Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 9752 Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

vandervelde.meyer .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Duurde soms te lang voor volgende ronde van de high wine of hapjes kwamen niet direct met de wijn. Minder aandacht geschonken aan de (presentatie) hapjes m.i. en vergeleken met voorgaande high winen.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
we zaten in het gedeelte waar heaters staan . toen we vroegen of die aan kon wist het meisje niet hoe het moest.
heel jammer ze ging geen hulp vragen.
Mariël S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten maar het duurde allemaal wel erg lang. De bediening was vriendelijk maar werken niet efficiënt. Lege borden bleven op tafel staan, Nog geen bestek terwijl het eten er al staat. Dat zijn puntjes voor verbetering.
Anuschka M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Grote lamp hing naast de tafel ipv er boven.

Veder was het eten prima.
Jammer dat jullie de tampende niet meer hebben bij het brood plankje!
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zelf moeten vragen na 20 minuten of we eten konden bestellen en een menukaart mochten. Vervolgens werden broodplankje wat als voorafje zou dienen tegelijkertijd met het hoofdgerecht gebracht. Als excuus werd het broodplankje vd rekening gehaald. Dat waardeerden we wel maar ik heb hier vaker gegeten en dit soort dingen maak ik vaker mee hier en daarom noem ik het nu toch eens want vind dit jammer van een verder leuke plek om lekker te eten.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Allereerst leken we niet geregistreerd, ze vroeg niet nogmaal naar de naam maar gaf ons een willekeurig tafeltje. Later zijn we op ons verzoek verkast naar een andere plek. Het was erg rumoerig, kinderen en muziek overschreeuwden elkaar. We kregen de menukaart snel, werden ook snel geholpen, echter de gevraagde kaasfondue was niet voorradig. Vreemd als je er al om half 7 bent. De kaart bood niet alternatieven die we aantrekkelijk vonden. We zijn uiteindelijk vertrokken en besloten elders te gaan. Wat een verrassing toen we in paviljoen Het Sterrenbos aankwamen! Een absolute aanrader!
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met collega's erg goed gegeten, heerlijk menu via AH restaurantactie. Ruime porties, alle gangen gevarieerde keuze, voor iedereen zat er wat bij. Mooie tafel met uitzicht over het water en goede bediening.
Harm Jan W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het voorgerecht en nagerecht was goed. Hoofdgerecht was teleurstellend. Koud en smakeloos. Moet toch echt beter kunnen..............
UMCG J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
jammer, niet lekker gegeten. AH menu voor € 38,00 per couvert echt geen prijs kwaliteit verhouding. Zalm ongemarineerd en niet gebakken. Sate van kippendijen en biefstuk helemaal door gebakken.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Half uur wachten op drankje. Ook het eten duurde erg lang voor het op tafel stond.Wel 10 verschillende bediening aan tafel, en wisten volgens mij niet wie wat had gedaan.Frietjes bijgevraagd. Niet gekregen stond wel op nota.
Wij komen hier niet weer terug. Zeer teleurstellend.
gerritnieboer .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De drie gangen menu is een proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Bediening was erg goed en vriendelijk. Vanwege de groepen die aanwezig waren werden onze gerechten nogal vlot achter elkaar opgediend en dat was eigenlijk te kort om van de proeverij te kunnen genieten. Heerlijke wijn in huis! Wij komen zeker terug!
Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
we hebben genoten van de high wine, de sfeer, de entourage en het zonnetje/uitzicht. Bediening was super, gezellig, vrolijk en vertelden leuk over de verschillende soorten wijnen en hapjes. Dank voor een heerlijke middag wederom. Tot volgende week maandag, hopelijk net zo leuk.
Magda P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Jammer dat we, na lang wachten op ons eten, pas te horen kregen dat er een kok ziek was!

Na het eten koffie met taart besteld, de taart is niet geleverd.

Bediening uiterst vriendelijk.
Hendrika V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en daarna ontzettend fijn gerelaxed op de loungebanken bij de vuurtafels. Top avond! Goede bediening.. zeker voor herhaling vatbaar.
Djoeki T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Muziek veel te hard.Het was een prachtige zomeravond. Dan lijkt ons Spaanse of griekse muziek meer op haar plaats.Het was nu veel gedreun van de bassen.Jammer, want de entourage was geweldig met vuurbakken en fakkels.Toch een heerlijke avond met lekker eten!
gert.leanneroege .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Probleem was dat men geen voorlichting kreeg over het Menu. Er werd iets op tafel gezet met de vraag onzerzijds is dit van de AH actie ja en daar konden wij het meedoen. Als men mee gaat doen maakt dan even een menukaart met de vermelding van de gerechten en de prijs. ook dat was een verrassing Zet je gast niet klakkeloos iets voor zijn neus.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Proeverij was heerlijk, ook de vegetarische en heel mooi gepresenteerd. Alleen vergeleken met andere restaurants waar we tot nu toe zijn geweest ( ook met ah spaarkaart) wel redelijk duur.
Tammo J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben lekker gegeten met ons gezin kinderen vonden de kaap hoorn hamburger heerlijk. Zeker weer de moeite waar weer heen te gaan .
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ik vond 60.00 euro voor twee personen erg erg veel voor een reservering met AH zegels...betekend dus dat de rekening zonder zegels voor twee personen 120.euro zou zijn geweest ..