BBQ restaurant Delft

Verwersdijk 55 2611 NE Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BBQ restaurant Delft

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
wij zijn nu voor de 6e keer bij de bbq delft wezen eten. we hebben heerlijk gegeten en zeker een aanrader. de bediening is top. vlot en vrolijk.
het vlees best uitgebreid en ook de salades zijn zeer vers en lekker. miste 1 product bij de dessert. dat was de slagroom????????
maar we komen.zeker terug.
montes .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Niet doen!
Vandaag geweest via Groupon
Na het eerste gare stukje vlees opgestaan ennaar huis gegaan.
Zonde van wat een gezellige avond had moeten worden
montes .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vandaag geweest via Groupon
Niet doen.... zonde geld!
Wij zijn na de eerste hap bbq opgestaan en naar huis gegaan
Zonde van wat een gezellige avond moest worden
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Van zowel buiten als binnen een vies aanzien. Interieur en buffetten zijn niet schoon, maar zelfs vies om naar te kijken. Veel weinig keus qua vis en vlees. Het bier wordt zelfs dood geserveerd. Voor ons nooit meer! Tip: geef liever iets meer geld uit voor een kwalitatief beter restaurant.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Once in a lifetime
Dat dit restaurant kan bestaan! Het is op alle fronten om te huilen. Het staat blauw van de vette wal
schravies .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Met 5 personen en 1 baby in de kinderwagen geweest hier, eten was goed, de bediening was vriendelijk, hadden gevraagd om tafel waar de kleine bij kon staan, was keurig geregeld, ruime keuze en het BBQ aan tafel is leuk om te doen, als je een dessert ( ijs ) kiest, dan is dat voor 1 prijs en kan je zelf je ijs pakken zoveel je wil, wij waren met Groupon hier ter kennismaking, komen zeker nog terug, goede ervaring.
Erika O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Via Groupon hier gegeten, was voor ons maar éénmalig, totaal geen sfeer in het restaurant, erg rommelig jammer van die opgestapelde stoelen bij de bar. We hadden kippensoep vooraf het was gewoon boilon met vermecellie geen kipje erin gezien, buffet was matig werd redelijk bijgevuld. Helaas was de serveerster niet in staat om op te merken als iemand wat drinken wilde hebben, we moesten er steeds zelf om vragen, ze straald ook niet erg uit dat ze er zin in had.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Via de vakantieveiling heerlijk gegeten bij het BBQ restaurant. Veel keus. Erg lekker. Eten wordt constant aangevuld waardoor het lekker vers blijft. Broodjes worden constant gebakken. Super gezellige avond gehad. Eigenaar ook erg aardig. Zeker een aanrader als je lekker binnen een BBQ wil doen. Volgende keer gaan we voor de steengrill.
Zal vast ook erg lekker zijn.
wilma1961 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Na een bioscoopbezoek ging ik in gezelschap van 2 volwassenen en 3 kinderen van 9, 12 en 14 jaar naar BBQ restaurant Delft. Wij hadden via Internet gereserveerd om te steengrillen. Wij werden uitermate vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Er werd duidelijk uitgelegd hoe e.e.a. werkte. Er was keuze uit 2 soepen, kip of mosterd. Beide waren echt heerlijk. Verder keuze uit verschillende soorten vlees, o.a. kip, vis, karbonaadjes, hamburgers, worst en gyros. Al het vlees zag er vers uit. Bijgerechten waren diverse rauwkost, eieren en salade. Uiteraard ook stokbrood met kruidenboter. Er mocht onbeperkt gegeten worden. Het was heerlijk. Ook de kinderen vonden het heel erg leuk. Deze eigenaar heeft hart voor zijn zaak en zeker ook voor kinderen. Voor een leuk kinderfeest absoluut een aanrader. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De eerste keer binnen aan de barbecue. Erg gezellig ! Eten volop en heerlijk het gemarineerde kip/vlees. Het is ook erg leuk om te doen. Een erg vriendelijke eigenaar die steeds kwam vragen of alles in orde was. De volgende keer gaan we eens voor gourmetten,
Appie O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Prima avond gehad, erg gezellig!!
Lekker gegeten en werden prima verzorgd!
Keuze genoeg en lekker bezig geweest.
Danny prima man, erg vriendelijk en behulpzaam en zijn vrouwelijke collega, ook een top vrouw!!
Komen zeker terug.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vijfde keer dat ik hier weer ben en dat zegt natuurlijk al genoeg. Heerlijk eten, lekker veel, en genoeg keuze. Vooral tof aan dit restaurant is dat het heel erg gezellig is, de baas komt gezellig een praatje maken. Echt een aanrader om een leuk avondje uit te gaan of een verjaardag te vieren bijvoorbeeld. Ik ga snel weer terug!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Alles was prima, zeer vriendelijke eigenaar en echt heerlijk eten!!! Dus supergezellig en zeker aan te raden. Het vlees was heerlijk en de patat precies goed. Verder heerlijke bijgerechten.
Maureen G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met social deal voor 6 personen bbq gegeten.Lekkere zelfgemaakte kippensoep en mosterdsoep met vers afgebakken stokbrood met kruidenboter.Veel keuze in vleessoorten en vis , lekkere salades en patat.Supervriendelijke service.We waren wat huiverig gezien de slechte recensies maar wij als geroutineerde restaurantbezoekers vinden het een goed restaurant gelet op prijs / kwaliteit
CeesAda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Onverwachts kwamen wij bij dit restaurant terecht , we zaten aan tafel 1 , het concept zoals dit restaurant is ingericht was voor ons volkomen nieuw , en hebben we nog nergens anders gezien , gastheer Danny (die naam stond op zijn bedrijfskleding , dus nemen we aan dat hij zo heet) kwam uit leggen hoe e.e.a. in zijn werk ging aan tafel , en gaf goede adviezen , de soepen waren lekker 2 soorten , de vlees en saladebar , had een goede sortering precies genoeg voor een klein restaurant als deze , onze keuze van bereiden was steengrillen , en daar namen we de tijd voor , dus van rauw vlees o.i.d. was totaal geen sprake (uiteindelijk maak je zelf je eten aan tafel klaar) Shelsy verzorgde de drank was ook goed , toetje van ijs keuze uit 4 smaken met slagroom , heerlijk , een bak koffie als afsluiting
prijs van onze avond praten we niet over , die was sowieso goed , een ding is zeker , we gaan er nog een keer eten , Danny en Shelsy je ziet ons terug , het was prima !!!
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
ik vond het zeer tegenvallend. wij hebben er met 5 mensen gesteengri?led. Vlees was niet bijzonder, salade bar zeer minimaal zag ook helemaal geen dressing staan sausjes voor het vlees waren gewoon snackbar pompjes en niet erg gevarieerd. Fruit was gewoon uit blik. Vond het ook heel raar dat wij twee keer van datum moesten veranderen vanwege de drukte wilde toe 5 juni om 19.00 ook dit kon niet er was alleen nog plaats om 18.30 maar toen we kwamen waren er twee tafels bezet. En het werden er met ons erbij 3. Entoen wij klaar waren kwam er ook niemand meer want alles werd opgeruimd. Dus om 19.00 had naar mijn mening ook gekunt. Voor ons in ieder geval geen tweede keer.
rosalinde15 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op vrijdag de 13e met z'n tweeën gegourmet. Prima ervaring.Zeer prettige gastheer. Uitstekende stoelen (geen houten keukenstoel!) Boven elke tafel een goede, geruisloze, afzuiging. En dan waar het om gaat: goede keus in soorten (gemarineerd) vlees, 4 soorten kip, ook was er een wat beperkte mogelijkheid om vis te eten. Kwaliteit was zonder meer goed. volop verse rauwkost aanwezig. Salades waren wat minder en fruit kwam uit blik. Vooraf een lekkere mosterdsoep (keuze uit 2 soorten soep). Op tafel werd goede verse friet geserveerd. De wijn werd niet te zuinig ingeschonken en ons toetje bestond uit een meer dan lekkere Irish coffee. Wij zaten aan tafel 6. Wij komen zeker terug!!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten, Ruim voldoende en verschillende soorten vlees/vis. Verse groenten. Super aardige eigenaar. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Ceuk K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gastvriendelijke bediening
Heerlijk gesteen gegrild, ook de BBQ is prima.
Leuke inrichting
kom zeker nog een keer terug.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ik heb hier zaterdag met 4 personen gegeten.
We hebben gekozen voor de steengrill maar je kunt er ook gourmetten of bbq-en.
Er is genoeg vlees zoals: kip met verschillende marinades. Ik vond die met ketjap erg lekker. Verder heb je hamburgertjes, varkenshaasjes , varkensfilets en nog veel meer vlees. Vis hebben ze niet zo heel veel maar ik ben zelf geen visliefhebber dus dat maakt voor mijn niet uit. Het intrieur vind ik juist wel gezelligheid uitstralen. De service is echt goed. Kortom een hele gezellige avond gehad.