Beachclub Fuel

Zeeweg 84 2051 EC Overveen Nederland Kaart

Over restaurant Beachclub Fuel

Hoe meer zielen...

Een heerlijke plek in Bloemendaal aan Zee waar je de voeten in het zand kunt begraven. De kaart bestaat uit Franse klassiekers, pizza's en een kindermenu. Ondanks de grote ruimte is het gezellig ingericht met hout en kleurige lampen- er is plek voor groepen van 10 tot 2500 personen. Actief kajakken, een cocktail workshop of een brainstorm met uitzicht op zee? Fuel regelt het voor je!

Meer informatie over restaurant Beachclub Fuel

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tijna H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen zondag een lunch genomen bij Fuel. De lunch was prima. Lekker brood en goed belegd.
Personeel had het duidelijk onderling naar hun zin en de sfeer was ontspannen.
De dame die mij bediende (lang en blond haar in een staart) was vriendelijk en liep goed om zich heen te kijken naar de gasten.
Helaas scheen de zon niet (grijs en winderig) en ik kreeg een plaid aangeboden omdat ik iets te dun was gekleed. Service dus!!
Prima strandtent, mooi ingericht en zeker de moeite waard om terug te komen.
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijke plek om lekker te zitten en te genieten van het strand, de zon met een drankje. Leuke inrichting en decor. We wilde samen wat eten en drinken om de zomer dag af te sluiten. Het was erg warm en druk. Dit was helaas ook duidelijk te merken aan het personeel. Wij hebben 2 uur gezeten. Na ruim 20minuten kwam er iemand voor het eerst bij ons aan tafel. Wij hadden maar gelijk eten en drinken besteld. Drinken en een broodje werd snel gebracht. 2 minuten later kwam gelijk ons hoofdgerecht. Dit was erg snel. En helaas met weinig smaak. Na het eten wilde wilde wij graag nog wat drinken bestellen. Helaas kregen wij niet de aandacht en kans om te bestellen. Mijn vriend is toen naar binnen naar de bar gelopen om daar drinken te bestellen en af te rekenen.
Ik snap dat het flink daar werken is op dit soort dagen en dat het niet altijd even fijn is voor het personeel. Alleen wel heel erg jammer dat de gasten dit duidelijk merken. Een hoop gezucht en geen vrolijke gezichten. Ook waren 2 meiden uit de bediening onderling aan het praten en klagen over gasten en de drukte. We hoorde zelfs een meisje uit de bediening zeggen dat ze agressief werd van de drukte... Vervolgens stond zij bij een tafel naast ons om af te rekenen met gasten. Ze stond er erg arrogant en gehaast bij, tikkend met de vingers op de tafel.
Heel erg jammer dat het zo ging. Jullie hebben zo'n fijne plek om lekker te zitten, drinken en te eten.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hier woendagavond genoten van een hapje en een drankje op een drukke zomeravond. Vooropgesteld dat je coulant moet zijn naar personeel op zulke drukke zomeravonden, ging hier toch wel erg veel mis. Terras was onderbezet in de bediening, alle tafels rondom ons (inclusief wijzelf) hebben lang moeten wachten om te bestellen en vervolgens een half uur moeten wachten op een drankje, terwijl dit toch de dagen zijn dat het geld verdiend moet worden in de strandtent. Bestellingen kwamen verkeerd uit de keuken en eten duurde nog een uur, structuur in de organisatie was weg met rennende bediening tussen de tafels tot gevolg. Porties waren goed, maar spareribs erg vettig en kip aan de droge kant. Overigens, inrichting in het binnen-gedeelte is warm en erg stijfvol!
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Omdat het maandag geregend had, waren wij met z'n vieren de enige gasten voor het diner, er was 1 meisje bediening. Die vergat nogal veel. Ook het aangekondigde weekmenu bleek niet te bestaan, dat was jammer. Maar het decor was natuurlijk fantastisch en het eten goed. Dus het blijft de beste tent in Bloemendaal aan Zee.
WendyLeenders .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Geluncht met man, schoonmoeder en dochters. Voor een zondag in augustus leek het mij wel erg rustig, slechts 1 andere tafel was bezet. Vriendelijke jongedame in de bediening. De zaak ziet er licht en modern uit, mooi uitzicht op de zee, ook vanuit binnen. Mijn man bestelde de runderhamburger en werd daar niet erg enthousiast van. Broodje was hard en spaarzaam belegd. Echt heel 'basic'. Wij kozen het plateau Fuel. Ook daarvoor geen handen op elkaar. Er was niet echt iets mis mee, maar verwennerij kun je het niet noemen. En dat toch voor 27.50. Tussen de olijven zaten snoeiharde knoflookbollen vermomd als Amsterdamse uitjes. Wat gefrituurd borrelspul en nachochips. Flauwe humus, tapenade en aioli verder en nog wat sausjes. Hoeveelheid smeersels niet in verhouding tot het brood. De wijn was gul ingeschonken en smakelijk.
An28 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
USA steak en een heerlijk vers stuk tonijn gegeten. Alles prima bereid. Kaart beperkt, maar wanneer je dat wat er op de kaart staat goed weet klaar te maken, is het prima.
M.van.amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het restaurand zelf zag er eeg leuk uit. Alleen het eten was minder, wij hadden besteld eerst wat brood vooraf we hadden het brood nog geen 5 min staan en het hoofdgerecht kwam er al aan, er zaten 2 haren in mijn eten en de kroepkoek was oud en het gerecht zelf was erg flauw. Na het afrekenen zag ik dat hun 4.60 euro rekenen voor een glas huiswijn er zal wel bladgoud in gezeten hebben wat ik niet hen gezien. Geen aanrader om te eten wel om buiten met mooi weer een drankje te doen.
Beste,
Dank u wel voor u Feedback. Ik had een vraagje had u bij de bediening gemeld dat er iets mis was met u eten en dat er een haar in zat. En weet u door wie u bent geholpen gisteravond. Vind het erg vervelend voor u. En wil zeker mijn personeel hierop aan spreken. Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet, Pascal

Reactie van proever:

Goede dag.

ik heb niet gemeld bij het personeel dat er 2 haren in mijn eten zaten, dit is wellicht mijn schuld dat ik dit niet heb gemeld maar ik was eigenlijk al klaar met eten omdat ik nog geen 5 min mijn broodjes voor mij had liggen en het hoofdgerecht kwam er al aan, jullie restaurant was vrij wel leeg als het personeel goed had gekeken konden zij ook wel raden dat wij binnen 5 min niet de schaal met broodjes op hadden kunnen hebben. en uit ervaring als ik eten terug stuur naar de keuken om dat het te snel op tafel word gezet krijg je het op gewarmd terug.
DaniellaEster .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Afgelopen zondag een paar uur heerlijk gezeten bij Beachclub Fuel voor een borrel. Het terras is erg fijn met verschillende plekken om te loungen. We waren met een groep en mochten de sets bij elkaar schuiven. Iemand van de bediening hielp zelfs.
Kussens waren nog wat nat van een regenbui die nacht, bediening hielp echter een paar droge bij elkaar te zoeken.
Eerst genoten van een cappuccino van goede kwaliteit. Mooie schuimlaag! Daarna wat cocktails en 2 x een plate Fuel besteld. Lekkere hapjes en vers brood erbij. 1 x ging er iets mis met de bestelling maar de fout werd snel hersteld.
Zubayda.wazir .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het was ontzettend sfeervol en mooi ingericht, goede muziek, hele leuke eerste indruk. Het eten was ook echt top, alleen de service...We werden geholpen door niet zo'n vriendelijke serveerster die erg gefrustreerd was en om alles aan het zuchten was. Alles was teveel gevraagd, zelfs een suggestie vanwege een allergie van mijn vriend!! schandalig!! we hadden alsnog een leuke avond en als het niet aan de serveerster had gelegen, had ik Fuel een 10 gegeven op alle punten.
Beste Mevrouw, Graag zou ik willen weten wie dit was van mijn personeel. Mijn excuses hiervoor. Gisteravond liep een klein blond meisje in de bediening en een lang blond meisje. Wie van deze 2 was het zodat ik ze hierop kan aanspreken. Hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Pascal Mertens

Reactie van proever:

Wat fijn dat u reageert. Het ging om het kleinere meisje...Heb verder geen kwaad in de zin maar toch fijn dat u er direct iets mee gaat doen. U heeft een top restaurant!
Familie22 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Lekker eten en leuke sfeer! Grote porties en vriendelijke bediening. Hier komen we graag nog een keer eten. Een aanrader.
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben met z'n drieën bij Fuel beachclub geluncht. De keuze was gevallen op de Ceasar salade, 2 rundvleeskroketten met 2 sneetjes oerbrood en croque-monsieur kaas. De Ceasar salade was heel lekker en de kroketten ook. Hoewel de croque-monsieur meer een tosti bleek te zijn, smaakte deze ook prima samen met de tomatenchutney.
Op de website van deze beachclub vertelde ons dat het mogelijk 50% te genieten als je minimaal 1 dag van te voren reserveerd. Dit blijkt alleen voor het diner te zijn. Echter hebben ze ons toch deze korting gegeven. Klantvriendelijk dus!
De sfeer is ongedwongen, zoals het in een beachclub hoort te zijn. Voor een lunch vind ik het een aanrader als je toch al in Bloemendaal bent. Wanneer we in de buurt zijn komen wij er vast nog wel een keer terug.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Service is prima, vlot en accuraat. Beetje jammer dat ze niet op de hoogte zijn van hun eigen promoties zoals 50% korting op al het eten in de maand mei als je van tevoren reserveert maar ze zijn wel erg aardig. Het eten ziet er goed uit en kwam ook allemaal warm aan, dat was goed geregeld. Porties zijn niet erg overdadig en de prijzen passen bij een goed restaurant. 3,20 voor een koffie en 18,50 voor een stokje sate met brood, dan moet je wel wat waar maken. Blijft een beetje middelmaat, maar goed voor een strandtent wel oke. Helaas gaat het bij de desserts flink mis. Bolletje ijs is gesmolten geweest en daarna weer opgevroren en de "huisgemaakte pattiserie" komt uit de diepvries en heeft helaas wat te lang in de magnetron gestaan. Hierdoor had ik mijn eerste ervaring met warme cheesecake en weet ik nu waarom je hem koud hoort te krijgen. Toch een fijne avond gehad en met het heerlijke weer vandaag was het decor natuurlijk onverslaanbaar.
Klaus A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Prima gegeten en een leuk avond gehad. De sfeer is cool, gechilled en de service angenaam. De raw Food superfruit salade vooraf en tonijnsteak als hoofdgerecht. Alles erg lekker en groote porties. Gewoon niet echt goedkoop maar ivm 50% actie(loopt nog tot einde April) een top deal. Voor ons definitief een top tent in Bloemendaal.
Ljusi O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Het is echt een hele mooie zaak , bediening was attent en oplettend. We hadden besteld spare ribs de pasta pappardelle met truffel saus en een pizza . Was allemaal erg lekker . We zaten binnen omdat buiten fris werd. alle wijnen zijn per glas te bestellen ook erg prettig .
In Bloemendaal vinden wij dit de fijnste beachclub ook qua terras wat we vaak doen is het een aanrader .
MP85 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Verassende kaart! Heerlijke gerechten die je eigenlijk niet op het strand verwacht maar toch perfect passen. De tonijn steak is een echte aanrader! Daarnaast goede service, vriendelijk personeel en snel geholpen. Deze zomer gaat Fuel mij zeker vaker zien.
Angela .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij hier gehad!

De locatie is prachtig! Je kijkt heerlijk over zee en de beachclub ziet er mooi en verzorgd uit, prachtige inrichting.

De bediening was onwijs vriendelijk en alert.

Het eten was geweldig, ze hebben veel verschillende gerechten op de kaart, wij namen de tonijn met een teriyaki lak en de spare ribs, beide onwijs lekker!

Al met al een super avond!