Beachclub Fuel

Zeeweg 84 2051 EC Overveen Nederland Kaart

Over het restaurant Beachclub Fuel

Hoe meer zielen...

Een heerlijke plek in Bloemendaal aan Zee waar je de voeten in het zand kunt begraven. De kaart bestaat uit Franse klassiekers, pizza's en een kindermenu. Ondanks de grote ruimte is het gezellig ingericht met hout en kleurige lampen- er is plek voor groepen van 10 tot 2500 personen. Actief kajakken, een cocktail workshop of een brainstorm met uitzicht op zee? Fuel regelt het voor je!

Meer informatie over restaurant Beachclub Fuel

Bus 81 en treinstation Zandvoort.

Maandag t/m zondag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Fuel

Coby V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hadden 2 plaatsen besproken toen we er waren en vertelde dat er gereserveerd was voor 2 personen,werd er gezegd ga maar ergens zitten had het gevoel dat er geen reserveringen bij gehouden werd prijs kwaliteit duur inverhouding met service
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Eten beetje overprized.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten onder het genot van de ondergaande zon prima locatie vriendelijk personeel de carpaccio met de sla onder het vlees: vernieuwend met heerlijke truffel mayonaise kortom: wij hebben een gezellige avond gehad, wel een minpuntje: bij het reserveren kan je een speciale gebeurtenis aangeven: het was de verjaardag van mijn zoon (aangegeven bij de reservering) daar is niets mee gedaan.....
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker gegeten prima sfeertje bij de ondergaande zon en vriendelijk personeel
Wij hebben een gezellige avond gehad!
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een zeer mooie plek. Fijn als je hier kan eten voor bijvoorbeeld een Woodstock concert. Zeker de moeite waard om hier langs te gaan.
Heily S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De bediening was gastvrij, gezellig en flexibel, goede sfeer, eten erg goed en prijzen alleszins redelijk (mede dankzij de actie bij voortijdig reserveren).

Hierbij ook een positieve bijdrage vanwege het heerlijke weer.
Louisa R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heel gezellige avond gehad met familie en vrienden ! Lekker gegeten met de zon en de zee in de achtergrond :)

We hebben genoten van een mooie sfeer :)
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hier gegeten met 3 personen, waarvan 2 op aanraden een pizza namen. Het was rustig, bediening vriendelijk. Het eten werd binnen 10 minuten al gebracht, dus ik dacht al, dat kan geen homemade steenoven pizza zijn. Inderdaad de pizza was een aangeklede dr. Oetker pizza, geen lekkere knapperige bodem, de topping was ranzig met dunne stripjes 'prosciutto'. Gewoon een vieze pizza voor veel teveel geld € 14,--!!! Eerste keer hier en ook de laatste keer. GEEN AANRADER!
Klaus A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Weer een leuk avond bij Fuel. Prachtig de laatste zon stralen bekeken en lekker gegeten. Heerlijk relaxte sfeer. Service is erg vriendelijk en attent. Tip tent in Bloemendaal aan zee.
Klaus A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Fantastisch gegeten. Super relaxte en leuke sfeer, perfect zicht op de zee en de zon en lekker gerechten. Bediening was ook super vriendelijk. Een aanrader in Bloemendaal.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
De lekkerste pizza's aan het strand! Erg leuke locatie, fijne mensen in de bediening. Niet zo groot als de andere beachclubs in Bloemendaal, waardoor het nog wat persoonlijker en gezelliger is. De sfeer is hier aangenaam waardoor ik altijd voor Fuel zou kiezen als ik een hapje/drankje aan het strand ga doen.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Weinig sfeer, pizza's zijn niet lekker en alles is erg duur. De bediening is wel oke. Vieze tafels om ons heen.
Geen aanrader wat mij betreft.
Tijna H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen zondag een lunch genomen bij Fuel. De lunch was prima. Lekker brood en goed belegd.
Personeel had het duidelijk onderling naar hun zin en de sfeer was ontspannen.
De dame die mij bediende (lang en blond haar in een staart) was vriendelijk en liep goed om zich heen te kijken naar de gasten.
Helaas scheen de zon niet (grijs en winderig) en ik kreeg een plaid aangeboden omdat ik iets te dun was gekleed. Service dus!!
Prima strandtent, mooi ingericht en zeker de moeite waard om terug te komen.
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijke plek om lekker te zitten en te genieten van het strand, de zon met een drankje. Leuke inrichting en decor. We wilde samen wat eten en drinken om de zomer dag af te sluiten. Het was erg warm en druk. Dit was helaas ook duidelijk te merken aan het personeel. Wij hebben 2 uur gezeten. Na ruim 20minuten kwam er iemand voor het eerst bij ons aan tafel. Wij hadden maar gelijk eten en drinken besteld. Drinken en een broodje werd snel gebracht. 2 minuten later kwam gelijk ons hoofdgerecht. Dit was erg snel. En helaas met weinig smaak. Na het eten wilde wilde wij graag nog wat drinken bestellen. Helaas kregen wij niet de aandacht en kans om te bestellen. Mijn vriend is toen naar binnen naar de bar gelopen om daar drinken te bestellen en af te rekenen.
Ik snap dat het flink daar werken is op dit soort dagen en dat het niet altijd even fijn is voor het personeel. Alleen wel heel erg jammer dat de gasten dit duidelijk merken. Een hoop gezucht en geen vrolijke gezichten. Ook waren 2 meiden uit de bediening onderling aan het praten en klagen over gasten en de drukte. We hoorde zelfs een meisje uit de bediening zeggen dat ze agressief werd van de drukte... Vervolgens stond zij bij een tafel naast ons om af te rekenen met gasten. Ze stond er erg arrogant en gehaast bij, tikkend met de vingers op de tafel.
Heel erg jammer dat het zo ging. Jullie hebben zo'n fijne plek om lekker te zitten, drinken en te eten.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hier woendagavond genoten van een hapje en een drankje op een drukke zomeravond. Vooropgesteld dat je coulant moet zijn naar personeel op zulke drukke zomeravonden, ging hier toch wel erg veel mis. Terras was onderbezet in de bediening, alle tafels rondom ons (inclusief wijzelf) hebben lang moeten wachten om te bestellen en vervolgens een half uur moeten wachten op een drankje, terwijl dit toch de dagen zijn dat het geld verdiend moet worden in de strandtent. Bestellingen kwamen verkeerd uit de keuken en eten duurde nog een uur, structuur in de organisatie was weg met rennende bediening tussen de tafels tot gevolg. Porties waren goed, maar spareribs erg vettig en kip aan de droge kant. Overigens, inrichting in het binnen-gedeelte is warm en erg stijfvol!
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Omdat het maandag geregend had, waren wij met z'n vieren de enige gasten voor het diner, er was 1 meisje bediening. Die vergat nogal veel. Ook het aangekondigde weekmenu bleek niet te bestaan, dat was jammer. Maar het decor was natuurlijk fantastisch en het eten goed. Dus het blijft de beste tent in Bloemendaal aan Zee.
WendyLeenders .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Geluncht met man, schoonmoeder en dochters. Voor een zondag in augustus leek het mij wel erg rustig, slechts 1 andere tafel was bezet. Vriendelijke jongedame in de bediening. De zaak ziet er licht en modern uit, mooi uitzicht op de zee, ook vanuit binnen. Mijn man bestelde de runderhamburger en werd daar niet erg enthousiast van. Broodje was hard en spaarzaam belegd. Echt heel 'basic'. Wij kozen het plateau Fuel. Ook daarvoor geen handen op elkaar. Er was niet echt iets mis mee, maar verwennerij kun je het niet noemen. En dat toch voor 27.50. Tussen de olijven zaten snoeiharde knoflookbollen vermomd als Amsterdamse uitjes. Wat gefrituurd borrelspul en nachochips. Flauwe humus, tapenade en aioli verder en nog wat sausjes. Hoeveelheid smeersels niet in verhouding tot het brood. De wijn was gul ingeschonken en smakelijk.
An H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
USA steak en een heerlijk vers stuk tonijn gegeten. Alles prima bereid. Kaart beperkt, maar wanneer je dat wat er op de kaart staat goed weet klaar te maken, is het prima.
m.van.amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het restaurand zelf zag er eeg leuk uit. Alleen het eten was minder, wij hadden besteld eerst wat brood vooraf we hadden het brood nog geen 5 min staan en het hoofdgerecht kwam er al aan, er zaten 2 haren in mijn eten en de kroepkoek was oud en het gerecht zelf was erg flauw. Na het afrekenen zag ik dat hun 4.60 euro rekenen voor een glas huiswijn er zal wel bladgoud in gezeten hebben wat ik niet hen gezien. Geen aanrader om te eten wel om buiten met mooi weer een drankje te doen.
Beste,
Dank u wel voor u Feedback. Ik had een vraagje had u bij de bediening gemeld dat er iets mis was met u eten en dat er een haar in zat. En weet u door wie u bent geholpen gisteravond. Vind het erg vervelend voor u. En wil zeker mijn personeel hierop aan spreken. Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet, Pascal

Reactie van proever:

Goede dag.

ik heb niet gemeld bij het personeel dat er 2 haren in mijn eten zaten, dit is wellicht mijn schuld dat ik dit niet heb gemeld maar ik was eigenlijk al klaar met eten omdat ik nog geen 5 min mijn broodjes voor mij had liggen en het hoofdgerecht kwam er al aan, jullie restaurant was vrij wel leeg als het personeel goed had gekeken konden zij ook wel raden dat wij binnen 5 min niet de schaal met broodjes op hadden kunnen hebben. en uit ervaring als ik eten terug stuur naar de keuken om dat het te snel op tafel word gezet krijg je het op gewarmd terug.
DaniellaEster .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Afgelopen zondag een paar uur heerlijk gezeten bij Beachclub Fuel voor een borrel. Het terras is erg fijn met verschillende plekken om te loungen. We waren met een groep en mochten de sets bij elkaar schuiven. Iemand van de bediening hielp zelfs.
Kussens waren nog wat nat van een regenbui die nacht, bediening hielp echter een paar droge bij elkaar te zoeken.
Eerst genoten van een cappuccino van goede kwaliteit. Mooie schuimlaag! Daarna wat cocktails en 2 x een plate Fuel besteld. Lekkere hapjes en vers brood erbij. 1 x ging er iets mis met de bestelling maar de fout werd snel hersteld.