Beachclub LEEF

Zuiderstrand 11 2554 Den Haag Nederland Kaart
31-707620640

Over het restaurant Beachclub LEEF

Een feest bij Beachclub Leef

Moet je binnenkort een feestje plannen? Dan kan je zeker terecht in Beachclub Leef. Het maakt niet uit of je gaat trouwen, een verjaardag gaat vieren of een bedrijfsfeest organiseert, want Beachclub Leef heeft alles in huis om het een onvergetelijk feest te maken. Het restaurant heeft een mooie locatie aan de kust, waardoor je altijd kunt genieten van randactiviteiten, een stevige wandeling op het strand en nog veel meer.

Halve fles mineraalwater

Edith O.
Marjolein P.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke tapas gegeten aan het strand in het zonnetje voor een redelijke prijs. Kom hier zeker terug om de rest van kaart te proeven !
Dwight V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goed eten! Voor een leuke prijs! Echt een strandtent gevoel!
Vooral de tapas zijn aan te raden!

Dwight
Selena L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een leuk afgelegen strandtent met een leuke sfeer. Toen wij er waren was er een grote groep volwassenen en een grote groep met ouders en kinderen. Wij zaten direct naast de groep kinderen en er werd door onze serveerster voorgesteld om een stukje verder op te zitten. Helemaal prima! Met de sticky spareribs kwam ze ook nog natte doekjes brengen toen ze zag wat een kliederboel wij er van maakte. De tapas waren van goed formaat en heerlijk. Vooral het brood was lekker zacht en smaakvol. Ondanks de grote groepen hoefden we niet ellenlang te wachten op onze gerechtjes. Tip: probeer de Sangria 43!
Ian P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Locatie is heerlijk. Eten ook dik in orde.
Jong, vriendelijk personeel. Men had af en toe een herinnering nodig maar verder deden ze het uitstekend!
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Jammer dat de wc's niet bijgehouden worden (wc papier op de grond, plasjes water etc) en een beetje oude boel zijn.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Leuke strandtent, goed eten, vlotte en vriendelijke bediening!
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wederom weer heerlijk tapas gegeten. Zo lekker en mooi om hier in rustige omgeving heerlijke tapas te eten. Ook alle nieuwe hapjes dit jaar zijn zeker de moeite meer dan waard om te proberen. Het is een stukje lopen vanaf parkeer gelegenheid, maar zeker de moeite waard.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Hele fijne avond gehad, niks op aan te merken! Je kunt hier heerlijk een avondje doorbrengen zonder gelijk de hoofdprijs te moeten betalen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Altijd fijn om hier te genieten van de verse en goed bereide tapas. Blij dat het seizoen op het strand weer begonnen is. Op de kaart wat nieuwe gerechtjes, ook die vallen weer in de smaak. Leuke, gezellige strandtent, goed en vriendelijk personeel, kortom, we komen terug!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Bij aankomst was een leuk plekje voor ons gereserveerd met uitzicht op zee.
Tapas gegeten; onbeperkt, dwz per keer bestel je er 3, als die op zijn weer 3 enz.
Tapas groenepeper bleek beschimmeld. serveerster erbij geroepen die excuus maakte en aangaf dat dit niet zo hoort. Nam het gerecht mee naar de keuken.
Bij afrekenen normale prijs gerekend, toen we een opmerking maakten stelde ze dat we er niet ziek van zouden worden, we toch verder lekker hadden gegeten en dat de keuken was aangesproken. Het was de policy van Leef om geen korting oid te geven.
Zeer teleurstellend al met al. Dit was onze laatste keer tapas bij Leef!
fam.deniet .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteravond met een vriendin heerlijk gegeten bij Beachclub LEEF. De bediening was erg vriendelijk. Ee hadden echt een vakantie gevoel het was ook heerlijk weer. Echt een aanrader!
smithics .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De tapas. Tsja, wat valt daar over te zeggen. Meest gefrituurde hapjes. Wel OK, niets bijzonders. Lekker brood. Opzichzelf beschouwd best prijzig.

Bediening varieert van ongeïnteresseerd duim in je eten niet aankijken (al deze kwaliteiten in 1 persoon) tot enorm enthousiast en behulpzaam. Na de 2e keer bestellen moest er wel gezwaaid worden om ambacht van de bedoening.

Locatie is super. Alleen daarom en om de vriendelijke bediening het bezoeken nog eens waard. Ik probeer dan wel iets anders van de kaart.
wjaderks .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
leuk restaurant aan zee. Heerlijk tapasmenu gegeten prijs/ kwaliteit is goed en de service is telkens prima. Netjes allemaal. Aanrader dus.
solleveldp .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tapas is hun specialiteit.
Ondanks de drukte werdoor alles op tijd geserveerd.
Vriendelijke mensen. Top locatie met ondergaande zo'n.
marcovankleef .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Er is een fijne sfeer bij aankomst . We hebben er tapas gegeten, de hapjes werden in een relaxte tempo opgenomen en geserveerd zodat je feitelijk daar de gehele avond kunt eten en drinken dus al met al een goede bediening, lekker eten, goede sfeer voor een uiterst mooie prijs.
ankesneep .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eenvoudige, niet te uitgebreide kaart met lekkere gerechten. Salades zijn (groot)+heerlijk. Het Tapas menu(€19) met onbeperkt Tapas eten is lekker en super gezellig om de avond te vullen.
korvingsteven .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Leef. Deze keer gekozen voor de Carpaccio en warme Geitenkaas salade, een prima afwisseling na eerder deze week te hebben gesmuld van de tapa's. Ondanks de drukte blijven de dames zeer allert en nemen ze tijd voor de kant!