Beachclub Culpepper

7,1

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Culpepper

Jh V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een van de mooiere zonnige zondagen beleeft bij Beachclub Culpepper. Comfortabele plek om met je vrienden & familie neer te strijken. Vriendelijke en attente bediening. Hapjes en drankjes smaken er erg goed. Pizza's niet voor niets nummer 1 van Scheveningen, erg smaakvol. Wil je wat anders, vraag het gewoon, het wordt voor je geregeld. Absoluut een aanrader!
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijke plek aan het strand. Eten was ontzettend duurt (€20 borrel plateau met alleen kaasstengels, bitterballen en knapworstjes). Eten was zo uit de frituur er op geknalt. Was geen poging gedaan om het in ieder geval nog mooi er uit te laten zien. We hebben er in totaal 6 uur gezeten en 3 drankjes gehad. Niemand kwam een bestelling opnemen. Mocht je een goedkoop dagje strand willen zonder opdringerig personeel dan kan je hier uren zitten zonder verplicht iets te bestellen.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijke plek aan het strand. Het ligt wat rustiger dan de andere strandtenten. Wij hebben buiten gegeten en binnen drankjes gedaan, daar zit je ook erg leuk. De Culpepper pizza met tonijn is echt een aanrader!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Twee keukens werkt blijkbaar niet optimaal, maar de gezellige bediening maakt het wachten en de 'verkeerde' volgorde weer goed. Samen steenovenpizza's delen is een super goed concept, 't werkt goed en smaken voortreffelijk!
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Culpepper blijft één van de leukere strandtenten aan het Zwarte Pad! Leuk publiek, leuke bediening (wel wat onervaren), prima basic inrichting en het eten is oké (maar ook niet meer dan dat). You get what you pay for. Vaste stek voor mij geworden.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig en levendig. Goed assortiment drinken en eten. Leuke en jeugdige bediening. Heerlijke pizza en salade gegeten, divers bier en lekkere wijn.
We komen terug!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Zeker een ruimschoots bovengemiddelde strandtent. Eten is gewoon goed, vooral de pizza's met een dunne Italiaanse bodem.
Diederik H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Voor het eerst dit strandseizoen bij culpepper gegeten.
Het eerste contact met de serveerster verliep vlot en de bestelling van drankjes was snel geplaatst. Vervolgens duurde het erg lang voordat de drankjes ook daadwerkelijk werden geserveerd.
Vervolgens ook 3 pizza's en 1 hamburger besteld. De hamburger werd ongeveer een uur eerder geserveerd dan de pizza's. Bij navraag, komt dit door het verschil in bereiding en was het absoluut niet mogelijk om het tegelijk te serveren. Cursus time management een aanrader?
Toen uiteindelijk de pizza's werden geserveerd, waren deze karig belegd en de carpaccio op de pizza bevroren. Ook had de serveerster geen idee wat ze uit serveerde. Misschien bij de keuken vertellen wat er meegegeven wordt?
Al met al dus een moeizame avond en was dit gelijk mijn laatste bezoek voor het seizoen.
Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Op de eerste mooie stranddag van het jaar, hadden wij een verjaardag te vieren. Al 2 weken ervoor zag het er naar uit dat het prachtig weer zou worden, 20 graden, dus ik reserveerde bij Culpepper via Iens. Ik kreeg een keurige bevestiging terug, echter bij aankomst wist niemand bij Culpepper van mijn reservering af. Vreemd.
Gelukkig was er nog genoeg plaats voor een tafel voor 6. Het was niet echt superdruk, binnen zat niemand.
We bestelden een warme borrelplank, a 20,00 euro. Deze viel tegen, qua hoeveelheid en qua kwaliteit. Er lagen bijvoorbeeld ook knakwortjes op, die naar niks smaakten.
Toen ze onze bestelling op kwam nemen, bleek dat de helft van de gerechten niet te bestellen waren, er waren geen visgerechten te bestellen, terwijl de helft van ons vis wilden eten. Er waren alleen pizza's en kippendij saté, en hamburger en een paar salades. Het was overigens nog vroeg, rond 18.30 uur. Het is dan vriendelijker om bij het uitdelen van de menukaarten te zeggen wat er allemaal niet is die dag, zodat je dat meteen weet, ipv dit pas melden als je net een gerecht hebt uitgekozen wat er niet is.
We zijn vaak bij Culpepper geweest, altijd met tevredenheid, en weten dat als je een pizza besteld en de rest een andere maaltijd, dat de mogelijkheid bestaat dat je niet tegelijk je eten krijgt. Maar op zondag 9 april duurde het wel heel lang. Nadat drie van ons al EEN UUR hun pizza's op hadden, hadden de andere drie nog steeds niets gekregen. Op de vraag aan de serveerster of ze dit door zou kunnen geven, gebeurde er niets.
Toen liep ik zelf naar de balie bij de keuken. Ik zei tegen de kok; "volgens mij gaat er iets mis, met de bestelling van tafel 411". Ik vertelde vriendelijk hoe het zat. De kok zocht en vond aan ons bestellingsbriefje en zei dat het eraan kwam, geen excuses of uitleg. De eigenaar die mijn vraag gehoord had, want hij stond naast de kok, zei ook niets.
Na 5 minuten hadden we de andere gerechten...
Helaas vielen die erg tegen;
Bij de hamburger zat een losse plak koude kaas, minuscule hoeveelheid sla, broodje wat klef en smakeloos.
De kippendijsate, was geen kippendij. Er zat een minuscule klodder satesaus op, veel vette dikke frieten, twee blaadjes sla.
De salade met groene asperges was goed.
Al met al was het een zeer teleurstellende ervaring. Na jaren klant van Culpepper, komen wij hier niet meer terug.
Dit is niet meer de leuke strandtent met een originele kaart die het voorheen was.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goed eten voor een strandtent. Pizza's met een zomerse twist. Personeel is vlot en vrolijk, leuke tent! Ook leuk voor een snelle borrel!
stephaniek86 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten en decor prima. Er ging alleen van alles mis in de bediening en we moesten erg lang op alles wachten. Toen we nog een dessert wilden bestellen konden we maar niemand vinden die dit op wilde nemen. Manager was nog ingelicht en zou nog komen, maar ook zei kwam niet. Na 45 min maar afgerekend. Beetje een domper. Jammer want is leuke tent met prima pizza's, en daar betaal je ook naar.
SaintMathieu .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekker eten, het was prima vertoeven op het terras. Ook de rest van de kaart biedt genoeg keuzes (hamburger, rib-eye, pizza's, sate's, salades).
Service is ook niets op aan te merken. Goed, jong en vrolijk personeel. Een aanrader met mooi weer!
Alleen die wc's die hebben als het druk is geen prioriteit! Vreselijk.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heel erg mooi ingericht. Heerlijk eten, duurde niet lang. Pizzabodem was perfect krokant en tonijn erop maakte het helemaal af! Personeel was beleefd en aardig. Ik kom zeker nog een keer!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijke zondag op het strand, relax genieten van een salade met tonijn, een fles rosé. En voor de kinderen een lekkere pizza uit de steenoven. Bediening is vriendelijk en aardig, plek een aanrader voor de strandliefhebber die ook van lekker eten houd.
estherveldman .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Leuke strandclub met prima eten zoals de salades en de kinderen vonden de pizza geweldig. leuke bediening en relaxte inrichting. een van onze favorieten hier.
Thijsdiner .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op de website staat dat ze tot 24:00 open zijn, maar helaas werden wij om 21:30 benadert of we nog een laatste ronde wilden hebbem, want ze wilden de tent sluiten zo werd gezegd. Eten viel ook tegen vergeleken met vorig jaar. Helaas voor ons de laatste keer.
Marty M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Helaas het strandseizoen is weer teneinde, maar wat een mooie afsluiting vorige week: heerlijke borrelhappen, natuurlijk de houhoutoven pizza en een glas wijn.
Bedankt voor weer een mooi Culpepper seizoen en tot volgend jaar.
Mario241 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat een teleurstelling! Veel te weinig personeel en nog brutaal ook! Wat een klantvriendelijkheid zeg. Na een half uur op een paar bitterballen te hebben gewacht wilden we toch nog maar een pizza bestellen. Lang geen bediening te zien, maar even naar binnen gelopen, en de reactie "ik kom zo naar u toe"! Na een half uur nog niemand gezien en de rekening gevraagd. Wel nog even aangegeven dat alles erg lang duurt en dan krijg je een brutale reactie, dus nooit meer Culpepper! Hoe moeilijk kan het zijn....
Dag Mario, het spijt me zeer dat je ontevreden bent over de service van Culpepper. Zeker gezien het feit het de laatste dag van het seizoen was en we het dus nu niet meer kunnen goed maken. Hopelijk geef je ons volgend seizoen toch nog een kans.
Voor nu een groet, Annejet
EAJ .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Lekker eten, het was prima vertoeven op het terras. Een aanrader met mooi weer!

Het was erg druk en dus moesten wij iets langer wachten op het eten, maar ondanks de drukte bleef het personeel vriendelijk.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prima plek, want uitzicht op zee en de voorbijtrekkende horden. Drankjes (aan het eind van een drukke dag) niet helemaal koud. Eten juist weer wel. Bediening lief, maar te jong, te onervaren (bestek vergeten) en wat onhandig in communicatie ("hè?"). Maar reuze gezellig (drukke, écht Haegse lui dragen luidruchtig bij aan de sfeer - op een dag als vandaag mag dat ????)