles misgaat in de bediening, drie keer zijn we vergeten, voorgerecht kwam niet, ondanks dat de frietjes er zo aankwamen nadat de mosselen op tafel verschenen moesten we er zelf om vragen toen de mosselen bijna op waren, toen we uiteindelijk maar geergerd de rekening vroegen werd snel de tafel opgeruimd door twee mensen maar de rekening kwam niet. Jammer want de rest was prima, er waren voldoende mensen aan het werk maar er leek geen leidinggevende in de bediening aanwezig