Beach West

7,1

Jouw recensie over het restaurant Beach West

Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker no nonsens goed eten.
Fijne mensen en snelle bediening.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Een aanrader
Leonda K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gisterenavond dachten wij hier gezellig te eten voor de verjaardag van onze zoon.had gebeld en doorgegeven dat wij onbep spare ribs wilde. Om 19.20 kwamen we binnen, 19.35 vroeg mr of we wat wilde drinken. Daarna zagen we hem niet meer. Er zaten nog 2 gezinnen en verder niemand. Om 20.10 vond k het welletjes en vroeg ik hoelang nog..2 min zei mr. Toen er om 20.15 weer niemand te bekennen was zijn we op gestaan. Ik moest zoeken waar mr was ondat k nog netjes de drankjes wilde betalen. Hij kwam uit de keuken met uiteindelijk ons eten. Sorry maar ik was er klaar mee. Hij gaf aan..u wacht pas v.a 19..35! Als het druk was had ik daar begrip voor maar 2 gezinnen die al aan t eten waren?! Zeer slecht. Jammer etentje v mn zoon is verpest! Er kon niet eens een eccuus vanaf. Spijt dat ik de drankjes betaalt heb !Ps smerige wc
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hebben er lekker gegeten. Verse groenten eten in juiste proporties. Niet heel veel keuze, maar wat er wordt geserveerd is erg lekker. Leuke sfeer vlakbij het strand.
Taisia D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het vlees was heel slecht. Toen we dit aangaven kon er geen eurootje van de rekening af. Nooit meer. Raad het niemand aan.