Beachclub Bait

Lang

Jouw recensie over het restaurant Beachclub Bait

jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
smakeloos avocado broodje gegeten , we zouden dineren hier niet aandurven. vriendelijk jong personeel die er niet veel van snappen. na onze opmerking over het smakeloze broodje, die we beiden hadden besteld, wenste hij ons smakelijk eten
MAVM M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gisteren bij Bait geweest voor de derde keer. Op zich is de kwaliteit van de koffie en het eten goed, maar de wachttijden zijn echt veel te lang.Het lijkt alsof het systeem heel onhandig is. Heel jammer want na drie keer lang wachten begin ik te twijfelen om nogmaals te gaan. A.s zaterdag heb ik nog een uitnodiging bij Bait voor een high tea, ik ben benieuwd of het dan beter is, zeker met een grotere groep.
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eerste Pinksterdag hier gegeten. Bediening was top! Snel en vriendelijk. Eten was minder. De saté was lauw en niet echt smakelijk, dus die ging terug. In plaats daarvan entrecote. Ook die was van matige kwaliteit. De zgn Bait burger zag er op het eerste gezicht leuk uit, maar bleek ook geen culinair hoogstandje. De bacon en cheddar waren gortdroog en hard. Ik zal hier niet snel een tweede keer gaan eten.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zeer mooi ingerichte strandtent. We hadden tafel met uitzicht op zee, echter op het terras staan zoveel materialen opgestapeld dat je uitzicht behoorlijk belemmerd wordt. Het eten was duur naar verhouding. Voor een portie van 6 zeer donker gebakken bitterballen betaal je 6,75. Dat is op zich niet erg wanneer de kwaliteit uitmuntend is. Ook de patatjes waren hol (waarschijnlijk net als de bitterballen te lang gefrituurd). Verder hadden we veel last van vliegjes. Niet allemaal zaken waar je commentaar op levert maar je wel meeneemt in je overall indruk.