Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 9752 Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Maandag t/m zondag 10.00 - 23.00 uur

7,1
6,7

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Kinke R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Na de reservering hebben we de gewenste tafel gekregen, lekker gegeten, maar er was wel veel lawaai. Wat geluiddempende maatregelen zouden daar iets aan kunnen verbeteren.
Astrid F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
High tea was matig, bediening is vriendelijk en attent.
Interieur is verouderd de lampen kunnen echt niet meer zijn kapot en hangen scheef.
Aafke W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Te weinig garnituur, bij nabestelling kwam er niets. Pannenkoek was zwart aan de onderzijde,teruggestuurd en de tweede was zo mogelijk nog aangebrander. Jammer, want de rest van het eten was ronduit voortreffelijk.
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Aanrader. Erg Lekker gegeten, met vriendelijk personeel en op we mooie lokatie! Ik kan Kaap Hoorn zeker aanraden. Veel keuze op de kaart ook!
K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was oké, maar de bediening laat echt te wensen over. Duurt lang voordat drankjes worden gebracht. Maaltijd komt in etappes. Kan echt beter!
Orpa K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Kwaliteit van het eten zeer slecht. De natchos waren te zout en de kaas was ver te zoeken. Echt slecht. Dan de hamburger, patat was slap en bleek en is vriezer patat lekker goedkoop bij de hamburger aanbieding. De hamburger was ook dramatisch slecht, Makro kwaliteit geen smaak aan, en zeer fijn van structuur. echt alles was slecht we gaan nooit meer heen.
groetjes o.kleyn
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima service weer. Met z'n tienen de Kerstlunch met onze moeder gedaan tweede Kerstdag. Zij vaker geweest en eigenlijk altijd prima!
vicky I.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Goed eten voor redelijke prijs, gezellige locatie
truusvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gezellige sfeer, fijn en vriendelijk personeel. We lunchen er graag met familie of vrienden. 's Winters is het binnen sfeervol en 's zomers is het fantastisch om buiten te zitten.
Berthan S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Eten is prima, leuke locatie en aardige bediening.

Het logistieke proces kan wel iets beter want tussen het opnemen van de bestellingen en uitserveren zit nogal wat tijd. Soms worden bestellingen dubbel opgenomen en worden verkeerd uitgeserveerd.
Victor M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Super
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We waren met een klein gezelschap, betrof afscheid van een collega, en met onze wens om enigszins gescheiden van de andere gasten te eten, werd prima rekening gehouden, waarvoor dank!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Gezellige sfeer, we moesten alleen erg lang wachten tussen de gerechten door.
Eten was lekker, prijs-kwaliteit prima.
Heerlijke frieten!
Dirk Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Weinig gasten, toch warm en gezellige sfeer. Prima bediening, maar het eten is overprijsd en haalt nauwelijks een voldoende. Vijf euro voor twee koude broodjes met wat smeersels.De soep was net warm en de patatten waren echt koud. Desgevraagd werden tien minuten later nieuwe gebracht. Spareribs: droog en weinig op smaak. Kipsate, leuke presentatie, verder doorsnee. Eendenbout: prima, in bijgeleverde zuurkoolpot miste de beloofde pastinaak. De toetjes in de varianten brownie met ijs en een palet met allerlei chocolade bewerkingen scoorden bij de tafeldames een uitstekend!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was lauw en de zalm was koud van binnen hij hoeft van ons niet super gaar maar wel warm. De serveerster was erg aardig en deed goed haar best. Zij verontschuldigde zich, maar eigenlijk hoorde de chef kok dat te doen, hij vond het eten wel warm zei de serveerster. Zeldzame arrogantie! Er was te weinig personeel.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het eten was niet bijzonder, erg simpel van smaak. De bediening was niet goed, zat totaal geen plezier bij de meiden en je kreeg niet het idee dat ze blij met je waren als klant. De wc's waren erg vies, je kon op het rooster ook zien dat die al een aantal dagen niet waren schoon gemaakt. Niet een plek waar we snel weer naar terug gaan.
tjessevdkamp V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontspannen sfeertje.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten en zeer attente en vriendelijke bediening! Een absolute aanrader! Gerechten prima en er is volop speelgoed voor kleine kinderen.
Colinda B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Lieten ons rustig eten zonder overdadig langs te komen of alles naar wens was etc. Het restaurant zelf heeft een moderne inrichting. Honden zijn er toe gestaan wat ik als heel prettig heb ervaren. Er was wel achtergrond muziek maar niet opdringerig aanwezig,
Arnismail .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Het duurde alleen erg lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Maar de kwaliteit was uitstekend. Vriendelijke bediening.