Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 9752 Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Maandag t/m zondag 10.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,5
maartenwesterhuis .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben helaas alleen maar een hoofdgerecht gegeten. Doordat er geen bediening kwam was er geen tijd meer voor een nagerecht of koffie.
nynke.nienhuis .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heel lang moeten wachten, voor dat we eten kregen, bij toetje 1,5 uur gewacht..
eten was lauw en hele knapperige groenten..
alirob .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Dag

Prachtige locatie en heerlijk eten. Had vantevoren gevraag om wortels als toevoeging bij de kaasfondue maar ze waren er niet. Vriendelijke bediening zoals altijd, behalve de bedrijfsleider dan. Gelukkig vandaag niet gezien. Leuke opmaak van alle gerechten. De muziek was zoals gewoonlijk erg hard en steeds dezelfde moderne dreunen. Jammer van dat laatste .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het is een mooie locatie aan het Hoornse meer. De bediening is goed en het eten was een verrassing met alllerlei kleine gerechtjes
annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gereserveerd vanwege de fijne plek op een zomerse dag. Entourage goed, sfeer prima. Eten te zout, geen groente naast een belachelijk klein bakje sla voor twee personen, Grand dessert tegenvallend. Smaak goed, weinig fantasie en niet verrassend. Cappucino te lauw.
Cilia W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
gezellige plek, alleen de wachttijd is lang.... voordat de drankjes komen.... de service van drankjes is allervriendelijkst, maar de opname voor drank en eten... en voor het komt....
oei dat is echt lang.
Chaotisch.
C L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Standaard te weinig personeel. Vooral met warme dagen lijkt het of ze overvallen worden. Daardoor waarschijnlijk vermoeid personeel die steken laten vallen. Dus ontzettend lange wachttijden. Vandaag een uur op onze lunch gewacht en vervolgens na 30 minuten de tortilla schotel maar laten annuleren. Daarnaast was er eind van de middag geen rose bier meer....
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten is prima en de locatie is ook prachtig, maar het duurt erg lang voor je wat krijgt. Bij ons wel anderhalf uur.
Dit is wel goed opgelost en we hebben het voorgerecht en de toetjes niet betaald.
W. C. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Eten was goed. Bediening er traag. Duurde lang voordat het eten op tafel kwam. Bijgerechten weinig. Twee kleine bakjes friet en salade voor 10 personen
Jildou H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Erg lekker gegeten! Zelfs met de nodige allergieën hier heerlijk kunnen eten en dat met een verrassingsmenu. Erg uitgebreid en verrassend op een toplocatie.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten viel tegen qua smaak en de porties waren vrij klein. Verder was de bediening goed, het was gezellig en lokatie is super.
Siea O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ronduit slecht: kwaliteit van het eten, wachttijden. Gehaktballetjes smaakten chemisch. Vieze tomatendrapverovwr. Aardappelsoep die op saus leek: heel dik met daarboven een olielaag. We twijfelden of het wel soep was. Een soepkommetje met patat voor 4 personen. Hebben niet om extra gevraagd omdat we bang waren dat dat heel lang zou duren. Eten koud geserveerd: kortom chaos in de keuken. Bediening aardig.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Nog nooit eerder meegemaakt! Aangekomen om 19:30 uur. Om 22:00 uur nog geen eten ontvangen. Excuus was dat de keuken en kassa problemen hadden gehad. Hoefden brood en drank niet te betalen, maar tijdige informatie erover was het minste wat men had kunnen doen. Geen aanrader!
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Op de locatie, inrichting en keuken niets aan te merken. De bediening vond ik 2 keer achter elkaar tegenvallen. Onpersoonlijk en traag.
Smit41 S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijke plek om te zitten. Bediening was aardig en vlot. Eten was niet heel bijzonder maar ook niet slecht. Helaas waren de hamburgers wat al te rood van binnen. Maar keurig direct andere gekregen... die ook erg rood waren. Manager werd er direct bij gehaald en we hoefden niet te betalen en kregen zelf gratis een enorm toetje. Top dus.
Al met al prima plek als je lekker aan het meer wilt zitten en niet al te hoge eisen hebt.
Wij gaan er zeker vaker heen.
alpha10896 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Mooie locatie, eten was top, bediening mag sneller, en de wc mogen schoner.
Maar we zullen zeker reclame maken voor dit Beach Restaurant
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Gisteravond bij kaap hoorn geweest, slechte bediening alles liep mis, 3 keer de verkeerde rekening voor me gekregen, de wc's waren ronduit ranzig, groot pluspunt is dat je er heel lekker kunt zitten aan het water
Henco H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker gegeten. Muziek veel te hard, een gesprek met tafelgenoten was bijna niet mogelijk. Bij afrekenen zijn twee desserts te veel aangeslagen. Pas later in de auto op weg naar Noord Holland ontdekt.
Alie S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, op een fantastische locatie. Wel jammer dat wij geen koffie meer konden drinken. En een nagerecht, daar was geen tijd meer voor volgens de serveerster. Er werd niet gevraagd of het naar onze zin was en of het heeft gesmaakt. Het betalen ging heel erg rommelig, niet gastvrij! De gasten aan tafel laten betalen, is een idee voor een volgende keer.
Vriendelijke groeten,
Alie Seubers