Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 1 9752 XP Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
6,7
Melia B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Menu wat ik gekozen had was er niet, heb hier zonder overleg een alternatief voor gekregen. Deze was overigens heerlijk, maar beetje vreemd vond ik het wel. Mooie ligging.
HD77 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
AH menu gehad. Was erg goed! M.n. het voor- en hoofdgerecht. Vers, verrassend, kwaliteit en heerlijke smaken. Vriendelijke bediening. Het nagerecht was redelijk. Een keuze was fijner geweest!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima menu gehad, erg lekker! Werd ook snel opgediend en de ontvangst was goed. Eerlijk gezegd hadden we niet al te hoge verwachtingen, want in de zomer is ons de kwaliteit van het eten en de bediening wel eens tegengevallen. Maar nu was het prima, dus houd dit vast.
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij vonden de kerstbrunch heel erg tegenvallen. De broodjes waren niet vers, het eten wat te zout, er werd niet afgeruimd en ze waren onze drankjes ook vergeten.
a_poelsma .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goede bediening en super lekker gegeten! Zeker weer de moeite waard.. Een aanrader voor jong en oud!
Leuk en lekker AH menu opgesteld!
Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Er is een speciaal keuzemenu voor 35,00 euro. Vooraf hadden we een heerlijke uiensoep en carpaccio. Als hoofdgerecht hadden we zwijnenhaas en kabeljauwfilet. De kabeljauw was wat smakeloos. De borden waren mooi opgemaakt. Daarbij lekkere frieten met mayonaise en een salade. Het toetje was een proeverij met crème brulée, stukje chocoladetaart, chocolademousse en vanille/aardbeienijs met slagroom. Hoewel het eten prima was, vind ik de prijs niet in verhouding staan tot wat we hebben gekregen. Jammer dat Kaap Hoorn, net als veel andere restaurants, de prijs voor een driegangenmenu dusdanig verhoogt, dat de actie eerder 25 % korting is dan 2e menu gratis.
caco69 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ah menu smaakt negens naar, kinderspeelkamer is verwaarloosd, service is wel beter tov paar jaar geleden, jammer van deze prachtige locatie!
groningsgenieten .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij KH. Inderdaad meer keuze dan op de reserveersite staat beschreven, veel warme groentes op het bord bij onze hoofdgerechten (varkenshaas en rib eye), lekker! attente bediening wat in de zomer wel eens anders is. Wij vonden het een succes!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was heerlijk! Laat ik daar duidelijk in zijn!Maar toen we ons menu kaartje kregen was het een ViES geprint a4tje die ook gekreukeld was.. (kleine moeite om die even te plastiviseren) we zaten bij de deur na t terras die de bediening konstant open liet.en in dec is dat KOUD Wij kregen niet echt het gevoel welkom te zijn.. Als je die mensen met een actie bon niet wil, doe dan als restaurant niet mee aan die actie!!
K D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wel jammer dat je voor de AH actie een andere menukaart krijgt, maar het was echt erg lekker!
Erg leuk restaurant, mooi ingericht. Als ik toch een minpunt zou moeten geven dan is het dat de kinderspeelpaats die binnen is, nogal gehorig is. En als je van buiten aan komt lopen, zie je de keuken met daarin allemaal blikken met eten. Maar volgens mij kwam het eten niet uit blik, het was vers!
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijk en smakelijk. Ik hou zelf niet van de lounge muziek die altijd als behang in het restaurant hangt.
Verder geen opmerkingen.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening. Enige minpunt: de vreselijke housemuziek (dreun) die blijkbaar hoort bij een "beachclub". Jammer,!
Ronald T.
Ronald
Vanavond heerlijk gegeten met de restaurantactie van de Albert Heijn. Menu op de site klopte niet helemaal, was veel uitgebreider!! Konden alle zeven iets kiezen wat we lekker vonden. Porties groot, personeel zeer vriendelijk, mooie tafel bij de gordijntjes, locatie super en makkelijk parkeren. Trouwens waren we wel gewend want we eten (ook lunchen) hier regelmatig. Helaas geen 10 waard maar een 11. Super tevreden en de kaart die we nog over hebben gaan we zeker hier besteden. O ja en bij ons ging er iets "mis". Vanuit het personeel werd excuus gemaakt en we kregen als genoegdoening een kopje koffie van de zaak. Wijzelf waren stom verbaasd hadden het namelijk niet als storend ervaren. Immers waar gewerkt wordt, worden ook wel eens "fouten" gemaakt. Ik kom met heel veel plezier terug zowel voor de lunch als voor diner. Dank voor de goed verzorgde avond!! De 11 dik verdiend!!
Feiko K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed restaurant waar we met vrienden gezellig hebben kunnen eten, waar we netjes en snel werden geholpen door kundig personeel. Ik zeg voor herhaling vatbaar.
doko .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De bediening was zeer vriendelijk. Het eten was fantastisch!! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!! Toetje Eton Mess was een heerlijke verrassing!
hildevegelin .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gezeten, mooie locatie.
Eten viel tegen, heel middelmatig. Hadden het idee dat dessert half uit een potje kwam.
AH-menu is €35,-. Veel te duur voor hetgeen wordt geleverd.
ellenbrakel .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een zeer gezellige plek aan het water. Sfeervol ingericht voor ieder wat wils. De keuken is prima, wij hebben lekker gegeten
Lineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de restaurantactie van de Albert Heijn. De bediening was heel vriendelijk en er werd excuses gemaakt over de wachttijd van het hoofdgerecht zonder dat we hadden geklaagd. Al met al prima en een gezellige avond gehad
floryverasdonck .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig avondje gehad met een vriendin. Eten smaakte goed. Op de kaart was veel keus uit lekkere gerechtjes.
Sfeer en bediening prima. We hebben lekker gegeten.
smurfin72 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mooie locatie! Dat is het enige wat positief is. Voor de rest...om te huilen. Meer dan een half uur wachten op je drinken. Dan nog eens 45 minuten wachten op je eten. Met z'n 4-en een hapje eten. 2 personen kregen het eten terwijl de andere 2 nog moesten wachten. Bediening aangesproken...kwam er een zucht.
Bij het afrekenen mijn ongenoegen geuit. Kregen een drankje gratis. Het was druk, weinig personeel. Als ik de recensies van anderen lees, is het erg triest dat de eigenaar hier niets van leert.