Beachclub LEEF

Zuiderstrand 11 2554 Den Haag Nederland Kaart
31-707620640

Over het restaurant Beachclub LEEF

Een feest bij Beachclub Leef

Moet je binnenkort een feestje plannen? Dan kan je zeker terecht in Beachclub Leef. Het maakt niet uit of je gaat trouwen, een verjaardag gaat vieren of een bedrijfsfeest organiseert, want Beachclub Leef heeft alles in huis om het een onvergetelijk feest te maken. Het restaurant heeft een mooie locatie aan de kust, waardoor je altijd kunt genieten van randactiviteiten, een stevige wandeling op het strand en nog veel meer.

Halve fles mineraalwater

- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub LEEF

Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met gezin hier verjaardag gevierd. Vooraf gereserveerd, maar was helemaal niet nodig, want op de zondagavond was de beachclub bijna helemaal leeg. Vriendelijke ontvangst en bediening. Korte uitleg over de formule waarna we met een glas bubbels de avond begonnen. Heerlijk brood met aioli en kruidenboter. Daarna hele avond uitstekende tapas gegeten, lekker van elkaar proeven. Toppertjes waren wat mij betreft de puntpaprikasoep, de kaas/spinazie kroketjes en de spaanse worst. Helaas hoort het dessert niet bij de all-in formule, maar waren wel heerlijk. Keuze uit diverse o.a. brownie, cheesecaken en chocoladetaart, allemaal met ijs. Bijzonder vriendelijk dat wij een extra fles bubbels kregen voor de verjaardag.
Jammer dat het slecht weer was, we hadden geen zonsondergang en de wandeling door de duinen (10 minuten) terug naar de parkeerplaats was een beetje nat. Verder een heel gezellige avond gehad.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambience. Hele goede keuken, lekker eten, bediening lijkt een beetje onervaren, overziet niet alles, maar erg aardig en bereid om goed te helpen. We hebben niet te lang hoeven wachten op drankjes of volgende gangen. Relaxte sfeer, mooie omgeving, geen dreunende, overheersende muziek, super avond gehad!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Bediening was 'casual'/informeel. Gaf een leuke sfeer. Eten was lekker, niet spectaculair, maar wel goed. Moesten helaas wat lang wachten, het was druk en dat kon de keuken blijkbaar niet goed aan.
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een eetbelevenis! Super personeel, 's middags nog even gebeld worden of de reservering klopt en het menu doorgesproken. Heerlijke gerechten en ontspannen sfeer.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ik blijf het zeggen: fantastisch concept, heerlijk eten en vriendelijke bediening. Ik was met twaalf vrienden en wij hebben een mooie avond gehad. Als je met een grote groep bent, worden er eerst een drietal "vaste" rondes met tapas geserveerd. Daarna mag je nog van de kaart bestellen. We hebben allemaal genoeg en lekker gegeten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk ontbeten in de zon, prima ontvangst en bediening. Het was een uitgebreid ontbijt zeker aan te raden! 120 tekens vin ik echt teveel.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het blijft onze favoriet, lekker tapas aan het strand. Deze keer met familie en het was weer allemaal goed. Gezellige bediening, heerlijk eten en een heerlijke sfeer. Was binnen lekker warm met het zonnetje erop. Aanrader: de spinazie kaaskroketjes blijven mijn persoonlijke voorkeur houden.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik vind het zo gezellig bij Leef en ik vind de tapas geweldig. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer, we gaan zeker vaker terug komen.
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuke locatie en heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij LEEF: buiten begonnen, binnen geëindigd. Dit keer speelde er een bandje. Dat was een gave toevoeging aan de avond.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
LEEF blijft mijn favoriete restaurant. Het personeel is vriendelijk en het eten is lekker. Geen tijdslimiet bij het onbeperkt tapas eten is zo klantvriendelijk. Je kunt rond 17.00 uur aanschuiven en op je gemak tot 's avonds laat tafelen. Met mooi weer kan dat uiteraard op het terras. Wordt het kouder dan hebben ze dekentjes. Complimenten!

Oh ja, ik zie veel recensies met daarin de klacht dat het soms zo lang duurt, voordat het eten gebracht wordt. Dat laatste heb ik ook wel eens ervaren, maar dan denk ik altijd: geen haast; geniet van de rust, het uitzicht en jouw gezelschap! Het personeel doet echt haar best.
Kim E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Inmiddels 3 keer daar gegeten. Eten is daar lekker! En ze hebben leuke acties met de tapas en feestdagen.

Echter mis ik wel sfeer in de strandtent terwijl het echt wel een strandtent is waarin sfeer gemaakt kan worden.
Personeel doet haar werk, maar er straalt geen energie uit.

Tafeltjes staan héél dicht op elkaar waardoor je bijna geen privacy hebt met je gezelschap. Je kan de berichten van je buurman op zn telefoon lezen.
Ik miste ook achtergrond muziek, dat hoort wel in een strandtent.

Wellicht heb ik drie keer pech gehad en komt t doordat wij niet buiten konden zitten omdat de weersomstandigheden t niet toelieten en is het met mooi weer een topsfeer!

Voor als je in de buurt woont en een hapje wil eten, is t prima.
jsdewit .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Onze eerste keer bij LEEF was een leuke verrassing. Heerlijk gegeten, bediening was onwijs aardig, behulpzaam en snel. Echt een aanrader!! Wij komen zeker terug!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Locatie van de Beachclub was naar onze mening niet goed uitgelegd op de website, daardoor niet makkelijk te vinden. Hadden de pech in een nagenoeg lege beachclub te zitten eten, wat de sfeer er niet op verbeterde.
Eten was redelijk goed. Bediening heel klantvriendelijk, wat met zo'n kleine bezetting ook wel voor de hand liggend is. Deze beachclub lijkt ons op een mooie zomerdag een prima gelegenheid om op het terras lekker te genieten van de zonsondergang tijdens het eten. Maar op een herfstachtige dag is het was minder aantrekkelijk; ook om er te komen.
Kelly G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hier weten ze wat gastvrijheid betekent. Heerlijke plek, lekker eten en top bediening. Lekker relaxte sfeer. Ga zo door! Wij komen zeker terug. Bedankt.
lida M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Superenthousiaste bediening! Niets was teveel. Hebben genoten van deze jonge enthousiaste mannen.
Andrée L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, perfecte afsluiting van een mooie strand dag! Tapas en bediening waren erg goed, we gaan hier zeker vaker terug komen!
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijke tapas, mooie ontspannen sfeer, geweldige lokatie! Bediening is snel en vriendelijk. Klein minpuntje, de wijn is te duur en helaas geen gratis karaf water bij zo'n dure fles wijn.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Echt heerlijke tapas gegeten.
Om half 11 ging de keuken helaas dicht. Daar ga je met onbeperkt tapas. We konden de laatste ronde wel meer bestellen
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Mijn 2e keer hier. Vanavond was de bediening slecht, lang wachten, vriendin vroeg om een schoon bord, dat was te ingewikkeld, waren vooral druk met elkaar ipv met de klanten.
Advies: huur iets ouder personeel in die snappen wat het begrip gastvrijheid inhoud.