Beachclub LEEF

Zuiderstrand 11 2554 Den Haag Nederland Kaart
31-707620640

Over het restaurant Beachclub LEEF

Een feest bij Beachclub Leef

Moet je binnenkort een feestje plannen? Dan kan je zeker terecht in Beachclub Leef. Het maakt niet uit of je gaat trouwen, een verjaardag gaat vieren of een bedrijfsfeest organiseert, want Beachclub Leef heeft alles in huis om het een onvergetelijk feest te maken. Het restaurant heeft een mooie locatie aan de kust, waardoor je altijd kunt genieten van randactiviteiten, een stevige wandeling op het strand en nog veel meer.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub LEEF

Neem bus 24 richting Kijkduin. Stap uit bij de halte ‘Kruisbeklaan”. Vanaf hier is het ongeveer tien minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Voer ‘Savornin Lohmanpad’ in als adres in je navigatiesysteem. Hier kun je gratis parkeren. Loop de heuvel over, sla bij de kruising naar links en de eerstvolgende mogelijkheid naar rechts. Je bent gearriveerd bij Beachclub LEEF.

Maandag t/m vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub LEEF

Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bij binnenkomen restaurant rook je de frituurlucht al, zalm zag er niet verse uit en meloen was bijna niet te vinden tussen de ham. vlees gerechten waren prima.
Tijdens etentje werden er ook 2 verjaardagen gevierd met harde muziek, niet echt relaxed.
Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Robbert K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Het eten was top!
Super lekkere sangria!
Bediening was goed, maar soms iets te snel met vragen of we al klaar waren voor de volgende ronde..
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Shimi G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
De kwaliteit van het eten is erg goed, alles vers en niks uit potjes. De bediening is ook erg vriendelijk, we gaan hier zeker vaker komen.
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Super lekker tapas eten op een top locatie en toch lekker rustig. Mooi uitzicht op de Noordzee en het strand. In 1 woord geweldig !
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het personeel doet zn uiterste best. Heeft geprobeerd alles goed te laten verlopen. Maar wij begonnen met eten om half 7 en doordat de keuken niet goed draaide hadden wij om 21 uur pas 4 hapjes gekregen. Wij konden daarna nog 2 extra hapjes bestellen maar toen ineens ging de keuken dicht. Omdat het keukenpersoneel overliep. Dit kan gewoon echt niet. Uiteindelijk ter compensatie cheesecake gekregen maar dat is natuurlijk niet de route die het had moeten zijn. Ik snap echt wel dat er iets kan gebeuren waardoor het anders kan lopen maar zeg dit dan tegen de mensen die aanschuiven. Nogmaals vr het personeel alleen maar complimenten. Die kregen een bak shit over zich heen deze avond het was gewoon zielig om daar naar te moeten kijken. Zij deden zo hun best. Ik ga er zeker nog wel een keer eten maar hoop dit dan niet nogmaals mee te maken. (Was vorig jaar namelijk ook vaak hetzelfde verhaal)
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker eten, goede sfeer en het personeel is zeer klantvriendelijk. Een hele fijne avond gehad. Wij komen zeker terug bij deze leuke strandtent.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het eten was teleurstellend, het was koud of smaakte niet goed. Het duurde erg lang voordat het eten op tafel kwam, wij hebben 3 rondes gehad in 3,5 uur.
gejokoopkeij .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Prima locatie, Lekker eten, leuke formule, Onbeperkt Tapas. Prettige bediening. Een opmerking, cappuccino was niet warm..
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
prima gegeten met goede bediening, goede wijn, lekkere gerechten, toevallig was het mooi weer, lekker op terras gezeten, er werden kussens op de band gelegd
Els G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijke tapas zeker een aanrader, en goede wijnen.... sfeer goed .... vriendelijk personeel ...... genoeg parasols .....
Eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Waren hier voor de Moederdaglunch, goed georganiseerd en erg lekkere gerechten. Soms duurde het iets langer voordat iets aangevuld werd maar gelukkig hadden we geen haast.
Muziek stond iets te hard voor de gelegenheid maar verder echt een aanrader. Ook de ligging is super!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zeer goede bediening en uitstekende gerechten tegen relatief redelijke prijzen. Zeker de moeite waard zowel bij slecht als mooi weer.
shiraz.angelita .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
ik vond de drankprijzen wat aan de hoge kant en een aantal dingen bij het buffet waren helaas al op. Dat terwijl de moederdagbrunch nog wel even duurde.
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Moederdagarrangement. Het eten was redelijk al was de keuze beperkt en de fruit/yoghurt was dun en niet koel omdat het er lang staat. De ham en carpaccio waren heerlijk! De wc was echt te vies en er zitten veel insecten tegen de ramen en bovenin de hoeken, dat kan natuurlijk schoner. Kortom: best ok en het was gezellig, maar niet echt fris allemaal.
boy.soochit .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een ongedwongen sfeer. De wachttijd tussen de gerechten door is voor ons gevoel net iets te lang geweest.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Zoals altijd heerlijk ontspannen gezetten en voortreffelijk gegeten. Het personeel vind ik bijzonder vriendelijk. Kortom Ik hou ervan.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
In vergelijking met vorig jaar. Was het nu een stuk beter. Hopelijk blijft deze service de gehele zomer van kracht. We komen snel weer terug.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Fijn dat Leef weer open is op het strand! En wat is het heerlijk om in april al de hele avond buiten te kunnen eten. Maar wij waren daar vandaag niet de enige in, het was druk, en daardoor was de wachttijd (veel) langer dan normaal. Maar gelukkig was de kwaliteit van de gerechtjes onveranderd hoog! De service van het bedienend personeel prima, en de nieuwe gerechtjes zijn door ons goedgekeurd. We hopen op een prachtige, lange zomer en we komen zeker weer!
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Keuken kon drukte niet aan. Bediening was te onervaren en compleet de kluts en systematiek kwijt. Jammer. Wachttijd eettijd veeeeel te lang. Restaurant manager werk aan de winkel!!!!!!
vanrianne .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten, leuke omgeving, alleen werd het een beetje koud zo later op de avond. De bediening was aardig en goed, maar af en toe iets te amicaal.