BBQ restaurant De Drie Biggetjes

Westbroekse Binnenweg 42A 3612 AJ Tienhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BBQ restaurant De Drie Biggetjes

Arco S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
super kwaliteit vlees, vrolijke en gezellige bediening, top bbq op echte steenkolen en een leuk bijpassend interieur. echt een aanrader als je van bbq houdt. Alles ruim voldoende aanwezig voor de prijs van € 25,00
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ik heb hier met mijn zoon voor het eerst gegeten.
We keamen binnen en zagen dat de kolen op het rooster in een koker zaten om op te warmen.
Terwijl de mevrouw ons rondleiden en vertelde hoe het werkte deed iemand anders de kolen in de bbq.
Ze hadden veel keuze`s.
Er was stokbrood, salade`s, tomaten en groentesoep, satésaus en andere sauzen en natuurlijk vlees.
Als eerste had ik varkenhaas spie, varkenshaas vlees, biefstuk en worst.
Mijn zoon had kipspie, hamburger en lamskotelet en worst.
Het was echt lekker.
Verder heb ik kipspie, pittige kipfilet, Indische kipfilet, zalm snippers in een bakje en worst nog gegeten.
Daarna nog meer varkenshaas en kip.
Mijn zoon nog garnalen in een bakje, lamskoteletjes, hamburgers en kipspies en worst.
Als saus had ik knoflooksaus, curry en satésaus.
Mijn zoon had cocktailsaus.
We hadden ook stokbrood erbij die we zelf konden snijden met kruidenboter.
Als toetje krijg je een klein ijsje.
Was het lekker allemaal maar wel heel warm achter de bbq.
Echt een aanrader.
Wesley L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Hier voor het eerst gegeten nadat het flink onderhanden is genomen voor mij nog bekend als de kantine. Nu is het een mooi BBQ restaurant geworden. Keuze in vlees is goed. En kwaliteit van het vlees is voldoende. Helaas geen vis. Keuze uit 2 soorten soep en wat salades en brood en diversen sauzen. Nog geen desserts maar ze zijn op de goede weg voor een opbouwend restaurant. Personeel was vriendelijk. We komen nog wel een keer terug.