Beachclub LEEF

Zuiderstrand 11 2554 Den Haag Nederland Kaart
31-707620640

Over restaurant Beachclub LEEF

Een feest bij Beachclub Leef

Moet je binnenkort een feestje plannen? Dan kan je zeker terecht in Beachclub Leef. Het maakt niet uit of je gaat trouwen, een verjaardag gaat vieren of een bedrijfsfeest organiseert, want Beachclub Leef heeft alles in huis om het een onvergetelijk feest te maken. Het restaurant heeft een mooie locatie aan de kust, waardoor je altijd kunt genieten van randactiviteiten, een stevige wandeling op het strand en nog veel meer.

Meer informatie over restaurant Beachclub LEEF

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Frans H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Bij aankomst was een leuk plekje voor ons gereserveerd met uitzicht op zee.
Tapas gegeten; onbeperkt, dwz per keer bestel je er 3, als die op zijn weer 3 enz.
Tapas groenepeper bleek beschimmeld. serveerster erbij geroepen die excuus maakte en aangaf dat dit niet zo hoort. Nam het gerecht mee naar de keuken.
Bij afrekenen normale prijs gerekend, toen we een opmerking maakten stelde ze dat we er niet ziek van zouden worden, we toch verder lekker hadden gegeten en dat de keuken was aangesproken. Het was de policy van Leef om geen korting oid te geven.
Zeer teleurstellend al met al. Dit was onze laatste keer tapas bij Leef!
Fam.deniet .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteravond met een vriendin heerlijk gegeten bij Beachclub LEEF. De bediening was erg vriendelijk. Ee hadden echt een vakantie gevoel het was ook heerlijk weer. Echt een aanrader!
Smithics .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De tapas. Tsja, wat valt daar over te zeggen. Meest gefrituurde hapjes. Wel OK, niets bijzonders. Lekker brood. Opzichzelf beschouwd best prijzig.

Bediening varieert van ongeïnteresseerd duim in je eten niet aankijken (al deze kwaliteiten in 1 persoon) tot enorm enthousiast en behulpzaam. Na de 2e keer bestellen moest er wel gezwaaid worden om ambacht van de bedoening.

Locatie is super. Alleen daarom en om de vriendelijke bediening het bezoeken nog eens waard. Ik probeer dan wel iets anders van de kaart.
Wjaderks .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
leuk restaurant aan zee. Heerlijk tapasmenu gegeten prijs/ kwaliteit is goed en de service is telkens prima. Netjes allemaal. Aanrader dus.
Solleveldp .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tapas is hun specialiteit.
Ondanks de drukte werdoor alles op tijd geserveerd.
Vriendelijke mensen. Top locatie met ondergaande zo'n.
Marcovankleef .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Er is een fijne sfeer bij aankomst . We hebben er tapas gegeten, de hapjes werden in een relaxte tempo opgenomen en geserveerd zodat je feitelijk daar de gehele avond kunt eten en drinken dus al met al een goede bediening, lekker eten, goede sfeer voor een uiterst mooie prijs.
Ankesneep .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eenvoudige, niet te uitgebreide kaart met lekkere gerechten. Salades zijn (groot)+heerlijk. Het Tapas menu(€19) met onbeperkt Tapas eten is lekker en super gezellig om de avond te vullen.
Korvingsteven .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Leef. Deze keer gekozen voor de Carpaccio en warme Geitenkaas salade, een prima afwisseling na eerder deze week te hebben gesmuld van de tapa's. Ondanks de drukte blijven de dames zeer allert en nemen ze tijd voor de kant!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het ligt wat verder weg van de toegangswegen en daardoor is het allemaal wat rustiger. Op het eten valt niets aan te merken. Wel mogen er wat meer dekens en kussens besteld worden.
Omakarin .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
via internet gereserveerd en ze hadden een prachtig plekje voor ons uitgezocht; mooi uitzicht en windvrij!
Heerlijke tapas en sangria, aardige en attente bediening, gezellig terras.
Geen storende achtergrond muziek of andere herrie, maar strandsfeer, zoals het vlg.mij bedoeld is:natuurlijk!
Alle ingredienten voor een super zomeravond aan zee.
Alles voor een prijs, dat je het nog eens opnieuw kunt doen!
En dat zullen we zeker;bedankt en tot ziens
Leona H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bediening was erg vriendelijk. De tafel waar we aan zaten was een beetje kapot en we kregen gelijk een andere tafel. Het was redelijk druk. De tapas waren redelijk. Het brood en de aioli waren erg lekker.
Patversluis4 V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Vooral de Calamaris was erg lekker en de Patatas Bravas is een absolute aanrader!
Bediening: een top????ober. Heel erg klantvriendelijk.
RJ-Olthof .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De locatie van deze strandtent vinden wij erg leuk omdat deze wat afgelegen ligt! Het onbeperte tapas menu is erg uitgebreid waardoor er voor iedereen een juiste keuze is. Topavond gehad!!
Shiraz.angelita .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Zeer leuke tent. Wy gingen met 13 personen voor de onbeperkte tapas. Wat wel jammer was dat ze bij de reservering niet hadden verteld dat ze vanaf 8 personen alleen met rondes werken ipv a la carte. Zo krijg je wel bijna alles van de kaart, maar ook dingen die je niet lust en normaal niet zo nemen. De sfeer is erg gezellig, personeel erg vriendelijk,locatie super!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Afgelopen maart hebben we hier de onbeperkte tapas gegeten en genoten! Dit keer was de kwaliteit beduidend lager, de tapas fantasielozer, gewoontjes, wel aardig, maar meer ook niet. Dat kan echt veel beter. Ik moet er wel bij vermelden dat wij geen vleesgerechtjes hebben genomen.
Sommige personeelsleden zijn vriendelijk en klantgericht, maar er lopen er ook rond die ongeïnteresseerd overkwamen.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prima concept: rondje van 2 tapas per keer, zodat je eet wat je bestelt. Wij houden het meestal op een rondje of 4. Dit keer waren de lamskoteletjes er wèl! Ook de witte wijn (Nebla) viel in de smaak. Leef is een fijne strandtent, op het Zuiderstrand. Prettige bediening. Hier komen we vaker deze zomer!
SasKimmie .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Afgelopen zondag genoten van een heerlijke middag bij beachclub Leef! Heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Zeker een aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Genoten van heerlijk eten! Locatie is top, goede en vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!
MerelMartijn .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijke middag gehad. Lekker terras uit de wind, goed aan te rijden en te parkeren. Weg van de drukte op Scheveningen en Kijkduin. Fijne ontvangst, lekkere sangria, goeie bbq!
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Hele gezellige strandtent met vriendelijk personeel. Je kan er heerlijk op het terras zitten, uit de wind, genietend van een lekkere Sangria. De bbq was goed verzorgd met verschillende soorten vlees, stokbrood, salades en sauzen. Hele goede en gezellige locatie voor een feestje.