Beachclub Copacabana

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Copacabana

Jane N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik kom al heel wat jaren bij de Copacabana, en altijd met veel plezier! Het is een heerlijke plek om lekker op het terras (in de zon hopelijk) te zitten, maar ook om 's avonds of bij minder weer lekker binnen bij de open haard een boekje te lezen of te kletsen met vrienden onder het genot van een drankje en een hapjesplateau. Ook voor vegetariërs is het fijn toeven, er is genoeg keuze op de kaart en bij de seizoensspecials wordt er altijd rekening gehouden met de vega's, en gelukkig ook eens iets anders dan de standaard vegetarische gerechten (ik ben dól op de vega empanada)! Het personeel is altijd vriendelijk en heel snel. Kortom: mijn favoriete strandtent op Scheveningen, en ook al is een paar minuten verder van het Kurhaus, het is zoveel leuker dan die eenheidsworst die je voor het Kurhaus kunt vinden. Ik kan de Copacabana van harte aanbevelen!
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Bij deze beachclub hangt er altijd een heerlijke sfeer. De bediening is zeel sociaal en werkt snel. Het eten en de cocktails zijn geweldig, ik kom hier zeker weer terug.
dvdl13 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hele leuke beachclub! Met lekker eten en goede service, vooral de pompoensoep is echt een aanrader. Ik kom zeker nog terug.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Kom hier al sinds begin het seizoen, heerlijk plekje, net ver genoeg van de drukte vandaan met een super prijs/kwaliteit verhouding en leuk personeel. Heerlijke cocktails!!!
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Is mijn vaste starandtent geworden! Heerlijk vegetarisch eten en gezellig bediening! Cocktails zijn fantastisch! Echt een aanrader!!
Dominic S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gezeten in de zon met een gin tonic! Daarna lekker gedineerd de steaks waren erg lekker en een mooie prijs kwaliteit. Snelle professionele bediening! Veel strandtenten kunnen een voorbeeld nemen aan deze zaak!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op een woensdag met erg mooi weer naar Scheveningen gegaan en hier rond 18:00 wat gegeten.

De hamburger smokey BBQ was een geode burger. Het vispotje dat mijn partner had was ook goed, alleen overheerste de saus de zalm iets te veel.

Copacabana is een strandtent waar een prettige sfeer hangt. Zeker nu ze alweer een tijdje op het iets minder drukke stuk van Scheveningen zitten (vlakbij de lus van tramhalte 11).

Een absolute aanrader om even gezellig aan het strand te ontspannen.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Rekening houden met allergenen vind ik erg belangrijk, ook hier hebben ze dat weer uitstekend gedaan! Het decor is wel minder, zo hadden wij een vrij hoge bank en erg lage ijzeren tafels die wankel stonden. Ook was het verse cocuswater op waardoor we veel niet konden bestellen. Maar zo om even tussendoor een drankje te doen, best prima.
Ellend123 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Op een donderdagavond hier gegeten. Vispotje en vega burger beide erg lekker. Zowel drankjes als eten werden vlot geserveerd. Binnen was een feestje met dj, genoten van de leuke muziek in de zon. Een kussen op de stoelen zou fijn zijn. Bediening was prima, opgewekt.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Op een doordeweekse dag na een dagje Madurodam hier wezen eten. "De hamburgers waren lekker"hebben we vrienden horen zeggen! Dus meteen proberen. Bestelde de BBC Burgers en het was Heerlijk! Jammer alleen dat mayo niet inbegrepen zit, betaal liever 2 euro extra als ik maar mijn sausjes heb :) Met een liter sangria hebben we onverwacht een mooie middag afgesloten.
JoJo1987 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Copacabana. Ik nam de spies met kip, en was erg blij met deze keuze. Lekker mals en het eten werd vlot opgediend! De sfeer was top, de bediening was erg vriendelijk en begripvol want ik heb bepaalde allergieën. Ook prettig dat de keuken deels open is, is niet alleen gezellig maar komt ook betrouwbaar en professioneel over. Wat ik wel jammer vond was dat er geen lokaal, Haags, bier op de kaart stond. Maar al met al een hele goede ervaring, ik ga hier zeker vaker heen!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Uit de drukte van de pier en boulevard, is Copacabana een heerlijke plek om wat te drinken en te genieten van de zee en het strandleven. We kwamen hier regelmatig deze zomer, dus dit is meer een samenvatting van onze bezoeken. Bediening is snel en ervaren, niet opdringerig. Het eten is zoals je mag verwachten in een beachclub: niet goed niet slecht, met af en toe een uitschieter, bijvoorbeeld de vissoep of de sukade als 'daghap'. Zoek een plek in de zon, uit de wind, bestel een goed glas en geniet: van de zee, je gezelschap, een goed boek, tot de zon ondergaat...
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Mooie zonnige herfstdag op het strand, en extra genoten bij deze fraaie beachclub.
Zaten in relaxte banken lekker onderuit in grote kussens.
Werden vriendelijk begroet door personeel.
Tafel was wel zo lekker hoog dat we zittend op de bank konden eten.
Salade met verse tonijn is aanrader, simpel, ff aangezet en smaakte 'supervers'.
Leuke daghappen, me vrouw nam de vega daghap.
Pittige groene groente curry, rijk van smaak en rijk gevuld.
Ze vond het wel iets te pittig. Maar dat is maar net waar je van houd.
Mooie dag, mooie beachclub, mooie gerechten, heb genoten.

Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Op een stralende dag lopend vanuit de Haven hier terechtgekomen, de 'zanzibar' uitstraling is uitnodigend. Bediening was attent echter door de grootte van de zaak kon er wel een mannetje bij. De menukaart ziet er keurig uit, met veel vegetarische keuze! Helemaal top, een moderne menukaart zoals meerdere bedrijven deze zouden moeten toepassen. Wij namen 2x de Quinoa salade (mocht iets meer op smaak gebracht worden) en de boterhammen met gerookte zalm (grote portie, heerlijk). Na de lunch nog genoten van een heerlijke Gin Tonic. Leuk adres net buiten de massa drukte van Scheveningen.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Varkenshaas en vegaburger waren goed te pruimen. Personeel was wat humeurig maar wel ervaren en dus snel. Snelle lunch (binnen 30 minuten) is hier prima te doen, zo dat met mooi uitizcht en frisse neus we weer verder konden werken.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Woensdag 22 juli jl. bij Copacabana wat gedronken met diverse borrelhapjes. Gezien de slechte weersverwachtingen was Scheveningen en ook Copacabana redelijk uitgestorven. Gekozen voor de minikroketten van Oma Bobs (bospaddestoel, groente en rucola/kaas; EUR 6,90), de calamarisringen met aioli (EUR 4,90) en het speltkorenbrood met tonijnsalade, tapenade en aioli (EUR 5,90). Lekker (en voedzaam). Verder een smoothie met frambozen en mango (mocht kouder), verse muntthee en cappuccino. Bediening was vriendelijk. Prijs/kwaliteit-verhouding is redelijk. Leuk uitzicht op het strand.
dvdl1313 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Afgelopen week bij copacabana gegeten, zeer goed gegeten en aangenaam bediend.
Snelle service en ook nog is van goede kwaliteit! Lekker buiten naar de zonsondergang zitten kijken met een cocktail erbij.

Wij komen nog wen terug!
Moppie K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijk ruim opgezette strandtent, leuke kaart niet geheel standaard. Strandtent kan je haast binnen niet meer noemen, kan voor strandrestaurant door. Zeer mooie zaak binnen en op het terras echt een strandtent. Goede combinatie. Van de middag naar de avond toe heerlijk relaxed gezeten. Lekker geborreld met heerlijk Speltbrood met Aioli, Oma Bobs kroketjes en een heerlijk glas Pinot Gris. Zag giga grote hamburgers voorbij komen en allerlei cocktails. Ook de avond hier gegeten, waaronder fantastische Spareribs voor manlief en voor mij een Tonijnsteak. En wat een zalige afsluiting met de Haagsche Hopjescake (zo orgineel) met een lekker espresso,tje.
Ik kan me niet vinden in de kritiek over het personeel, vond het erg prettige mensen en heel alert. Zeker de moeite waard, om terug te komen.
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Na een heerlijke strandwandeling waren we neergestreken bij Beachclub Copacabana. Toen we op het terras ergens wilden gaan plaatsnemen werd ons op onvriendelijke wijze medegedeeld dat deze plekken gereserveerd waren voor een feest, dus wij een ander plekje opgezocht. Hier was de service ook verre van goed, toen de drankjes werden opgenomen en we ook iets te eten wilden bestellen, liep de dame weg met de mededeling dat ze later terug zou komen. Toen maar bij een collega besteld. Eten was OK, de vegetarische hapjes zijn ook erg lekker, maar helaas zat er een tweede drankje niet meer in, omdat het personeel niet meer in de buurt van ons tafeltje is gekomen...
iestougi .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Afgelopen zondag bij Beachclub Copacabana geweest. Allereerst; opvallend vriendelijke, relaxte bediening! In andere beachclubs valt dit geregeld tegen, of moet je minstens 20 minuten wachten totdat je je eerste drankje kan bestellen. Hier in 5 minuten besteld en nog geen 3 minuten later op tafel, en dat terwijl het toch bijna vol zat! Later op de middag een tapasschotel besteld, welke goed in de smaak viel en helemaal niet duur was vergeleken de hoeveelheid dat we kregen. De ambiance is leuk, gekleurde stoeltjes en lekkere lounge banken waar je met een groepje vrienden gezellig kan zitten, of romantisch tegen je vriend aan kan leunen. Ik ben zeer enthousiast over Copacabana, en kom zeker nog eens terug!