Meer informatie over restaurant Beachclub At Sea

Zie hiervoor onze website

- Ontbijt 09:00 - 12:00

TULC01 T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heel gezellig met de familie aan paasbrunch.
Genoeg keuze lekker verse gebakken eieren / pannenkoeken helemaal top. Ook de suikerspin was voor de tieners intrek.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Paasbrunch 2017
met vrouw, dochter, schoonzus en neef en nichtjes eerste Paasdag van de Paasbrunch genoten!! Mooi assortiment en geweldige bediening! en genoten van het uitzicht op zee (weer had iets mooier mogen zijn :-) we komen snel terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prima plek, echt lekker eten wat je niet altijd van strandtenten kan zeggen, fijne bediening. We gaan snel een keer terug!
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gezellig plekje aan het strand, lekker gegeten en vriendelijke bediening, komen zeker nog eens terug.
cindy V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
2 dagen achter elkaar genoten van de attente, zéér vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een super leuk concept waarbij je bij het diner tapas achtige gerechtjes besteld ( maat tussengerecht ).
Gerechten bijzonder lekker, zeker voor een beachclub..
Beste Waldorf en Statler,
Ontzettend bedankt voor de lovende woorden en mooie cijfers! Fijn te vernemen dat er genoten is. Wij hopen jullie snel terug te zien op het mooie strand van Kijkduin :)
Met vriendelijke groet, de Titus Crew
afvdleeuw .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prima plek om lekker te zitten met mooi uitzicht op het strand en de zee. Achter het scherm zit je goed beschut tegen de wind. Het eten is goed, maar niet bijzonder. Verder voor een 'tapas-concept' weinig keus uit verschillende hapjes. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, maar we moesten lang op de rekening wachten. De toiletten zijn een beetje provisorisch.
Beste afvdleeuw,
Dank voor de recensie en de opbouwende kritiek, fijn dat u genoten heeft bij ons op het strand. Onze keuze is iets selectief zodat wij de kwaliteit kunnen blijven overzien, naast de kaart hebben wij diverse dagspecials voor de variatie. Wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen, met vriendelijke groet, De At Sea Crew
Miek60 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een prima plek om te zitten en te genieten van de zon en de zee. We bestelden een verrassingsmenu voor 3 personen. Het was lekker maar schandalig weinig, amper voldoende voor 2 personen en ook de gemakkelijkste gerechten van de kaart. Weinig verrassend dus. We gingen met honger naar huis. Bij het afrekenen dit gemeld waarop we de opmerking kregen dat we dit dan hadden moeten melden bij de bediening en dat ze het vervelend vond. Voor ons dus leuk voor en drankje maar geen diner meer in het vervolg!!
Beste Miek,
Wat ontzettend jammer dat je bezoek bij ons is tegen gevallen, wij hadden graag op het moment aan tafel een compensatie aangeboden. Hopelijk kan er bij een eventueel volgend bezoek nog een kans worden gegeven tot onze "wereldse" kaart. Met "honger" naar huis is natuurlijk niet de bedoeling. Een vriendelijke groet De At Sea Crew
charlotteDenHaag .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gisteren geweldig genoten op het strand. Deze nieuwe, hippe zaak is een aanvulling op het strand van Kijkduin! De sfeer met alle gezellige kussens, parasols, inrichting en mensen geeft gewoon een vakantie sfeer (en dat zo dicht bij huis!). Het shared dining concept is leuk voor een groep. Zelf was ik met mijn vriendinnen en hebben afgesloten met lekkere Gin Tonic. Top! Aanrader! Ik kom snel terug :)
MSM88 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hippe nieuwe strandtent. Het voelt hier niet als Kijkduin, eerder als Ibiza. Kleurrijk interieur en een ultiem zomers gevoel is wat je hier krijgt!

De bediening was snel en netjes. Ze adviseerde bij het maken van de keuzes voor het eten. Het zijn kleine gerechten die je gezellig kunt delen. Wij hadden een combinatie van vlees en vis, heel lekker! Eten was zeker van goede kwaliteit.

Echte aanrader!
Beste MSM88,

Hartelijk dank voor uw recensie, goed te horen dat u de "vakantie feeling" heeft beleefd. Wij hopen u snel weer terug te zien op het mooie strand van Kijkduin! Met vriendelijke groet, de At Sea Crew