Beach Company

Strandweg 155 2586 JM Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Beach Company

Hok5 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Waren met een groep voor activiteit op het strand vanuit de strandtent.. Alhoewel de tent al aan het afbouwen was, merkten we daar niks van behalve wat bouwvakkers die je af en toe zag lopen. Was netjes afgeschermd. Daarom decor een 6.
Service was prima, vriendelijk en alle tijd. Eten savonds was lekker. Veel verschillend vlees van de grill, lekkere salades en alles zeer ruimschoots. Dessert was ook ruimschoots en gevarieerd. We waren als enige natuurlijk (buiten seizoen), maar dat gezegd hebbende heeft het personeel er alles aan gedaan het voor ons nog geslaagd te maken.
Firetaste .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Dit restaurant is absoluut geen aanrader. Het personeel in de bediening is ongeïnteresseerd,chagrijnig en bot. We namen vooraf de portobello met een ragout van cantharellen. De champignon was niet gaar en de ragout was een flauw smakende groentensaus met een paar cantharellen. Als hoofdgerecht proefden we de Entrecote en het duo van livar varkensvlees en stoofvlees. Het vlees was taai en het stoofvlees bestond uit wat miezerige, droge schijfjes vlees. Het geheel werd gecompleteerd door roerbakgroenten die zo uit de vriezer de wok in zijn gegaan. Smakeloos en half-rauw. Als toetje een ijscoupe en een bombe... Beide gerechten waren bijna gesmolten toen ze werden geserveerd en het ijs zat vol kristallen... Een dikke onvoldoende.
ThaFizzy .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Dit gezellige en eenvoudige strandpaviljoen is er volledig op ingericht om lekker te hangen, buiten, in de zon. Met de knusse zithoekjes op verschillende niveaus is het geheel speels ingedeeld.

De menukaart durft net wat verder te gaan dan de gemiddelde strandtent, maar 'the regulars' kun je er ook krijgen. Het broodplankje is erg lekker!

De bediening is nauwkeurig. Het is misschien niet de allersnelste bediening ter wereld, maar het gebeurd wel met een rust en relaxtheid die de sfeer typteert. Het is niet opdringerig snel, maar ook niet te langzaam.
In overleg met de kok is vanalles mogelijk.

En als je toevallig een regenachtige dag treft: ook binnen is het een prima zaak! Kortom: toppertje!