Beachclub LEEF

Zuiderstrand 11 2554 Den Haag Nederland Kaart
31-707620640

Over het restaurant Beachclub LEEF

Een feest bij Beachclub Leef

Moet je binnenkort een feestje plannen? Dan kan je zeker terecht in Beachclub Leef. Het maakt niet uit of je gaat trouwen, een verjaardag gaat vieren of een bedrijfsfeest organiseert, want Beachclub Leef heeft alles in huis om het een onvergetelijk feest te maken. Het restaurant heeft een mooie locatie aan de kust, waardoor je altijd kunt genieten van randactiviteiten, een stevige wandeling op het strand en nog veel meer.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub LEEF

Neem bus 24 richting Kijkduin. Stap uit bij de halte ‘Kruisbeklaan”. Vanaf hier is het ongeveer tien minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Voer ‘Savornin Lohmanpad’ in als adres in je navigatiesysteem. Hier kun je gratis parkeren. Loop de heuvel over, sla bij de kruising naar links en de eerstvolgende mogelijkheid naar rechts. Je bent gearriveerd bij Beachclub LEEF.

Maandag t/m vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub LEEF

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eerder bij LEEF Delft geweest, en daar teleurgesteld voor de deur gestaan omdat het verre van rolstoeltoegankelijk was. Maar deze locatie maakt alles goed!
Heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer, enthousiaste bediening
fredschmale .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het blijft een geslaagde formule, de Tapas van Leef. Zowel koud als warm, zowel vlees als vis en altijd met een Spaanse ondertoon. Lekker kiezen uit een groot aantal gerechten en genieten!!!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Jammer dat het AH menu waar we voor kwamen niet beschikbaar was. Het eten was heerlijk. Helaas kon er geen oplossing voor het probleem bedacht worden.
Quiel B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wij komen hier heel graag. Het eten is uitstekend, bijna uniek voor een strandtent. Altijd zeer hoge kwaliteit tapas. De bediening is vriendelijk, gastvrij en heel persoonlijk. Alles met een big smile. Ze zijn snel, hoe druk het ook is. Maar als je een keer 5 uur lang wilt tafelen, laten ze je rustig zitten en dringen ze je niks op. Je komt echt bij ze op bezoek. De vaste crew is een aanwinst. Sterker nog, wij kiezen vaak voor dit restaurant, niet alleen vanwege de fijne mediterrane relaxte sfeer en het uitstekende eten, maar juist ook vanwege de bediening.
wilmavanpraag .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
uitstekend restaurant met heerlijke tapas!! Volop keus. voor ieder wat wil. Gezellige bediening. Kortom, een echte aanrader
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
aan het strand eten is erg fijn. Doordat je diverse gerechtjes kan bestellen, kan je lekker lang genieten. Het eten was oke, sommige dingen goed, sommige iets minder, maar alles bij elkaar wel voor herhaling vatbaar.
Roxanne P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Leuke bediening. Er waren niet veel gasten deze maandag waardoor wij onwijs snel geholpen werden en wat extra gerechten konden bestellen.
Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben zeer lekker gegeten.
Alleen jammer dat we na het 1e drankje een uur hebben moeten wachten totdat de eerste gang werd opgenomen.
Daniëlle Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ronduit slechte bediening! We wilden graag buiten zitten, met een hoop gezucht kon dat wel, maar eigenlijk serveerden ze niet buiten.. En dat voor een strandtent...? Bij navraag waarom merkte de serveerster op dat zij de enige was die een beetje hard liep en dat ze anders ‘haar’ personeel teveel achter hun broek moest zitten dat ze door moesten lopen...Het was eigenlijk ter bescherming van haar zelf dat ze eigenlijk niet buiten uitserveerden... Toen we later vanwege de kou weer naar binnen gingen werd het helemaal lastig voor ze... het duurde ontzettend lang voor de bediening weer kwam om onze bestelling op te nemen... geen aanrader!!
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Erg mooie locatie: aan de duinen op een rustig gedeelte van het strand.
Een grote variatie aan tapasgerechten. De meeste gerechtjes zijn heerlijk. Sommige zijn niet bijzonder.
Helaas ging het logistiek deze avond niet goed. Bestellingen kwamen meerdere malen niet door waardoor er hele lange wachttijden tussen de gerechten ontstonden.
Vriendelijke bediening, maar miste de scherpte.
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Prima service en leuke en vriendelijke bediening. De kwaliteit van de Tapas is prima en heerlijk. Een unieke plek aan het strand met een prachtige zonsondergang. Een TOPPER!!
brigittavanaalst .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
tussen de 2 gerechtjes die je mag bestellen zat tussen een half uur en drie kwartier.. erg lang wachten dus.. ondanks vragen of het wat sneller kon.. toch niet sneller een bestelling laten komen .. ondanks reserveren van een tafel met parasol moesten we aan een picknick tafel zitten in de volle zon..
Maud126 H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Tapas zijn van goede kwaliteit en veel keus en afwisseling.
We hebben genoten van een avondje aan zee en ondergaande zon. Spanje at Kijkduin!
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker tapaz gegeten. Alle gerechtjes waren lekker, vooral de vis.
Het eerste drankje en stokbrood met smeerseltjes kwamen snel. De bestelde wijntjes hadden we sneller verwacht.
De bediening was vriendelijk en enhousiast, al was er één meisje dat de verkeerde toon aansloeg.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het was best oke, maar ik had er stiekem iets meer van verwacht. Sangria was erg lekker, maar doordat sommige porties wel heeeelll klein zijn kun je het niet leuk met elkaar delen en moet je weer een ronde wachten..
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Zoals elke keer als we komen weer super gegeten, erg vriendelijke bediening en super locatie. Komen hier zeker weer terug
sandrawal .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
lekkere hapjes, met enige regelmaat geserveerd. Bij groep van 8 personen of meer zetten ze als je een teken geeft de volgende ronde neer. prima!
Agnetha K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
iens heeft de reservering niet doorgegeven. Er was genoeg plek, en het restaurant nam het goed op. Ik was teleurgesteld in iens.
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Wij waren er op maandag, dan denk je rustig. Maar door het prachtige weer bomvol. Chapeau voor de bediening. Soms duurde het wat langer maar elke keer met uitleg kwam de volgende gang. Ode aan de kok. Het was echt heerlijk. En ook nog een geweldige zonsondergang.
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Wij hebben een super gezellige avond gehad. Op een mooie plek, met goed eten en vriendelijk personeel. Een aanrader. Vergeet van te voren niet te reserveren anders is het vol!