Beachclub Klein Scheveningen

Lekdijk Oost 16A 3412 KT Lopikerkapel Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Klein Scheveningen

Hele jaar zomer

Midden in de Utrechtse natuur vind je deze heerlijke plek aan het water. Zomers zit je hier goddelijk op het terras en in de winter is het strak artistieke wit-blauwe decor nog altijd even zomers. De menukaart staat vol klassiekers van saté tot Ceasar salad: altijd goed. Er worden regelmatig thema-avonden georganiseerd waarbij de voetjes van de vloer gaan. Trouwen op het strand? Ja dat kan!

Meer informatie over restaurant Beachclub Klein Scheveningen

Keuken van 11.00-16.00 en van 17.00 - 21.30

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Klein Scheveningen

J. O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat je parkeergeld moet betalen als gast van het restaurant, 6 personen, 2 auto's en dan nog € 10.00 parkeergeld. we wisten het wel, maar is jammer, moet toch voor dinergasten iets te regelen zijn.
EdwinSt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed gegeten, royale porties. Kritiekpuntje: melk staat niet op de kaart, maar was er wel. Bleek achteraf 3,50 euro per glas te kosten (voor houdbare melk). Idiote prijs.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben in alle rust heerlijk gegeten Het eten was lekker De bediening was top
is voor herhaling vatbaar.
Leuke locatie zeker bij mooi weer
Groetjes Ans
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Eten best redelijk. Wel kleine porties. Personeel niet echt bekwaam en bij het uit serveren lag het bord bijna op schoot.

Maar ronduit bedroevend in 7,50 euro moeten betalen voor het parkeren als je ruim 200 euro heb gespendeerd ... erg jammer.
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Nooit meer! Hamburgervlees smaakte bedorven. Bij reklamatie werd verteld dat het dagvers vlees was. No way... bovendien betaald parkeren, come on ....
Isabelle S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Geinige tent, heerlijk aan de rivier, goed toeven. Alleen jammer dat je water moet kopen én je parkeerplaats, als je voor n paar tientjes aan n hapje en n drankje besteed. Geef de lunch- en dinergasten een gratis kraanwater én een gratis uitrit zou ik zeggen!
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mooie plek! Echt een strandtentgevoel met fijne loungebanken. Grote porties eten. We maakten gebruik van de AH restaurantactie en 3 gangen is bijna teveel ( en we zijn best grote eters ; ) ). Groot nadeel vind ik de parkeerkosten. We moesten € 7,50 per auto betalen voor het eigen parkeerterrein. Na (veel) geld uitgegeven te hebben in het restaurant is een uitrijkaart geen overbodige luxe.
jhrutterkamp .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
lekker eten op een toplocatie, zeker een aanrader.
Prachtig uitzicht op de Lek, ivm het weer lekker buiten gegeten
Vriendelijke bediening
toosgruters .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke ambiance vriendelijk personeel, gewoon leuk.
InekeSt .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Twee van ons gezelschap hebben heerlijk gegeten. Bij 2 was het voorgerecht voortreffelijk maar
het hoofdgerecht bouef bourguignon was niet goed.
Dit is wel goed opgelost door de kok.
Bediening was erg vriendelijk.
José V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We zijn met de actie van AH wezen eten. Leuk personeel, leuke kaart en een leuke uitstraling van het restaurant. Er was ook een feest aan de gang maar daar merkte we helemaal niets van. Als voorgerecht kregen we de carpaccio van de ossenhaas. Die was erg lekker. Als hoofdgerecht Fish and chips, goede vis lekker patat lekker saus en sla ernaast. Het andere hoofdgerecht was spareribs. Deze waren zeer goed bereid. Het vlees viel bijna van de ribs af. De patat was lekker en de sla ook. Alleen de rode ui was iets te scherp naar mijn smaak. Als toetje hadden we beide de gemarineerde ananas. Nu ben ik dol op ananas. Deze was gemarineerd met steranijs een drank soort en daarboven op een bolletje ijs. Na 1 hap heb ik hem laten staan. Mijn ananas was veel te zwaar beladen met alcohol. dit aangegeven bij het personeel. Ze hebben het doorgegeven aan de keuken en er werd een kopje koffie of thee aangeboden. Al met al een zeer goede avond gehad en goed gegeten. Wij komen hier zeker terug.
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de ah-aktie je mag kiezen van de kaart.
En we kregen bij betaling nog een kaartje met de zelfde voorwaarden Toppie!
We komen zeker terug
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden een mixed menu, dus van alle soorten vlees wat. Echter dit werd op schalen binnen gebracht en was binnen no time koud. Misschien een rechaud eronder? De ribeye werd als laatste geserveerd maar was ook al koud. Deze hebben wij terug gegeven en wij hebben hiervoor een nieuwe gehad. Moest je wel gelijk opeten anders was hij zo weer koud. Misschien dat de omgevingstemperatuur hier ook aan meewerkt, het was er niet warm. Het personnel was vriendelijk en netjes en het vlees was van zeer goede smaak. Jammer dat het te koud was. Teleurstellend is dat je parkeergeld moet betalen als gast. In zo'n uithoek van Nederland zou dit niet nodig moeten zijn. €3,50 ben je minimaal kwijt als je rustig wilt eten. Hierdoor zullen wij ook niet meer terug komen wat erg jammer is want het is een leuke sfeervolle lokatie aan de Lek.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Erg vriendelijke bediening. Kwamen tegen sluitingstijd (20.30) pas binnen, en waren de enige groep, maar geen moment het gevoel gehad dat we ongewenst waren. Daarnaast Voor weinig geld, erg veel en goed kunnen eten! Alle lof! Wij komen zeker terug!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Temperatuur was te laag, we hadden het tijdens en na het eten koud. We zaten dicht bij ingang, waardoor deur geregeld open ging.
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten met AH restaurantactie, keuze van de gewone kaart.

Kleine tip: misschien klantvriendelijker als er bij vertrek gezegd worden dat er een manier is waarop je niet hoeft te betalen bij de parkeerautomaat. Het staat wel op de automaat geplakt maar het was koud en donker en wij lazen het pas na afgerekend te hebben.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
redelijk gegeten niet bijzonder leuke locatie kom in de zomer nog eens terug om buiten te kijken prima bediening kaart beperkt
MREV .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Was wat moeilijk te vinden aan de Lekdijk, de TomTom was de weg ook zoek! Uiteindelijk na bellen wel gevonden. Ligt er erg mooi, ik denk in de zomer dat het terras aan de lek geweldig is. Parkeren is zeer onhandig met omlopen, niet handig voor mindervaliden. Er zijn ook geen (zichtbare) parkeerplaatsen voor mindervaliden. Ik had het aan gegeven bij de reservering, tip: bel de bezoeker even op waar ze handig kunnen parkeren.
Zeer aardige bediening, attent, heerlijk eten met royale porties. Trendy en leuk aangekleed restaurant. Een aanrader om terug te komen.
michaeljwa .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuke en mooie locatie. Geldt ook voor het restaurant zelf. Spontane en erg vriendelijke bediening. De ingang van de parkeerplaats was even zoeken, ook omdat het donder was. Er moet ook voor betaald worden, maar EUR 2 voor 3uur is natuurlijk weinig. Het eten was veel en redelijk, de carpaccio van ossenhaas was erg lekker. de sprong eruit. Al met al een leuk restaurant voor iedereen die qua entourage eens wat anders wil.
mike.vanvessem .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vlotte en zeer nette bediening. Gemeende vragen of het smaakte en meneer en mevrouw zeggen.
Sate was erg lekker, zeker voor de groentetuin een aanrader.
Uitkijk over de lek aan het strand.