Beach Club Tien

Boulevard de Favauge 10 2042 Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Beach Club Tien

Babsie_Flash .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Beach club 10. Wij hebben het drie gangen menu genomen met tonijn tartaar vooraf, heekfilet als hoofdgerecht en yoghurtbosvruchtenijs met gemarineerd fruit na. Het was heerlijk. De rode wijn (paiara puglia Rosso 2013) was ook erg goed. Bediening was ook super. Zeker een aanrader.
Sjonnie33 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Altijd als we in Zandvoort zijn moeten we hier even langs, dan is het voor koffie, dan voor een borrel maar vaak ook voor het diner... Ook deze keer weer heerlijk gegeten en vlot bediend.... Het uitzicht op zee en de mogelijkheid om uit de wind te zitten maken het terras aan zee gewoon een toppertje
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gisteravond genoten van een heerlijk diner bij beachclub 10. Vooral de asperges en de tonijnsteak waren favoriet, maar ook de bijgerechten en desserts vielen in de smaak. Het personeel is heel vriendelijk en ook leuk met de kinderen. Mochten we ooit weer in de buurt zijn dan komen we zeker terug!
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We komen bij deze strandtent al jaren, heerlijke koffie, goede kaart en een top service!!
Personeel heeft het druk maar blijft altijd vriendelijk.
Ditmaal hadden we s'ochtends koffie gedronken en we bleven hangen voor lunch en een bittergarnituur. Met name vanwege de opstelling van de zitjes rond de speeltuin komen we hier graag. Complimenten naar het personeel en zeker ook naar de toiletdame!