Beach Club Twins

7,2

Jouw recensie over het restaurant Beach Club Twins

Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Wat een ongezellige tent met zuurpruimen als personeel. We kwamen binnen, zochten een plekje en na 10 minuten stond er een ober voor onze neus " wat willen jullie drinken? " Geen hallo of goedemiddag. Wij bestelden een cola en een latte. " oké " kregen we terug. Hij had duidelijk geen zin in zijn werk. 5 minuten later kwam er een andere serveerster naar ons tafeltje. "Cola?" Wederom geen hallo of goedemiddag en weg was ze toen ze de drankjes neer zette. Als je al op deze manier begroet word in een Beachclub en de latte smaakt meer naar melk dan naar koffie voor 3.85 ben ik er al klaar mee. Slechte ervaring.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Kom net van een bedrijfsfeest af bij Twins.

Zoals elk jaar zeer goed verzorgd , lekker eten en goede service. Top.

En mooi aan het strand.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hier gebruik gemaakt van het zondags ontbijtbuffet. Beetje rommelige aankleding en de lay out van het buffet was niet "uitdagend".. Borden waren niet goed schoon en om 11.30 uur was een gedeelte van het buffet al op en werd niet aangevuld. Eten was niet slecht maar ook niet goed. Bediening is hier altijd vriendelijk en deskundig (Eline). Flinke prijzen voor de consumpties.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Swingende beachclub met leuk, vrolijk maar ook deskundig personeel. De mosselen en de saté smaakten voortreffelijk en was meer dan voldoende. Het "toetje" was een kunstwerkje van de kok. Prima. Drankjes voor op het strand redelijk geprijsd. Culinair gezien niet " uitspringend' maar gewoon lekker. Bediening mag iets langer over de bestellingen doen.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Taaie ribs koude patat en duur. Dit doen we niet meer, bediening was wel erg snel, we hadden binnen een paar minuten eten. Zo hoeft het wat ons betreft ook weer niet.
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk ontbeten op het strand. Ruim voldoende assortiment en moderne, strakke entourage. Service was wat minder. We kregen geen kans on drankjes bij te bestellen. Waarschijnlijk omdat ze druk waren met het opbouwen en klaarzetten voor de rest van de dag. Verder leuke/ lieve mensen
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ontvangst beetje opdringerig. Meisje hielp keurig. Vreemd dat er geen toilet is. Opgelost met een muntje. Bij navraag werd mij geadviseerd het VOORAL VRIENDELIJK Aan de ober te vragen, dan kreeg ik een muntje. Dame bij de uitgiftebalie vanuit de keuken lichtelijk gestresst.
Soep was perfect. Bruschetta was niet uitmuntend en erg weinig. Vier stukjes boterham ( geen stokbrood) met koude tomaat en ui. Seafood salad was zware teleurstelling. Een grote kwak kant en klare tonijnsalade bedekte de sla. Geen dressing. Grote plakken gerookte zalm en twee grote garnalen. Wat een afknapper voor bijna 20 euro!!!
Dit is binnenhalen voor de eigenaar!
Als je zo'n prijs wil vragen.....bied dan ook wat!
Vriend had sate....3 kleine stokjes en veel kroepoek. Smaak was goed.
Serveerster deed haar uiterste best. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
Jammer!!
Eline R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
2 woorden 9 letters: duurt lang
Rond half 8 zijn we gaan zitten in een, naar onze mening, leuk en gezellige tentje werden we na 20 minuten opgemerkt en hebben we ons drinken kunnen bestellen. De drank kwam in vergelijking met de rest nog relatief snel. 20 minuten later konden we ons eten bestellen: voorgerechtje om te delen en een hoofdgerechtje per
persoon. Een kwartier daarna kwam ons voorgerecht en vervolgens hebben we extreem lang (zeker 45 minuten) moeten wachten op onze hoofdgerechten. Het terras liep ondertussen leeg en de weinige die later gingen zitten dan wij hadden hun eten eerder, opmerkelijk. Het dessert hebben we maar ergens anders gegeten. Locatie is wel top.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Leuk, ongedwongen beachclub met vrolijke, nette en deskundige bediening. Terras is leuk ingericht en geeft je onmiddellijk een vakantiegevoel. Het eten (in ons geval een warme lunch) smaakte uitstekend en de porties waren ruim voldoende. Redelijke consumptieprijzen. Komen hier zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuke ontvangst door Eline die, ondanks het feit dat onze boeking via Vakantieveilingen niet was doorgegeven, ons meteen gerust stelde en verder hielp. Leuke tafel in leuke locatie met uitzicht op zee. Eten (sliptong en saté) was voortreffelijk evenals het toetje. Dat je moet bijbetalen voor patat etc. weet je omdat dit staat vermeld op de waardebon en ook op de menukaart. Redelijke prijzen voor consumpties. Wij hebben genoten van deze middag !!
Cis61 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten vanmiddag. De sliptongetjes waren voortreffelijk en supervers. De bediening was uiterst vriendelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Een serieuze aanrader.
Jelle M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Via vakantieveilingen een veiling gewonnen, waarna we gebruik konden maken van dit restaurant. Het was erg mooi weer en het restaurant had een buitenterras en een binnengedeelte. Wij wilde graag op het buitenterras, maar dat mocht niet. Dan maar in het binnengedeelte:(. Vervolgens werd ons natuurlijk snel gevraagd wat we wilde drinken en konden we al snel het hoofdgerecht bestellen. Daarbij werrd ons gevraagd of we er patat bij wilde, waarbij het klonk alsof dit bij het arrangement hoorde. Ook niet zo gek, want het was een 2-gangenmenu. Dus dat wilde we wel. Na het bestellen van het hoofdgerecht moesten we hier zeker 45 min. op wachten. Ik had kipsaté en mijn vriendin Volgens het menu zou geserveerd worden met verse seizoensgroente. Dit bleek uit uit een potje gekomen zure komkommer, peenslides en een soort gele kool. Dit was niet lekker en is ook niet echt groente. Vlees was wel redelijk lekker, maar niet speciaal. Na het eten duurde het zeker 50 min. dat ons lege bord er nog stond totdat we zelf maar een vroegen of we naar het desser konden gaan. Ook hier moetsten we weer 40 min. op wachten. Na het opeten van het dessert maar om de rekening gevraagd, waar we ook weer 15 min. op moesten wachten, waarna ik dit opnieuw gevraagd heb. Vervolgens kwam deze. Bleek dat we voor de gevraagde patat, waarbij het eigenlijk op een manier werd verteld dat dit erbij hoorde € 5,50 moesten betalen, het bier € 3,80 en het wijntje € 4,50. Al met al voelden we ons een beetje opgelicht. Betaald en toen weggelopen. De mensen naast ons die ook via vakantieveilingen hadden geboekt moetsten ook die patat erbij betalen, wat ze niet verwacht hadden. Deze ging de discussie aan met de serveerder. Ik kon het toch ook niet laten om terug te lopen en ook mijn ongenoegen te uitten, maar tevergeefs. Volgende keer maar ergens anders eten, een afrader :(
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuke plek mooi uitzicht bij vuurwerk maar oplossing bij bediening zwaar beneden peil. 6 uur aanwezig diverse keren gevraagd om eten 3,5 later kwam het eten na excuus dat het bonnetje was verbrand. Men kan niet direct in contact treden met de keuken?????? Doordat we wachtten op het vuurwerk zijn we blijven zitten maar dit had ons nooit gebeurd als we alleen op terras hadden gezeten. We hadden dan doorgelopen naar de volgende zaak. Meerdere mensen overigens zien weglopen en ook drank was voor velen een probleem om aan te leveren. Eerst werd er ook nog een koude sate geleverd. Apart betalen voor wc, maar ook voor patat etc. Al met al dus voor ons absoluut geen aanrader om daar nog een keer te gaan eten. Enige tegemoetkoming was een drankje. First Time Fix kennen bij dit bedrijf absoluut niet.
mireille274 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik heb hier afgelopen vrijdag gegeten. Leuke locatie. De zeebaars was erg lekker! De bediening was goed, vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpunt is dat je hier als gast moet betalen voor het toilet. Dit vind ik persoonlijk niet gastvrij.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Lekkere middag hier gezeten met een club vrienden, zelf een portie poffertjes besteld en bio yoghurt, beide kwamen snel op tafel en smaakten goed. Leuke uitstraling heeft dit paviljoen, aan de prijs maar leuk om met een grotere groep lekker te zitten
Kreeft52 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Hebben vanmiddag zitten lunchen bij Twins, maar daar zijn we niet echt blij van geworden.
Mevrouw van de bediening deed het keurig maar bij de vraag om een glaasje water bij onze rose kregen we te horen dat de baas het van een maar mooie maanden moet hebben en dat er dus geen kraanwater wordt gegeven maar wel spa kan worden besteld.
Het broodje pittig kip was oke maar mijn broodje carpaccio was matig.
Voor een bezoekje aan de toilet moesten we 50 eurocent voor betalen ook al zaten we in het restaurant de oma en opa van de eigenaar zaten daar voor de deur met een schoteltje!
Kortom wij gaan er niet meer voor een tweede keer naar toe!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Lunch gehad met een groep van rond de 30 mensen. Heerlijk en meer dan genoeg. Leuke bediening.Goed geregeld met bandjes voor de toilet.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Omdat wij zelf op een steenworp van de boulevard wonen komen we geregeld op het strand om de plaatselijke horeca te spekken. Culinair kun je weinig verwachten van de meeste Scheveningse strandtenten, over het algemeen een matige kwaliteit tegen een relatief hoge prijs. Ook bij The Twins, waar wij geregeld kwamen, is dit het geval. De sfeer en het uitzicht op de het strand en zee maken veel goed. Alhoewel er veel is verbeterd qua klankvriendelijkheid gaat het helaas ook nog steeds behoorlijk mis. Zo wilde ik met mijn partner en mijn kinderen afgelopen zaterdag uitgebreid lunchen na een aantal uur op het strand te hebben doorgebracht. Toen we aan kwamen lopen werden we nogal nors ontvangen door een man op het strand met de vraag wat hij voor ons zou kunnen doen. Mijn antwoord was dat we graag wilden komen lunchen en dat de kids graag op een strandbed wilden zitten. Alhoewel meer dan de helft van de bedden vrij was werd ons direct zeer onvriendelijk medegedeeld dat we daar 25 euro extra voor moesten betalen. Ik zei nog dat we alleen kwamen lunchen en daarna direct weg zouden gaan, dus het bed niet de hele verdere dag zouden bezetten, maar dat maakte niet uit. Dat je geld vraagt voor een strandbed als mensen daar de hele dag op willen zitten lijkt mij logisch. Maar als een vaste klant komt lunchen zou je op zijn minst wat vriendelijker kunnen zijn en wellicht wat flexibeler. Wij zijn in ieder geval een eindje verderop gaan eten en wij komen hier niet meer terug. Jammer.
Elenora .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Via vakantieveilingen ontbijt gereserveerd voor 2 personen .Zeer aangenaam verrast. Goede kwaliteit en uitgebreid buffet inclusief melk en karnemelk. Vriendelijk niet opdringerig personeel.oik voor de gewone prijs is het de moeite waardig zouden het iedereen aanbevelen.
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Goed vertoeven op een van de vele banken die er bij de Twins zijn. Lekker in het zonnetje genoten van wat bubbels en hapjes. Lekkere verse broodjes met aioli, wat mij betreft voor die 8 euro aan broodjes mag het bakje aioli wel wat groter, maar bij navragen krijg je er gewoon kosteloos een bakje bij. Soms lijkt het wel even te duren eerder dat de drankjes bezorgd zijn terwijl je binnen de eigenaar heen en weer ziet paraderen. Jammer dat je weinig eigenaren bij strandtenten nog daadwerkelijk even een drankje weg ziet brengen. Dan het laatste minpuntje was bij de carpaccio de zogenaamde pitjes , doe lekker pijnboompitten erbij, kost wat meer maar ten slotte betaal je wel 15 euro voor je carpaccio hier. Verder een prima beachclub om even te relaxen op een van de lounge sets met een drankje .