Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 1 9752 XP Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
6,8
hilja .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nadat we voor ons gevoel redelijk lang moesten wachten op on s drankje, hebben we hier heerlijk gegeten. Het eten was van goede kwaliteit en de sfeer was goed.
nkyoky2010 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
hertenrack uitmuntend, nooi nooit beter gegeten. geroosterde en geglaceerde pastinaak, nog nooit zo lekker geweest als gisteravond. Een heerlijk toetje (proeverij: 3 ijsbolletjes, vol van smaak, een lekkere capuchino creme brullee, een choco moesje en arretjescake). Helaas op mijn warme slagroom en bij het toetje nep slagroom die bij het opdienen al half in elkaar gezakt is. Zo jammer.... met al die kwaliteit, dat daar niet even een slagroomfles gevuld wordt met echte slagroom. De muziek stond voor ons veel te luid en daardoor gaan mensen ook luid praten om er overheen te komen. Wij moesten ook aardig onze stem verheffen om verstaanbaar te zijn. Het een versterkt het ander waardoor het chaotisch luid werd. De inrichting versterkt dit ook. Dus geen diner voor 2 voor ons meer in het binnengedeelt, wel in de zomer in het buitengedeelte, daar is het gezellig rumoerig. Complimenten aan de kok.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was lekker.
We komen graag een keer terug.
De sfeer was goed.
En ik ga familie en vrienden Kaap Horen aanbevelen.
E.F. N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We waren met vier personen en werden vriendelijk ontvangen. Het voorgerecht was prima. Als hoofdgerecht werd door één persoon kabeljauw besteld, dit was prima. De andere drie personen kozen voor lamskotelet. Dit was erg rauw en taai. We dachten dat dit zo hoorde en er werd naar hartelust gekauwd en geslikt. We hebben het gemeld aan de bediening en ze zouden het doorgeven aan de kok. Het toetje was heel lekker, dat maakte veel goed. Echt jammer van het vlees. Mijn partner wil er niet meer aan denken en zeker niet over praten.
Femmy H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een druk bezet Kaap Hoorn.
Misschien was de portie wat aan de grote kant.
En een paar opscheplepels voor de frietjes en de sla zijn wenselijk!
Maar overall een prima avond gehad met kwalitatief goed eten!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer lekker gegeten en erg leuke sfeer!

We moesten wel lang wachten op de bediening. Nadat we de kaart kregen duurde het bijna 3 kwartier voordat de bestelling werd opgenomen, echter werd er toen pas gemeld dat het enige vegetarische gerecht niet meer beschikbaar was. Er werd ook geen alternatief gegeven. Omdat we niet nog langer wilden wachten heeft degene uit ons gezelschap die het vegetarische gerecht wilde maar iets met vlees besteld. Daarna duurden de drankjes die we bij het hoofdgerecht hadden besteld ook vrij lang. Deze kregen we pas toen we het hoofdgerecht al bijna op hadden.

Deze puntjes zijn dus voor verbetering vatbaar. Desalniettemin lekker gegeten bij Kaap Hoorn!
christavdwoude .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben gegeten met gemengde gevoelens. Het eten was deels erg lekker maar ook deels niet gaar. Bij het aangeven dat het vlees nog rauw was kwam het bord terug tegen de tijd dat de rest van het gezelschap de borden bijna leeg hadden...Erg jammer. Extra friet besteld omdat de friet die op dat bord lag weg was. De friet kwam toen alle borden leeg waren en ze wilden het ook in rekening brengen wat wij uiteraard niet hebben betaald. Tussen de gangen door duurde het erg lang. Jammer allemaal!
carlakoblank .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellige sfeer en mooie locatie en aardig personeel.
Onze zoon heeft hier vaker gegeten en het ons aanbevolen.
We hebben heerlijk gegeten en het nagerecht was verrassend.
Melia B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Menu wat ik gekozen had was er niet, heb hier zonder overleg een alternatief voor gekregen. Deze was overigens heerlijk, maar beetje vreemd vond ik het wel. Mooie ligging.
HD77 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
AH menu gehad. Was erg goed! M.n. het voor- en hoofdgerecht. Vers, verrassend, kwaliteit en heerlijke smaken. Vriendelijke bediening. Het nagerecht was redelijk. Een keuze was fijner geweest!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima menu gehad, erg lekker! Werd ook snel opgediend en de ontvangst was goed. Eerlijk gezegd hadden we niet al te hoge verwachtingen, want in de zomer is ons de kwaliteit van het eten en de bediening wel eens tegengevallen. Maar nu was het prima, dus houd dit vast.
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij vonden de kerstbrunch heel erg tegenvallen. De broodjes waren niet vers, het eten wat te zout, er werd niet afgeruimd en ze waren onze drankjes ook vergeten.
a_poelsma .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goede bediening en super lekker gegeten! Zeker weer de moeite waard.. Een aanrader voor jong en oud!
Leuk en lekker AH menu opgesteld!
Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Er is een speciaal keuzemenu voor 35,00 euro. Vooraf hadden we een heerlijke uiensoep en carpaccio. Als hoofdgerecht hadden we zwijnenhaas en kabeljauwfilet. De kabeljauw was wat smakeloos. De borden waren mooi opgemaakt. Daarbij lekkere frieten met mayonaise en een salade. Het toetje was een proeverij met crème brulée, stukje chocoladetaart, chocolademousse en vanille/aardbeienijs met slagroom. Hoewel het eten prima was, vind ik de prijs niet in verhouding staan tot wat we hebben gekregen. Jammer dat Kaap Hoorn, net als veel andere restaurants, de prijs voor een driegangenmenu dusdanig verhoogt, dat de actie eerder 25 % korting is dan 2e menu gratis.
caco69 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ah menu smaakt negens naar, kinderspeelkamer is verwaarloosd, service is wel beter tov paar jaar geleden, jammer van deze prachtige locatie!
groningsgenieten .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij KH. Inderdaad meer keuze dan op de reserveersite staat beschreven, veel warme groentes op het bord bij onze hoofdgerechten (varkenshaas en rib eye), lekker! attente bediening wat in de zomer wel eens anders is. Wij vonden het een succes!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was heerlijk! Laat ik daar duidelijk in zijn!Maar toen we ons menu kaartje kregen was het een ViES geprint a4tje die ook gekreukeld was.. (kleine moeite om die even te plastiviseren) we zaten bij de deur na t terras die de bediening konstant open liet.en in dec is dat KOUD Wij kregen niet echt het gevoel welkom te zijn.. Als je die mensen met een actie bon niet wil, doe dan als restaurant niet mee aan die actie!!
K D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wel jammer dat je voor de AH actie een andere menukaart krijgt, maar het was echt erg lekker!
Erg leuk restaurant, mooi ingericht. Als ik toch een minpunt zou moeten geven dan is het dat de kinderspeelpaats die binnen is, nogal gehorig is. En als je van buiten aan komt lopen, zie je de keuken met daarin allemaal blikken met eten. Maar volgens mij kwam het eten niet uit blik, het was vers!
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijk en smakelijk. Ik hou zelf niet van de lounge muziek die altijd als behang in het restaurant hangt.
Verder geen opmerkingen.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening. Enige minpunt: de vreselijke housemuziek (dreun) die blijkbaar hoort bij een "beachclub". Jammer,!