BEACHCLUB 8

Swinsedreef 28 - Parkeren 1e slag 3235 AR Rockanje Nederland Kaart
31-881200698

Over het restaurant BEACHCLUB 8

Een geweldige plek om helemaal tot rust te komen en even weer te landen na een drukke periode. Loungen, lunchen, dineren en wine; klinkt allemaal erg verleidelijk. Zeker als je dit kunt gebruiken aan het strand, met zicht op de zee. In deze beachclub doen ze er alles aan om je even het gevoel te geven dat je op vakantie bent in Curaçao of Ibiza. Geniet van verrassende gerechten die bedoeld zijn om te delen: met vrienden, collega’s of familie

Meer informatie over restaurant BEACHCLUB 8

U kunt Beachclub8 bereiken met de Bus naar 1e Slag Rockanje
  • Kom je met de auto?
    U kunt het beste parkeren op 1e Slag, duin over over het pad 300 grote stappen naar rechts. Vanaf 2e slag kunt u over het duin over het strand naar links.
  • : Parkeerplaatsen zijn aanwezig op 1e slag, 2e slag en extra parkeerplaatsen worden aangegeven.

Onze keuken is 7 dagen per week open van 09.00 - 21.00 uur. Beachclub8 is open van 09:00 tot erg laat.

6,8

Jouw recensie over het restaurant BEACHCLUB 8

Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Op winderige avond in oktober fantastisch gegeten, de kok de vrije hand gegeven en zo heerlijk vier gangen gehad en met een volle buik naar huis. Zeker komen we weer terug ook als het weer even geen zomer is.
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Dat het bij mooi weer druk is in een standtent snap ik. Maar dat je een uur moet wachten op een een broodje snap ik niet. Wij wilde geaag iets van het s" share" menu ...alleen werd dat pas geserveerd vanaf half 4. Raar . Dit werd ook niet vermeld op de menukaart terwijl bij de andere gerechten wel een tijd stond vermeld.
Mijn zus had een uitsmijter besteld..die was dus koud. Wij kregen daarvan de schuld...dan hadden we het maar niet 10 minuten laten staan. Dit sloeg nergens op het was net neer gezet.
Ik had een "stoere" boterham besteld met garnalen kroketjes. De kroketjes waren heerlijk alleen jammer dat hun onder " stoere" boterham een dun plakje gesneden wit geroosterde toast bedoelden. Vind ik alles behalve stoer. We hadden daarna nog wat te drinken besteld maar daar ging ook weer 50 minuten overheen.
De zaak binnen ziet er prachtig uit maar zomers kies ik volgende keer weer voor wat anders.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Goede bediening. Prima prijzen. Jammer van de matige menukaart. Weinig keus en brood dat niet echt op smaak is. Interieur is echt super mooi en uitnodigend.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Nare eerste ervaring in deze "tent".
Heel lang wachten op eten, serveerster zei dat de kroketten nu wel in de frituur moesten liggen... drie kwartier later nog geen eten...nou die kroketten zijn inmiddels erg zwart hoor... uiteindelijk zonder eten de " tent" verlaten. NOOIT MEER.
Ivo O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prachtige zaak, leuke en attente bediening. Niet eerder zo snel geholpen op het strand als we iets te drinken wilden bestellen. Het eten duurde iets langer, maar was erg lekker.
Het concept “delen” wordt geloof ik nog niet door iedereen begrepen, maar ik heb een fantastische dag gehad voor een heel fatsoenlijke prijs! Ik hoef nergens anders meer heen met mooi weer.
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Onlangs een heerlijke woensdagavond beleefd bij deze chique beachclub. Naast het oogstrelende interieur en de heerlijke ligbedden op het strand, was ook de muziek helemaal top. De bediening is jong, vlot en erg vriendelijk en het eten was precies zoals het moet zijn. Heerlijk en leuk om samen te delen.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Teleurstellend! Kaart onoverzichtelijk moest alles apart bestellen weinig vleesgerechten ! Serveren personeel deden hun best!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een simpele hamburger voor 14 euro die nog rauw was en daarnaast apart friet moeten bestellen voor 4 euro die 3 keer gebakken was. Verschrikkelijk.
Je krijgt het eten niet tegelijkertijd maar dan is het de bedoeling dat je de hamburger, in mijn geval, deelt met de andere. Daar zijn overigens geen borden voor.
Dannik .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Afgelopen zaterdag hier met 6 man gegeten. Laten we beginnen met wat een mooie tent al is deze inrichting nog exact hetzelfde als 3 eigenaren geleden (inclusief de brandplekken aan de muur en plafond links bij achterste uitgang).
De bediening ging net aan tafel om wat te eten waardoor we vergeten waren en moesten vragen om wat te drinken en later ook nog eens voor de kaart. We hebben meerdere gerechten gegeten van de kaart en het eten was ondermaats, zeker de hamburger voor 15 euro met niks erbij is echt van de zotten, er moest voor 4 euro p.p. friet bij en sperziebonen voor 4 euro p.p. die trouwens baggervet waren door de spekjes. We hadden gevraagd of de hamburgers voor 2 mensen van het rode afkon maar eenmaal uitgeserveerd werd het op tafel gezet en niet wetende welke nou iets doorgebakken moest zijn. De hamburger zelf was van braderie kwaliteit met een waarde van maximaal 4,50 inclusief saus en bij beachclub 8 excusief een saus. Er blijkt zoals ons verteld is door een van de medewerkers dat hier een sterren chef moet werken. De chef zagen we wel continu uit de keuken komen om naar zijn vriendinnetje te gaan en de nodige aandacht te geven, had de chef dit nou aan het eten gegeven dan was het misschien iets beter geweest.
De conclusie mag duidelijk zijn:
- het personeel is jong en onervaren
- de tent is overgenomen zonder eigen inbreng
- de kok was een amateur van hoog nivo
- de wc's waren ronduit vies nou zeg maar goor en smerig

Volgend jaar zit hier weer een nieuwe eigenaar in
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met het bedrijf, uitstekende bbq met een top bediening en omgeving, terras is heerlijk vertoeven en binnen ziet er prachtig uit. Genieten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk geborreld, gegeten. En de bediening was top. Mooie club met goeie muziek. Dat is nog eens genieten.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vandaag voor het eerst hier geweest met mijn gezinnetje en we komen zeker hier terug! Wat een fantastische beachclub! We hebben heerlijk genoten van de brunch en onze kindjes hebben zich maar liefst 3 uur vermaakt in de kidsclub met een super nanny! Dikke complimenten voor dit concept en de uitvoering ervan! Absoluut een aanrader deze beachclub!
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Super mooie strandtent! heerlijke brunch gegeten, goede bediening, leuke extra is de kids club met een geweldige nanny die de kindjes super leuk bezig houdt terwijl papa en mama aan het relaxen zijn????????echt een aanrader deze beachclub!
keesbuuren64 B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk en vriendelijk personeel. En het eten was prima
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Bediening onvriendelijk en onprofessioneel. Bestellingen meerdere keren verkeerd. Niet alleen bij ons. Wel mooie aankleding en ligging.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vandaag met vrienden gaan lunchen. Zaak is heel mooi ingericht en de bediening is goed, vriendelijk en alert. Mooie wijnen.

Vandaag alleen qua eten wat minder. Alle vier een stoere boterham met verschillende soorten belegd besteld. Beleg was prima maar het leek in de verste verte niet op een stoere boterham. Brood was een lange casino boterham.

Beschrijving op de kaart schept een andere verwachting
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op de eerste mooi zomer dag van 2017 buiten gegeten op het prachtige terras met rechtstreeks uitzicht op zee. Absoluut een aanrader.