Beachclub Kaap Hoorn

Kaapse Baan 9752 Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Uitzicht over een prachtig meer

Kaap Hoorn staat voor vrijheid en genieten. Het gaat hier allemaal om aandacht voor detail en liefde voor het betere leven. Kaap Hoorn is hip en happening! Geniet van voortreffelijke gerechten terwijl je uitkijkt over het Paterswoldsemeer. Dit is een plek waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt ontspannen. Er gaat niets boven Groningen!

Meer informatie over restaurant Beachclub Kaap Hoorn

Maandag t/m zondag 10.00 - 23.00 uur

6,9
6,4
Kan beter
A V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
eten zeer smakelijk!! Klasse
inrichting gezellige sfeer, zowel binnen als buiten
wachttijd tussen de verschillende gangen kan korter
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
AH arrangement. Proeverij van diverse gerechten. Geen keuze, dit keer geen probleem, prima gerechten, vis gerechten het beste. Verschillende toetjes. Alles ruim voldoende qua hoeveelheden. Prima personeel. Mooie locatie, vooral bij mooi weer. Goede ambiance. Leuke locatie om samen met vrienden de nodige uurtjes door te brengen. We gaan zeker nog een keer!
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het duurde erg lang voor we drinken konden bestellen en vervolgens kregen. Het duurde daarna weer te lang voor dat we ons inmiddels lauwe hoofdgerecht kregen. Nadat we een toetje besteld hadden duurde het een half uur voordat het gesmolten aankwam. De dame blanche van €8,50 bestond uit 3 bollen gesmolten ijs zonder de slagroom en schaafsel. Toen we de serveerster hierop aanspraken gaf zij aan dat zij ook vond dat het niet kon. Na een kwartier kwamen 2 nieuwe porties. Al met al matig eten en een zeer slechte bediening. Jammer van zo'n prachtige locatie.
Ant V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker geluncht en gezellige plek
Lyn D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Fijne en vriendelijke bediening. We hadden voor het eten de helft vegetarisch en de helft met vlees en vis. Vegetarische was erg lekker, het vlees was alleen niet mals en er zat soms weinig smaak aan. Dit doorgegeven aan de bediening en we kregen erg vriendelijk als excuus een kop koffie/thee van het huis.
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima eten en drinken, leuke bediening, mooi uitzicht over het water, misschien nog eeniets uitgebreide menu kaart en dan is het helemaal goed.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
lekker gegeten met vrienden, leuke plek om te zitten, eten was goed maar voor 4 personen 1 klein schaaltje patat en salade vonden we wat karig...
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben meerdere keren moeten vragen waar ons eten bleef (broodjes vooraf duurde zo'n 45 minuten) en na 45 min wachten op onze thee en koffie, bleek dit helemaal niet in het systeem te staan.
francien123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het personeel was aardig en het eten super lekker! Alleen hebben we eerst 20 minuten moeten wachten op ons voorgerecht. Daarna 50!!! minuten moeten wachten op ons hoofdgerecht. Toen mijn man polshoogte ging nemen bij de bediening kreeg hij als antwoord dat de keuken ermee bezig was. Niet eens excuses. Tijdens het wachten op het hoofdgerecht leek het echt alsof ze ons vergeten waren. Mijn man en ik hebben 30 minuten moeten wachten totdat ze kwamen vragen of we nog wat wouden drinken. Bij de kassa klopte de bon niet en werd er teveel in rekening gebracht.
A P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het verassing menu is een soort Tapas, maar ook weer niet. Werd lauw geserveerd ipv warm. Ook kregen wij cola zonder prik geserveerd. Na het melden werd dit netjes opgelost. Wel moesten wij lang wachten op ons drinken elke keer.
De service is wel eens veel beter geweest.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ontvangst ene helft van de familie goed (werd gevraagd of geholpen kan worden, vervolgens reservering opgezocht in computer en meegedacht in tafel buiten of binnen), de andere helft van de familie werd helaas niet begroet en moesten zelf op zoek naar de familie. Duurde 20 minuten voordat gevraagd werd of we iets wilde drinken. Vervolgens duurde het ook 10 minuten voordat die drankjes er waren. Pas bij drankjes uitserveren werd verteld, op eigen aandringen, wat het AH menu inhield. Eten zelf was simpel, maar prima. We zaten allemaal vol na de tijd. Vooraf een plateau met verschillende tapas (soepje, serranoham met meloen, bruschetta). Als hoofdgerecht een plateau met kipsate, zalm, sparerib, aardappeltaartje, salade en friet met mayonaise. Na werd er een plateau met creme brullee, chocoladebrownie en aardbeiparfait geserveerd. Het eten smaakte goed, jammer wel dat het dan, ondanks AH actie, toch nog prijzig is. Met 6 man 175 euro afgerekend, normaal gesproken was het dus 350 euro en dat was het zeker niet waard. Uiteindelijk toch nog bijna 30 per persoon en daar hadden we wel meer voor verwacht wat betreft eten, ontvangst, service. Gezellige avond gehad, maar niet per se een aanrader om je AH bonnen te benutten!
Maya N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Leuke avond, lekker eten; een proeverij als voorgrecht, hoofdgerecht en nagerecht. Tot slot als extraatje het feest Colorful Ibiza ;)
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Kaap hoorn is ons heel slecht bevallen,het is er erg rumoerig,je moet schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan,te veel mensen op elkaar.Het eten is erg slecht,de kwaliteit maar ook de samenstelling van de gerechtren is abominabel verkeerd,niet lekker klaar gemaakt,
Mathilde M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We eten hier regelamatig omdat we vlakbij wonen. Zowel de bediening als de keuken is erg wisselvallig. De ene keer heb je een heerlijke salade die met zorg bereid is, de keer erop kun je hetzelfde bestellen en krijg je en slap aftreksel van het vorige gerecht. Dat geldt ook voor de bediening. En dat ligt niet altijd aan de bediening maar soms wordt er te krap ingeroosterd waardoor er te weinig mensen zijn. Dat lijkt ook voor de keuken het geval te zijn want soms moet je belachelijk lang wachten op je eten.
Gisteren met de laatste restaurant zegels van Ah gegeten.
Onze zoon had 3 kwartier voor alleen een hoofdgerecht. Dat hebben we vantevoren bij de bediening aangegeven. Zou goed komen. Hij moest nog werken. Na 30 minuten gevraagd of het bijna klaar was, daarna nog 3 keer. Na 50 minuten kwam de saté. Slecht!
Datzelfde gebeurde met ons eten. Na 2,5 uur kwam eindelijk het nagerecht toen hadden we al betaald omdat we er zat van waren. Het eten zelf was dramatisch. Als voorgerecht waren er een paar plakjes vlees en 2 stukjes meloen op een plankje gegooid en dat was het. Het hoofdgerecht was beter maar leek niet op wat we eerder wel eens hadden. Een zeer teleurstellende ervaring waar we ons over uitgesproken hebben. Ze boden nog gratis kopje koffie aan die overigens inclusief was bij het menu. Daar hadden we geen zijn meer in. Dit speelde zich allemaal af onder het toeziend oog van het aanwezige management......
Dineke K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hoopten een plekje te bemachtigen op deze mooie zondagochtend.
Gelukkig, plaats genoeg! Na een tijdje op een fijne loungebank gezeten te hebben ontdekken wij een bord waarop staat dat er op het waterterras niet bediend wordt. Wij vermoeden dat dat voor onze plek geldt. Aangezien wij wel zin hebben om bediend te worden zoeken we een andere plek, die wel een kaart op tafel heeft staan. De Bediening loopt een paar maal langs zonder ons aan te kijken.
Na een tijdje besluiten wij maar te vertrekken. Onderweg naar binnen treffen wij een dame op leeftijd met een dienblad waarop enkele glazen witte wijn en een paar koppen koffie. Moeizaam loopt ze ermee het trapje af. Ze heeft een slecht been, zegt ze tegen ons. Het personeel bij de bar staat met elkaar te kletsen.
Prachtige locatie, Kaap Hoorn. Het zou zo mooi kunnen zijn...
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Hoofdgerechten waren heerlijk! De proeverijen van het dessert viel een beetje tegen, weinig spectaculair en weinig gerechtjes. De bediening is niet langs geweest of alles naar wens was, ook niet voor drinken. We hebben met een drankje tijdens voor en hoofdgerechten moeten doen. Na het afruimen werd ook niet gevraagd om drinken of nagerecht. Later kwamen ze wel de kaart brengen. Gemiste kans, maar het eten is zeker verbeterd.
hbraams .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lokatie is Prachtig. Hihg tea hapjes waren op de sandwiches na teleurstellend. Prijs kwaliteit verhouding, veel € voor weinig kwaliteit.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Ik begrijp eigenlijk de negatieve recensies niet over KH. Ik eet daar geregeld ( 12 x per jaar). Het eten is altijd prima, bediening aardig, locatie is prachtig en de mensen vaak mooi. Meestal loopt alles redelijk vlot door. Soms kan het plotseling erg druk worden op n zonnige zomeravond, maar ja, je kan als restaurant ook niet op alles voorbereid zijn.
siegrid T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Ondanks dat het niet druk was vandaag, moesten wij enorm lang wachten om iets te bestellen. Vervolgens duurde het minimaal 45 minuten voordat ons drinken werd geserveerd. Zeer jammer!
Wiesje A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Slechte service en bediening. Eten was redelijk. Prijs absoluut niet in verhouding tot de kwaliteit van eten en service.