Beachclub Klein Scheveningen

Lekdijk Oost 16A 3412 KT Lopikerkapel Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Klein Scheveningen

Hele jaar zomer

Midden in de Utrechtse natuur vind je deze heerlijke plek aan het water. Zomers zit je hier goddelijk op het terras en in de winter is het strak artistieke wit-blauwe decor nog altijd even zomers. De menukaart staat vol klassiekers van saté tot Ceasar salad: altijd goed. Er worden regelmatig thema-avonden georganiseerd waarbij de voetjes van de vloer gaan. Trouwen op het strand? Ja dat kan!

Meer informatie over restaurant Beachclub Klein Scheveningen

Zaterdag en Zondag 10:00 - 00:00
Keuken van 12.00-16.00 en van 17.00 - 21.30

toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ambiance vriendelijk personeel, gewoon leuk.
InekeSt .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Twee van ons gezelschap hebben heerlijk gegeten. Bij 2 was het voorgerecht voortreffelijk maar
het hoofdgerecht bouef bourguignon was niet goed.
Dit is wel goed opgelost door de kok.
Bediening was erg vriendelijk.
José V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We zijn met de actie van AH wezen eten. Leuk personeel, leuke kaart en een leuke uitstraling van het restaurant. Er was ook een feest aan de gang maar daar merkte we helemaal niets van. Als voorgerecht kregen we de carpaccio van de ossenhaas. Die was erg lekker. Als hoofdgerecht Fish and chips, goede vis lekker patat lekker saus en sla ernaast. Het andere hoofdgerecht was spareribs. Deze waren zeer goed bereid. Het vlees viel bijna van de ribs af. De patat was lekker en de sla ook. Alleen de rode ui was iets te scherp naar mijn smaak. Als toetje hadden we beide de gemarineerde ananas. Nu ben ik dol op ananas. Deze was gemarineerd met steranijs een drank soort en daarboven op een bolletje ijs. Na 1 hap heb ik hem laten staan. Mijn ananas was veel te zwaar beladen met alcohol. dit aangegeven bij het personeel. Ze hebben het doorgegeven aan de keuken en er werd een kopje koffie of thee aangeboden. Al met al een zeer goede avond gehad en goed gegeten. Wij komen hier zeker terug.
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de ah-aktie je mag kiezen van de kaart.
En we kregen bij betaling nog een kaartje met de zelfde voorwaarden Toppie!
We komen zeker terug
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden een mixed menu, dus van alle soorten vlees wat. Echter dit werd op schalen binnen gebracht en was binnen no time koud. Misschien een rechaud eronder? De ribeye werd als laatste geserveerd maar was ook al koud. Deze hebben wij terug gegeven en wij hebben hiervoor een nieuwe gehad. Moest je wel gelijk opeten anders was hij zo weer koud. Misschien dat de omgevingstemperatuur hier ook aan meewerkt, het was er niet warm. Het personnel was vriendelijk en netjes en het vlees was van zeer goede smaak. Jammer dat het te koud was. Teleurstellend is dat je parkeergeld moet betalen als gast. In zo'n uithoek van Nederland zou dit niet nodig moeten zijn. €3,50 ben je minimaal kwijt als je rustig wilt eten. Hierdoor zullen wij ook niet meer terug komen wat erg jammer is want het is een leuke sfeervolle lokatie aan de Lek.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Erg vriendelijke bediening. Kwamen tegen sluitingstijd (20.30) pas binnen, en waren de enige groep, maar geen moment het gevoel gehad dat we ongewenst waren. Daarnaast Voor weinig geld, erg veel en goed kunnen eten! Alle lof! Wij komen zeker terug!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Temperatuur was te laag, we hadden het tijdens en na het eten koud. We zaten dicht bij ingang, waardoor deur geregeld open ging.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten met AH restaurantactie, keuze van de gewone kaart.

Kleine tip: misschien klantvriendelijker als er bij vertrek gezegd worden dat er een manier is waarop je niet hoeft te betalen bij de parkeerautomaat. Het staat wel op de automaat geplakt maar het was koud en donker en wij lazen het pas na afgerekend te hebben.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
redelijk gegeten niet bijzonder leuke locatie kom in de zomer nog eens terug om buiten te kijken prima bediening kaart beperkt
MREV .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Was wat moeilijk te vinden aan de Lekdijk, de TomTom was de weg ook zoek! Uiteindelijk na bellen wel gevonden. Ligt er erg mooi, ik denk in de zomer dat het terras aan de lek geweldig is. Parkeren is zeer onhandig met omlopen, niet handig voor mindervaliden. Er zijn ook geen (zichtbare) parkeerplaatsen voor mindervaliden. Ik had het aan gegeven bij de reservering, tip: bel de bezoeker even op waar ze handig kunnen parkeren.
Zeer aardige bediening, attent, heerlijk eten met royale porties. Trendy en leuk aangekleed restaurant. Een aanrader om terug te komen.
michaeljwa .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuke en mooie locatie. Geldt ook voor het restaurant zelf. Spontane en erg vriendelijke bediening. De ingang van de parkeerplaats was even zoeken, ook omdat het donder was. Er moet ook voor betaald worden, maar EUR 2 voor 3uur is natuurlijk weinig. Het eten was veel en redelijk, de carpaccio van ossenhaas was erg lekker. de sprong eruit. Al met al een leuk restaurant voor iedereen die qua entourage eens wat anders wil.
mike.vanvessem .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vlotte en zeer nette bediening. Gemeende vragen of het smaakte en meneer en mevrouw zeggen.
Sate was erg lekker, zeker voor de groentetuin een aanrader.
Uitkijk over de lek aan het strand.
akbvianen72 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super gezellige bediening en het eten was echt super lekker de botjes van de spareribs vielen zo van het vlees af en de kip en haas saté was ook verrukkelijk gaan hier zeker nog een keer eten
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was vakantieperiode en mooi weer, dus het was druk bij de beachclub. Daar waren ze helaas niet op berekend. 45 minuten wachten op een koud, niet bijzonder (droog) voorgerecht en daarna nog 35 minuten op het hoofdgerecht dat ook niet uitblonk. De prijzen waren niet in verhouding en duidelijk te hoog, maar gelukkig hadden we een AH restaurantactiebon . Ook voor het parkeren moesten we nog 6 euro betalen. De locatie/uitzicht is wel top.
hannyvandieren .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
wij hebben op zich lekker gegeten. Het voorgerecht kwam snel door. Op het hoofdgerecht hebben we geruime tijd moeten wachten. Andere tafels kregen sneller hun eten door. De bediening kwam wel regelmatig langs om nog drankjes op te nemen. Wij bestelde een Hugo. Waar we voor een flesje waar 1 glas uit geschonken kon worden de vette prijs van E8,50 voor moesten betalen. Uiteindelijk moesten wij 124 euro betalen voor 4 personen. Best wel een flinke prijs voor de actie twee voor een!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten prachtige locatie zeer ontspannen om daar te zitten .
Bediening super vriendelijk.
Met 6 personen een heerlijk 3 gangen diner op alles was top incl de speciale biertjes en wijnen.
ec.van.rooijen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben een heerlijke carpaccio gegeten met daarna een varkenshaas en een kippen-spies met als toetje een browney met een cappuccino.
Ik zelf vond de browney wat droog maar mijn vrouw houd daar juist van.

De bediening was vrolijk en relaxed.

Helaas regende het dus konden we niet uitbuiken op het gezellige terras.

We komen zeker terug
margo.bloemsma .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij hebben met de AH actief erg lekker gegeten. Je kom alles van de kaart kiezen. Kwaliteit van het eten was goed en de bediening was erg servicegericht en vriendelijk. Zeker een aanrader om te gaan eten en wij komen zeker nog een terug!
Roerdomp .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gererveerd voor 8 pers. Tafel was wegggeven aan andere groep zonder naam te checken!!
Eerst dan maar een drankje gedaan. Na half uur een tafel.
Bediening was niet super vriendelijk,en zeker niet op de hoogte van deze actie!
Sterker nog.. Ze hadden er nog nooit vsn gehoord.
Uiteindelijk is t goed gekomen, a la carte eten en de duurste gerechten betaall je. De andere zijn dan ,,gratis,,
Eten was prima!!!
prisdebruin .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Sate was lekker. Brownie met ijs viel erg tegen; de brownie was mierzoet.
Locatie is leuk zo aan de Lek. De muziek stond vrij hard wat ik tijdens een etentje niet gezellig vind. Anderzijds hoort t misschien wel bij een Beachclub. In het begin was het druk en daardoor duurde het lang voordat het eerste biertje doorkwam.