Beach House Het Kralingse Bos

Meer informatie over restaurant Beach House Het Kralingse Bos

7,1
Frikandel .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een pannenkoek die opgewarmd leek, patat meer koud dan warm, een bruin broodje wat een wit broodje had moeten zijn, rosbief wat voor carpaccio door moet gaan, een bolletje rundvleessalade op het bord terwijl er ook mensen vegetarisch zijn. Groenvoer op het bord ook niet optimaal. We hebben zo goed als alles opgegeten, maar niet voor herhaling vatbaar. Jammer, want het zit op een goede plek en het ziet er leuk uit. Het scheen hectisch te zijn die ochtend, maar nadat 1 grote tafel weg was bleef er weinig over....
San D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Bediening was vriendelijk, aankleding en lokatie top maar het eten was echt ver beneden de maat.
Patat smaakte alsof het al meerdere keren het vet had gezien.
Erg jammer.
Marley13 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen zondag ben ik met mijn gezinnetje pannekoeken wezen eten bij dit restaurant, maar een en nooit meer.
Vooral als een groupon klant, wordt je als een hond behandeld.

We moesten via groupon reserveren , maar toen we aankwamen werd ons verteld, dat het toch slecht weer was, reserveren deden ze niet aan?, dus er waren niet veel mensen, gelukkig was er plek buiten, aan een tafel met een gezellig vuurtje.

Met veel pijn en moeite konden we een eerste drankje krijgen, na zelf aangegeven te hebben, dat we iets wilde drinken.

Dit ging al niet geheel makkelijk, nadat de serverende dame tot drie keer onze bestelling had opgenomen, 1 biertje, twee Cola Light en een spaatje blauw, hoe moeilijk kan het zijn, kwam zij vervolgens met twee normale Cola aan, welke wij uiteraard nog niet geopend hadden.
Na onze mededeling dat de Cola niet de juiste was, kregen wij in eerste instantie zonder morren, twee maal Colaatje Light, welliswaar zonder glas, maar ok.

Nadat een van de twee glazen haast naar ons toegegooid was, kwamen de pannekoeken vrij snel, op zich geen enkel probleem natuurlijk want wij hadden best trek.

Op dat moment was ik persoonlijk al zeer geirriteerd, maar om de sfeer niet te verpesten, hield ik mij t.o.v. mijn vrouw en twee kinderen, maar in.

Maar van binnen kookte ik!

Met de eerste pannekoeken, de eerste ronde, was op zich niets mis mee, hoewel ze wel wat aan de lauwe kant waren, maar vooruit.
Echter de tweede pannekoek, twee met banaan en een met jam voor mijn persoontje, toen deze werden aangeleverd, toen brak daadwerkelijk mijn klomp.
De banaan was er bij de twee pannekoeken, nog net niet opgepleurd, maar niet meegebakken, echter in plakjes los op de pannekoek gedeponeerd.
Mijn pannekoek met aardbeien jam, werd in eerste intantie kaal aangeleverd, vervolgens nadat volgens mij de mede-eigenaresse, jawel, zelf had opgemerkt dat de aardbeien jam nog niet aangeboden was, kreeg ik een aangebroken, lauwe pot jam aangeboden met een eet lepel daarin, onder het mom van, zoek het maar uit met je zootje.

Mijn vrouw zag na 5 minuten al dat ik mij zat te ergeren, maar uit beleefdheid, je bent tenslotte met vrouw en kinderen even eruit, op een voor ons hele speciale dag, heb ik mijn mond gehouden. ik zat echter mijn tong af te bijten.

Vervolgens maakte de eigenaar nog even een bijdehante opmerking, over het inmiddels redelijk gevulde terras, he mensen, het is Groupon, he, dus profiteer er maximaal van, zeer ongepast, zeker gezien het voorgaande.

Voor de beleefdheid en de eer aan mijzelf houdende, heb ik bij het afrekenen van de drankjes, een ronde, na onze eerste ronde pannekoek, is ons geen enkele keer meer gevraagd om een bestelling van een drankje, ik heb er een hekel aan als ik zelf om miojn drankje moet vragen, geen eurocent fooi gegeven en mij i.o.m. met mijn vrouw ingehouden en beleefd gezegd, ik wel dat het ons gesmaakt had.
Ook al waren wij daar via Groupon, dan ben je als ondernemer toch niet heel slim bezig, om er nog enig voordeel uit te halen, dat je de grouponnetjes, niet meerdere keren het verzoek doet , of wij nog iets zouden willen drinken?

Om een lang verhaal kort te maken, ondanks de best wel leuke locatie en entourage, zie je mij en mijn gezin daar nooit meer terug.

Wellicht lag het aan het weer, en ondanks dat ik ook wel positieve recenties gelezen heb, delen wij deze posiviteit geenszins!

Zonde! weer een gemiste kans!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Via groupon een broodje gegeten incl verse jus. Was heel goed verzorgd en erg lekker. Leuke zaak en gezellig terras. Vriendelijk personeel. Ga zeker nog eens terug.
Margaret01 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Op een woensdagochtend met een groupon gereserveerd, we werden niet verwacht en er was duidelijk niet op ons gerekend. De juffrouw die ons hielp hebben we helemaal niet meer gezien en we zaten alleen in de zaak. Bij het verlaten van de zaak nog naar de juffrouw lopen zoeken , maar helaas geen kip te zien! Later werden we nog gebeld of we de groupon langs wilden brengen! No way dus. Het was er ook verschrikkelijk koud !
De juffrouw presenteerde ons een ontbijt met komkommer en tomaat waarschijnlijk van de vorige dag, de komkommer was kromgetrokken en de tomaat zat vast aan het schaaltje! Bah!
De rest was ook snel even bij elkaar geraapt, de yoghurt met een lepel erin en de muesli er alvast ingegooid, de rest was ook bagger! Maar de jus d'orange was lekker en vers, maar ja daar kun je niet veel aan verpesten!
Nou onze ochtend was in ieder geval wel goed verpest ,
In 1 woord gadverdamme. Had een leuk cadeautje moeten zijn, nou het was in ieder geval een verrassing!
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Via Groupon een luxe broodje met verse jus genuttigd. Het duurde even voordat we werden opgemerkt door de bediening, daarna tot twee keer toe vernomen dat onze keuze niet beschikbaar was. Toen onze (tot 2x toe aangepaste) bestelling geserveerd werd, waren we aangenaam verrast: mooie opmaak, royaal belegd. We hebben genoten van de lunch. We zijn van plan om terug te komen, maar dan als het wat mooier weer is en we lekker buiten kunnen zitten.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We hebben 2 heerlijke broodjes op met verse jus via Groupon maar moesten voor 2 koffie en 2 wijntjes 18 euro aftikken wat ik dan weer rijkelijk veel vond voor een veredelde snackbar annex eetcafe
MEYSYR .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Op 23 december spontaan gaan zitten bij beach house in het Kralingse bos. We waren er met 4 volwassenen en 1 kind. Pannenkoek was heerlijk. Net zoals het broodje pittige tonijn (wat lekker was die), broodje gezond, croissants. Iedereen van ons heeft zeker genoten van het eten. Spontane medewerkers, alhoewel het naar ons gevoel best lang duurde voordat alles er was. Maar al met al genoten. Wij komen zeker terug!!
Anjaoosterwijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
met grouponbon disndag een broodje gegeten, helemaal goed
echte verse jus d'orange, broodje goed belegd, smakelijk en
verzorgd geserveerd.

daarna een rondje kralingse plas, aanrader