Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 9752 Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Maandag t/m zondag 10.00 - 23.00 uur

6,9

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Sara-M .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De spicy skewer was rauw van binnen. Hebben we gemeld, zou worden doorgegeven aan de manager, vervolgens niks meer gehoord. Slechte zaak!
Nico P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer lekker gegeten. Bediening was goed en aardige personeel. We hadden het eten snel en was warm en goed. We komen er nog steeds met veel plezier.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het was een heerlijke zonnige dag, lekker aan het water. Lekker getafeld met collega's. Prima assortiment. Bediening wat rommelig en onhandig, maar we konden er wel om lachen
Jan Hendrik K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
goed restaurant, menu passend bij het "Beachclub-idee". Eten was prima, bediening vriendelijk en service-bereid. De locatie op het buitenterras is heel leuk.
Claudetta K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten op het terras met 6 personen. Bediening was opgewekt en attent. Eten was erg lekker, borden keurig opgemaakt. Een ontspannen sfeer.
Jantien J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het hoofdgerecht (kaasfondue) en nagerecht (mousse) waren niet goed, dit gemeld bij de bediening maar hier werd niks meegedaan. Uiteindelijk ook nog 3 kwartier gewacht met lege nagerecht borden, vaak gezwaaid naar de bediening maar niemand reageerde hierop. Toen uiteindelijk zelf maar koffie bij de bar besteld. Bij het betalen werd niks gevraagd over hoe het was etc, kortom hier ga ik nooit meer eten. Uiteindelijk avonds ook nog flink overgegeven, zal vast en zeker door het eten zijn gekomen.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Onze tafel zat middenin een mierennest, we kregen een andere tafel aangeboden, met barkrukken, hier waren minder mieren. Het eten kwam goedkoop over, ik had een burger van 14,50 euro, dan verwacht je op zijn minst een bijzonder broodje. De patatjes waren slap en de salade zonder dressing.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Goede keuken, maar de bediening was, ondanks de vele excuses gewoon slecht .
Broodje als starter kwam gelijk met het voorgerecht en het hoofdgerecht kwam maar niet.... bestelling geanulleerd naar de keuken?
Geen overzicht, slecht zichtbare bediening
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
De locatie is fantastisch, De bediening was vriendelijk en het eten was goed. We moesten echter erg lang wachten op de drankjes.
Dallinga46 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
De sfeer was prima, tafel met uitzicht op het Hoornse Meer. Het voorafje (bitterballen) smaakte prima en van het hoofdmenu was de salade prima, echter kon de entrecote iets kruidiger.
ypma.vos .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben een mooie avond gehad en heerlijk gegeten. We moesten wel lang wachten op voorgerecht. Mss een tip om dan alvast wat brood te serveren. Dan heeft de gast in ieder geval iets. Ook de bediening voor drankjes liet zich niet zo vaak zien.
Maat des ondanks komen we vast weer terug.
Ida E.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Gezellig en prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel!!
Moesten helaas 45 minuten op ons eten wachten. Toiletten waren niet netjes, zeep was op en handdroger defect.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Drank bestellen duurde veel te lang, simpele tafel drank 2 x fout .
De bediening had geen goede instelling, chagrijnig en slordig
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Zeer slechte bediening, ongeïnteresseerd en niet klant vriendelijk. Eten was matig, Griekse yoghurt op de nachos kon echt niet, zure room was op...
albert S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Top restaurant, heerlijk gegeten, prima sfeer en personeel denkt met je mee. Wij komen zeker terug. Aanrader is de proeverij
H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Prima middag gehad met ons kantoor. Heerlijk eten en prima bediening. Prachtige plek en nette bediening en het eten was meer dan goed.
Lynn L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hadden gereserveerd voor een hightea. Bij aankomst werden we meteen bij een tafel neergezet, zonder te vragen op welke naam gereserveerd was en waarvoor. Er werd voor de rest geen tijd aan ons besteed. De thee en hapjes lieten erg lang opzich wachten. De taartjes waren sponzig en niet lekker. Wij hadden drie keer prosecco besteld, maar na twee keer aangeven uiteindelijk niets gekregen.
Line04 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten smaakte prima maar het was lang wachten. Tafel dichtbij de buitendeur die alleen van binnenuit open kon waardoor je steeds de deur open moest doen voor andere klanten tijdens het eten. Ook het personeel bleef door deze deur gaan. Dit was storend en onnodig.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prachtige locatie. Vriendelijk personeel. Bij mooi weer druk. Erg lang moeten wachten op het eten. Voorgerecht stond binnen een 15' op tafel. Maar niet idereen had een voorgerecht. 1 uur en 15 moeten wachten op het eerste eten. Prijsverhouding tot hoeveelheid eten is aan de hoge kant.