Beachclub Lakeside

Zalnéweg 110 8026 PZ Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub Lakeside

• : Parkeren op de Wijthmenerplas. Parkeerkosten €5,00. Na 16:30 gratis.

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00 uur
Diner Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00.
Onze keuken sluit om 21:00.

6,8
6,5
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Lakeside

Anita T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was erg lekker, grote porties en
heel gezellig

Het er lekker, heel gezellig en grote porties, dus suuuuper avond gehad.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, goede
royale porties en prima service.

Erg lekker gegeten, ruime porties en prima service.
André B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Hele mooie locatie, maar het was er niet druk, alleen buiten een bbq gezelschap
Josina V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het ontvangst is slecht. Er wordt vriendelijk hallo gezegd, maar er komt niemand naar je toe. Er is veel jonge en vooral onervaren bediening en dat merk je met alles. Bijvoorbeeld in de wijze hoe soms je eten wordt geserveerd.
Verder praten de jongens achter de bar populair en kraken ze klanten af. Wij horen dat terwijl we aan het eten zijn.
Het eten op zich is ruim voldoende.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ondanks de slechtere reviews hebben we het toch een kans gegeven (je kan met de AH actie ook bij weinig terecht) maar helaas. Slechte (jonge, onwetende) bediening, lang moeten wachten (bij aankomst al en op het eten), verkeerde eten werd gebracht en samengesteld toetje van ijs en bavarois was niet te eten. Helaas, nooit meer.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
wij vonden het spannend vanwege de negatieve recensies maar waren uiteindelijk vol lof over de bediening, het eten, de sfeer aan het water en het eten! geweldige locatie en veen enthousiaste sportieve jonge mensen!
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Eten erg goed, met AH actie gegeten helaas keus op de site anders dan tijdens het diner zelf maar dat was prima uiteindelijk. Bediening wisselend, 1 jongen erg vriendelijk en correct helaas liep er ook een tweetal bij die niet echt op de hoogte van wat er in huis was en (nog) niet door hebben gasten op een duidelijke manier te helpen (bijv. Vragen hoe het voorgerecht was ipv gewoon de borden weg halen). Heerlijk gegeten/ erg gezellige uitstraling zeker iets om terug te komen voor een diner maar dan lekker de uitgebreide kaart
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hebben met de ah actie prima gegeten, in tegenstelling tot eerdere recensies. De ontvangst en bediening correct en vriendelijk. De soep prima van smaak. De gamba's als hoofdgerecht een ruim en lekker portie. Het nagerecht vers fruit was eenvoudig maar goed. De wachttijd tussen de gangen mochten we zelf aangeven. De locatie is erg mooi om te eten. Voor ons was de prijs kwaliteit verhouding prima.
J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het hoofdgerecht werd in tweeën geseveerd. Halverwege werd met excuus de frites en sla gebracht. Het uitgezocht e nagerecht was vers fruit en bestond een glas met stukjes appelen banaan. Dit was zeer teleurstellend en erg duur.. De bediening bestond uit schoolkinderen Het reggegeuren was een kinderlijke vertoning. Wij gaan hier zeker nooit meer eten
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het is een hele mooie locatie. Wel echt jammer van de bediening. Er werken heel veel jonge mensen zonder ervaring. Ik zag niemand deze jongeren aansturen. Terwijl dit wel nodig was. Erg lang wachten op het drankje, er wordt niet aan upselling gedaan, en wanneer je het glas leeg hebt komt er pas na een lange tijd iemand weer langs om te vragen of iemand nog wat wil drinken. (Of er komt helemaal niemand en je moet maar gewoon bij de bar afrekenen) erg jammer! Het had zo leuk kunnen zijn.
Eerlijk M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Slechte bediening etc. Tafels,stoelen en kussens smerig. Enige pluspunt is de locatie. EIGENAAR SCHAAM JE !
F M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zaterdagmiddag; witbier op. Porties van zes bitterballen bestellen en er vijf per bordje krijgen. > tien minuten (per bestelling!) wachten en dan komt het nog in delen. Eten bestellen, na 15 minuten geserveerd, nog vijf minuten wachten op bordjes, nog eens vijf minuten op bestek: vis is inmiddels warm in de zon... Met gezelschap van 12 tien stukjes brood krijgen bij gerecht, mandje (á €4,50!) bijbestellen voor tien stukjes stokbrood. Glazen ophalen? Nee joh, die lopen vanzelf weg.... Ook goed idee, midden op het terras een BBQ aanzetten zodat je andere gasten in de rook zitten. Bij het afrekenen staan er voor bijna een derde (!) aan drankjes die we nooit gehad hebben op de bon.

We wilden blijven eten, maar zijn eerder weggegaan. Wat een ballentent, alleen gericht op verdienen, service is ruk. Bij mooi weer zullen de mensen blijven komen bij gebrek aan alternatief, wij komen nooit meer.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gerechten anders dan op de kaart.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
3 gangen menu wordt buiten niet opgediend. Uiteindelijk konden we buiten wel ijs bestellen. Bediening liet lang op zich wachten.
Lonneke T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Erg lang op ons eten moeten wachten. Jong personeel die duidelijk niet goed werden aangestuurd en geen ervaring in de horeca. Waren slecht op de hoogte van de Ah actie. Eten viel tegen, bij de mixgrill 3 kleine stukjes vlees en daar betaal je alleen al €20 voor. De keuze uit desserts is zeer gering. De plek is verder prima en je kunt er leuk zitten. Voor diner zullen we het zeker niet aanraden.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Veel te lange wachttijden. Slechte bediening. Niet hygiënisch. Je krijgt niet wat je besteld. Te duur.
Kirstin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ontzettend slecht. Twee uur gewacht en hebben alleen onze voorgerechten gekregen. Binnen stinkt het naar plas van de smerige WCs. We mochten niet buiten eten omdat we van een ander menu aten. Gaven het na twee uur op en gingen gelijk door naar een ander restaurant. Absoluut niet aan te raden - ga ergens anders heen!
Trudi R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Erg lang wachten voordat we ons eerste en vervolgens tweede drankje kregen. Erg lang wachten tot het voorgerecht en later het hoofdgerecht kwam. We hebben afgezien van een nagerecht. Was overigens ook geen info over. Werknemers kende de actie niet. Moesten er zelf achteraan om iets te eten kwaliteit en keuze van de maaltijden erg beperkt.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
De bediening was slecht. We moesten steeds lang wachten. Na 2 uur kregen we pas eten. Na een bestelling voor drinken gedaan te hebben, werden we weer vergeten en moesten we er weer om vragen. Dat gebeurde ook weer bij de koffie en thee na. Beide keren werd gezegd dat we het drinken van het huis kregen. Uiteindelijk hebben we al ons drinken betaald. De broodjes voor het wachten, waren wel van het huis.

Eten smaakte wel lekker mals. En het plekje is mooi!
Lidewij V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De reservering was onbekend, de mail liep achter was het antwoord. De parasols waren kapot. Het duurde 3 kwartier voordat we onze drankjes gekregen, 5 kwartier voordat we onze lauwe lunch kregen. De lunch was niet goed, de tosti’s waren flauw op een stokbroodje en hde uitsmijter was op een goedkope boterham. Er lag glas op t strand, het terras was een zooitje, er zat bloed op t toilet, kortom een teleurstellende lunch op deze mooie zondag. Het voelde als of de eigenaar er plotseling vandoor was gegaan en er niemand de leiding meer had..
Jammer want het kan een goedlopende, geweldige beachclub zijn waar veel meer te verdienen is!