Beachclub Culpepper

Meer informatie over restaurant Beachclub Culpepper

• : Parkeerplaats

Stephaniek86 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten en decor prima. Er ging alleen van alles mis in de bediening en we moesten erg lang op alles wachten. Toen we nog een dessert wilden bestellen konden we maar niemand vinden die dit op wilde nemen. Manager was nog ingelicht en zou nog komen, maar ook zei kwam niet. Na 45 min maar afgerekend. Beetje een domper. Jammer want is leuke tent met prima pizza's, en daar betaal je ook naar.
SaintMathieu .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekker eten, het was prima vertoeven op het terras. Ook de rest van de kaart biedt genoeg keuzes (hamburger, rib-eye, pizza's, sate's, salades).
Service is ook niets op aan te merken. Goed, jong en vrolijk personeel. Een aanrader met mooi weer!
Alleen die wc's die hebben als het druk is geen prioriteit! Vreselijk.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heel erg mooi ingericht. Heerlijk eten, duurde niet lang. Pizzabodem was perfect krokant en tonijn erop maakte het helemaal af! Personeel was beleefd en aardig. Ik kom zeker nog een keer!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijke zondag op het strand, relax genieten van een salade met tonijn, een fles rosé. En voor de kinderen een lekkere pizza uit de steenoven. Bediening is vriendelijk en aardig, plek een aanrader voor de strandliefhebber die ook van lekker eten houd.
Estherveldman .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Leuke strandclub met prima eten zoals de salades en de kinderen vonden de pizza geweldig. leuke bediening en relaxte inrichting. een van onze favorieten hier.
Thijsdiner .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op de website staat dat ze tot 24:00 open zijn, maar helaas werden wij om 21:30 benadert of we nog een laatste ronde wilden hebbem, want ze wilden de tent sluiten zo werd gezegd. Eten viel ook tegen vergeleken met vorig jaar. Helaas voor ons de laatste keer.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Helaas het strandseizoen is weer teneinde, maar wat een mooie afsluiting vorige week: heerlijke borrelhappen, natuurlijk de houhoutoven pizza en een glas wijn.
Bedankt voor weer een mooi Culpepper seizoen en tot volgend jaar.
Mario241 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat een teleurstelling! Veel te weinig personeel en nog brutaal ook! Wat een klantvriendelijkheid zeg. Na een half uur op een paar bitterballen te hebben gewacht wilden we toch nog maar een pizza bestellen. Lang geen bediening te zien, maar even naar binnen gelopen, en de reactie "ik kom zo naar u toe"! Na een half uur nog niemand gezien en de rekening gevraagd. Wel nog even aangegeven dat alles erg lang duurt en dan krijg je een brutale reactie, dus nooit meer Culpepper! Hoe moeilijk kan het zijn....
Dag Mario, het spijt me zeer dat je ontevreden bent over de service van Culpepper. Zeker gezien het feit het de laatste dag van het seizoen was en we het dus nu niet meer kunnen goed maken. Hopelijk geef je ons volgend seizoen toch nog een kans.
Voor nu een groet, Annejet
EAJ .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Lekker eten, het was prima vertoeven op het terras. Een aanrader met mooi weer!

Het was erg druk en dus moesten wij iets langer wachten op het eten, maar ondanks de drukte bleef het personeel vriendelijk.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prima plek, want uitzicht op zee en de voorbijtrekkende horden. Drankjes (aan het eind van een drukke dag) niet helemaal koud. Eten juist weer wel. Bediening lief, maar te jong, te onervaren (bestek vergeten) en wat onhandig in communicatie ("hè?"). Maar reuze gezellig (drukke, écht Haegse lui dragen luidruchtig bij aan de sfeer - op een dag als vandaag mag dat ????)
Shannah91 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heb je gereserveerd, kom je daar en kun je alleen pizza bestellen.. erg teleurstellend! Ook erg jammer dat het niet is doorgegeven. Verder had ik per email een verzoek gedaan. Antwoord blijft uit. Voor mij nooit meer.
Mariëtte D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Pizza's zijn droog en karig belegd. Het was vrij druk, maar dat is geen excuus. Bediening ok, en decor uiterst mooi. Een zeezicht is lastig te verpesten.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Bestel hier een pizza en geniet direct met je voeten in het zand van de zon die in de zee zakt!
De enige plaats in scheveningen waar als een van de weinige een houtoven op het strand staat. Dit zijn dus gegarandeerd lekkere pizza's. Ook de rest van de kaart biedt genoeg keuzes (hamburger, rib-eye, kreeft, zalm filet).
Service is ook niets op aan te merken. Goed, jong en vrolijk personeel.
Decor niet standaard omdat het een open terras is en dus direct grenst aan het strand (zonder tussenwand / terrasscherm) ideaal voor gezinnen met kinderen die zo makkelijk op en neer kunnen rennen tussen terras en strand.
Pietje O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Culpepper. Mijn eerste indruk toen ik de menukaart bekeek was: het aanbod is ok maar niet heel bijzonder. Eerst een glas rode huiswijn besteld, zo lekker dat het me verraste. Daarna volgde een mooi opgemaakte verse salade en een pizza geitenkaas. De pizza had een fijne knapperige bodem en was heerlijk belegd. Alleen de koffie had met andere bonen misschien nog wat voller van smaak gekund. Maar voor het overige smaakte alles ons prima. We hebben heerlijk buiten gezeten met uitzicht op de zee en de bediening was uiterst vriendelijk en attent. Een perfecte zomeravond en zeker voor herhaling vatbaar!
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Het is al even geleden dat we hier hebben gegeten maar het staat me nog goed bij. We waren hier op 1 juli met een groep van 12 mensen. We zaten op het strand na een reservering, maar hadden liever op het terras gezeten, daarom hadden we gereserveerd.
Bij Culpepper maken ze wel uitstekende pizza's en salades voor een strandtent. Ik zou hier zeker weer eten als ik de tijd zou hebben na een heerlijke dag strand. Bij ons duurde het erg lang voordat het eten kwam, wellicht lag het aan de dag (woensdag 1 juli was een hele warme en drukke stranddag) maar dat was wel een behoorlijke domper op de ervaring. Volgend seizoen maar weer een keer proberen.
Jvdgaag12 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Eindelijk een strandtent met LEKKER eten! De pizza's uit de houtoven kan ik iedere dag wel voor terugkomen. Mooie vrouwen in de bediening. Met een prachtige zonsondergang kon mijn avond niet meer stuk.
Didier H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Bij aankomst bleek onze reservering niet door te zijn gekomen. Het was erg druk waardoor we in eerste instantie op een voor ons niet acceptabele plek werden gezet. Na duidelijk te hebben gemaakt dat dat hem niet ging worden kregen we een prima plek. De bediening was zeer vriendelijk en leuk. Dit in combinatie met goed eten, maakte dat we een gezellige avond hadden. Bedankt!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
De eerste stranddag van het jaar hier beland met een vriendin. Bij bestelling aangegeven dat ik zwanger was en niet pittig kon eten. We gingen voor een pizza geitenkaas om te delen, maar helaas ging het mis met de bestelling want deze zat vol rode pepers.. Wel netjes opgelost door een nieuwe pizza zónder pepers te maken. Chapeau! Bediening was vriendelijk, maar zoals altijd in strandtenten moet je soms op en neer springen om aandacht te krijgen. Bij het afrekenen, maar gewoon direct naar de bar gelopen want anders duurde het echt te lang. Smaak van de pizza was OK, niet spectaculair maar geen slechte ervaring.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
We hebben twee borrels georganiseerd voor de hockeyteams van onze dochters met ouders. Was top geregeld heerlijke happen en super pizza's! Alle ouders waren blij verrast!
Ga zo door en tot snel!
Feenstra-Foekje .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
hier wederom een goede ervaring. Met de kids een betaalbaar dagje van de Noordzee genoten. Vriendelijke bediening, ongedwongen relaxte sfeer, prima wijntjes en die ontzettend lekkere pizza’s! Lekkere koffie en veel keuze aan overheerlijke taarten.

Hele gezellige dag gehad. Ga zo door!