Over het restaurant Beach Inn

Een zee van ontspanning

Beach Inn ligt pal aan het strand in nationaal park Zuid-Kennemerland. Dus waai een dagje uit en geniet dan van een fijne lunch of diner -wellicht in de vorm van een barbecue of een tapas buffet. Proef hier de sfeer van zee en ontspannenheid, in de knusse ruimte binnen of op het uitgestrekte terras. Honden zijn ook meer dan welkom!

Meer informatie over restaurant Beach Inn

• Kom je met de auto?
    Qua navigatie/bebording dient men ‘IJmuiderslag’ aanhouden, én sinds juni 2016 zijn de (meeste!) betaalautomaten rondom IJmuiderslag én bij zone III (lang parkeren!) vervangen zodat men nu óók met de pinpas kan betalen!

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Beach Inn

Gladys G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Ons nieuwe toevluchtsoord. Heerlijk dat je hier met je hond kunt loungen zonder dat er mensen last van hebben. Iedereen die hier komt is een hondenvriend. Het eten is trouwens erg lekker en betaalbaar! Paradijs voor hond én baas!
Esmée R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Vegetarische optie slechts 1 salade en het duurde ruim een uur voordat het eten werd geserveerd terwijl de gasten die later waren gekomen wel al hun eten geserveerd kregen. Geen service recovery. Gerechten ook enigzins overpriced. Wel hele fijne setting.
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eind van een lente-zomerse dag. Hapje eten . Op zich was dat wel ok.
Maar de juffrouw in de bediening.
Die staat voor alles wat in negatieve zin "horeca" aan het strand betekent.
Zij toonde een onbeschofte desinteresse.
Jur V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een heerlijke schuilplaats vandaag met de harde wind en regen. Altijd een heerlijke, ongedwongen sfeer waar je als mens soms in de minderheid bent maar waar de honden de gastvrijheid ogenschijnlijk net zo hard waarderen. Fijne plek dus, goede en vriendelijke service en heerlijk eten.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Er werken gezellige mensen die een leuk praatje met je maken. En natuurlijk zijn wij als hondenbezitter helemaal op onze plek. Het eten is prima!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via een dinercheque hier gegeten. Had wel wat bedenkingen vooraf omdat we zomers op een druk terras wel eens wat mindere momenten hebben ervaren (lang wachten, ruzies tussen personeel), dus “zou een diner hier bij deze strandtent wel wat zijn….?”
Maar wat hebben we ongelofelijk lekker gegeten op deze winterse zaterdagavond. Er waren 4 tafels bezet en wij en een ander gezelschap kregen een tafel bij de geweldige open haard in de hoek.
Voorgerecht top, Tournedos (met sausje) top, patatjes top! Écht superlekker! Complimenten aan de chef, die dus alle tijd had om dit lekkers te bereiden.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hoe bedoel je ontspannen... Eerst een klein stukje wandelen door de duinen, maar dan is het helemaal genieten. Zowel van het eten (sliptong voor mijn vrouw en gamba's voor mij) als de ambiance en de bediening.
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Samen met mijn tante had ik hier een high tea; omdat dit een vakantie veiling actie was, had ik mijn verwachtingen hier op afgestemd. Niets was minder waar. Het was uitgebreid, vers, lekker en prima verzorgd. Ook de bediening was hartelijk. Ergo: dit is voor herhaling vatbaar.
florenville .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Wij kwamen vroeger veelvuldig in de Beach Inn voornamelijk een beetje door de no nonsens sfeer. Na de verbouwing, lijkt de keuken uitgebreid te zijn en ook het menu ziet er aantrekkelijker uit. Gelukkig is de verbouwing niet (erg) ten koste gegaan van de inrichting en sfeer. Wie echter niet van honden houdt kan deze tent beter mijden. Er is een hoge tolerantie wat dat betreft.
We probeerden in eerste instantie gamba's piri piri te bestellen, maar die waren helaas uitverkocht. Daarna salade met verse tonijn, maar ook dat was er niet meer. Vervolgens lamshaasjes en een hamburger besteld. Kwalitatief waren beide lunchgerechten goed. De prijs-kwaliteitverhouding is ok.
We zullen hier zeker blijven komen, na een strandwandeling, ook vanwege de ongedwongen huiselijke sfeer.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Gistermiddag een high tea gedaan met gezin

Het aangebodene was OK (maar had graag clotted cream gezien bij de croissants/scones), maar klein beetje jammer, dat vooraf de bediening niet even aangaf wat we konden verwachten (na de etagiere dachten we dat we klaar waren, totdat zonder tekst en uitleg een tweede bord met croissants/scones e.d. op tafel gezet werd).
Ook uitleg na 't op tafel zetten van beide rondes ontbrak, zodat we bijv zelf moesten checken wat er tussen de broodjes zat (carpaccio en zalm).

Nou ben ik zelf IJmuidenaar en een en ander gewend, maar IJmuidenaar of niet, iets meer 'etiquette' (en clotted cream :-) ) welkom.

Voor de rest komen we er regelmatig (zomer en winter) voor koffie/lunch (en soms diner), dus vaste prik
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Na een zakelijke bezoek aan het Seaport Beach hotel hier naar toe gegaan voor de nabespreking. Inrichting zoals je van een strandpaviljoen mag verwachten maar zeker buiten zijn de ‘hang’ banken een welkome aanvulling. We besloten na de borrel om ook te blijven eten. Het was te mooi weer om weg te rijden. We nemen de gebakken mosselschotel en de lams schotel. De lams spiesjes waren wat teleurstellend. Beetje droog. De mossels waren O.K, krijg je wel beter op het strand bij de viskraam. We geven qua eten ze nog een keer het voordeel van de twijfel, de scherpe prijs staat dat niet in de weg. Desondanks hier een prima avond beleeft. Zeker als je van honden houdt zoals ik, want die lopen er frank&vrij in overvloed. En de looproute er naar toe is zeker de moeite waard. Schoon duingebied.
dave100 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Afgelopen zaterdag voor een High Tea naar Beach Inn IJmuiden geweest. Het was erg gezellig. De navigatie had ons verkeerd gestuurd en toen we de eigenaar vroegen waar we moesten wezen werden we door hem opgehaald en zijn via het strand naar de Beach Inn gebracht en na de High Tea weer terug naar de auto. Top service. Goede en lekkere High tea en genoeg voor 4 personen.
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Met heerlijk uitzicht op het IJmuiderstrand aten we een prima sliptong - 3 stuks - met patat en salade en een lekker glas witte wijn erbij. Honden zijn hier welkom. Er waren er veel die in harmonie het gezellige leuk ingerichte terras deelden met de eters. Wie niet van honden houdt, kan beter naar een andere plek gaan.