Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 9752 Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

• Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Super
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We waren met een klein gezelschap, betrof afscheid van een collega, en met onze wens om enigszins gescheiden van de andere gasten te eten, werd prima rekening gehouden, waarvoor dank!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Gezellige sfeer, we moesten alleen erg lang wachten tussen de gerechten door.
Eten was lekker, prijs-kwaliteit prima.
Heerlijke frieten!
Dirk Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Weinig gasten, toch warm en gezellige sfeer. Prima bediening, maar het eten is overprijsd en haalt nauwelijks een voldoende. Vijf euro voor twee koude broodjes met wat smeersels.De soep was net warm en de patatten waren echt koud. Desgevraagd werden tien minuten later nieuwe gebracht. Spareribs: droog en weinig op smaak. Kipsate, leuke presentatie, verder doorsnee. Eendenbout: prima, in bijgeleverde zuurkoolpot miste de beloofde pastinaak. De toetjes in de varianten brownie met ijs en een palet met allerlei chocolade bewerkingen scoorden bij de tafeldames een uitstekend!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was lauw en de zalm was koud van binnen hij hoeft van ons niet super gaar maar wel warm. De serveerster was erg aardig en deed goed haar best. Zij verontschuldigde zich, maar eigenlijk hoorde de chef kok dat te doen, hij vond het eten wel warm zei de serveerster. Zeldzame arrogantie! Er was te weinig personeel.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het eten was niet bijzonder, erg simpel van smaak. De bediening was niet goed, zat totaal geen plezier bij de meiden en je kreeg niet het idee dat ze blij met je waren als klant. De wc's waren erg vies, je kon op het rooster ook zien dat die al een aantal dagen niet waren schoon gemaakt. Niet een plek waar we snel weer naar terug gaan.
tjessevdkamp V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontspannen sfeertje.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten en zeer attente en vriendelijke bediening! Een absolute aanrader! Gerechten prima en er is volop speelgoed voor kleine kinderen.
Colinda B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Lieten ons rustig eten zonder overdadig langs te komen of alles naar wens was etc. Het restaurant zelf heeft een moderne inrichting. Honden zijn er toe gestaan wat ik als heel prettig heb ervaren. Er was wel achtergrond muziek maar niet opdringerig aanwezig,
Arnismail .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Het duurde alleen erg lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Maar de kwaliteit was uitstekend. Vriendelijke bediening.
Femmie B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Sfeer goed! Enig minpunt: het eten was al stevig afgekoeld, voordat het aan tafel geserveerd werd. Ik vermoed doordat het eten opgediend werd op, overigens wel gezellig ogende, planken.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Afgelopen zondagavond, 29 oktober, hebben wij gegeten bij Kaap Hoorn met de kaarten van Albert Heijn restaurantactie. Dit werd een zeer teleurstellende avond. Wij hebben 3x moeten vragen om 1 glas wijn die uiteindelijk na de hoofdmaaltijd gebracht werd. Wij hebben na het hoofdgerecht zeker 3 kwartier moeten wachten voordat onze tafel werd afgeruimd en nog steeds geen toetje. Er was geen bediening te zien in het hele restaurant, verschillende tafels stonden nog vol met etensresten. Uiteindelijk iemand van de bediening opgezocht met de vraag wanneer het toetje kwam. De serveerster reageerde erg geirriteerd en gaf de keuken de schuld, terwijl de bediening in geen velden of wegen te bekennen was. Ook hebben zij vergeten de patat en salade te reserveren. Al met al geen aanrader voor de Albert Heijn restaurantactie!
hiljok .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top! Heerlijk gegeten. Goede en nette ontvangst. Bediening was vlot en accuraat en de tijd tussen de gangen was prima. Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was prima, de bediening was goed , er werd rekening gehouden met dieetwensen. En een mooie locatie
volgend jaar weer
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Smakelijk gegeten ( AH menu ), maar voor het bedrag van €38,- verwacht je geen "cafetaria"bestek ( papieren houder met vork en mes en simpelste servetje erin). We zaten op het overdekte buiten terras wat wel een leuke sfeer heeft, maar ook hier zou de tafel er beter uit kunnen zien. Prima huiswijn! Mooie karaf met water gratis en vriendelijke bediening.
Mariëlla D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een ongelofelijk slechte avond.
Na 3 kwartier wachten!!!!!!
Prijs kwaliteit verhouding heel ver te zoeken. Bovendien 2 desserts minder gekregen dan voor betaald. Conclusie: Kaap Hoorn verdiend teveel aan de AH-actie. Voelen ons zwaar bedonderd
joh.vanderhelm .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Het was een verrassing wat we allemaal voorgeschoteld zouden krijgen (AH-bon). We hadden een heerlijk plekje in de serre(?) en de verlichting was precies goed.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant! Voorgerecht was wel heel weinig, maar hoofdgerecht heeft dat goed gemaakt. Het toetje was erg lekker! We moesten voor het hoofdgerecht wel redelijk lang wachten.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, ontvangst en bediening prima. Een cijfer 8 is op z'n plaats. -/:;()€&@.,?!',-/:;()€&@.,?!',.-/:;()€&@.,?!',-/:;()€&@.,?!',
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben boven verwachting lekker gegeten! Alles was leuk opgemaakt, en voor ons ruim voldoende qua hoeveelheid. Al met al een leuk etentje gehad! Wij komen zeker nog een keertje langs.