Beach Club Lemmer

Industrieweg 2 8531 PA Lemmer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Beach Club Lemmer

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg duur
Poolklaas .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Mooie locatie en vriendelijke bediening. We hebben hier op het terras geluncht.. Prijs/kwaliteit is m i niet in verhouding. De club sandwich ad €9,50 was erg vlak van smaak/smakeloos.
Ellen63 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Prachtige afsluiting van vakantie. Heerlijk terras aan water in de zon. Ontzettend vriendelijke, leuke bediening die wat wij over gerechten vroegen keurig ging navragen. Het eten was heerlijk-lady entrecote en spareribs- echt lekkere patat en spareribs op juiste wijze klaar gemaakt en daardoor erg mals. Het dessert trifal was een overheerlijk decadent dessert met chocolade cake en mousses. Prijs kwaliteit verhouding helemaal goed. Dit restaurant is een echte aanrader als je lekker gezellig ontspannen wil eten op een leuke locatie in Lemmer
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk om aan t eind van een zomerse dag af te zakken in een van de loungebanken met uitzicht op t IJsselmeer. Lekkere coctails wat nacho's en dan nog even een hapje eten. Beperkte kaart maar alles wat er op staat is van goede kwaliteit en zeer betaalbaar. Niet twijfelen gewoon doen en geniet van een heerlijk achtergrond muziekje.
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een prachtige locatie waar een borrel drinken altijd fijn is. Echter het eten is helaas niet altijd even speciaal. Zo ook deze zaterdagmiddag tijdens de eerste zonnestralen op het terras. De lunch zou nog wel wat extra aandacht mogen verdienen. De "Saté met friet" zou bijvoorbeeld wel aangevuld kunnen worden met wat rauwkost of atjar. Gelukkig kregen we bij navraag aan de bediening alsnog vlot de mayonaise erbij voor de friet. En de "Club sandwich healthy" is een erg droge hap. Hier zou een smeersel wonderen kunnen verrichten. Wij komen zeker weer terug op deze mooie locatie.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Dit is een leuke locatie om iets te eten en te drinken maar je moet wel veel geduld hebben. De bediening komt niet echt in de benen; na 20 minuten komt een dame vragen of we iets willen drinken. Ja graag.... en ook wat eten graag. Vervolgens komen de drankjes niet door. Na zeer lang wachten maar eens vragen..., oh had u besteld???? Nee!!!!! Daarna eten besteld...., duurde ook echt heel lang. En als het dan smoordruk is begrijp ik het maar dat viel reuze mee. Niet attent, niet alert.... niet tussendoor even vragen of alles naar wens is.... Dit kan echt beter.... Ons jonge tafelgenootje vroeg of er wifi was; de serveerster zou het even navragen.... Komt er niet meer op terug. Slordig, weinig klantgericht en rommelig. Jammer! De tapasplank was verder prima dus het eten heb ik geen klachten over.
Goedemiddag AKK, bedankt voor je recensie. Wij zullen deze informatie gebruiken. graag zou ik van u vernemen welk tijdstip u aanwezig was. Alvast bedankt en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke René Engwerda Beachclub Lemmer 0514593590

Reactie van proever:

Wij waren er tussen 13 en 15 uur.
RoCo2006 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
BCL is een hele fijne plek om wat te drinken. We komen hier regelmatig voor koffie of om te borrelen. Het bestaat nog maar kort, maar lijkt er altijd al te zijn geweest.
Op zondag was het nu nig supermooi najaarweer. Heerlijk genoten op het terras met uitzicht op het IJsselmeer.
Voor de kinderen is het ook top. Er is een groete afgescheiden speelhoek waar ze heerlijk hun gang kunnen gaan. Kortom, een fijne plek om te zijn.
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Op doorreis naar Groningen op heen- en terug reis hier geluncht en gedineerd. Leuke ruime locatie met prima correcte bediening en heel erg lekker gegeten, zeker gezien het pretentieloze decor. Espresso uitstekend en ook heerlijke broodjes en de Thaise soep was ook niet te versmaden
Robert .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Lemmer, ijsselmeer, strand en dan even wat drinken bij Beach Club Lemmer. Het terras is mooi en het uitzicht nog mooier. Een blik naar binnen en je zou daar ook graag zitten, beetje trendy. Maar niet met 26 graden en een blauwe lucht. Personeel was vriendelijk en de prosecco en calamaris smaakte goed. Wanneer je een bezoek brengt aan Lemmer, eet en drink dan wat bij deze beachclub.
Pleziervaart .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Na een warme zomerdag met een vrij grote groep hier gegeten. De bediening is vriendelijk, maar organisatorisch is er veel mis. De eerste drankjes kwamen na ruim een half uur, met excuses van de bediening dat wel. Helaas werden ook bij de latere rondjes veel te laat of niet (alles) gebracht. Ook werden er elke ronde wel foutjes gemaakt met de bestelling. Niet alles wat besteld was werd gebracht en een enkele keer werd wel gebracht wat niet besteld was.
Personeel liep wel rond, maar leek niet veel organisatie en coordinatie te zijn. Personeel soms bezig met dingen klaar zetten voor volgende dag terwijl veel gasten nog zitten te wachten op bediening vandaag.
Het eten was lekker en kwam wel vlot door. Wel jammer dat de bijgerechten beperkt waren tot een beetje sla en veel te weinig friet voor zo'n grote groep. Het zou beter zijn de porties af te stemmen op de grootte van de groep. Na het eten werd er slechts deels afgeruimd. Alleen de borden, maar de rest bleef liggen. Echt jammer want zo heb je minder zin ook een dessert te bestellen. Bovendien wil je graag een leuke avond en dat is lastig als je onrustig wordt over de bediening. Zonder die zorg hadden we aanzienlijk meer besteld. Locatie is leuk en prettig zitten, Met een beetje meer aandacht en betere aansturing van de bediening zou deze zaak behoorlijk beter kunnen scoren.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Op 26 juni 2015 hebben wij hier onze bruiloft gevierd. De service was werkelijk ongelofelijk. Niks was teveel, en er werd super goed voor zowel ons als onze gasten gezorgd. Wij hadden voor onze 30 daggasten een luxe barbecue afgenomen en deze was werkelijk perfect. Allemaal verschillende frisse salade's en het vlees was uitstekend! De Beachclub is zeker een dikke aanrader en zorgt ervoor dat jullie speciale dag tot in de puntjes verzorgd is.
MarjaBrekken .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
De BBQ+ was tijdens het trouwfeest van onze dochter een aanrader. Het meedenken in de voorbereiding van het feest was top en de service tijdens het feest perfect.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Vanmiddag heerlijke lunch genoten. Het was bewolkt en slechts 17 graden maar toch was er een heerlijke zomerse sfeer. Gezellig druk en goede bediening. De 4 lunch gerechtjes waren zonder meer prima en af. Zeker ten opzichte van de prijs.
We komen er snel terug.
Tirza Z.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Het prijs kwaliteit nivo is hier niet op orde. Voor de lunch bestelde ik een club sandwich van rond de 9 euro. Het , ik vermoed jumbo fabrieksbrood, wordt niet geroosterd,mager belegd en de kip is smaakloos. Ook de prensatie van het eten is ruim onvoldoende. Erg jammer allemaal! Ik heb nog gevraagd of ze het brood waren vergeten te roosteren maar kreeg te horen dat dit gebruikelijk was. De consumpties zijn stevig aan de prijs. Tja, de aanloop is er wel op deze lokatie maar veel moeite wordt er niet voor je gedaan.
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Voor de tweede keer bij de beachclub gegeten. De eerste keer met een teamuitje, de helft was toen niet echt onder de indruk. Ik had salade met erg veel, niet lekker op smaak gebrachte enigszins kleffe pasta. We hadden het wel reuze gezellig! Het uitzicht is inderdaad erg mooi. Het terras is ook erg mooi, binnen vind ik het wat minder gezellig. Erg grote ruimte, tafels en houten stoeltjes ogen goedkoop en zitten niet echt lekker. Nu een lunch gebruikt, om ze een tweede kans te geven. Aardige bediening, maar best geschrokken van de prijzen. Melk voor 3 euro! De kroketten van Cas Spijkers waren niet echt bijzonder, flauw van smaak, het vlees in de ragout te veel vermalen. De tosti was gemaakt van goedkope ham en kaas en ook het maisbrood leek zo uit de supermarkt te komen. Partner had koekje bij koffie, dit ontbrak bij de thee.
Trieny D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Het is een prachtige locatie.We kwamen op een zonnige zondag in oktober. Personeel is vriendelijk, er gaat echter wel regelmatig iets niet helemaal goed, soep dat besteld was werd niet gebracht, de een kreeg wel frietsaus de ander niet, van die kleine dingetjes dus. Het eten is niet echt fantastisch, met name de prijs kwaliteit verhouding klopt niet. We hadden vis en chips besteld daar zou een salade bij zitten. De salade bleek een ieniemienie kommetje met verlepte blaadjes sla wel aangevuld met een olijfje een stukje komkommer en tomaat. De vis bleek een platgeslagen geval voor ons gevoel rechtstreeks van de iglofabriek en heel bleek gebakken. Voor 16,50 verwacht je toch een behoorlijk stuk vis. De frietjes waren wel lekker, maar goed voor een euro of twee heb je een lekkere zak patat in de cafetaria en daar zouden we veel meer plezier aan beleefd hebben.
JBB .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Op een prachtige zonnige dag op het terras van deze uitspanning is het goed uit te houden ! Een glas witte wijn vergezeld door een clubsandwich zalm en een focaccia zalm was een waar genoegen. De gerechten waren smaakvol met ruim zalm. De bediening vriendelijk en attent. En een prachtig uitzicht over het strand(je) van Lemmer.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Een mooie tent op een prachtige locatie! We kwamen er 's avonds toevallig in de buurt, het was er druk, maar er werd meteen keurig een tafel voor ons geregeld. Voor de kinderen konden we gewoon een kindermenu bestellen (in eerdere recensies staat van niet). We vonden het eten ruim voldoende, maar ook niet meer dan dat. De bediening was correct en vriendelijk. Prijzen zijn acceptabel. De moderne uitstraling en sfeer van het gebouw geven het geheel zeker een meerwaarde. We komen er vast nog een keer terug, want ook de kinderen vonden het leuk.
Redjeki D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
We hebben heerlijk gegeten . De bediening was echt geweldig en heel vriendelijk. Helaas dat het weer niet zo mee werkte maar des ondanks een super mooie lokatie .
Monique .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Heerlijk gegeten met het hele gezin op een warme en zonnig zondag. We hadden de dag ervoor via internet gereserveerd en kregen een bevestiging van de reservering per mail een dag later. Bij reservering aangegeven dat we op het terras een tafel wouden. Bij aankomst bleek dat ze geen tafel hadden gereserveerd, maar gelukkig was er wel een tafel voor 5 beschikbaar. Ondanks dat het erg druk was snel geholpen en normale wachttijden voor dat het eten op tafel stond. Leuke vlotte bediening, menu kaart voor ieder wat wils. Heerlijk toetje. Prijzen prima. Uitzicht op het IJsselmeer, wat wil je nog meer..... Wij komen zeker terug.
Anne221 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Zo zonde: een prachtige tent, mooie locatie, aardige meisjes maar kwalitatief slecht eten voor een veel te dure prijs. Een tosti kost bijvoorbeeld 6 eur. En geen kindermenu terwijl het strand vol ouders met kinderen ligt. Ik heb afgelopen vrijdag een clubsandwich gesteld a 10 eur en dan krijg je een clubsandwich van gewone droge boterhammen met korst met wat blaadjes sla, een tomaat en een paar stukjes kip van volgens mij een aantal dagen oud... Advies aan management: denk aan lange termijn. Investeer in goede gerechten voor goede prijs en probeer niet in 1 jaar goeie winst te draaien t.k.v. je klant. Lokaal is de reputatie er al dat je bij beachclub Lemmer beter kun borrelen dan kunt eten en dat is jammer voor zo'n geweldige locatie.