Beachclub LEEF

Zuiderstrand 11 2554 Den Haag Nederland Kaart
31-707620640

Over het restaurant Beachclub LEEF

Een feest bij Beachclub Leef

Moet je binnenkort een feestje plannen? Dan kan je zeker terecht in Beachclub Leef. Het maakt niet uit of je gaat trouwen, een verjaardag gaat vieren of een bedrijfsfeest organiseert, want Beachclub Leef heeft alles in huis om het een onvergetelijk feest te maken. Het restaurant heeft een mooie locatie aan de kust, waardoor je altijd kunt genieten van randactiviteiten, een stevige wandeling op het strand en nog veel meer.

Halve fles mineraalwater

- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub LEEF

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
In vergelijking met vorig jaar. Was het nu een stuk beter. Hopelijk blijft deze service de gehele zomer van kracht. We komen snel weer terug.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Fijn dat Leef weer open is op het strand! En wat is het heerlijk om in april al de hele avond buiten te kunnen eten. Maar wij waren daar vandaag niet de enige in, het was druk, en daardoor was de wachttijd (veel) langer dan normaal. Maar gelukkig was de kwaliteit van de gerechtjes onveranderd hoog! De service van het bedienend personeel prima, en de nieuwe gerechtjes zijn door ons goedgekeurd. We hopen op een prachtige, lange zomer en we komen zeker weer!
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Keuken kon drukte niet aan. Bediening was te onervaren en compleet de kluts en systematiek kwijt. Jammer. Wachttijd eettijd veeeeel te lang. Restaurant manager werk aan de winkel!!!!!!
vanrianne .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten, leuke omgeving, alleen werd het een beetje koud zo later op de avond. De bediening was aardig en goed, maar af en toe iets te amicaal.
Jacintha V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Tapas gegeten. Best lekker, maar 2 mini-bakjes per 20 tot 30 minuten, is niet gezellig eten. Waarom niet direct 4 bakjes per persoon? Het was een drukke zaterdag, maar de strandtent is net open en nu waren de toiletten al niet om aan te zien. Geen zeep, een overvolle prullenbak en alles heel erg vies. Ik ben toch maar thuis naar het toilet gegaan:-( Jammer, moet veel beter kunnen. De locatie en het concept zijn erg leuk!
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De Tapas waren heerlijk, maar we moesten er lang wachten voordat we uberhaupt werden geholpen.
Het was niet eens heel druk, maar we moesten lang wachten op een drankje en de eerste tapas.
De tijd tussen de volgende ronde, duurde ook erg lang. Na 4 rondes werd er gevraagd of we uitgegeten waren, terwijl het onbeperkt zou moeten zijn, Toen we zeiden dat we nog een ronde wilden, werd er niet erg enthousiast op gereageerd. Ook waren er al een aantal tapas niet meer, waardoor de keuze ook beperkt was. Ook op onze rekening aan het eind van de avond stonden 6 drankjes die we helemaal niet hadden gehad ! Al met al waren de tapas lekker, maar zeker niet voor herhaling vatbaar.
elly V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
luna V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
supergoed restaurant heb dr heerlijk gegeten! dr hangt een hele gezellige zweer daar en de wachttijden zijn ook kort. zeker een aanrader om naar toe te gaan!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
deze club is heel gezellig. en de sfeer daar ook. je kan verder nog heerlijk genieten van het strand en de hapjes . het is zeker een aanrader om naar toe te gaan
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
deze strandtent heft een hele gezellig zweer en het eten hier is heel lekker. het is zeker een aanraden om met je familie of vrienden heen te gaan.
Jörgen V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keus. Vooral de mini hamburgers vielen in de smaak.
Helaas erg vieze toiletten. Leuke locatie. Prima sfeer
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met gezin hier verjaardag gevierd. Vooraf gereserveerd, maar was helemaal niet nodig, want op de zondagavond was de beachclub bijna helemaal leeg. Vriendelijke ontvangst en bediening. Korte uitleg over de formule waarna we met een glas bubbels de avond begonnen. Heerlijk brood met aioli en kruidenboter. Daarna hele avond uitstekende tapas gegeten, lekker van elkaar proeven. Toppertjes waren wat mij betreft de puntpaprikasoep, de kaas/spinazie kroketjes en de spaanse worst. Helaas hoort het dessert niet bij de all-in formule, maar waren wel heerlijk. Keuze uit diverse o.a. brownie, cheesecaken en chocoladetaart, allemaal met ijs. Bijzonder vriendelijk dat wij een extra fles bubbels kregen voor de verjaardag.
Jammer dat het slecht weer was, we hadden geen zonsondergang en de wandeling door de duinen (10 minuten) terug naar de parkeerplaats was een beetje nat. Verder een heel gezellige avond gehad.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambience. Hele goede keuken, lekker eten, bediening lijkt een beetje onervaren, overziet niet alles, maar erg aardig en bereid om goed te helpen. We hebben niet te lang hoeven wachten op drankjes of volgende gangen. Relaxte sfeer, mooie omgeving, geen dreunende, overheersende muziek, super avond gehad!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Bediening was 'casual'/informeel. Gaf een leuke sfeer. Eten was lekker, niet spectaculair, maar wel goed. Moesten helaas wat lang wachten, het was druk en dat kon de keuken blijkbaar niet goed aan.
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een eetbelevenis! Super personeel, 's middags nog even gebeld worden of de reservering klopt en het menu doorgesproken. Heerlijke gerechten en ontspannen sfeer.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ik blijf het zeggen: fantastisch concept, heerlijk eten en vriendelijke bediening. Ik was met twaalf vrienden en wij hebben een mooie avond gehad. Als je met een grote groep bent, worden er eerst een drietal "vaste" rondes met tapas geserveerd. Daarna mag je nog van de kaart bestellen. We hebben allemaal genoeg en lekker gegeten.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk ontbeten in de zon, prima ontvangst en bediening. Het was een uitgebreid ontbijt zeker aan te raden! 120 tekens vin ik echt teveel.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het blijft onze favoriet, lekker tapas aan het strand. Deze keer met familie en het was weer allemaal goed. Gezellige bediening, heerlijk eten en een heerlijke sfeer. Was binnen lekker warm met het zonnetje erop. Aanrader: de spinazie kaaskroketjes blijven mijn persoonlijke voorkeur houden.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik vind het zo gezellig bij Leef en ik vind de tapas geweldig. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer, we gaan zeker vaker terug komen.
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuke locatie en heerlijk gegeten.