Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 1 9752 XP Haren Nederland Kaart

Over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,6
K D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wel jammer dat je voor de AH actie een andere menukaart krijgt, maar het was echt erg lekker!
Erg leuk restaurant, mooi ingericht. Als ik toch een minpunt zou moeten geven dan is het dat de kinderspeelpaats die binnen is, nogal gehorig is. En als je van buiten aan komt lopen, zie je de keuken met daarin allemaal blikken met eten. Maar volgens mij kwam het eten niet uit blik, het was vers!
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vriendelijk en smakelijk. Ik hou zelf niet van de lounge muziek die altijd als behang in het restaurant hangt.
Verder geen opmerkingen.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening. Enige minpunt: de vreselijke housemuziek (dreun) die blijkbaar hoort bij een "beachclub". Jammer,!
Ronald T.
Ronald
Vanavond heerlijk gegeten met de restaurantactie van de Albert Heijn. Menu op de site klopte niet helemaal, was veel uitgebreider!! Konden alle zeven iets kiezen wat we lekker vonden. Porties groot, personeel zeer vriendelijk, mooie tafel bij de gordijntjes, locatie super en makkelijk parkeren. Trouwens waren we wel gewend want we eten (ook lunchen) hier regelmatig. Helaas geen 10 waard maar een 11. Super tevreden en de kaart die we nog over hebben gaan we zeker hier besteden. O ja en bij ons ging er iets "mis". Vanuit het personeel werd excuus gemaakt en we kregen als genoegdoening een kopje koffie van de zaak. Wijzelf waren stom verbaasd hadden het namelijk niet als storend ervaren. Immers waar gewerkt wordt, worden ook wel eens "fouten" gemaakt. Ik kom met heel veel plezier terug zowel voor de lunch als voor diner. Dank voor de goed verzorgde avond!! De 11 dik verdiend!!
Doko .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De bediening was zeer vriendelijk. Het eten was fantastisch!! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!! Toetje Eton Mess was een heerlijke verrassing!
Feiko K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed restaurant waar we met vrienden gezellig hebben kunnen eten, waar we netjes en snel werden geholpen door kundig personeel. Ik zeg voor herhaling vatbaar.
Hildevegelin .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gezeten, mooie locatie.
Eten viel tegen, heel middelmatig. Hadden het idee dat dessert half uit een potje kwam.
AH-menu is €35,-. Veel te duur voor hetgeen wordt geleverd.
Ellenbrakel .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een zeer gezellige plek aan het water. Sfeervol ingericht voor ieder wat wils. De keuken is prima, wij hebben lekker gegeten
Lineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de restaurantactie van de Albert Heijn. De bediening was heel vriendelijk en er werd excuses gemaakt over de wachttijd van het hoofdgerecht zonder dat we hadden geklaagd. Al met al prima en een gezellige avond gehad
Floryverasdonck .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig avondje gehad met een vriendin. Eten smaakte goed. Op de kaart was veel keus uit lekkere gerechtjes.
Sfeer en bediening prima. We hebben lekker gegeten.
Smurfin72 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mooie locatie! Dat is het enige wat positief is. Voor de rest...om te huilen. Meer dan een half uur wachten op je drinken. Dan nog eens 45 minuten wachten op je eten. Met z'n 4-en een hapje eten. 2 personen kregen het eten terwijl de andere 2 nog moesten wachten. Bediening aangesproken...kwam er een zucht.
Bij het afrekenen mijn ongenoegen geuit. Kregen een drankje gratis. Het was druk, weinig personeel. Als ik de recensies van anderen lees, is het erg triest dat de eigenaar hier niets van leert.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke tafel. Prima bediening. En eten was mooi op elkaar afgestemd. E
En er was in het Iens menu voldoende keus uit diverse gerechten.
Kortom goed.
Kooij01 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hadden iets te vieren; het eten was lekker, maar de bediening kan iets alerter. Het kost moeite de aandacht van het personeel te trekken.
Arnoud B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Zeer slechte ervaring. Bediening had het zwaar: onderbezet. Dit hoeft nog niet te betekenen dat je onbeleefd tegen de klanten doet en in discussie hoeft te gaan over wat een zwangere vrouw wel of niet mag eten. We hadden een lunch proeverij besteld en de bediening van tevoren gevraagd om na te gaan of hierin producten verwerkt zaten die ongeschikt zijn voor zwangere vrouwen. Er werd ons medegedeeld dat dit niet het geval was, waarna gerookte zalm en rauwe ham voorgeschoteld werd. Toen we dit aanhangig maakten, werd ons verzekerd dat het prima kon. Nee, dit kan niet. Mijn vrouw kreeg een alternatief broodje (snel in elkaar geflanst, zonder enige inspiratie), terwijl de andere tafelgasten die hetzelfde gerecht besteld hadden, sowieso 2 goedgevulde broodjes bij hetzelfde gerecht voorgeschoteld kregen. Na wederom stampij te moeten maken, is het gelukt om voor mijn vrouw een tweede, even inspiratieloos broodje te bemachtigen. Ook was de muziek verschrikkelijk: we zaten blijkbaar naast een box, want toen het strandtentje open ging ebde barman besloot een laf liftmuziekje aan te zetten, deed hij dit op zo'n hoog volume dat een conversatie praktisch onmogelijk gemaakt werd. Daarnaast ben ik door een andere werknemer onbeschoft te woord gestaan bij een simpele vraag. Ik vond het een zeer onbevredigend bezoek en ik raad het ten zeerste af!
Fijnproever E.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Onze verwachtingen vooraf zijn helaas verre van uitgekomen. Waar wij gehoopt hadden op een ontspannen, lounge-achtige sfeer, was het alsof je je middenin in een pub belandt. Het advies is om verder te zoeken bij de keuze van een restaurant, want Groningen-stad zit vol toprestaurants en leuke plekjes, dat is hier helaas niet het geval. De foto's zien er leuk uit, de locatie is inderdaad mooi, het eten redelijk goed, echter het wordt volkomen teniet gedaan door de bediening. Onze serveerster was dermate arrogant dat je je nauwelijks meer welkom voelt. De uitdrukking 'klant is koning" hebben ze hier nog nooit van gehoord. Voor de rest het gevoel alsof er een aantal kinderen in de bediening werkzaam zijn in plaats van volwassen serveersters en de eigenaresse loopt als een halve diva de hele zaak rond te struinen. Het is er veels te druk, en elke vierkante meter wordt benut, waardoor je om de haverklap wordt aangestoten door alles en iedereen. Tenslotte duurt het eten bijna een uur voordat het gebracht wordt, en dan is er nog de keiharde muziek waardoor je elkaar nauwelijks hoort (het klopt volledig wat anderen ook schrijven). Het enige wat je meekrijgt, is dat je buren ook allemaal zitten te klagen over wachttijd of drukte. Met al deze punten wordt het eten wat redelijk goed is gewoon weg teniet gedaan, en dat is zonde, ook voor de moeite van de koks zelf.

Beachclub Kaap Hoorn klinkt heel fancy en hip, je krijgt jammer genoeg precies het tegenovergestelde..., een deceptie.
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Het eten was goed, maar logistiek liep het niet geweldig met nogal jong personeel. Leek wel of ze vol met opdrachten zaten.
Greta H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Vanmiddag hier geluncht, omdat we wat hadden te vieren. We kozen daarom voor een lunchplateau, a 14,50 per persoon. Dan verwacht je wel wat!
Dat viel smerig tegen. 1 broodje totaal, halve kaastosti, koffiekopje soep pp, 4 kaasfrituurhapjes, klein saladetje. En dat dus voor totaal 30 euro.
Op de kaart heb ik nagerekend wat we zouden moeten betalen als we overal gewoon een normale (grote) portie van hadden besteld. Dat zou niks schelen!
Kortom echt schandalig, de prijs/kwantiteit verhouding. Over de kwaliteit: de frituur hapjes waren het meest smaakvol.
Ingedutte zaak.
De bediening kwam een drankje brengen voor de teleurstelling, maar voor ons nooit weer voor eten.
Henk J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij waren met de AH-aktie in Beachclub Kaap Hoorn en dat is ons goed bevallen. Er was een speciaal "AH-Menu" maar dat had voldoende keus en afwisseling.
Inalamfers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het was allemaal erg lekker en voldoende. We konden lekker buiten zitten het weer werkte erg mee , op het eten hebben we geen aanmerkingen.
M.martin .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk (vegetarisch)gegeten!
We zaten buiten en konden elkaar slecht verstaan door de drukte, ik was helemaal schor door het harde praten. Verder was het echt prima!