Over restaurant Beach Inn

Een zee van ontspanning

Beach Inn ligt pal aan het strand in nationaal park Zuid-Kennemerland. Dus waai een dagje uit en geniet dan van een fijne lunch of diner -wellicht in de vorm van een barbecue of een tapas buffet. Proef hier de sfeer van zee en ontspannenheid, in de knusse ruimte binnen of op het uitgestrekte terras. Honden zijn ook meer dan welkom!

Meer informatie over restaurant Beach Inn

• Kom je met de auto?
    Qua navigatie/bebording dient men ‘IJmuiderslag’ aanhouden, én sinds juni 2016 zijn de (meeste!) betaalautomaten rondom IJmuiderslag én bij zone III (lang parkeren!) vervangen zodat men nu óók met de pinpas kan betalen!

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hoe bedoel je ontspannen... Eerst een klein stukje wandelen door de duinen, maar dan is het helemaal genieten. Zowel van het eten (sliptong voor mijn vrouw en gamba's voor mij) als de ambiance en de bediening.
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Samen met mijn tante had ik hier een high tea; omdat dit een vakantie veiling actie was, had ik mijn verwachtingen hier op afgestemd. Niets was minder waar. Het was uitgebreid, vers, lekker en prima verzorgd. Ook de bediening was hartelijk. Ergo: dit is voor herhaling vatbaar.
Florenville .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Wij kwamen vroeger veelvuldig in de Beach Inn voornamelijk een beetje door de no nonsens sfeer. Na de verbouwing, lijkt de keuken uitgebreid te zijn en ook het menu ziet er aantrekkelijker uit. Gelukkig is de verbouwing niet (erg) ten koste gegaan van de inrichting en sfeer. Wie echter niet van honden houdt kan deze tent beter mijden. Er is een hoge tolerantie wat dat betreft.
We probeerden in eerste instantie gamba's piri piri te bestellen, maar die waren helaas uitverkocht. Daarna salade met verse tonijn, maar ook dat was er niet meer. Vervolgens lamshaasjes en een hamburger besteld. Kwalitatief waren beide lunchgerechten goed. De prijs-kwaliteitverhouding is ok.
We zullen hier zeker blijven komen, na een strandwandeling, ook vanwege de ongedwongen huiselijke sfeer.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Gistermiddag een high tea gedaan met gezin

Het aangebodene was OK (maar had graag clotted cream gezien bij de croissants/scones), maar klein beetje jammer, dat vooraf de bediening niet even aangaf wat we konden verwachten (na de etagiere dachten we dat we klaar waren, totdat zonder tekst en uitleg een tweede bord met croissants/scones e.d. op tafel gezet werd).
Ook uitleg na 't op tafel zetten van beide rondes ontbrak, zodat we bijv zelf moesten checken wat er tussen de broodjes zat (carpaccio en zalm).

Nou ben ik zelf IJmuidenaar en een en ander gewend, maar IJmuidenaar of niet, iets meer 'etiquette' (en clotted cream :-) ) welkom.

Voor de rest komen we er regelmatig (zomer en winter) voor koffie/lunch (en soms diner), dus vaste prik
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Na een zakelijke bezoek aan het Seaport Beach hotel hier naar toe gegaan voor de nabespreking. Inrichting zoals je van een strandpaviljoen mag verwachten maar zeker buiten zijn de ‘hang’ banken een welkome aanvulling. We besloten na de borrel om ook te blijven eten. Het was te mooi weer om weg te rijden. We nemen de gebakken mosselschotel en de lams schotel. De lams spiesjes waren wat teleurstellend. Beetje droog. De mossels waren O.K, krijg je wel beter op het strand bij de viskraam. We geven qua eten ze nog een keer het voordeel van de twijfel, de scherpe prijs staat dat niet in de weg. Desondanks hier een prima avond beleeft. Zeker als je van honden houdt zoals ik, want die lopen er frank&vrij in overvloed. En de looproute er naar toe is zeker de moeite waard. Schoon duingebied.
Dave100 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Afgelopen zaterdag voor een High Tea naar Beach Inn IJmuiden geweest. Het was erg gezellig. De navigatie had ons verkeerd gestuurd en toen we de eigenaar vroegen waar we moesten wezen werden we door hem opgehaald en zijn via het strand naar de Beach Inn gebracht en na de High Tea weer terug naar de auto. Top service. Goede en lekkere High tea en genoeg voor 4 personen.
Bregjedeboer .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Vanuit alle drukte uit Amsterdam kom ik op deze plek het liefst. Het ligt op een prachtig stukje strand. Het compleet nieuwe, maar in ruwe stijl gebouwde paviljoen past goed bij de omgeving.
Eenmaal binnen voel ik mij direct thuis, Peter de eigenaar is een fijne vent, ruwe bolster blanke pit. Zijn team is altijd zeer vriendelijk. Het eten is wat ik verwacht van een strandpaviljoen, niet te moeilijk maar altijd fijn in smaak. Steeds als ik kom is een nieuw project afgerond, nu is de nieuwe open haard mijn favoriet!
Sashimi1943 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Gelunchd bij Beach inn, 't was net nog te koud en winderig om op het terras te gaan zitten dus maar naar binnen.
Er liep 1 meisje voor binnen en buiten dus logisch dat ze dat allemaal niet bij kon houden.
Het lijkt allemaal een beetje ingeslapen, met veel ouwe meuk aan de muur, een enorme lamp tegen het plafond, tafels die ongelijk zijn (en die je kunt kopen, zet dan eerst maar eens de schaaf er overheen) en smalle leren stoeltjes die niet echt prettig zitten.
Wij wilden graag de garnalencoctail maar ja, die was uitverkocht (zit je daarvoor in IJmuiden op het strand, 's middags om half 3) dus dan maar een broodje met zalm.... nee helaas, ook daarvan was net de laatste verkocht.
Mijn man nam een broodje tonijnsalade, ik een broodje carpaccio.
Zowel de tonijnsalade als de carpaccio waren nogal fantasieloos waarbij de carpaccio het won op alle fronten, pesto (potje?) op het broodje gesmeerd, 3 plakjes carpaccio er op, wat pijnboompitjes zonder dressing oid en that's it. Beetje smakeloos wel en dan bedoel ik zonder smaak.
De broodjes zelf waren heerlijk, dat wel en de tonijnsalade, tja.... wat zal ik daar van zeggen, iets meer fantasie en vooral smaak had die wel kunnen gebruiken.
De bediening was lief hoor maar ik denk dat als we de volgende keer weer in IJmuiden gaan lopen met het hondje we een ander etablissement zoeken om te lunchen.
Wel hondvriendelijk, dat dan weer wel.
Dus..... misschien als er wel garnalen zijn of zalm dat we daar eerst even naar informeren. Je bent tenslotte in IJmuiden. Toch?
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Met heerlijk uitzicht op het IJmuiderstrand aten we een prima sliptong - 3 stuks - met patat en salade en een lekker glas witte wijn erbij. Honden zijn hier welkom. Er waren er veel die in harmonie het gezellige leuk ingerichte terras deelden met de eters. Wie niet van honden houdt, kan beter naar een andere plek gaan.