Beachclub Lakeside

Zalnéweg 110 8026 PZ Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Beachclub Lakeside

• : Parkeren op de Wijthmenerplas. Parkeerkosten €5,00. Na 16:30 gratis.

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00 uur
Diner Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00.
Onze keuken sluit om 21:00.

6,9
6,5
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Lakeside

M F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Deur: haveloos en zonder verf, er misten ook tochtlatten. Was in april ook al zo, vertelde mijn vriendin.
In de toiletten speelden kinderen. Bijna alle wc-rolhouders waren afgebroken en papier lag op de grond of was op.
We waren 3 kwartier vroeger dan afgesproken maar mochten wel aan tafel. Top.
De soep liet even op zich wachten, daarom de vraag aan ons of we een broodmandje wilden. Dat brood duurde even,kwam een halve minuut eerder dan de soep, waar ook al brood bij geserveerd werd. Na brood met (lekkere) soep was het buikje al vol. De kruidenboter was fantastisch: 3 soorten nb!
Na 2 en een half uur in totaal was er nog geen dessert te bekennen, maar we hadden dan ook al meer dan voldoende (brood) gehad en hebben we de moed opgegeven. Dessert hoefden we niet te betalen.
Wat meewerkte aan onze ergernis was het naast ons rondhangen, dreinende en over banken springende kinderen. Hun ouders zaten ergens anders....
Het eten was goed. Echt lekker, maar die toiletten en de buitendeur moeten echt verbeterd.
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Zondag 28 okt. 12.00 uur Het was er koud en tochtig de buiten deur naar het terras stond open en bleef na verzoek om sluiting gewoon open.De bediening was vriendelijk de koffie matig de kou bleef en de lunch hebben we laten zitten
Yvet M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was leuk aangekleed, maar wel tochtig. Als de bediening snel langs je tafel liep dan voelde je een koude windvlaag mee gaan. Verder een heerlijke avond gehad. Lekkere sauvignon blanc, ze hadden een social deal menu voor €14.50, maar wij kwamen voor het appie menu. Nu bleek dat we dit konden combineren, en aten we dus voor maar €7.25 p.p. dit was bizar goedkoop voor wat we kregen! Zeeeer positief ???? leuke bediening, goed verzorgd. Wisten duidelijk wat er werd geserveerd, vroegen vaak genoeg of alles naar wens was. Fijne avond!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De service op zich was goed, het personeel deed stinkend zijn best. De proeverij was op zich lekker. Echter vermoeden we dat op deze avond te weinig personeel aanwezig was waardoor er zeker een half uur per gang tussen de maaltijden zat en dat warme hapjes lauw geserveerd wedden.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Bediening kan een stuk beter.
Bv. Servetten waren er niet en bestek voor de garnituur moest ook om gevraagd worden.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuke plek voor de zomerdagen en bij mooi weer. Ligt wel afgelegen. Eten was goed verzorgt m.u.v. de patat. Deze was erg zout, maar na het doorgeven hiervan goed opgelost.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was erg lekker, grote porties en
heel gezellig

Het er lekker, heel gezellig en grote porties, dus suuuuper avond gehad.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, goede
royale porties en prima service.

Erg lekker gegeten, ruime porties en prima service.
André B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Hele mooie locatie, maar het was er niet druk, alleen buiten een bbq gezelschap
Josina V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het ontvangst is slecht. Er wordt vriendelijk hallo gezegd, maar er komt niemand naar je toe. Er is veel jonge en vooral onervaren bediening en dat merk je met alles. Bijvoorbeeld in de wijze hoe soms je eten wordt geserveerd.
Verder praten de jongens achter de bar populair en kraken ze klanten af. Wij horen dat terwijl we aan het eten zijn.
Het eten op zich is ruim voldoende.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ondanks de slechtere reviews hebben we het toch een kans gegeven (je kan met de AH actie ook bij weinig terecht) maar helaas. Slechte (jonge, onwetende) bediening, lang moeten wachten (bij aankomst al en op het eten), verkeerde eten werd gebracht en samengesteld toetje van ijs en bavarois was niet te eten. Helaas, nooit meer.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
wij vonden het spannend vanwege de negatieve recensies maar waren uiteindelijk vol lof over de bediening, het eten, de sfeer aan het water en het eten! geweldige locatie en veen enthousiaste sportieve jonge mensen!
M J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Eten erg goed, met AH actie gegeten helaas keus op de site anders dan tijdens het diner zelf maar dat was prima uiteindelijk. Bediening wisselend, 1 jongen erg vriendelijk en correct helaas liep er ook een tweetal bij die niet echt op de hoogte van wat er in huis was en (nog) niet door hebben gasten op een duidelijke manier te helpen (bijv. Vragen hoe het voorgerecht was ipv gewoon de borden weg halen). Heerlijk gegeten/ erg gezellige uitstraling zeker iets om terug te komen voor een diner maar dan lekker de uitgebreide kaart
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hebben met de ah actie prima gegeten, in tegenstelling tot eerdere recensies. De ontvangst en bediening correct en vriendelijk. De soep prima van smaak. De gamba's als hoofdgerecht een ruim en lekker portie. Het nagerecht vers fruit was eenvoudig maar goed. De wachttijd tussen de gangen mochten we zelf aangeven. De locatie is erg mooi om te eten. Voor ons was de prijs kwaliteit verhouding prima.
J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het hoofdgerecht werd in tweeën geseveerd. Halverwege werd met excuus de frites en sla gebracht. Het uitgezocht e nagerecht was vers fruit en bestond een glas met stukjes appelen banaan. Dit was zeer teleurstellend en erg duur.. De bediening bestond uit schoolkinderen Het reggegeuren was een kinderlijke vertoning. Wij gaan hier zeker nooit meer eten
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het is een hele mooie locatie. Wel echt jammer van de bediening. Er werken heel veel jonge mensen zonder ervaring. Ik zag niemand deze jongeren aansturen. Terwijl dit wel nodig was. Erg lang wachten op het drankje, er wordt niet aan upselling gedaan, en wanneer je het glas leeg hebt komt er pas na een lange tijd iemand weer langs om te vragen of iemand nog wat wil drinken. (Of er komt helemaal niemand en je moet maar gewoon bij de bar afrekenen) erg jammer! Het had zo leuk kunnen zijn.
Eerlijk M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Slechte bediening etc. Tafels,stoelen en kussens smerig. Enige pluspunt is de locatie. EIGENAAR SCHAAM JE !
F M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zaterdagmiddag; witbier op. Porties van zes bitterballen bestellen en er vijf per bordje krijgen. > tien minuten (per bestelling!) wachten en dan komt het nog in delen. Eten bestellen, na 15 minuten geserveerd, nog vijf minuten wachten op bordjes, nog eens vijf minuten op bestek: vis is inmiddels warm in de zon... Met gezelschap van 12 tien stukjes brood krijgen bij gerecht, mandje (á €4,50!) bijbestellen voor tien stukjes stokbrood. Glazen ophalen? Nee joh, die lopen vanzelf weg.... Ook goed idee, midden op het terras een BBQ aanzetten zodat je andere gasten in de rook zitten. Bij het afrekenen staan er voor bijna een derde (!) aan drankjes die we nooit gehad hebben op de bon.

We wilden blijven eten, maar zijn eerder weggegaan. Wat een ballentent, alleen gericht op verdienen, service is ruk. Bij mooi weer zullen de mensen blijven komen bij gebrek aan alternatief, wij komen nooit meer.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gerechten anders dan op de kaart.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
3 gangen menu wordt buiten niet opgediend. Uiteindelijk konden we buiten wel ijs bestellen. Bediening liet lang op zich wachten.