Meer informatie over restaurant Beachclub 57

Duur
Lang
Isi D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Jammer dat het elke keer weer wordt bevestigd dat je bij een standtent toch beter een kopje koffie, een biertje of bitterballen kunt bestellen. We bestelde een soep, die niet onsmakelijk was maar ook zeker niet heel bijzonder, en dan voel je je toch een beetje afgezet als je €7,50 per bordje betaalt, en je krijgt er niet eens 1 klein stukje brood bij. Dit kun je op andere plekken voor minder zoveel beter krijgen. De muziek stond eigenlijk ook te hard en de bediening was wel vriendelijk, maar hielp eerst de mensen die achter ons net kwamen zitten, terwijl wij al geruime tijd aan het wachten waren. Helaas, niet echt een ervaring om laaiend over te zijn.
Peter-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ik heb de barbecue daar genomen. Helaas is het eten me helemaal niet goed gevallen. Ook de smaak was niet bijzonder. Wat mij betreft een afrader dus.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De voeten in het zand is natuurlijk heerlijk, maar het eten is hier echt heel slecht. Soort van huisgemaakte frietjes, als je ze ziet denk je als eerste dat het tijd is om het frituurvet te vervangen. De hamburger van 15 euro had wel iets minder zwart en droog gemogen en ook de pasta is voor een flinke verbetering vatbaar. De service was oke, alhoewel het half ontkennen van het ijsje dat de kids tegoed hadden bij het kids-menu werd niet echt op prijs gesteld.....kortom geen tweede keer wat ons betreft.