Beachclub LEEF

Zuiderstrand 11 2554 Den Haag Nederland Kaart
31-707620640

Over het restaurant Beachclub LEEF

Een feest bij Beachclub Leef

Moet je binnenkort een feestje plannen? Dan kan je zeker terecht in Beachclub Leef. Het maakt niet uit of je gaat trouwen, een verjaardag gaat vieren of een bedrijfsfeest organiseert, want Beachclub Leef heeft alles in huis om het een onvergetelijk feest te maken. Het restaurant heeft een mooie locatie aan de kust, waardoor je altijd kunt genieten van randactiviteiten, een stevige wandeling op het strand en nog veel meer.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub LEEF

Maandag t/m vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik vind het zo gezellig bij Leef en ik vind de tapas geweldig. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer, we gaan zeker vaker terug komen.
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuke locatie en heerlijk gegeten.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij LEEF: buiten begonnen, binnen geëindigd. Dit keer speelde er een bandje. Dat was een gave toevoeging aan de avond.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
LEEF blijft mijn favoriete restaurant. Het personeel is vriendelijk en het eten is lekker. Geen tijdslimiet bij het onbeperkt tapas eten is zo klantvriendelijk. Je kunt rond 17.00 uur aanschuiven en op je gemak tot 's avonds laat tafelen. Met mooi weer kan dat uiteraard op het terras. Wordt het kouder dan hebben ze dekentjes. Complimenten!

Oh ja, ik zie veel recensies met daarin de klacht dat het soms zo lang duurt, voordat het eten gebracht wordt. Dat laatste heb ik ook wel eens ervaren, maar dan denk ik altijd: geen haast; geniet van de rust, het uitzicht en jouw gezelschap! Het personeel doet echt haar best.
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Inmiddels 3 keer daar gegeten. Eten is daar lekker! En ze hebben leuke acties met de tapas en feestdagen.

Echter mis ik wel sfeer in de strandtent terwijl het echt wel een strandtent is waarin sfeer gemaakt kan worden.
Personeel doet haar werk, maar er straalt geen energie uit.

Tafeltjes staan héél dicht op elkaar waardoor je bijna geen privacy hebt met je gezelschap. Je kan de berichten van je buurman op zn telefoon lezen.
Ik miste ook achtergrond muziek, dat hoort wel in een strandtent.

Wellicht heb ik drie keer pech gehad en komt t doordat wij niet buiten konden zitten omdat de weersomstandigheden t niet toelieten en is het met mooi weer een topsfeer!

Voor als je in de buurt woont en een hapje wil eten, is t prima.
jsdewit .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Onze eerste keer bij LEEF was een leuke verrassing. Heerlijk gegeten, bediening was onwijs aardig, behulpzaam en snel. Echt een aanrader!! Wij komen zeker terug!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Locatie van de Beachclub was naar onze mening niet goed uitgelegd op de website, daardoor niet makkelijk te vinden. Hadden de pech in een nagenoeg lege beachclub te zitten eten, wat de sfeer er niet op verbeterde.
Eten was redelijk goed. Bediening heel klantvriendelijk, wat met zo'n kleine bezetting ook wel voor de hand liggend is. Deze beachclub lijkt ons op een mooie zomerdag een prima gelegenheid om op het terras lekker te genieten van de zonsondergang tijdens het eten. Maar op een herfstachtige dag is het was minder aantrekkelijk; ook om er te komen.
Kelly G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hier weten ze wat gastvrijheid betekent. Heerlijke plek, lekker eten en top bediening. Lekker relaxte sfeer. Ga zo door! Wij komen zeker terug. Bedankt.
lida M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Superenthousiaste bediening! Niets was teveel. Hebben genoten van deze jonge enthousiaste mannen.
Andrée L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, perfecte afsluiting van een mooie strand dag! Tapas en bediening waren erg goed, we gaan hier zeker vaker terug komen!
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijke tapas, mooie ontspannen sfeer, geweldige lokatie! Bediening is snel en vriendelijk. Klein minpuntje, de wijn is te duur en helaas geen gratis karaf water bij zo'n dure fles wijn.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Echt heerlijke tapas gegeten.
Om half 11 ging de keuken helaas dicht. Daar ga je met onbeperkt tapas. We konden de laatste ronde wel meer bestellen
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Mijn 2e keer hier. Vanavond was de bediening slecht, lang wachten, vriendin vroeg om een schoon bord, dat was te ingewikkeld, waren vooral druk met elkaar ipv met de klanten.
Advies: huur iets ouder personeel in die snappen wat het begrip gastvrijheid inhoud.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke tapas gegeten aan het strand in het zonnetje voor een redelijke prijs. Kom hier zeker terug om de rest van kaart te proeven !
Dwight V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goed eten! Voor een leuke prijs! Echt een strandtent gevoel!
Vooral de tapas zijn aan te raden!

Dwight
Selena L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een leuk afgelegen strandtent met een leuke sfeer. Toen wij er waren was er een grote groep volwassenen en een grote groep met ouders en kinderen. Wij zaten direct naast de groep kinderen en er werd door onze serveerster voorgesteld om een stukje verder op te zitten. Helemaal prima! Met de sticky spareribs kwam ze ook nog natte doekjes brengen toen ze zag wat een kliederboel wij er van maakte. De tapas waren van goed formaat en heerlijk. Vooral het brood was lekker zacht en smaakvol. Ondanks de grote groepen hoefden we niet ellenlang te wachten op onze gerechtjes. Tip: probeer de Sangria 43!
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Locatie is heerlijk. Eten ook dik in orde.
Jong, vriendelijk personeel. Men had af en toe een herinnering nodig maar verder deden ze het uitstekend!
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Jammer dat de wc's niet bijgehouden worden (wc papier op de grond, plasjes water etc) en een beetje oude boel zijn.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Leuke strandtent, goed eten, vlotte en vriendelijke bediening!
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wederom weer heerlijk tapas gegeten. Zo lekker en mooi om hier in rustige omgeving heerlijke tapas te eten. Ook alle nieuwe hapjes dit jaar zijn zeker de moeite meer dan waard om te proberen. Het is een stukje lopen vanaf parkeer gelegenheid, maar zeker de moeite waard.