Meer informatie over restaurant Beachclub At Sea

- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Beachclub At Sea

rein.vdwal .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke ontvangst, vlot geholpen en er werd meegedacht. Genoten van een smakelijk ontbijt! Troffen het ook met schitterend weer plus uitzicht op een trouwerij bij de 'buren.
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk ontbijtje ( met Groupon) . Vriendelijk bediening. Was wat fijner geweest als bij de vraag of we nog nog een drankje wilden vermeld was dat dat extra kosten gaf (wat we ook prima hadden gevonden) . Nu moesten we opeens bijbetalen bij vertrek en dat voelde beetje raar.
raffaella G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ontbijtje gehaald met een grouponbon
Vond t niet echt bijzonder
Het brood was droog en om de bananencake moest je vragen
Die waren ze vergeten
De ham was goedkope ham
Vond het niet bijzonder
Dus niet voor herhaling vatbaar ????
Marie-Helene V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het ontbijt was zeer eenvoudig. Het was niet luxe zoals omschreven in de advertentie.
De bediening was vriendelijk maar het duurde erg lang voor we ons eten hadden.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Lekker eten mooi opgemaakt
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijk personeel en super lekker gegeten, het was zoveel dat we niet alles opkregen. Alles werd voor je aan tafel gebracht.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
leuk ingericht vriendelijk personeel.
Heerlijke lunch. Hebben achteraf kaas en ham niet gehad. Hebben het ook niet gezegd omdat wij niet meer wisten of dst erbij zat of niet.
Sterre D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel gezellig lekker aan het strand maar mocht het minder goed weer zijn is het binnen ook erg gezellig! eten was lekker, brunch via groupon. Personeel heel erg vriendelijk!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Superlocatie met mooie kleuren. Heerlijk ontbeten en hele dag daar gebleven . Leuke en goede en vriendelijke bediening . Superdag gehad
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk geholpen.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Weer een heerlijk ontbijtje gehad met vriendelijke bediening na een wandeling op het strand.
Het was erg rustig vanwege de buien die af en toe vielen.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig ontbeten voor mijn verjaardag. Leuk verzorgd in een grote picknickmand en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader
Cynthia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was werkelijk voortreffelijk! Wij hebben met z'n allen genoten van de hoofdgerechten. De cheesecake was daarna wel lekker, maar viel in vergelijking met de hoofdgerechten een beetje tegen. Het banaan/hazelnoten dessert sloot daarentegen weer helemaal aan bij de hoofdgerechten. Onze complimenten!
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super lekker ontbijtje en hele vriendelijke bediening en ook het zonnetje was erbij. Wat wil een mens nog meer!
Moet 120 tekens bevatten maar ik weet niets meer te vertellen.
Daniël B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Luxe ontbijt gekocht via Groupon. In eerste instantie 2 keer niet mogelijk om te reserveren, de derde keer wel raak, maar het ontbijt zelf was erg slecht. Koude (blauwe) eieren. 1 geroosterde boterham, wss omdat deze over was van een vorige lunch. Geen fruit erbij, niet mogelijk om een koffie en thee te ruilen voor appelsap (voor de kids).

De locatie: oppassen met blote voeten, veel loszittende planken op de vloer, grote kans op splinters dus. Alles bij elkaar: jammer! Zeer teleurstellend en zeker geen EUR 60 waard (overigens ook geen EUR 30)!

Wat ons betreft 1 keer nooit meer!
wim K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Lunch met familie en vrienden om verjaardagen te vieren. Zeer geslaagd. Niet alleen door t mooie weer, vooral door toplunch en topbediening. Zeer klantgericht al inde voorbereiding. Ter plekke ook prima service tot en met ophalen van gasten die slecht ter been zijn. Maar bovenal hoge kwaliteit eten.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We zijn verwend met een heerlijk ontbijt, Zag er prima uit en was smakelijk. Vriendelijk ontvangst en bediening. Het zonnetje scheen volop dus dat was ook fantastisch. Leuk ingerichte strandtent waar je prima binnen als buiten kunt zitten. Vandaag nog maar 2 bonnen gekocht voor een volgende x.....tot ziens bij AT SEA,
J. I.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Hadden via Groupon een luxe ontbijt.... wat een aanfluiting. Geen eitje, geen boter, weinig beleg, kregen er fruit bij, 4 oude gerimpelde appels!!
Er was hier niets luxe aan!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Paasbrunch 2017
met vrouw, dochter, schoonzus en neef en nichtjes eerste Paasdag van de Paasbrunch genoten!! Mooi assortiment en geweldige bediening! en genoten van het uitzicht op zee (weer had iets mooier mogen zijn :-) we komen snel terug!
TULC01 T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heel gezellig met de familie aan paasbrunch.
Genoeg keuze lekker verse gebakken eieren / pannenkoeken helemaal top. Ook de suikerspin was voor de tieners intrek.