BBQ-Buffet Restaurant De Opschepper

Molenstraat 7 8331 HP Steenwijk Nederland Kaart
31-521520739

Over het restaurant BBQ-Buffet Restaurant De Opschepper

Restaurant Steenwijk - Iedere vrijdag, zaterdag en zondag - Ons vertrouwde all-inn BBQ-Buffet inclusief drankjes - onbeperkt voor- hoofd- en nagerechten,BBQ’en + onbeperkt drinken voor € 30,- p.p. (3- uur vrijdag t/m zondag / zaterdag 2-uur € 30,- en 3-uur € 35,-). De black Angus Runderburger en Homemade Spareribs worden op smaakverzoek klaargemaakt en gereserveerd aan tafel.

Meer informatie over restaurant BBQ-Buffet Restaurant De Opschepper

Station op loopafstand (+/- 5 min)

Vrijdag: van 17:00 uur tot 22:30 uur
zaterdag: van 17:00 uur tot 23:00 uur
Zondag: van 17:00 uur tot 22:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant BBQ-Buffet Restaurant De Opschepper

Sietze K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
prima eten, BBQ in buffetvorm met uitgebreide keuze aan warme en koude gerechten, alles keurig verzorgd, zeer vriendelijke bediening
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij hebben hier heel lekker gegeten. Alle gangen waren goed verzorgd. Zeer ruime keuze! Een aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
zoevandongelen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben hier gegeten tijdens onze vakantie in Giethoorn. Ken de buurt niet goed, maar vind BBQ'en nogal lekker, maar gezien de zwangerschap niet in de felle zon. Gelukkig hadden ze airco met de warme dagen. We kennen dit soort concepten niet echt in Eindhoven dus het was een leuke verassing. De gastheer vertelde dat ze net een verbouwing hadden ondergaan aan de bar, maar het zag er super uit. Leuke man ook trouwens, er was enorm veel keuze qua gerechten en heb niet alles kunnen proeven maar wat ik gehad heb was zeker goed! De kok heeft voor mijn nichtje die niet veel eet nog een bordje patat met frikandel gemaakt. Dat ging er natuurlijk wel in. Leuk concept, ook leuk voor groepen, helaas wonen wij hier niet in de buurt.. anders hadden wij hier ons feest gegeven!
gdollen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Laatst met kennissen wezen eten. Niet eerder geweest gezien wij uit Uithoorn komen, maar zeker een leuke ervaring en een leuke gezellige sfeer. Alles goed voor elkaar, vrouw was gek op de salades, en mijn voorkeur ging uit naar de Spareribs... een van de beste die ik ooit heb mogen proeven. Leuke gastheer! zeker voor herhaling vatbaar als wij weer eens in de buurt zijn...
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Je komt het restaurant binnen en het valt direct op dat het er erg donker is. Personeel is erg vriendelijk en na het eerste drankje kun je zelf bijtappen, schenken. Fris, bier prima verzorgd maar de rode wijn is niet veel bijzonders. Ik zou hem thuis ook als slobberwijn niet halen. De grote teleurstelling is echter het eten. De viswok is niet heet genoeg om een vis op de juiste wijze te garen laat staan een garnaal goed op te bereiden en de smaak was vreselijk. Niet opgegeten. Vlees zelf grillen, ook hier een probleem. te dikke satés, niet gaar te krijgen en ook hier een bedenkelijke smaak. Ook behoorlijk wat kant en klaar aanbod. Redelijk maar zeker geen aanrader. Verder valt op dat het restaurant bezocht wordt door stevige bierdrinkers, voor €30,00 all you can eat and drink, voor hun een goede deal. Ik eet liever in een restaurant waar je voor €15,00 een prima hoofdgerecht kunt bestellen met een lekker glas wijn. Ongetwijfeld een markt voor dit soort vreetschuren, maar niet aan mij besteed. Was helaas uitgenodigd, maar volgende keer zeker niet weer. Moest voor gezin €140,00 aftikken, die had ik liever ergens anders besteed. Helaas.
Cornu H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Heerlijk gegeten! Kan ook niet anders natuurlijk met zo'n keur van verschillende gerechten. Er is voor elk wat wils: Vlees, vis, vegetarisch, gegrild, gebakken, enz. enz.
Bediening (Voor zover van toepassing want je bedient jezelf): Prima.
Wie niet direct op "chique" gaat maar voor een redelijke prijs lekker wil eten kan hier uitstekend terecht.
Wie op zondag wil reserveren: Houd er rekening mee dat het naburige parkeerterrein tot een uur of zes barstensvol staat met auto's van kerkmeelevende gelovigen.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij de opschepper, heerlijke kangeroebiefstuk vd bbq, salades, groentes, varkenshaas, haring, zalmwraps, allemaal te lekker om op te noemen!
Kwaliteit: een 10 zeer goed oog op hygiene ivm kruisbesmetting, aparte bakjes voor rauw vlees/vis. gezellige ambiance! KORTOM TOP!
JA , zij weten de gasten te vermaken met de kewaliteit van het eten en de ambiance praat ik nog niet over de vriendelijkheid en gastvrijheid van de medewerkers.
Wij komen dan ook zeker terug en bevele dit restaurant van harte aan!