BBQ restaurant Delft

Erg rustig
Erg kort
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Via de vakantieveiling heerlijk gegeten bij het BBQ restaurant. Veel keus. Erg lekker. Eten wordt constant aangevuld waardoor het lekker vers blijft. Broodjes worden constant gebakken. Super gezellige avond gehad. Eigenaar ook erg aardig. Zeker een aanrader als je lekker binnen een BBQ wil doen. Volgende keer gaan we voor de steengrill.
Zal vast ook erg lekker zijn.
Wilma1961 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Na een bioscoopbezoek ging ik in gezelschap van 2 volwassenen en 3 kinderen van 9, 12 en 14 jaar naar BBQ restaurant Delft. Wij hadden via Internet gereserveerd om te steengrillen. Wij werden uitermate vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Er werd duidelijk uitgelegd hoe e.e.a. werkte. Er was keuze uit 2 soepen, kip of mosterd. Beide waren echt heerlijk. Verder keuze uit verschillende soorten vlees, o.a. kip, vis, karbonaadjes, hamburgers, worst en gyros. Al het vlees zag er vers uit. Bijgerechten waren diverse rauwkost, eieren en salade. Uiteraard ook stokbrood met kruidenboter. Er mocht onbeperkt gegeten worden. Het was heerlijk. Ook de kinderen vonden het heel erg leuk. Deze eigenaar heeft hart voor zijn zaak en zeker ook voor kinderen. Voor een leuk kinderfeest absoluut een aanrader. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De eerste keer binnen aan de barbecue. Erg gezellig ! Eten volop en heerlijk het gemarineerde kip/vlees. Het is ook erg leuk om te doen. Een erg vriendelijke eigenaar die steeds kwam vragen of alles in orde was. De volgende keer gaan we eens voor gourmetten,
Appie O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Prima avond gehad, erg gezellig!!
Lekker gegeten en werden prima verzorgd!
Keuze genoeg en lekker bezig geweest.
Danny prima man, erg vriendelijk en behulpzaam en zijn vrouwelijke collega, ook een top vrouw!!
Komen zeker terug.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vijfde keer dat ik hier weer ben en dat zegt natuurlijk al genoeg. Heerlijk eten, lekker veel, en genoeg keuze. Vooral tof aan dit restaurant is dat het heel erg gezellig is, de baas komt gezellig een praatje maken. Echt een aanrader om een leuk avondje uit te gaan of een verjaardag te vieren bijvoorbeeld. Ik ga snel weer terug!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Alles was prima, zeer vriendelijke eigenaar en echt heerlijk eten!!! Dus supergezellig en zeker aan te raden. Het vlees was heerlijk en de patat precies goed. Verder heerlijke bijgerechten.
Maureen G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met social deal voor 6 personen bbq gegeten.Lekkere zelfgemaakte kippensoep en mosterdsoep met vers afgebakken stokbrood met kruidenboter.Veel keuze in vleessoorten en vis , lekkere salades en patat.Supervriendelijke service.We waren wat huiverig gezien de slechte recensies maar wij als geroutineerde restaurantbezoekers vinden het een goed restaurant gelet op prijs / kwaliteit
CeesAda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Onverwachts kwamen wij bij dit restaurant terecht , we zaten aan tafel 1 , het concept zoals dit restaurant is ingericht was voor ons volkomen nieuw , en hebben we nog nergens anders gezien , gastheer Danny (die naam stond op zijn bedrijfskleding , dus nemen we aan dat hij zo heet) kwam uit leggen hoe e.e.a. in zijn werk ging aan tafel , en gaf goede adviezen , de soepen waren lekker 2 soorten , de vlees en saladebar , had een goede sortering precies genoeg voor een klein restaurant als deze , onze keuze van bereiden was steengrillen , en daar namen we de tijd voor , dus van rauw vlees o.i.d. was totaal geen sprake (uiteindelijk maak je zelf je eten aan tafel klaar) Shelsy verzorgde de drank was ook goed , toetje van ijs keuze uit 4 smaken met slagroom , heerlijk , een bak koffie als afsluiting
prijs van onze avond praten we niet over , die was sowieso goed , een ding is zeker , we gaan er nog een keer eten , Danny en Shelsy je ziet ons terug , het was prima !!!
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
ik vond het zeer tegenvallend. wij hebben er met 5 mensen gesteengri?led. Vlees was niet bijzonder, salade bar zeer minimaal zag ook helemaal geen dressing staan sausjes voor het vlees waren gewoon snackbar pompjes en niet erg gevarieerd. Fruit was gewoon uit blik. Vond het ook heel raar dat wij twee keer van datum moesten veranderen vanwege de drukte wilde toe 5 juni om 19.00 ook dit kon niet er was alleen nog plaats om 18.30 maar toen we kwamen waren er twee tafels bezet. En het werden er met ons erbij 3. Entoen wij klaar waren kwam er ook niemand meer want alles werd opgeruimd. Dus om 19.00 had naar mijn mening ook gekunt. Voor ons in ieder geval geen tweede keer.
Rosalinde15 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op vrijdag de 13e met z'n tweeën gegourmet. Prima ervaring.Zeer prettige gastheer. Uitstekende stoelen (geen houten keukenstoel!) Boven elke tafel een goede, geruisloze, afzuiging. En dan waar het om gaat: goede keus in soorten (gemarineerd) vlees, 4 soorten kip, ook was er een wat beperkte mogelijkheid om vis te eten. Kwaliteit was zonder meer goed. volop verse rauwkost aanwezig. Salades waren wat minder en fruit kwam uit blik. Vooraf een lekkere mosterdsoep (keuze uit 2 soorten soep). Op tafel werd goede verse friet geserveerd. De wijn werd niet te zuinig ingeschonken en ons toetje bestond uit een meer dan lekkere Irish coffee. Wij zaten aan tafel 6. Wij komen zeker terug!!
Ceuk K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gastvriendelijke bediening
Heerlijk gesteen gegrild, ook de BBQ is prima.
Leuke inrichting
kom zeker nog een keer terug.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten, Ruim voldoende en verschillende soorten vlees/vis. Verse groenten. Super aardige eigenaar. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ik heb hier zaterdag met 4 personen gegeten.
We hebben gekozen voor de steengrill maar je kunt er ook gourmetten of bbq-en.
Er is genoeg vlees zoals: kip met verschillende marinades. Ik vond die met ketjap erg lekker. Verder heb je hamburgertjes, varkenshaasjes , varkensfilets en nog veel meer vlees. Vis hebben ze niet zo heel veel maar ik ben zelf geen visliefhebber dus dat maakt voor mijn niet uit. Het intrieur vind ik juist wel gezelligheid uitstralen. De service is echt goed. Kortom een hele gezellige avond gehad.
Jokepostvoorje .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
We hebben hier met 4 personen gegeten. Bediening niets op aan te merken. Eten zelf vond ik minder. Fruit uit blik, vlees was genoeg aanwezig. In ieder geval goed gegeten, maar voor ons geen herhaling
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Vlees is niet vers
Fruit komt uit een blik
Salades een of ander B merk
Triest hoe een restaurant zich zo kan uitgeven als paradijselijk restaurant..zonde van mijn geld. .typisch weer geval van ik wil een restaurant runnen maar weet niet hoe.
Richarduiteten .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het restaurant ziet zeer gedateerd uit (zacht uitgedrukt).
Bediening is een aardig meisje, die geen idee heeft wat ze aan het doen is
Waarschijnlijk denkt ze dat ze in de horeca werkt, maar helaas, dit mag je geen horeca noemen.
De eigenaar lijkt enthousiast, maar dat moet gespeeld zijn, anders zet je niet zo'n buffet neer.
Diepvries vlees wat er zeer onsmakelijk uitziet.
Salades kant en klaar, fruitsalade uit blik, vlees en vis van een zodanige C kwaliteit, dat je eetlust weg is, zodra je het ziet liggen.
Onbegrijpelijk dat dit levensvatbaar is, bah bah....meneer ga alstublieft iets anders doen....
Ad En Bep T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Wij hebben gegourmet, het assortiment aan vlees,vis groenten e.d was ruim voldoende, we hebben met vier personen gegeten , Danny de gastheer/eigenaar is een bijzonder vriendelijke man met veel humor,waardoor er een leuke sfeer hangt, ook het meisje dat de bediening voor haar rekening neemt is geweldig! Kortom een echte aanrader dit restaurant.
Wesley010 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Hier voor de eerste keer wezen eten. Gezelschap waarmee ik was, was hier eerder geweest.
En was zeker te spreken hierover.

Nadat we plaats hadden genomen aan onze tafel kwam de eigenaar ons uitleg te geven over het concept.
Het eten en de bediening is hier prima.
Na afloop nog staan praten met de eigenaar. Hij weet waarover hij praat als het om eten gaat.

Diverse recensies gelezen dat inrichting niet goed was, diverse kapotte spullen.
Dit heb ik hier zeker niet gezien.

Zal hier zeker weer een keer terugkomen.
Dezoete .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vrijdag 12-02 opnieuw een bezoek gebracht aan het restaurant. Prima gegeten, prima bediening. Eigenaar weet waarover hij praat als het om voeding gaat. In eerdere resencies gelezen dat de inrichting niet optimaal was, kapotte bekleding en vloerbedekking. Wellicht is deze persoon in de war met een andere zaak. Wees wel eerlijk in het beschrijven. Ik en mijn overige tafelgenoten hebben dat niet geconstateerd. Een leuke zaak welk voor herhaling vatbaar is.
Maassluis2012 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
We hebben er gisteravond voor het eerst gegeten. Eigenlijk valt er niets op aan te merken: knusse inrichting, uitstekende uitleg via een gezellig praatje, ongedwongen, voldoende en gevarieerd eten, relaxte bediening. Gen 3-sterren restaurant maar wel heel erg aan te bevelen.