Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 9752 Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Maandag t/m zondag 10.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Ali R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben een uur op ons eten moeten wachten terwijl het helemaal niet druk was. Ons 2e drankje kwam nadat we het eten op hadden.
Harde muziek in de serre; 2 x gevraagd of het wat zachter kon en dat werd toegezegd maar uiteindelijk niets mee gedaan. Terwijl we de enige gasten in de serre waren en dus ook de enige die van de harde muziek "konden/moesten genieten".
Het eten smaakte prima
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heel leuke locatie aan het water. Doordat er 's avonds nog een feestje zou plaats vinden, was alles een beetje rommelig, veel personeel die rond liep en met tafels aan het slepen waren. Eten en presentatie was prima.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben een uur op ons eten moeten wachten. Bediening was slecht op de hoogte van de menu’s die aangeboden werden.
Toen we wilden afrekenen was onze bestelling niet terug te vinden in het kassa systeem..
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zoals altijd........heerlijk gegeten en vriendelijk bediend. Prachtig uitzicht over het mooie Paterswoldseweg. We komen zeker terug.
R. W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het eten is goed
Alles wordt wel erg snel opgediend
Iets meer tijd ertussen is beter
Wiebe A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk vlees gehad. Salade was wat droog. Leuke setting. Leuk personeel. Als ik koffie verkeerd bestel in een groot glas en een tweede keer weer hetzelfde bestel, zou ik het fijn vinden om dan ook in zo'n zelfde glas te krijgen en niet in een klein glaasje. Graag ook de tweede ronde met lepeltjes en niet met stokjes.
l.j. K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
lekker gegeten

alleen een beetje te warm...hittegolf in Nederland!
We komen zeker een keer terug want we vonden de locatie erg mooi!
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Warm welkom, vriendelijke service, prachtig uitzicht op het Paterswoldse meer en een fijne, rustige sfeer op het terras.
Hobbyeter S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Een zeer teleurstellende ervaring. De kwaliteit van het eten is ronduit slecht. Uitgedroogde satesaus, bijna koud eten. Daarnaast zijn de wachttijden belachelijk lang. En we kregen een drankje van het huis, omdat we ontevreden waren over een van de voorgerechten. Werden ze toch gewoon mooi op de rekening gezet. Na het hoofdgerecht zijn we meteen vertrokken. De locatie is geweldig; het eten en de wachttijden zijn helaas het tegendeel. Wij zijn er klaar mee!
Mignon T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Helaas kreeg mijn collega een dienblad met bier in zijn nek. Met een korte sorry werd dit afgedaan. 1 collega heeft lactose intolerantie. Bediening weet niet wat dit is. Moest 3 x navraag doen bij de keuken. Vervolgens kon er niet 1 voorgerecht lactose vrij. 4 collega's bestelde een entrecote medium gebakken. Deze was zwaar door bakken, structuur ook kapot gebakken. Moesten weer terug. Duurde lang voordat er nieuwe waren. Rest had eten al op. Ook deze entrecotes waren niet medium, maar weer veel te door bakken. Op bijgerecht zat kaas, ook voor de lactose intolerante collega! Die er vervolgens ook weer kruidenboter bij kreeg (gelukkig in een apart bakje). Al met al waardeloos! Voor de hele toestand werd ons uiteindelijk een kopje koffie aangeboden, wat helaas de ergernis en niet lekkere entrecotes niet kon compenseren. Meisje van de bediening was overigens vriendelijk.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Alles super, alleen wederom te lang moeten wachten op onze drankjes. Was enige min puntje maar daarom komen we zekers weer terug!
QZ .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik had gereserveerd voor het terras bij mooi weer, maar bij aankomst bleek dat er geen ruimte was op het terras. Dat viel tegen, er werd ook niet aangegeven dat er iets later nog wat vrij kon komen. Gelukkig gebeurde dat wel, maar we moesten daar zelf alert op zijn. Vond ik wel wat slordig. Vriendelijk personeel. Verder heerlijke patat, entrecote was een tikkeltje taai, heerlijke brownie als toetje en prima cappucino!
Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
we zaten heerlijk, bediening was erg vriendelijk en het eten heerlijk.
De muziek was op een achtergrond niveau, wat ik erg belangerijk vind.
Annousch E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Op zich kun je er prima zitten, als je rustig wil (vergaderen) beter niet. Eten is prima, personeel is vriendelijk, maar extra bestelde patat kwam niet, theedoos kwam niet en beide zeeppompen op toilet waren leeg (eentje ook stuk) en handdoekrol deed het niet. Ook na melding aan bedrijfsleidster was dit 3 uur later niet gefixt.
Ingmar S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vorige keer kregen we sandwiches bij de high tea. Nu 2 kleine plakjes brood, soort cracot. Viel wat tegen. Smaak was wel lekker. Dure high tea voor wat je krijgt.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
vroegtijdig reservering gedaan, wilden graag een rustig plekje om na crematie van een familielid wat te eten en te drinken om de dag op een waardige manier met familie af te sluiten. Werden op een mooie plek neergezet, maar toen we wat te eten wilden bestellen was dat niet mogelijk, we zaten op een loungeplek waar geen eten werd geserveerd. Na overleg een andere plek gekregen. Daar werden we totaal aan ons lot overgelaten. Na twee keer bij de Floor-manager te zijn geweest en allerlei toezeggingen na ongeveer 2 uur opgestapt, zonder dat we er ook maar 1 hap hebben gehad. Het enige fatsoen dat er nog was, dat na een aantal excuses we de genuttigde drankjes( per persoon 1 glas) niet hoefden af te rekenen. Diep teleurgesteld na een al droevige dag zijn we met een leeg gevoel maar naar huis gegaan. Ons zien ze er in elk geval nooit weer............
DaantjeN .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prachtige locatie aan het water. Gezellige sfeer en prima eten. Bij mooi weer je hier een beetje het vakantie gevoel. Ook ruime parkeergelegenheid voor de deur.
Dinie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijke zomerse locatie, volop levendigheid en gezelligheid. Modern en luchtig interieur, past bij de omgeving. Het eten is lekker en de wachttijd normaal. Erg vriendelijke jongeman met vlotte babbel die ons bediende.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wel jammer dat er mensen op het terras waren die de heletijd sigaren rookten, dan smaakt het minder en wordt het een benauwdere toestand. Is het een idee om een stuk van het nieuwe terras speciaal in te richten voor rokers..... en dit duidelijk aan te geven of een voor niet rokers op het nieuwe gedeelte.
Sara-M .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Jammer dat er slecht rekening is gehouden met een zwangere. En ik vind het kwalijk dat je met een zwangere in discussie gaat over wat er wel/niet gegeten mag worden. Dat doe je niet!