BBQ & GRILL HOORN

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
P P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Onbeperkt vlees en vis. Veel soorten, goede kwaliteit. Redelijk uitgebreid saladebuffet. Enige wat ik miste was wat fruit en perzikenschijfjes.
Goede en belangstellende bediening.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Hier zojuist gegeten, en wat een leuke zaak.
Grill aan tafel zelf je ingrediënten kiezen van het buffet met ruime keuze. Leuke bediening.
Wat dat betreft de juiste beleving. Kwa uitstraling, menu, concept, eten en bediening.
Andrea G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Wij vonden het erg goed genoeg keus van vlees vis groente en salades. Ruime keus aan diverse sausen en wat ik handig vond dat je aan tafel je vlees kon kruiden. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Enige min puntje dat het erg warm was maar dat kan ook niet anders. Voor herhaling vatbaar!!!
Lauravanrees .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Eten was niet mals
Ongezellige zaak
Drinken duurde lang terwijl er weinig mensen waren
We hadden een bon via groupon maar helaas was het niet goed

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Leuk gezellig restaurant , fijne bediening , het was een ruim buffet met genoeg keus. Lekker gegeten en een fijne avond gehad en voor herhaling vatbaar.
Kvduin .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hele nette zaak met zeer vriendelijke ev vlotte bediening. Alle ingrediënten, zowel vlees en vis maar ook salades, zeer gevarieerd en vers. Zowel ideaal om met het gezin ( zoals wij) als met vrienden te gaan eten. Binnen oogt het gemoedelijk maar tegelijk modern, en die indruk heb je niet van de buitenzijde hetgeen een aangename verrassing oplevert. Het bbq systeem is ideaal zonder geurtjes of viezigheid, dus heel fijn voor diegene die van bbq houden maar dit normaal buiten moeten doen. Top dus!
Mariustiny .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met z'n vieren heerlijk gegeten, soep goed, vers stokbrood, genoeg salade, vis en vlees.
Het restaurant ziet er gezellig uit, en de bediening was goed.
We hebben een gezellige avond gehad.
PollyC .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vriendelijke bediening, alles werd goed uitgelegd voordat je zelf aan de slag kan met de BBq. Er was genoeg keus aan vlees voor de BBq. Alles zag er vers uit. Na het eten ruik je niet naar BBq omdat er boven iedere tafel een afzuiginstallatie hangt. Binnen was het erg warm. Komt natuurlijk ook door de BBq. Denk ook dat het komt omdat die dag dat we gingen, erg warm was buiten. Belangrijk is dat het eten goed smaakte. Een aanrader voor iedereen die van all u can eat houdt. Simpel en goede prijs.
Shanna M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Heerlijk gezeten en enorm gastvrije mensen..! Het eten was wel erg zout. Maar de huisgemaakte kruidenboter verse stokbrood en salades maakten het meer dan goed! Mevr ( die zei dat de eigenaar tijdelijk niet aanwezig was) is erg gastvrij en vrolijk en beleeft, dit ervaarde ik als prettig!! Buiten dat was het was erg netjes en schoon. En het was er warm, maar dat kan ook door het warme weer komen.
Margot En Joop V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteravond daar voor het eerst gegeten. Bij binnenkomst gelijk een thuis-gevoel, geweldige ambiance en erg vriendelijke mensen. Eten was SUPER, volop keus aan vlees etc. en sauzen. Overheerlijk stokbrood met kruidenboter en alioli. Eigenaar en personeel bedankt voor de gezellige avond! Wij vinden dit restaurant echt een aanrader dus wij komen zeker terug!
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We werden allervriendelijkst ontvangen door een aardig meisje die een hele duidelijke uitleg gaf over het concept van het restaurant. De stokbroodjes waren vers en lekker net zoals de soep. De bbq was redelijk snel opgewarmd zodat we niet lang hoefden te wachten om te kunnen beginnen. De keuze aan vlees was ruim voldoende, vis kan worden uitgebreid. De salades waren ook prima in orde. Al met al een geslaagd avondje uit eten! We komen hier graag nog een keer terug.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
hier de all you can eat bbq gedaan met 4 personen en dat viel in het geheel niet tegen ondanks de voorgaande recensies. we moeten het wel naar prijs kwaliteit bekijken en dan heb je voor 16.95 gewoon keus uit vlees en vis zoveel je wilt en het was echt wel goed patat was ook voldoende en goed bereid het brood met smeersels was ook lekker de bediening was bij een half volle zaak vlot en vriendelijk er werd een cola omgegooid op het bedienblad dit kwam op een tafel genoot zijn kleding waarop er direct werd gereageerd met doeken om het schoon te maken en als er schade was aan de kleding dat we het bonnetje bij hun konden inleveren . maar waar het om gaat het eten , alles ruim voldoende sausjes in alle soorten en maten ik heb eigenlijk maar 1 opmerking en dat is de hitte , het is er echt te warm dat was een minpuntje
Jswart .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
De kwaliteit van het vlees was werkelijk ver onder de maat. Erg taai. De vis smaakte nergens naar. Op foto's waren stukjes zalm te zien. Dat was er niet. De salades lagen onder een laag saus, we waren de eersten van die dag die er van wilden nemen, maar je kan niet zien wat er onder ligt. Verder waren de 2 beginnende serveerster vriendelijk, maar service? weten hoe het hoort? Een glaasje water verkopen voor spa blauw? Niet kunnen vertellen hoe het systeem van het restaurant is. Dus daar zit je dan, en nu? Heb er maar naar gevraagd. Nee, dit staat op het punt failliet te gaan. Echt heel slecht. Door het BBQ-en erg warm. Deur naar buiten mocht niet open.
Mirri33 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Vandaag gegeten met een vriendin. Super vriendelijke bediening, weet werden voorzien van meer dan genoeg brood smeersels patat de rest saus kruiden vlees salades groenten etc volop bij het buffet. Ik kom hier zeker terug, aanrader. Alles ook schoon en netjes.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Met een groepje gegeten bij het restaurant. We wisten absoluut niet wat ons te wachten stond, maar het concept zag er op de website leuk uit. Het was erg rustig in het restaurant, wat meestal een beetje een ongemakkelijk gevoel geeft. Dit was absoluut niet zo. De serveerster was hartstikke vriendelijk en behulpzaam. De sfeer was ook gewoon goed.

Wij hadden onbeperkt BBQen GRILL gekozen, waarbij we zelf konden kiezen wat we aan onze spies wouden rijgen of onze borden mee wouden volladen. Genoeg keuze en smaakte zeer goed! Erg prettig dat er ook genoeg keuze was in groente! Alleen vlees/vis is ook niet alles. Ik heb zeer afwisselend gegeten en zeker niet alles kunnen proberen (en ik ben een grote eter :-)). Zowel vriendlief, schoonmoeder, schoonvader, eigen moeder en eigen vader waren zeer tevreden! (en ze zijn niet allemaal even makkelijk).

Kortom; hartstikke leuk concept en super restaurantje!
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
we hebben de onbeperkte bbq gedaan maar voor ons was dat geen succes.we kregen al patat terwijl we nog met de soep moesten beginnen.zeiden dat we nog wilden wachten en kregen tot 3 keer patat aangeboden terwijl we dat nog niet wilde.soep was heel erg zout. patat was hard en ook erg zout. grote stukken vlees aan een spies gaat er onhandig en gaard heel onregelmatig.het decor is wel heel erg gezellig
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Gisteravond gegeten bij dit leuke restaurantje!! Vader en zoon stonden in de bediening en deden ontzettend hun best! Onbeperkt spareribs gegeten en ook deze waren prima in orde! Als starter heerlijk stokbroodje met kruidenboter, goed gemarineerde spareribs met patat als hoofdgerecht. Prima in orde!

Verbeterpuntje; iets allerter zijn op lege glazen.

Verder een leuk restaurant in het centrum van Hoorn!
Garfield99 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Het decor ziet er leuk uit.
Echter de service is langzaam en niet meedenkend. Jammer voor zo'n kleine zaak.
Ze zouden meer services kunnen verlenen.
Het vlees is denk ik diepvries en waterige. BBQ klinkt leuk, maar thuis eet ik beter. Er zijn genoeg slagers inhoorn waar je beter vlees kan halen. Vlees daar draait het immers om bij een BBQ restaurant
De salade lijkt niet vers.
Ook de wijn smaakt nergens na, menige supermarkt heeft beter wijnen.
Ik zou dit restaurant aan iedereen afraden.
Het ligt gelukkig al in een achteraf straatje, maar wat mij betreft hadden ze het nog beter kunnen verstoppen.
MGM L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
We waren een uur te vroeg maar werden allerhartelijkst verwelkomt door de kok. Die zich verontschuldigde nog bezig te zijn met de voorbereidingen. Hij heeft ons een drankje gegeven en later hebben we heerlijk gegeten in een vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Wij hadden een bon via WF deal voor onbeperkt spareribs eten. We komen zeker terug om de bbq uit te proberen. Hoorn is een leuk, goed en gezellig restaurant rijker.
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Gisteren uitgeprobeerd voor het eerst. Onbeperkt Spareribs was onze keuze. Zoonlief staat in de keuken en moeders deed vandaag de bediening. Bij beide droop de service gerichtheid er vanaf. Een voorbeeld voor menig horecazaak! We begonnen met een vers gebakken stokbroodje en heerlijke zelf gemaakte kruidenboter. Daarna krokante patat met spareribs in twee varianten (sweet en spicy). Uitstekend gemarineerd en zonder bekende verbrandingen geroosterd op de grill. Daarbij heerlijke salade met prima dressing. De entourage van de zaak met tafel Grill is erg leuk. Leent zich prima voor leuke feestjes van de sportvereniging of een familiediner. Ook voor romantiek met zijn tweeën een prima optie! Was er dan helemaal niets te zeuren? Jawel de rode huiswijn. Dat kan echt beter ook al hoeft dat niet veel te kosten. Kwestie van proeven en uitzoeken met iemand die hier verstand van heeft. Kijk maar naar de Lidl want die weet voor 2,50 euro een prima smakende wijn te leveren in rood en wit. Misschien nog een tip voor een verdere upgrade; probeer ook eens een menu te maken met een grote biefstuk van superieure kwaliteit. Gelagerd of drye-aged vlees in entrecote of T-bone formaat. In West Friesland vindt nog veel noeste arbeid plaats dus dat zal zeker aanslaan! Hoorn heeft er een prima zaak bij met voortreffelijke prijs/kwaliteit verhouding.